Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Jotenkin epäilen että ei kuole nyt, kun uusi on graafisesti ja pelimoottorin osalta muutenkin paskempi ja rumempi. Ite en aio ostaa uutta ja jatkan vanhaa.
 
En ole ennen tätä MW:tä codin moninpelejä pelannut. Miten se nyt menee, että kuoleeko vanhan codin moninpeli heti, kun uusi julkaistaan vai miten? Warzoneen ei tietty vaikutusta ole, jos ne jotenkin yhdistyvät.
Jotenkin epäilen että ei kuole nyt, kun uusi on graafisesti ja pelimoottorin osalta muutenkin paskempi ja rumempi. Ite en aio ostaa uutta ja jatkan vanhaa.
Samaa mieltä, ei kuole tällä kertaa. MW 2019 sai selvästi uusia cod faneja, esim. BF3/4 pelaajia.
Cold War vaikuttaa aivan erilaiselta, ehkä perinteisemmältä codilta. Veikkaan että monen mielestä selvästi huonompi.
Taitaa aika moni jäädä tai viimeistään palata MW pariin.
 
Veikkaan samaa että MW ei kupsahda samalla lailla kuin useasti käy, pelaajat taitaa siirtyä aika hanakasti uuden version pariin. Tässä kyllä niin paljon kaikkea että pelattavaa riittää ja todella hyvä versio kyseessä.
 
Itse myös tykkäisin siitä, että peliä tuettaisiin pidempään ja sisältöä/ominaisuuksia yms. tuotaisiin kokoajan lisää. Ettei aina olisi se pakollinen vuosipäivitys. Eikö Rainbow Six Siegelläkin mene ihan hyvin eikä siihen joka vuosi julkaista uutta peruspeliä? Voisin jopa investoida enemmän skineihin yms. jos tietäisin, että peliä kehitettäisiin aktiivisesti ja pitkäjänteisesti tyyliin Diablo 3 tai Overwatch.
 
Päivän playlist update.
Viikonloppuna on muuten vielä kaikki tupla XP:t, jos jotain tarvii vielä levuttaa.

 
Huomenna klo 9 alkaa season 6.
Patch notes joskus ennen sitä.

Patch 19-63GB riippuen alustasta.
Twiitin kuvassa roadmap ja linkin takana infot.

Tänään tuli muuten myös Nvidia Reflex ajurit MW:lle, season 6 pätsissä oletettavasti tulee pelin tuki ja asetus valikoihin.

 
Huomenna klo 9 alkaa season 6.
Patch notes joskus ennen sitä.

Patch 19-63GB riippuen alustasta.
Twiitin kuvassa roadmap ja linkin takana infot.

Tänään tuli muuten myös Nvidia Reflex ajurit MW:lle, season 6 pätsissä oletettavasti tulee pelin tuki ja asetus valikoihin.



Voi yhren kerran, sehän taas koko roskan uudelleen asennus isommalle kovolle nvme —> SSD o_O :bored:
 
Aika lyhyet patch notet, toisaalta kuka tietää monta stealth muutosta siellä on.


Tämä on aika jees S&D hommiin:

> "Fix for an issue where it was possible to put a molotov or grenade into a planted bomb causing it to kill the defusing player"

Alkoi olemaan vähän liikaa pätkiä noista plänteistä. Toivottavasti korjasivat muutkin variaatiot samalla, heittoveitset yms pommissa kiinni.

Tämä heti päälle pelistä jos on Nvidia 9xx+

> "NVIDIA Reflex is now available in Call of Duty: Modern Warfare, including Warzone, and will deliver latency improvements in GPU-intensive gaming scenarios on GeForce GTX 900 and higher NVIDIA graphics cards"

Vaatii tosin ne eilisen ajurit sitten.
Jos on jäänyt väliin mistä kyse, niin kantsii katsoa Battle(non)sense video sen vaikutuksesta input lagiin.
Jos on vielä g-sync tai g-sync compatible monitori, teki Battle(non)sense videon parhaista asetuksista Reflex kanssa.
 
