Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja escalibur, 28.05.2019.

  1. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Ei helvetti, ihanko oikeasti nuo tupla-xp -tokenit kuluvat myös valikossa!? Ainakin aikalaskuri pienenee koko ajan, joten ilmeisesti näin on. Siinä sitä sitten seisot kuin tikku paskassa odotellen "waiting for players" -tilassa ja aika kuluu koko ajan. No, aina voi kuluttaa aikaa vaikka katselemalla 10 peliä sitten postattuja chattiviestejä, kun nekin kummittelevat siinä ruudun reunassa ikuisesti.

    Ei tämän pelin koodaajien tekemisissä ole kirjaimellisesti mitään järkeä.
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2019
    ilahama tykkää tästä.
  2. umeet88

    umeet88

    Viestejä:
    602
    Rekisteröitynyt:
    27.04.2017
    Onko kukaan co-op kokeillut konsolilla? Koitin kahdella splitscreeninä, ja ensin sanoi että kakkospelaajan tehtävä activision tunnukset, no tehty, sitten sanoo että ei saa pelattua tätä moodia splitscreeninä
     
    Karvanaama tykkää tästä.
  3. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Taas tuli vastaan uusia hienouksia. Mm. claymoren lasersäteet näkyvät kyllä puuoven läpi, mutta sitä ei voi kuitenkaan tuhota ampumalla, kun FMJ-luodit eivät mene oven läpi (vaikka niillä kyllä pystyy satunnaisesti kuitenkin tappamaan joidenkin puuovien läpi). Siitä on kiva yrittää mennä valtaamaan kohdetta, kun ei voi ampua ovea, eikä avata sitä kuolematta.
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2019
    WildFinn tykkää tästä.
  4. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Tänään kävi (taas) parikertaa niin että just kun kuolee niin näkee vihun ilmestyvän jostain mörskän perukoilta esiin. Pientä lagia siis. Kuitenkin usein näyttää pingin olevan jotain 35-45 eikä se muilla näytä sen parempi olevan. BO4 harvemmin tällaista oli.

    Muutoin kyllä maistui vaikka hankalaa välillä on :)
     
  5. Canttu

    Canttu

    Viestejä:
    132
    Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Mun käsityksen mukaan tuo tupla-xp kuluu reaaliajassa eli myös vaikka sulla ei olis edes koko codi auki...
     
    Konttu tykkää tästä.
  6. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Kyllä nuo kuluu tosiaan reaaliajassa, 15min tai pari päivää (esim BO4).

    Ei ole aikaa jäädä valikoihin lepäilemään! :lol:
     
  7. Väpä00

    Väpä00

    Viestejä:
    21
    Rekisteröitynyt:
    25.03.2018
    En kyllä ymmärrä mikä tätä peliä vaivaa... huono nettikoodi ? Liian monesti käy niin että siinä vaiheessa kun vihu tulee näkyviin mun ruudulle on se jo mut nähnyt ja ampuu, kill camissa mä vaan istun paikallani koska en näe edes sitä vielä. Aluksi luulin että olin vain paska(ja olenkin) mutta jotain omituista tässä kyllä on. Pingi mulla on alhainen ja konekkin on kunnossa...
     
    latee77 ja Konttu tykkäävät tästä.
  8. Ultrosor

    Ultrosor Tentacule spécialité

    Viestejä:
    1 610
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    On tuo single player kampanja kyllä melkoista ripulipaskaa :facepalm: siis oikeasti kuinka tuo voi olla noin hirveää? Jonkun 5 tehtävää eilen pelasin ja katsoo nyt jos tuon ihan pakolla jaksaisi läpi hinkata kun ilmeisesti ainakin jotain hahmoja saa moninpeliin auki. Täysin skriptattua putkijuoksupaskaa.

    Viimeksi pelannut yksinpeliä codeissa BO1 aikaan ja silloin se oli vielä ihan ok.
     
  9. Konttu

    Konttu

    Viestejä:
    242
    Rekisteröitynyt:
    03.03.2017
    Jep jotain mätää tässä on. Itsekin epäilen nettikoodia. Ei tule äkkiseltään mieleen muuta fps peliä jossai toimii näin huonosti. Tulee pelattua myös bf5, csgo, ja r6 siegeä. Ainakin nuo kaksi viimeistä toimii 100x paremmin.

    edit. Ja itellä nettinä 1000megan kaapeli Telialta.
     
