Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä homma kun tehtävät ei enää toimi? Saan valittua tehtävän mutta se ei etene, ja matsin jälkeen kun menee tehtävä valikkoon niin mitään ei ole valittuna.
Se ottaa tilastot kyllä ja tehtävät etenee, mutta joo tarvii aina muistaa aktivoida se päälle, sitä yritetään korjata kyllä, itellä sama ongelma, tyhmää tietysti että ei tiä yhtään missä kohtaa/paljonko on viä tehtävää suorittamatta.Mikä homma kun tehtävät ei enää toimi? Saan valittua tehtävän mutta se ei etene, ja matsin jälkeen kun menee tehtävä valikkoon niin mitään ei ole valittuna.
Täytyykin sitten koittaa tuolla reukulla sitä ensimmäistä osaa, jossa on jo valmiina tuo pistetähtäin päällä. En kyllä tiedä mistä sen olin saanut mutta armorysta sellainen löytyi.
Ei toimi. Mulla jäi toi sama challenge 5/7 kohtaan koska pistoolitappoja on lähes mahdoton saada niillä aloitusaseilla. Tai ainakin tuntui siltä kun tulee haulikosta naamaan. Niin siis tota revolveria testasin hetkellisesti mutta ei tuu tappoja haasteeseen. Joko sen takia että kyseessähän ei ole varsinaisesti pistooli tai se että se löytyy armorysta. Tehtävässähän lukee nimenomaan pistol kills.
Onneksi sen tehtävän voi jättää kesken ja jatkaa myöhemmin niin siirryin johonkin toiseen ja palaan asiaan kunhan avannut tuon viimeisen pistoolin tuolta.
Haulikosta ei kuulemma saa itkeä ja claymoret voi välttää katsomalla ikkunoista. Niin, ja pitää muistaa itse liittyä haulikollä räiskijöihin ja nauttia menosta.Peli on todella rikki tällähetkellä. Vähintään 70% pelaajista käyttää 725 ja joka kolmannella ovella on claymore. Tämä täysin liioittelematta
Joo kyllä itellä ainakin lähtökohta se, että kaikkea mitä pelistä löytyy saa ja pitää käyttää, mutinat pois.Haulikosta ei kuulemma saa itkeä ja claymoret voi välttää katsomalla ikkunoista. Niin, ja pitää muistaa itse liittyä haulikollä räiskijöihin ja nauttia menosta.![]()
Mikä on Hardpoint? Joku pelimuoto?
Ite vaan pitänyt spotteria ja eod:ta. Hyvä kun vihut juoksee aina omiin miinoihinsaHaulikosta ei kuulemma saa itkeä ja claymoret voi välttää katsomalla ikkunoista. Niin, ja pitää muistaa itse liittyä haulikollä räiskijöihin ja nauttia menosta.![]()
Huomenna tulossa uusia mappeja.
Luulis tulevan samassa patchissä kuin mapit. Eivät vaan halua pr asiaa siitäOletan että jos huomenna tulee Hardpoint, niin sitten samalla lähtee taas 1-2 pelimuotoa pois.
Ja missä luuraa sen perkuleen haulikon nerffaus? Mitään mappeja tarvita, kun peli on rikki.
Mistä tähän oikein saa lisää niitä tupla-xp -tinkettejä? Alussa niitä oli kaksi ja sen jälkeen ei ole näkynyt ainuttakaan. Jenkeissä voi käsittääkseni ostaa jotain Doritos-sipsipusseja jne, missä on useampiakin koodeja mukana, mutta kuinkas muualla?
Btw. Ne jenkkien sipsipussikoodit ovat kuulemma siinä pussin ulkopuolella. Eipä varmaan ole moni napsinut kaupassa kuvia pusseista ja käyttänyt koodit.![]()
M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase
Ite jatkoin m4:llä ja ei vaikuta yhtään nerffatulta. Varmaan aika pienen muutoksen tehneet.Näköjään changelogin mukaan myös M4A1 on nerffattu. Mikähän tuossa on ollut taustalla, kun ei se ole vaikuttanut mitenkään erityisen tehokkaalta. Sellainen hyvä all-rounder asehan se on ollut, mutta lieneekö sitten enää niinkään?
Vähän vaikuttaa, että haluavat suosia niitä lähes kaikkien vihaamia snipuja, vaikka kartat ovat tällaisia kärpäsenpaskoja.