PC:llä 57 gigaa. :(
Juu, sama homma kun on kerta tämä MW:kin. Pelkkä Warzone F2P PC:llä 25.5.GB.

Se olisi ihan kiva jos PC:lläkin saisi valita ettei esim. co-op, campaign, yms veisi tilaa kuten konsoleilla.
En tosin tiedä olisiko mitään eroa patchin koossa, kai se mahdollista olisi mutta tuskin ainakaan tähän peliin enää sellaista tulossa. Muistan tosin lukeneeni ettei Battle.net launcherin rajoitusten takia onnistuisi muutenkaan.
 
Heittääkö muilla erroria erän päättyessä työpöydälle? Nopsaa kokeilin ja laitoin reflexin enable + boost tilaan, en tiä onko tolla vaikutusta kun ei ehtiny testaan
 
Heittääkö muilla erroria erän päättyessä työpöydälle? Nopsaa kokeilin ja laitoin reflexin enable + boost tilaan, en tiä onko tolla vaikutusta kun ei ehtiny testaan

En oo vielä saanut latausta loppuun asti, mutta ainakin porukka puhuu, että jopa konsoleilla crashailee tajuttomasti.

Jos sulla kaatuu aina erän lopussa, ootko jo koittanut vanhaa kikkaa, että avaat vaikka grafiikka-asetukset ja scrollailet sitä lopussa ylösalas? Ainakin joskus oli se bugi, että erän lopussa kaatui peli ja tuo esti sen.
 
Heittääkö muilla erroria erän päättyessä työpöydälle? Nopsaa kokeilin ja laitoin reflexin enable + boost tilaan, en tiä onko tolla vaikutusta kun ei ehtiny testaan
Et ole ainoa, ellet toki ole sun kommentti:


Voi ihan hyvin olla tuo boost joka kaatumisen aiheuttaa.
Tuohan asetushan tekee sen, että se pitää gpu kelloja korkealla vaikka ei olisi tarvetta. Eli kun prossusta loppuu teho ja gpu ei käy täysillä, niin asetus pistää sen käymään korkeammilla tehoilla siitä huolimatta. Jotenkin näin Battle(non)sense asia selitti tuoreilla videoillaan.
Sinänsä menisi ajatuksen tasolla yhteen rundin loppumisen kanssa, koska oletettavasti siinä tapahtuu aika iso heitto alaspäin rasituksessa....?

Itse asensin kyllä jo päivityksen ja kävin tutkimassa asetuksia, mutta en ole vielä ehtinyt pelata.
Toisaalta mulla ei tuo enabled + boost muutenkaan mene käyttöön, kun näyttis kiristää eikä prossu.
 
Voi ihan hyvin olla tuo boost joka kaatumisen aiheuttaa.

Meh, jopa konsolipelaajat crashailee jatkuvasti. Ja itellä PC:llä on nyt tullu crasheja ihan sama onko reflex on, off vai on + boost. Myös kesken rundin. Ja reflex on + boost ei crashannyt rundin lopussa. Se oli se joka crashas kesken rundin sen jälkeen, kun yhdestä rundin lopusta selvisi kaatumatta.

Se on vaan peli taas kerran rikki.
 
Jonkun aikaa toimi uusimman patchin jälkeen normaalisti. Yhden erän jälkeen peli kaatui, tuli random error-ilmoitus. Nyt ei tämän jälkeen ole enää mennyt alkua pidemmälle vaan jumiutuu ja crashaa työpöydälle - jälleen random error. Viimeisimpänä "Dev 402"
 
Paska mikä paska. Kolme kertaa Plunder kaatui lobbyyn peräkkäin ja toi uus mikä lie armored warzone toimi taas normaalisti
 
Kuulostaa lupaavalta, katsotaan miten itsen käy kun illalla peleille pääsee. :D
 
Kuulostaa lupaavalta, katsotaan miten itsen käy kun illalla peleille pääsee. :D

Ellei sieltä tuu päivitystä (en usko, että on tulossa), niin eipä mitään pelejä tule.