  10. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Samanlaista skriptattua putkijuoksua codien yksinpelit ovat aina olleet. Tässä on vaan mielikuvitus ollut tekijöillä aiempaakin köyhempää ja putki on kapeampi. Lisäksi animaatioiden yli ei voi hyppiä kuin aniharvoin, joka on omiaan kasvattamaan v-käyrää entisestään.

    Nettikoodi on ollut codeissa aina samanlaista kakkelia. Itse asiassa olen yllättynyt siitä, ettei tämä ole likimainkaan huonoin iteraatio sarjassa.

    Eikä se nettikoodi ole ollut ainakaan bf-sarjassa koskaan yhtään parempi. Tässä ongelmat vaan huomaa helpommin, kun pelin tempo on niin nopea.

    Tässä viikonlopun aikana on tullut pelailtua lähinnä sitä uutta 24/7 Shoot house -mappia. Se on ihan hauskaa räimettä, mutta HQ-pelimuoto sinne ei sovi millään. Kill confirmed ja domination ovat ok siellä. Ja vaikka en TDM:stä muuten pidäkään, niin tuossa mapissa sekin menettelee, vaikka porukka spawnaileekin ihan minne sattuu.

    Tuo mappi paljastaa pelin pisteytyksen ongelmat objective-pelimuodoissa, kun tuloslistan kärjessä on monesti sellainen tyyppi, jolla on kyllä paljon tappoja, mutta ei välttämättä yhtään capturea. Tämä on yksi sellainen aivopieru, jota en ole koskaan codien kohdalla ymmärtänyt.
     
    Viimeksi muokattu: 10.11.2019
  11. Jii85

    Jii85

    Viestejä:
    349
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    :tup:

    IMG-20191110-WA0005.jpg
     
    WildFinn, Persojet, Cojin de Raton ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  12. Canttu

    Canttu

    Viestejä:
    132
    Rekisteröitynyt:
    05.08.2018
    Oonki ite miettinyt muutamaan otteeseen, että miten vihu on mut nähny vaikka mä en oo nähny sitä ollenkaan.
     
  13. Jii85

    Jii85

    Viestejä:
    349
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tätä paskaahan on ollu jo black ops ykkösessä :)
     
  14. Juhukka

    Juhukka

    Viestejä:
    134
    Rekisteröitynyt:
    28.08.2018
    oisko suosituksia xboxille vai pclle. xboxille ajattelin sillä codeja olen pelannut Xbox 360 aikoina ja kultaiset muistot.
     
  15. -Dist

    -Dist

    Viestejä:
    191
    Rekisteröitynyt:
    05.03.2017
    Ei kai sillä oo merkitystä? PC:llä voit silti pelata padilla ja voisko boxillakin pelata jopa hiiri+näppis combolla. Peli on lisäksi crossplay.

    Tietysti paremmat grafiikat ja pelattavuus voi olla PC versiossa jos tehoja riittää. Ongelmiakin tosin riittää joillakin kokoonpanoilla. Xbox versiolla varmaan pääsee helpommalla.
     
  16. Ultrosor

    Ultrosor Tentacule spécialité

    Viestejä:
    1 610
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Voi tosiaan olla että aika kullannut muistot tuon BO1:n kanssa. Sitä edellinen olikin sitten kakkososa vuonna 2006. Mutta juu hirveää putkipaskaa kyllä. Hiukan masokistin vikaa täytyy olla jos itseään kiusaa ja tämän läpi menee. Katsotaan nyt pystyykö.

    Molemmilla hyvä, mutta jos vaan koneessa potku riittää niin ottaisin kyllä PC:lle. Siihen kuitenkin saa pädin kiinni helposti niin halutessaan ja graafisesti se paras. Toisinpäin aina hiukan vaikeampaa, eli jos boksilla haluaa hiiren ja näppiksen.
     
  17. Paapaa

    Paapaa

    Viestejä:
    3 343
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kaiken tämän valittamisen jälkeen: itse viihdyn CoD: MW:n seurassa. Todella koukuttavaa, kevyttä ja nopeatempoista multiplayeriä. En ole kokenut claymoreja tai haulikoita mitenkään kohtuuttomiksi. Toki vielä aloittelen ja k/d ei aina nouse edes yli yhden. Mutta hissukseen sitä alkaa pärjätä ihan hyvin. Lähinnä pelailen noita Hardpointeja ja sitä 24/7:aa. Ground War turhan kaaottista.

