Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole ennen tätä MW:tä codin moninpelejä pelannut. Miten se nyt menee, että kuoleeko vanhan codin moninpeli heti, kun uusi julkaistaan vai miten? Warzoneen ei tietty vaikutusta ole, jos ne jotenkin yhdistyvät.
Samaa mieltä, ei kuole tällä kertaa. MW 2019 sai selvästi uusia cod faneja, esim. BF3/4 pelaajia.Jotenkin epäilen että ei kuole nyt, kun uusi on graafisesti ja pelimoottorin osalta muutenkin paskempi ja rumempi. Ite en aio ostaa uutta ja jatkan vanhaa.
Huomenna klo 9 alkaa season 6.
Patch notes joskus ennen sitä.
Patch 19-63GB riippuen alustasta.
Twiitin kuvassa roadmap ja linkin takana infot.
Tänään tuli muuten myös Nvidia Reflex ajurit MW:lle, season 6 pätsissä oletettavasti tulee pelin tuki ja asetus valikoihin.
Patch 19-63GB riippuen alustasta.
Juu, sama homma kun on kerta tämä MW:kin. Pelkkä Warzone F2P PC:llä 25.5.GB.PC:llä 57 gigaa.
Heittääkö muilla erroria erän päättyessä työpöydälle? Nopsaa kokeilin ja laitoin reflexin enable + boost tilaan, en tiä onko tolla vaikutusta kun ei ehtiny testaan
Et ole ainoa, ellet toki ole sun kommentti:Heittääkö muilla erroria erän päättyessä työpöydälle? Nopsaa kokeilin ja laitoin reflexin enable + boost tilaan, en tiä onko tolla vaikutusta kun ei ehtiny testaan
Voi ihan hyvin olla tuo boost joka kaatumisen aiheuttaa.
Kuulostaa lupaavalta, katsotaan miten itsen käy kun illalla peleille pääsee.
Harvemmin nopeasti, ellei ole todella vakava tai tarpeeksi laajalla esiintyvä ongelma.Ellei sieltä tuu päivitystä (en usko, että on tulossa), niin eipä mitään pelejä tule.
Uusia aseita koitin hetken. Sniputinvekotin on perusammuksilla aika turha, ehkä jotain 35m one-shot range. AS VAL taas on aika täys smg. Kauemmas se pomppii niin tajuttomasti, ettei kyllä osu mihinkään, vaikka rekyylin pitäis olla melkein suoraan ylöspäin. En ymmärrä. Tai ehkä se on visuaalista rekyyliä vaan, mutta enpä ainakaan itse tykästynyt siihen aseeseen yhtään, koska ei noita pieniä modeja tuu pelattua.
Toi on kyllä paha.yllättäen nyt kun laitoin pelin lataantumaan on latausnopeus taas päätä huimaavat 500KB/s
perhana kun ei aamulla ennen töitä muista laittaa konetta päälle..
pätsistä toiseen samat latausongelmat aina näin ruuhka aikaan.
"Loads high quality textures onto your hard drive while you play."
Since I disabled this, the game doesn't crash anymore
asetuksiin tullut uusi kohta ni se vain disabled.. Auttoi myös itsellä
Juu siitä olikin Warzone ketjussa puhetta.On toi uus snipukin buginen. Ne .300 normat ja lapuat tekee aseesta täysin hitscannin. Ja lapualla muutenkin aseesta tulee aivan tyhmä, kun ase muuttuu hitmarker masiinasta oikeaksi snipuksi. Toivottavasti tuo on tosiaan bugi. Ainakin hitmarkerit tulee aina osuman perästä, joten aseen luultavasti pitäisi ainakin toimia ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin aseet. Toki muutkin sniput on käytännössä hitscanneja normietäisyyksillä, mutta noilla ammuksilla uusi snipu pystyy osumaan vaikka helikopterin pilottiin 450m asti hitscannina.
Omasta mielestä paljon pahempi kuin tuo porailubugi. Sitä ei voi sentään hyödyntää ihan kaikessa, kun pitää kuitenkin se vihun olinpaikka tietää ja vain 10 ammusta per lipas. Toki miljardit koodarit siitä nauttii, mutta enpä usko, että muut sitä paljon saa hyödynnettyä.
Perun kyllä sanani, on toi SP-R 208 myös melko hölmö kapistus MP puolella.On toi uus snipukin buginen. Ne .300 normat ja lapuat tekee aseesta täysin hitscannin. Ja lapualla muutenkin aseesta tulee aivan tyhmä, kun ase muuttuu hitmarker masiinasta oikeaksi snipuksi. Toivottavasti tuo on tosiaan bugi. Ainakin hitmarkerit tulee aina osuman perästä, joten aseen luultavasti pitäisi ainakin toimia ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin aseet. Toki muutkin sniput on käytännössä hitscanneja normietäisyyksillä, mutta noilla ammuksilla uusi snipu pystyy osumaan vaikka helikopterin pilottiin 450m asti hitscannina.
Omasta mielestä paljon pahempi kuin tuo porailubugi. Sitä ei voi sentään hyödyntää ihan kaikessa, kun pitää kuitenkin se vihun olinpaikka tietää ja vain 10 ammusta per lipas. Toki miljardit koodarit siitä nauttii, mutta enpä usko, että muut sitä paljon saa hyödynnettyä.
Onhan tilanne saanut jo ihan hupaisat mittakaavat.Tuli hypättyä taas monen kuukauden jälkeen peliin ja kyllä rankasti paistaa heti ne bugisimmat aseet kun joka toisella on as Val ja joka toisella SP-R
En tiedä, mutta ihan helvetin kivaa, että Activision-Blizzardilla on ainakin prioriteetit kunnossa. Ei kai niitä sitten vain kiinnosta, kun uutta Codia pukkaa kohta joka tapauksessa. Viikko sitten Battle Pass ostettu eikä ole kertaakaan tullut pelattua sen jälkeen, kun ei vain tunnu hommat luonnistuvan. Näillä näytöillä pitäisi sitten lyödä taas 70€ kiinni seuraavaan osaan. Katsotaan nyt miten saa tuon betan hoidettua.Oliko mitään arvioita, milloin nuo aseiden balanssit fiksataan?
Noh, AS Val bugi on sentäs pitkälti kaikkien mielestä asia mikä pitää korjata
GENERAL:
WEAPONS:
- Fixed an issue where players could survive in the gas while staying on the subway fast travel system
- AS VAL:
- Fixed a bug where the SSP 10-R mags could allow bullet penetration through multiple walls
- SP-R 208:
- Increase to flinch
- Minor reduction to ADS speed
- Variable zoom scope
- Moved weapon closer to the player while ADSing
- Small reduction to ADS speed
- .300 Norma mag and .338 Lapua Mag ammo types:
- Reduction to bullet velocity
- Reduction to ADS speed
- SKS: Small reduction to ADS speed for variable zoom scopes
No nyt tuli patch.
Oleta vaan, niinhän siinä lukee ilman oletustakin."Reduction to ads speed". Ainakin tyhmästi mainittu, vaikka oletankin tarkoittavan, että hidastaa ads-nopeutta.
Oleta vaan, niinhän siinä lukee ilman oletustakin.