Uusia aseita koitin hetken. Sniputinvekotin on perusammuksilla aika turha, ehkä jotain 35m one-shot range. AS VAL taas on aika täys smg. Kauemmas se pomppii niin tajuttomasti, ettei kyllä osu mihinkään, vaikka rekyylin pitäis olla melkein suoraan ylöspäin. En ymmärrä. Tai ehkä se on visuaalista rekyyliä vaan, mutta enpä ainakaan itse tykästynyt siihen aseeseen yhtään, koska ei noita pieniä modeja tuu pelattua.
 
yllättäen nyt kun laitoin pelin lataantumaan on latausnopeus taas päätä huimaavat 500KB/s
perhana kun ei aamulla ennen töitä muista laittaa konetta päälle..
pätsistä toiseen samat latausongelmat aina näin ruuhka aikaan.:facepalm:
 
Ellei sieltä tuu päivitystä (en usko, että on tulossa), niin eipä mitään pelejä tule.

Uusia aseita koitin hetken. Sniputinvekotin on perusammuksilla aika turha, ehkä jotain 35m one-shot range. AS VAL taas on aika täys smg. Kauemmas se pomppii niin tajuttomasti, ettei kyllä osu mihinkään, vaikka rekyylin pitäis olla melkein suoraan ylöspäin. En ymmärrä. Tai ehkä se on visuaalista rekyyliä vaan, mutta enpä ainakaan itse tykästynyt siihen aseeseen yhtään, koska ei noita pieniä modeja tuu pelattua.
Harvemmin nopeasti, ellei ole todella vakava tai tarpeeksi laajalla esiintyvä ongelma.
Muuten saa varmaan ainakin viikon odotella korjauksia.

yllättäen nyt kun laitoin pelin lataantumaan on latausnopeus taas päätä huimaavat 500KB/s
perhana kun ei aamulla ennen töitä muista laittaa konetta päälle..
pätsistä toiseen samat latausongelmat aina näin ruuhka aikaan.:facepalm:
Toi on kyllä paha.
Itse onneksi tajusin tänään pistää heti klo 09 valumaan, niin saa melko nopsaa valumaan.

Ongelmahan on oletettvasti Blizzardin, tai niiden CDN partnerin.
 
Multiplayer peleissä ei ainakaan vielä jokusen matsin jälkeen ole kaatunut, voihan se olla sitten eri Ground War / Warzone akselilla.
 
Täällä kaatu juuri multiplayeri kun kesken matsin lähdin pelistä... Heitti työpöydälle ja vilkutti edes takas peliin ja työpöydälle error boxin kanssa
 
Itsellä ei vieläkään ole kaatunut, mutta tutkinnan alla ilmeisesti.

 
Mulla kaatui reilun tunnin session jälkeen. Ja oli muuten ensimmäinen kaatuminen koko pelin historiassa kohdallani.
 
"Loads high quality textures onto your hard drive while you play."

Since I disabled this, the game doesn't crash anymore

asetuksiin tullut uusi kohta ni se vain disabled.. Auttoi myös itsellä
 
"Loads high quality textures onto your hard drive while you play."

Since I disabled this, the game doesn't crash anymore

asetuksiin tullut uusi kohta ni se vain disabled.. Auttoi myös itsellä

Mulla ei auttanut. Otin sen pois päältä jo ennen ekaa peliä, kun kuulosti huonolta idealta.
 
En jaksa miettiä miten aikavyöhykkeet menee kun sanovat että huomenna, niin sanotaan että ehkä 24h sisään tulossa korjaus.

 
  • Tykkää
Reactions: |le
Nyt on ehkä noi laajamittaiset kaatumiset korjattu.