    Vielä vähän hakusessa se, miten tuota M4A1:tä kannattaisi modata ja mitkä perkit itselleni sopisivat.

    Kampanja on putkijuoksua, mutta mielestäni hyvin tehtyä. Tässä katsellaan siis interaktiivista sotaleffaa. Mukavasti tuohon on saatu kiinnostavaa vaihtelua kun vertaa siihen, millaisia nämä olivat 5+ vuotta sitten. Jos kertakaikkiaan ei putkujuoksuista pidä, niin uskon että tämäkin oksettaa.
     
    latee77 tykkää tästä.
  18. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Joo, kyllä tätä tulee pienissä pätkissä pelattua ihan mielellään, enkä ole minäkään kokenut tässä sen suurempia ongelmia kuin mitä codeissa on aina ollut (eli lagi, paska karttasuunnittelu, satunnaiset op-aseet jne).

    Enin valitus tulee lähinnä turhautumisesta, kun pienillä parannuksilla saisi tehtyä paljon paremman pelin. Ei ole k/d minullakaan kuin about 1, mutta käytännössä joka pelissä olen kuitenkin top3:n joukossa. Saan paljon paremman olon pelaamalla objectivea ja kuolemalla sitä yrittäessä 20 kertaa, kuin kämppimällä turvallisesti nurkissa. Toki oikeasti hyvät pelaajat voivat halutessaan tehdä näitä kaikkia tehokkaasti, mutta siksi toivoisinkin, että matchmaking-järjestelmä laittaa nämä vertaisiaan vastaan, eikä peppuraiskaamaan muita, kuten nyt ikävän usein tapahtuu.

    Myös theater-moden puuttuminen ahdistaa, kun se on perinteisesti ollut toimiva tapa oppia kartat ja myös oppia pelaamaan paremmin (ja osoittaa cheatterit).

    Yksinpeli on kakkaa.

    Edit.
    Sellainen unohtui sanoa tuosta Shoot Housesta, että aika erikoinen veto tekijöiltä jättää lähes suora linja toisen pään spawnista toiseen päähän. Siinä keskilinjalla kun hyppää yhden pönikän päälle ja vastapää liikahtaa muutaman metrin väärään suuntaan, niin ei muuta kuin naps naps. Tuokin on vain sellainen seikka, joka pitää tietää etukäteen, kun siellä on ihan varmasti joku snipun kanssa odottamassa heti kun peli alkaa.

    Matchmaking laittoi taas parastaan hetki sitten, kun vastapuolella oli 6 pelaajaa, jotka koostuivat kahdesta eri klaanista ja nämä olivat kaikki ilmiselvästi samassa voipissa ja taidoiltaankin ihan eri tasolla kuin kukaan vastapuolelta. Yritä siinä sitten sooloilla yhtään mitään.
     
    Viimeksi muokattu: 10.11.2019
  19. Persojet

    Persojet

    Viestejä:
    2 114
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tämähän on se syy miksi ei ole vielä kilpapelaamista :lol:
     
  20. Swagettiyologne

    Swagettiyologne Team Vega

    Viestejä:
    275
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2017
    Mää en kyllä nää tossa kuvassa mitään epäselvää, toinen tähätää scopen läpi ja näkee luonnollisesti eka sun olkapään.
    Välillä ilmenee lagia mutta useasti kun kuolen ni vihu on vain parempi, tai muuten vain nopeampi.

    Äkkiä noi muutamat kartat on tullu opittua ni ei campperitkaan ole ongelma kun käyttää gadgettejä hyödyksi.

    Kun seuraan kavereiden peliä niin tuntuu jokaiseen kuolemaan olevan jokin tekosyy, eikä osata myöntää että toisella kävi tuuri tai on vain parempi. Suomalaisuus pähkinänkuoressa.
     
  21. -Dist

    -Dist

    Viestejä:
    191
    Rekisteröitynyt:
    05.03.2017
    Sun mielestä ei siis oo ongelma että vihu näkee sut mutta sä et vihua vaikka vihun kuvan perusteella hän on suoraan sun edessä?
     