Ok, no sitten en yksinkertaisesti tarvitse niitä.kampanjan läpi pelaamalla saa useamman
Sama ongelma on ollut useammassakin aiemmassa codissa. Joko eivät osaa, tai eivät välitä korjata.Mielenkiintoinen jutska, kun meinasin nimetä ase loadoutin nimellä assault. Peli totesi että hyi hyi, kielletty sana eikä näin ollen hyväksynyt moista sanaa.
En tiedä tarkemmin, kun en ole kokeillut, mutta tuo on tosiaan vanha juttu, joten en ihmettelisi jos se vaivaisi tätäkin.Mitäs ihmettä. Kyl mulla ainakin on Assault custom loadoutteja oisko peräti kolme kpl erinäisillä Assault nimillä![]()
Ei helvetti, ihanko oikeasti nuo tupla-xp -tokenit kuluvat myös valikossa!? Ainakin aikalaskuri pienenee koko ajan, joten ilmeisesti näin on. Siinä sitä sitten seisot kuin tikku paskassa odotellen "waiting for players" -tilassa ja aika kuluu koko ajan. No, aina voi kuluttaa aikaa vaikka katselemalla 10 peliä sitten postattuja chattiviestejä, kun nekin kummittelevat siinä ruudun reunassa ikuisesti.
Ei tämän pelin koodaajien tekemisissä ole kirjaimellisesti mitään järkeä.
Jep jotain mätää tässä on. Itsekin epäilen nettikoodia. Ei tule äkkiseltään mieleen muuta fps peliä jossai toimii näin huonosti. Tulee pelattua myös bf5, csgo, ja r6 siegeä. Ainakin nuo kaksi viimeistä toimii 100x paremmin.En kyllä ymmärrä mikä tätä peliä vaivaa... huono nettikoodi ? Liian monesti käy niin että siinä vaiheessa kun vihu tulee näkyviin mun ruudulle on se jo mut nähnyt ja ampuu, kill camissa mä vaan istun paikallani koska en näe edes sitä vielä. Aluksi luulin että olin vain paska(ja olenkin) mutta jotain omituista tässä kyllä on. Pingi mulla on alhainen ja konekkin on kunnossa...
Samanlaista skriptattua putkijuoksua codien yksinpelit ovat aina olleet. Tässä on vaan mielikuvitus ollut tekijöillä aiempaakin köyhempää ja putki on kapeampi. Lisäksi animaatioiden yli ei voi hyppiä kuin aniharvoin, joka on omiaan kasvattamaan v-käyrää entisestään.On tuo single player kampanja kyllä melkoista ripulipaskaasiis oikeasti kuinka tuo voi olla noin hirveää? Jonkun 5 tehtävää eilen pelasin ja katsoo nyt jos tuon ihan pakolla jaksaisi läpi hinkata kun ilmeisesti ainakin jotain hahmoja saa moninpeliin auki. Täysin skriptattua putkijuoksupaskaa.
Viimeksi pelannut yksinpeliä codeissa BO1 aikaan ja silloin se oli vielä ihan ok.
Nettikoodi on ollut codeissa aina samanlaista kakkelia. Itse asiassa olen yllättynyt siitä, ettei tämä ole likimainkaan huonoin iteraatio sarjassa.Jep jotain mätää tässä on. Itsekin epäilen nettikoodia. Ei tule äkkiseltään mieleen muuta fps peliä jossai toimii näin huonosti. Tulee pelattua myös bf5, csgo, ja r6 siegeä. Ainakin nuo kaksi viimeistä toimii 100x paremmin.
edit. Ja itellä nettinä 1000megan kaapeli Telialta.
Oonki ite miettinyt muutamaan otteeseen, että miten vihu on mut nähny vaikka mä en oo nähny sitä ollenkaan.
Tätä paskaahan on ollu jo black ops ykkösessäOonki ite miettinyt muutamaan otteeseen, että miten vihu on mut nähny vaikka mä en oo nähny sitä ollenkaan.
oisko suosituksia xboxille vai pclle. xboxille ajattelin sillä codeja olen pelannut Xbox 360 aikoina ja kultaiset muistot.
Samanlaista skriptattua putkijuoksua codien yksinpelit ovat aina olleet. Tässä on vaan mielikuvitus ollut tekijöillä aiempaakin köyhempää ja putki on kapeampi. Lisäksi animaatioiden yli ei voi hyppiä kuin aniharvoin, joka on omiaan kasvattamaan v-käyrää entisestään.
oisko suosituksia xboxille vai pclle. xboxille ajattelin sillä codeja olen pelannut Xbox 360 aikoina ja kultaiset muistot.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.