 
Toivottavasti siellä tulee oikeasti merkittäviä uusia työkaluja taustalle. :rolleyes:
Kyllä nyt omastakin mielestä on alkanut kovasti näkymään huijareita, vaikka aiemmin ei varmaan ihan oman tason takia tullut järin vastaan. Lähiviikkoina tuntuu että tilanne mennyt niin pahaksi että itsekin näkee jo usein.

 
Warzone ketjussa olikin jo tästä puhetta, mutta AS Val bugi tarvii kyllä korjauksen todella nopeasti.
Etenkin S&D:stä puuttuu kaikki järki tällä hetkellä. :poop:


Jos ei ole tuosta kuullut, niin tosiaan AS Val vaihtoehtoisessa ammossa on kevyt bugi bullet penetration osalta.
Ampuu ihan koko kartankin läpi, kaikista rakennuksista.

 
Toivottavasti tulee korjaus nopeasti. Ei tarvitse MP:tä ennen pelata. Toki, jos kaikilla pelaajilla tuo on käytössä, niin tuohan se uuden taktisen lisämausteen :cigar2:
 
On toi uus snipukin buginen. Ne .300 normat ja lapuat tekee aseesta täysin hitscannin. Ja lapualla muutenkin aseesta tulee aivan tyhmä, kun ase muuttuu hitmarker masiinasta oikeaksi snipuksi. Toivottavasti tuo on tosiaan bugi. Ainakin hitmarkerit tulee aina osuman perästä, joten aseen luultavasti pitäisi ainakin toimia ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin aseet. Toki muutkin sniput on käytännössä hitscanneja normietäisyyksillä, mutta noilla ammuksilla uusi snipu pystyy osumaan vaikka helikopterin pilottiin 450m asti hitscannina.

Omasta mielestä paljon pahempi kuin tuo porailubugi. Sitä ei voi sentään hyödyntää ihan kaikessa, kun pitää kuitenkin se vihun olinpaikka tietää ja vain 10 ammusta per lipas. Toki miljardit koodarit siitä nauttii, mutta enpä usko, että muut sitä paljon saa hyödynnettyä.
 
On toi uus snipukin buginen. Ne .300 normat ja lapuat tekee aseesta täysin hitscannin. Ja lapualla muutenkin aseesta tulee aivan tyhmä, kun ase muuttuu hitmarker masiinasta oikeaksi snipuksi. Toivottavasti tuo on tosiaan bugi. Ainakin hitmarkerit tulee aina osuman perästä, joten aseen luultavasti pitäisi ainakin toimia ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin aseet. Toki muutkin sniput on käytännössä hitscanneja normietäisyyksillä, mutta noilla ammuksilla uusi snipu pystyy osumaan vaikka helikopterin pilottiin 450m asti hitscannina.

Omasta mielestä paljon pahempi kuin tuo porailubugi. Sitä ei voi sentään hyödyntää ihan kaikessa, kun pitää kuitenkin se vihun olinpaikka tietää ja vain 10 ammusta per lipas. Toki miljardit koodarit siitä nauttii, mutta enpä usko, että muut sitä paljon saa hyödynnettyä.
Juu siitä olikin Warzone ketjussa puhetta.
On aika häiriintynyt meno sillä:


Jos ground war laitetaan sivuun, sanoisin että MP:ssä toi AS Val ongelma on huomattavasti pahempi. Juurikin siksi että kaikki sniput/marksmanit on anyway melko hitscan niillä etäisyyksillä.
Warzonessa taas toi snipu vie kyllä pidemmän korren ongelmana, heittämällä.
 
On toi uus snipukin buginen. Ne .300 normat ja lapuat tekee aseesta täysin hitscannin. Ja lapualla muutenkin aseesta tulee aivan tyhmä, kun ase muuttuu hitmarker masiinasta oikeaksi snipuksi. Toivottavasti tuo on tosiaan bugi. Ainakin hitmarkerit tulee aina osuman perästä, joten aseen luultavasti pitäisi ainakin toimia ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin aseet. Toki muutkin sniput on käytännössä hitscanneja normietäisyyksillä, mutta noilla ammuksilla uusi snipu pystyy osumaan vaikka helikopterin pilottiin 450m asti hitscannina.