    Jii85 ja Konttu tykkäävät tästä.
  22. Swagettiyologne

    Swagettiyologne Team Vega

    Viestejä:
    275
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2017
    Toi kuva ei kerro mulle mitään, ei näy edes pelikelloa onko ihan täsmälleen samaan aikaan otettu kaappaus. Minipaista päätellen simo syvällä laatikon takana.

    Kyllä ite käyn killkamini läpi enkä oo huomannu mitää vastaavaa. Voi näitäkin olla mutta ainakaan mulle se ei oo ollu globaali ongelma.

    Taikka sitte mulla on käyny tuuri ja paskalla netillä oon just näitä mitkä näkee vihun eka :cigar2:
     
    Viimeksi muokattu: 11.11.2019
  23. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Haulikkosankareita kyllä edelleen aivan liikaa ja ne ovat melkoisen ärsyttäviä. Tai siis eivät pelaajat, vaan niiden haulikoiden toteutus.
    Aika jännä, kun käytännössä kaikki muut ovat ongelman havainneet ja nämä tilanteet ovat olleet yleisiä codeissa aina.

    Yleensä näistä puhutaan usein "kulmien taakse kuolemisena". Killcamissa näkyy monesti miten vastapuoli näki tilanteen ihan eri tavalla ja aloitti jopa tulittamisen ensin, vaikka omasta näkökulmasta tilanne oli päinvastoin.

    Toki jos on aina itse siellä antavana osapuolena, niin silloin tätä ei tietenkään huomaa.
     
    ilahama, WildFinn ja Konttu tykkäävät tästä.
  24. Swagettiyologne

    Swagettiyologne Team Vega

    Viestejä:
    275
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2017
    Tämä kävi mielessä kun paskalla 4g pelaan.
     
  25. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Pitäisi varmaan itsekin viritellä joku limitteri väliin, kun näissä peleissä tahmaavasta yhteydestä tuntuu olevan monin paikoin enemmän hyötyä kuin haittaa. :D

    Ja samalla voisi vetäistä myös kaikki graafiset herkut minimiin. Tämä on yksi sellainen asia mikä on konsoleissa paremmin, kun niissä käyttäjä ei voi tuunata asetuksia sellaiseksi, että niillä saisi kohtuutonta hyötyä muihin nähden.
     
  26. sawataqe

    sawataqe

    Viestejä:
    299
    Rekisteröitynyt:
    15.12.2016
    Eihän siun tartte kuin wlanin kautta pelata ja vuoraat reitittimen vaikka foliolla, eli täysin surkea yhteys ;)
     
  27. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Tekisi mieli sanoa, että "hauskaa koska totta", mutta ei se ole ihan niin suoraviivaista kuitenkaan. Se on kuitenkin fakta, että nettipeleissä mm. lag compensation -algoritmien vuoksi huonolla yhteydellä saa joskus kohtuutonta etua, mutta se tekee sitten kuitenkin samalla omasta pelaamisesta paikoin pykivää, joten harvemmin sitä omaa yhteyttä kannattaa tarkoituksella heikentää.

    Olen tosin nähnyt tähän tarpeeseen suunniteltuja erillisiä apuohjelmiakin, jotka rajoittavat haluttua liikennettä juuri sopivalla tavalla, jotta positiiviset vaikutukset ovat miinuksia merkittävämmät. Henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta tällaisten olemassaolo on hyvä tiedostaa kuitenkin.
     
  28. Swagettiyologne

    Swagettiyologne Team Vega

    Viestejä:
    275
    Rekisteröitynyt:
    09.06.2017
    Eiks änärissä käytetty jotain kytkintä ni saatii vastustajilla peli pätkii. Tms
     
  29. vipe

    vipe

    Viestejä:
    578
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Niin-pä. Tuo itse asiassa eniten mietityttikin, kun arvoin hommaanko tämän PC:lle vai PS4 Prolle, PC:llä kun on kaikenlaista säätöä näiden suhteen plus riski cheattereistä yms. Vaikea kysymyshän tuo kyllä on ratkaistavaksi, kun PC-kokoonpanoja on niin erilaisia ja eri tasoisia. Tosin eipä tuo nyt lopulta juuri itseeni vaikuta, pelaaminen kun ei ole mitenkään tavoitteellista, niin mieluummin kyllä katselen kaunista grafiikkaa, kuin otan marginaalisen hyödyn asetusten laskemisesta. Tässä CoDissa nyt kumminkin aika vähän jossain heinikossa maataan, toisin kuin BF-puolella.
     