Omasta mielestä paljon pahempi kuin tuo porailubugi. Sitä ei voi sentään hyödyntää ihan kaikessa, kun pitää kuitenkin se vihun olinpaikka tietää ja vain 10 ammusta per lipas. Toki miljardit koodarit siitä nauttii, mutta enpä usko, että muut sitä paljon saa hyödynnettyä.
Perun kyllä sanani, on toi SP-R 208 myös melko hölmö kapistus MP puolella.
Pelihän on tällä hetkelä melko täysin "Call of Duty: Broken Weapons".

S&D on ainakin täysin pilalla. Puolella jengistä snapshot grenade ja AS Val, ihan kylmästi vedetään seinien ja kattojen kautta jengiä pihalle.

AS Val saisivat ainakin vielä viikonlopuksi fiksata, S&D kun on käytännössä pelikelvoton.
SP-R 208 hitscan samalla, mutta tuskin ne sitä muuten balansoi näin nopeasti.
 
Ainakin AS Val ongelma noteerattu jollain tasolla.... olisin kyllä toivonut että tämä olisi korjattu jo viikonlopuksi. On sen verran game breaking bugi.

1601665401649.png



Snipun ongelmista ei mitään mainintaa.
 
Tuli hypättyä taas monen kuukauden jälkeen peliin ja kyllä rankasti paistaa heti ne bugisimmat aseet kun joka toisella on as Val ja joka toisella SP-R :hmm:
 
Tuli hypättyä taas monen kuukauden jälkeen peliin ja kyllä rankasti paistaa heti ne bugisimmat aseet kun joka toisella on as Val ja joka toisella SP-R :hmm:
Onhan tilanne saanut jo ihan hupaisat mittakaavat. :D

Luulisi että ensi viikolla korjataan............
 
Jumaleisson et on ollut tuntuva ero tän viikon peleissä aikaisemman vuoden peleihin verrattuna. Saatanan hikistä vääntämistä. Kyllä muutenkin tulee välillä käkättimeen mutta nyt sen oikein tuntee. Kaikki vastukset jotain 20 ping venäläisiä snipujumalia. Kaikki nopeimmat kilkkeet ja ilman tähtäintä rynnimässä silmille.

Joka matsissa ihan samaa settiä. Snapshot, Ass Val, SP-R, dead silence, kultaiset akimbo Renettit, camppia. Kaikkea raastavaa tryhard paskaa. Kaikki muut ovat ilmeisesti pelin suhteen luovuttaneet kun samat kaverit pyörii koko ajan vastassa. Nyt on ensimmäinen kerta vuoteen kun olen oikeasti harkitsemassa taukoa tästä. Täytyy perkele poistaa kohta koko paska.

Mitä ne siellä IWllä oikein tekee kun joka kausi kaikki uudet pyssyt ihan raakileina ulos.

Ja huijarit kyllä pyörivät edelleen nurkissa. Jos ei tähtäin napsahda välittömästi päähän niin sitten infot on ihan jumaltasoa.

Kyllä mä tästä pelistä tykkään, enemmän kuin mistään muusta Codista varmaan kymmeneen vuoteen mutta voi nyt saatana.
 
Tappoi kyllä mukavasti peli-innon nämä bugiset aseet. Cod-appikin piippaa jotain tripla-tupla-expaa, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa, kun tietää mitä jöötiä siellä on vastassa. Saisivat kyllä laittaa noi tupla-expat uusiksi, kun ovat korjanneet pelinsä.
 
Ite kattelin et puoleen vuoteen vissiin pelaillut. Nyt pari matsia vedetty ja ihan paskaahan se vieläkin on kun eivät osaa tehdä, aina on joku OP ase millä kaikki vetää. Nyt ehkä korjaavat nämä luomansa paskat ja sitten tekevät samalla ylisuuria korjausliikkeitä joilla luovat kymmenen lisää. Taitaa kyllä jäädä pysyvästi hyllyyn ja tietää ettei enää tarvii penniäkään tähän pelisarjaan laittaa.
 