  30. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Onko tässä (vai onko kaikissa) CoDissa lag compensation? Ping on kyllä siinä 45 kieppeillä ja alkanut välillä epäilyttää pitääkö paikkansa. Yks ilta tuli useampia kuolemia niin että vihu ilmestyi delaamisen jälkeen, mulla ja kavereilla. Edellisessä BO4 oli selkeesti harvemmin näitä.

    Olisko ollut BO2 aikaan kun jotkut huijasi lag compensationia niin että laittoivat match makingin aikaan jonkun raskaan 4k videon lataamaan Yuotubesta (kun osaa kuulema varata kaistaa) ja kun peli alkaa niin lataus seis. Efekti oli mukamas sellainen että hidasti omaa nettiä ja kompensaation vuoksi hidasta muiltakin, mutta kun otti latingin pois niin oma yhteys parempi ja muille jäi tuhiseva suttu kouraan :)
     
  31. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Eiköhän se ole kaikissa codeissa sama tekniikka pikkuisen tapauskohtaisesti muokattuna.
     
  32. latee77

    latee77 Make ATK Great Again RTX ON Team H2O

    Viestejä:
    1 798
    Rekisteröitynyt:
    18.02.2017
    Joo varmaan, en sen enempiä seuraillut mutta kova spekulointi alkaa aina että onko "dedikoidut serverit" vai kuinka. Tuota kaistanvaraus -kikkaa voisi koittaa, tosin gigasella valokuidulla turhaa.
     
  33. -Dist

    -Dist

    Viestejä:
    191
    Rekisteröitynyt:
    05.03.2017
    Kyllähän se riski cheattereista löytyy PS4:ltäkin koska peli on crossplay.
     
  34. Henluikki

    Henluikki

    Viestejä:
    161
    Rekisteröitynyt:
    18.01.2017
    tossa uudessa ground war mapissa ei kyllä saa fps hyväks sitten millään, 9900k+1070 kombolla muut toimii ihan ok:(
     
  35. sawataqe

    sawataqe

    Viestejä:
    299
    Rekisteröitynyt:
    15.12.2016
    Juuh. 3800x + 1070 minimeillä vaan 90-110 :(
     
  36. Henluikki

    Henluikki

    Viestejä:
    161
    Rekisteröitynyt:
    18.01.2017
    On muuten muisti bugia tässä näytönohjaimella, ihmettelin jo eile että peli tökkii jossain kohtii, no tänää huomasin kun laskin kaikki asetukset minimiin, kun erä alkaa niin näyttiksen muisti pomppaa heti 2gb yli 8gb ja tehot tippuu kortista.
     
  37. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Anna kun arvaan, joku punaisen leirin kortti?

    Ei muuten, mutta eipä ole tuollaista ongelmaa täällä näkynyt.
     
    Viimeksi muokattu: 11.11.2019
  38. Jii85

    Jii85

    Viestejä:
    349
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  39. Henluikki

    Henluikki

    Viestejä:
    161
    Rekisteröitynyt:
    18.01.2017
    Nvidian 1070
     
  40. Hiikeri

    Hiikeri Team Intel

    Viestejä:
    1 148
    Rekisteröitynyt:
    13.12.2016
    Keillä netti MP ongelmia, tai epäilystä toimivuudesta niin onko NAT Open?

    Paitsi että tässä Codissa on täysin uusi engine, kaikki edelliset Codit viimeisen 14 vuoden ajalta pohjautuivat v.2005 julkaistuun engineen. Toki koko ajan enemmän ja enemmän modattuun, silti lähtökohtaisesti tuohon aasikiven aikaiseen engineen pohjautuen.

    Tämä on ensimmäinen peli tällä täysin uudella enginellä, muun muassa kunnon Dx12 ja Ray Tracing tuki ja pyörii tosi hyvin.

    3840x1200 kaikki maksimeilla (Rtx On) Coopissa 85-150fps.

    Rähinöissä minimi siis 85 ja avg 100+ fps. Taivasta katsoessa vajaa 300fps.

    Prossun latenssi yleensä 2ms ja GPU:n latenssi 6-8ms.

    Tämä pätkäni tosin SP:stä, mutta silti kaikki täysillä.
     
    Viimeksi muokattu: 12.11.2019
    latee77 tykkää tästä.
  41. Qwerty

    Qwerty

    Viestejä:
    254
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Joo, nämä codit BO 3 alkaen tykkää käyttää kaiken muistin mitä näyttiksessä on tarjolla, ainakin jos pistää tekstuurit ja varjot ultralle niin ei 8 GB oikein riitä. Omalla Radeon VII kortilla muistin käyttö on n. 14-15GB kaikki max ja 1440p.
     
  42. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Täällä sama (tosin Ti-versio), eikä ole moista ongelmaa. Ja peli pyörii hienosti.

    Niinhän sitä on sanottu, mutta minä olen silti edelleen varovaisen skeptinen tuon "uuden enginen" suhteen. Veikkaan, että ovat vaan viilanneet sitä vanhaa kehäraakkia sen verran paljon, että päättivät pr-miesten toiveesta kutsua sitä kokonaan uudeksi.
     
    Viimeksi muokattu: 12.11.2019
    kamppu tykkää tästä.
  43. kurwaslobo

    kurwaslobo

    Viestejä:
    56
    Rekisteröitynyt:
    01.12.2017
    Pätsiä pukkaa

    11/12/19 - Update Details and Patch Notes : modernwarfare
     
    Paapaa tykkää tästä.
  44. Maki-Taaki

    Maki-Taaki

    Viestejä:
    249
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Sellainen kyssäri, että jos sniper kivääriin vaihtaa jonkun punapisteen niin näkyykö tähtäimen läpi katsoessa vielä vihun silmissä se kiikarista lähtevä heijastus vai poistuuko se tähtäimen vaihtamisen myötä?
     
  45. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Näköjään 725:lle lisää säätöä, mutta ikävä kyllä vain rangeen.

    En tiedä, mutta toivottavasti ei poistu, sillä se vasta olisikin kakkelia, jos sniput saavat sniputtaa ilman pelkoa havaituksi tulemisesta. Ovat melkoisen ärsyttäviä tällaisenaankin.
     
  46. Paapaa

    Paapaa

    Viestejä:
    3 343
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Toisaalta, jos haulikolla ei voi edes lähietäisyydeltä tappaa kertalaakilla, niin jäisi aika lailla turhaksi aseeksi. Ihan hyvä kompromissi, että läheltä tappaa, kauempaa ottaa pataan. Etäisyydellä voi sitten hienosäätää loputtomiin.
     
    kurwaslobo tykkää tästä.
  47. Kautium

    Kautium IOdootti

    Viestejä:
    6 955
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Joo, ei se ongelma olekaan suoranaisesti siinä, että sillä tappaa kerrasta, mutta tuota pitäisi sitten tasapainottaa vaikka nykyistä hitaammalla latauksella tms. Ja tosiaan tuo etäisyyskin on ollut aika naurettava.

    Porukka pelaa HC:n sijaan vanillaa ihan tarkoituksella ja sitten jos sinne laitetaan sekaan näitä laaki ja vainaa -kategorian aseita, niin ymmärrettävästi se ottaa päähän.
     
  48. vipe

    vipe

    Viestejä:
    578
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sen saa valikosta pois päältä. Eikä tatilla hiiriä vastaan pelaaminen olis muutenkaan kovin mielekästä.
     
  49. Henluikki

    Henluikki

    Viestejä:
    161
    Rekisteröitynyt:
    18.01.2017
    Löysin ehkä syyn näyttiksen tehojen tippumiseen, poistin nvidian image sharpenin käytöstä, niin nyt tuntuu pelittävän
     
  50. kamppu

    kamppu

    Viestejä:
    193
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2016
    Tätä itsekin suuresti epäilen, eikä ole muuten ensimäinen kerta kun CoD kehittäjä puhuu "uudesta pelimoottorista" tms korupuheita. Hyvin toimii ja hyvältä näyttää, eli oikeastaan aika sama kuitenkin onko se siltikin se vanha. :vihellys:
     
    latee77 ja Jii85 tykkäävät tästä.