Oliko mitään arvioita, milloin nuo aseiden balanssit fiksataan?
En tiedä, mutta ihan helvetin kivaa, että Activision-Blizzardilla on ainakin prioriteetit kunnossa. Ei kai niitä sitten vain kiinnosta, kun uutta Codia pukkaa kohta joka tapauksessa. Viikko sitten Battle Pass ostettu eikä ole kertaakaan tullut pelattua sen jälkeen, kun ei vain tunnu hommat luonnistuvan. Näillä näytöillä pitäisi sitten lyödä taas 70€ kiinni seuraavaan osaan. Katsotaan nyt miten saa tuon betan hoidettua.
 
Ei kyllä yhtään mitään tietoa tullut vastaan, oletin että tietenkin olisi eilen pätsätty. Ei sitten.... vähintään hämmentävää. Ehkä ei vielä tarpeeksi tienattu rahaa battle pass tier skipeil että pääsee nopeammin käyttää rikkinäisiä aseita.

Olisi edes korjattu ne kahden aseen bugit jotka rikkoo pelin, balansoinnin puute nyt menisi vielä.

AS Val bugista sentään lukee että "fixed in future update". Jos näin, luulisi että heti asap hotfix tulille... AS Val bugi vieläpä auttaa huijareita, kun voi pelkillä wall hackeilla telottaa ihmisiä seinän läpi.
 
Jep ja toi on kans hyvä et kyl ne map poolia päivittelee joka toinen päivä mut sit itse bugeja tai muuten hajonneita patch noteja niin ei suostu ennenkun ihan viimetipassa :D Toivotaan et pian tulee joku korjaus hotfix...
 
Vihdoin jotain infoa..... lähipäivinä ellei jopa tänään?



Hyvä sanavalinta, "tuning", kun kummassakin aseessa on peliä rikkova bugi. :rofl:
Sekin on aika mielenkiintoista että monen mielestä aseissa ei ole mitään vikaa, ja että "älkää korjatko pliis". Noh, AS Val bugi on sentäs pitkälti kaikkien mielestä asia mikä pitää korjata, mutta SP-R on kuulemma ihan fine nykyisellään. Mmh-m.
 
Noh, AS Val bugi on sentäs pitkälti kaikkien mielestä asia mikä pitää korjata

Aika moni on tosin maininnut, ettei sitäkään pitäis korjata.

Ja juu, pelottavaa, että "tuning". Mutta eipä noi kommunikoi edes tiiminsä sisällä, niin ei tiedä mitä tarkoittanee tuolla.
 
No nyt tuli patch.

GENERAL:
  • Fixed an issue where players could survive in the gas while staying on the subway fast travel system
WEAPONS:
  • AS VAL:
    • Fixed a bug where the SSP 10-R mags could allow bullet penetration through multiple walls
  • SP-R 208:
    • Increase to flinch
    • Minor reduction to ADS speed
    • Variable zoom scope
      • Moved weapon closer to the player while ADSing
      • Small reduction to ADS speed
    • .300 Norma mag and .338 Lapua Mag ammo types:
      • Reduction to bullet velocity
      • Reduction to ADS speed
  • SKS: Small reduction to ADS speed for variable zoom scopes

:thumbsup:

 
Oleta vaan, niinhän siinä lukee ilman oletustakin.

Eipäs ole. Reduction to ads speed tarkottaisi nimenomaan, että nopeuttaisi sitä. Ja tässä tapauksessa ylipäänsä ads speed sekä ammuksien kohdalla ads speed hidastuu, mutta variable zoom scopen kohdalla ads speed nopeutuu, vaikka on sama sana käytössä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 841
Viestejä
4 485 426
Jäsenet
74 005
Uusin jäsen
S Mike

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom