Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Kaiken tämän valittamisen jälkeen: itse viihdyn CoD: MW:n seurassa. Todella koukuttavaa, kevyttä ja nopeatempoista multiplayeriä. En ole kokenut claymoreja tai haulikoita mitenkään kohtuuttomiksi. Toki vielä aloittelen ja k/d ei aina nouse edes yli yhden. Mutta hissukseen sitä alkaa pärjätä ihan hyvin. Lähinnä pelailen noita Hardpointeja ja sitä 24/7:aa. Ground War turhan kaaottista.

Vielä vähän hakusessa se, miten tuota M4A1:tä kannattaisi modata ja mitkä perkit itselleni sopisivat.

Kampanja on putkijuoksua, mutta mielestäni hyvin tehtyä. Tässä katsellaan siis interaktiivista sotaleffaa. Mukavasti tuohon on saatu kiinnostavaa vaihtelua kun vertaa siihen, millaisia nämä olivat 5+ vuotta sitten. Jos kertakaikkiaan ei putkujuoksuista pidä, niin uskon että tämäkin oksettaa.
 
Kaiken tämän valittamisen jälkeen: itse viihdyn CoD: MW:n seurassa. Todella koukuttavaa, kevyttä ja nopeatempoista multiplayeriä. En ole kokenut claymoreja tai haulikoita mitenkään kohtuuttomiksi. Toki vielä aloittelen ja k/d ei aina nouse edes yli yhden. Mutta hissukseen sitä alkaa pärjätä ihan hyvin. Lähinnä pelailen noita Hardpointeja ja sitä 24/7:aa. Ground War turhan kaaottista.

Vielä vähän hakusessa se, miten tuota M4A1:tä kannattaisi modata ja mitkä perkit itselleni sopisivat.

Kampanja on putkijuoksua, mutta mielestäni hyvin tehtyä. Tässä katsellaan siis interaktiivista sotaleffaa. Mukavasti tuohon on saatu kiinnostavaa vaihtelua kun vertaa siihen, millaisia nämä olivat 5+ vuotta sitten. Jos kertakaikkiaan ei putkujuoksuista pidä, niin uskon että tämäkin oksettaa.
Joo, kyllä tätä tulee pienissä pätkissä pelattua ihan mielellään, enkä ole minäkään kokenut tässä sen suurempia ongelmia kuin mitä codeissa on aina ollut (eli lagi, paska karttasuunnittelu, satunnaiset op-aseet jne).

Enin valitus tulee lähinnä turhautumisesta, kun pienillä parannuksilla saisi tehtyä paljon paremman pelin. Ei ole k/d minullakaan kuin about 1, mutta käytännössä joka pelissä olen kuitenkin top3:n joukossa. Saan paljon paremman olon pelaamalla objectivea ja kuolemalla sitä yrittäessä 20 kertaa, kuin kämppimällä turvallisesti nurkissa. Toki oikeasti hyvät pelaajat voivat halutessaan tehdä näitä kaikkia tehokkaasti, mutta siksi toivoisinkin, että matchmaking-järjestelmä laittaa nämä vertaisiaan vastaan, eikä peppuraiskaamaan muita, kuten nyt ikävän usein tapahtuu.

Myös theater-moden puuttuminen ahdistaa, kun se on perinteisesti ollut toimiva tapa oppia kartat ja myös oppia pelaamaan paremmin (ja osoittaa cheatterit).

Yksinpeli on kakkaa.

Edit.
Sellainen unohtui sanoa tuosta Shoot Housesta, että aika erikoinen veto tekijöiltä jättää lähes suora linja toisen pään spawnista toiseen päähän. Siinä keskilinjalla kun hyppää yhden pönikän päälle ja vastapää liikahtaa muutaman metrin väärään suuntaan, niin ei muuta kuin naps naps. Tuokin on vain sellainen seikka, joka pitää tietää etukäteen, kun siellä on ihan varmasti joku snipun kanssa odottamassa heti kun peli alkaa.

Matchmaking laittoi taas parastaan hetki sitten, kun vastapuolella oli 6 pelaajaa, jotka koostuivat kahdesta eri klaanista ja nämä olivat kaikki ilmiselvästi samassa voipissa ja taidoiltaankin ihan eri tasolla kuin kukaan vastapuolelta. Yritä siinä sitten sooloilla yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
:tup:

IMG-20191110-WA0005.jpg
Tämähän on se syy miksi ei ole vielä kilpapelaamista :lol:
 
Mää en kyllä nää tossa kuvassa mitään epäselvää, toinen tähätää scopen läpi ja näkee luonnollisesti eka sun olkapään.
Välillä ilmenee lagia mutta useasti kun kuolen ni vihu on vain parempi, tai muuten vain nopeampi.

Äkkiä noi muutamat kartat on tullu opittua ni ei campperitkaan ole ongelma kun käyttää gadgettejä hyödyksi.

Kun seuraan kavereiden peliä niin tuntuu jokaiseen kuolemaan olevan jokin tekosyy, eikä osata myöntää että toisella kävi tuuri tai on vain parempi. Suomalaisuus pähkinänkuoressa.
 
Mää en kyllä nää tossa kuvassa mitään epäselvää, toinen tähätää scopen läpi ja näkee luonnollisesti eka sun olkapään.
Välillä ilmenee lagia mutta useasti kun kuolen ni vihu on vain parempi, tai muuten vain nopeampi.

Äkkiä noi muutamat kartat on tullu opittua ni ei campperitkaan ole ongelma kun käyttää gadgettejä hyödyksi.

Kun seuraan kavereiden peliä niin tuntuu jokaiseen kuolemaan olevan jokin tekosyy, eikä osata myöntää että toisella kävi tuuri tai on vain parempi. Suomalaisuus pähkinänkuoressa.

Sun mielestä ei siis oo ongelma että vihu näkee sut mutta sä et vihua vaikka vihun kuvan perusteella hän on suoraan sun edessä?
 
Sun mielestä ei siis oo ongelma että vihu näkee sut mutta sä et vihua vaikka vihun kuvan perusteella hän on suoraan sun edessä?

Toi kuva ei kerro mulle mitään, ei näy edes pelikelloa onko ihan täsmälleen samaan aikaan otettu kaappaus. Minipaista päätellen simo syvällä laatikon takana.

Kyllä ite käyn killkamini läpi enkä oo huomannu mitää vastaavaa. Voi näitäkin olla mutta ainakaan mulle se ei oo ollu globaali ongelma.

Taikka sitte mulla on käyny tuuri ja paskalla netillä oon just näitä mitkä näkee vihun eka :cigar2:
 
Viimeksi muokattu:
Haulikkosankareita kyllä edelleen aivan liikaa ja ne ovat melkoisen ärsyttäviä. Tai siis eivät pelaajat, vaan niiden haulikoiden toteutus.
Toi kuva ei kerro mulle mitään, ei näy edes pelikelloa onko ihan täsmälleen samaan aikaan otettu kaappaus. Minipaista päätellen simo syvällä laatikon takana.

Kyllä ite käyn killkamini läpi enkä oo huomannu mitää vastaavaa. Voi näitäkin olla mutta ainakaan mulle se ei oo ollu globaali ongelma.
Aika jännä, kun käytännössä kaikki muut ovat ongelman havainneet ja nämä tilanteet ovat olleet yleisiä codeissa aina.

Yleensä näistä puhutaan usein "kulmien taakse kuolemisena". Killcamissa näkyy monesti miten vastapuoli näki tilanteen ihan eri tavalla ja aloitti jopa tulittamisen ensin, vaikka omasta näkökulmasta tilanne oli päinvastoin.

Toki jos on aina itse siellä antavana osapuolena, niin silloin tätä ei tietenkään huomaa.
 
Haulikkosankareita kyllä edelleen aivan liikaa ja ne ovat melkoisen ärsyttäviä. Tai siis eivät pelaajat, vaan niiden haulikoiden toteutus.

Aika jännä, kun käytännössä kaikki muut ovat ongelman havainneet ja nämä tilanteet ovat olleet yleisiä codeissa aina.

Yleensä näistä puhutaan usein "kulmien taakse kuolemisena". Killcamissa näkyy monesti miten vastapuoli näki tilanteen ihan eri tavalla ja aloitti jopa tulittamisen ensin, vaikka omasta näkökulmasta tilanne oli päinvastoin.

Toki jos on aina itse siellä antavana osapuolena, niin silloin tätä ei tietenkään huomaa.

Tämä kävi mielessä kun paskalla 4g pelaan.
 
Tämä kävi mielessä kun paskalla 4g pelaan.
Pitäisi varmaan itsekin viritellä joku limitteri väliin, kun näissä peleissä tahmaavasta yhteydestä tuntuu olevan monin paikoin enemmän hyötyä kuin haittaa. :D

Ja samalla voisi vetäistä myös kaikki graafiset herkut minimiin. Tämä on yksi sellainen asia mikä on konsoleissa paremmin, kun niissä käyttäjä ei voi tuunata asetuksia sellaiseksi, että niillä saisi kohtuutonta hyötyä muihin nähden.
 
Eihän siun tartte kuin wlanin kautta pelata ja vuoraat reitittimen vaikka foliolla, eli täysin surkea yhteys ;)
 
Eihän siun tartte kuin wlanin kautta pelata ja vuoraat reitittimen vaikka foliolla, eli täysin surkea yhteys ;)
Tekisi mieli sanoa, että "hauskaa koska totta", mutta ei se ole ihan niin suoraviivaista kuitenkaan. Se on kuitenkin fakta, että nettipeleissä mm. lag compensation -algoritmien vuoksi huonolla yhteydellä saa joskus kohtuutonta etua, mutta se tekee sitten kuitenkin samalla omasta pelaamisesta paikoin pykivää, joten harvemmin sitä omaa yhteyttä kannattaa tarkoituksella heikentää.

Olen tosin nähnyt tähän tarpeeseen suunniteltuja erillisiä apuohjelmiakin, jotka rajoittavat haluttua liikennettä juuri sopivalla tavalla, jotta positiiviset vaikutukset ovat miinuksia merkittävämmät. Henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta tällaisten olemassaolo on hyvä tiedostaa kuitenkin.
 
Tekisi mieli sanoa, että "hauskaa koska totta", mutta ei se ole ihan niin suoraviivaista kuitenkaan. Se on kuitenkin fakta, että nettipeleissä mm. lag compensation -algoritmien vuoksi huonolla yhteydellä saa joskus kohtuutonta etua, mutta se tekee sitten kuitenkin samalla omasta pelaamisesta paikoin pykivää, joten harvemmin sitä omaa yhteyttä kannattaa tarkoituksella heikentää.

Olen tosin nähnyt tähän tarpeeseen suunniteltuja erillisiä apuohjelmiakin, jotka rajoittavat haluttua liikennettä juuri sopivalla tavalla, jotta positiiviset vaikutukset ovat miinuksia merkittävämmät. Henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta tällaisten olemassaolo on hyvä tiedostaa kuitenkin.

Eiks änärissä käytetty jotain kytkintä ni saatii vastustajilla peli pätkii. Tms
 
Ja samalla voisi vetäistä myös kaikki graafiset herkut minimiin. Tämä on yksi sellainen asia mikä on konsoleissa paremmin, kun niissä käyttäjä ei voi tuunata asetuksia sellaiseksi, että niillä saisi kohtuutonta hyötyä muihin nähden.
Niin-pä. Tuo itse asiassa eniten mietityttikin, kun arvoin hommaanko tämän PC:lle vai PS4 Prolle, PC:llä kun on kaikenlaista säätöä näiden suhteen plus riski cheattereistä yms. Vaikea kysymyshän tuo kyllä on ratkaistavaksi, kun PC-kokoonpanoja on niin erilaisia ja eri tasoisia. Tosin eipä tuo nyt lopulta juuri itseeni vaikuta, pelaaminen kun ei ole mitenkään tavoitteellista, niin mieluummin kyllä katselen kaunista grafiikkaa, kuin otan marginaalisen hyödyn asetusten laskemisesta. Tässä CoDissa nyt kumminkin aika vähän jossain heinikossa maataan, toisin kuin BF-puolella.
 
Onko tässä (vai onko kaikissa) CoDissa lag compensation? Ping on kyllä siinä 45 kieppeillä ja alkanut välillä epäilyttää pitääkö paikkansa. Yks ilta tuli useampia kuolemia niin että vihu ilmestyi delaamisen jälkeen, mulla ja kavereilla. Edellisessä BO4 oli selkeesti harvemmin näitä.

Olisko ollut BO2 aikaan kun jotkut huijasi lag compensationia niin että laittoivat match makingin aikaan jonkun raskaan 4k videon lataamaan Yuotubesta (kun osaa kuulema varata kaistaa) ja kun peli alkaa niin lataus seis. Efekti oli mukamas sellainen että hidasti omaa nettiä ja kompensaation vuoksi hidasta muiltakin, mutta kun otti latingin pois niin oma yhteys parempi ja muille jäi tuhiseva suttu kouraan :)
 
Onko tässä (vai onko kaikissa) CoDissa lag compensation? Ping on kyllä siinä 45 kieppeillä ja alkanut välillä epäilyttää pitääkö paikkansa. Yks ilta tuli useampia kuolemia niin että vihu ilmestyi delaamisen jälkeen, mulla ja kavereilla. Edellisessä BO4 oli selkeesti harvemmin näitä.

Olisko ollut BO2 aikaan kun jotkut huijasi lag compensationia niin että laittoivat match makingin aikaan jonkun raskaan 4k videon lataamaan Yuotubesta (kun osaa kuulema varata kaistaa) ja kun peli alkaa niin lataus seis. Efekti oli mukamas sellainen että hidasti omaa nettiä ja kompensaation vuoksi hidasta muiltakin, mutta kun otti latingin pois niin oma yhteys parempi ja muille jäi tuhiseva suttu kouraan :)
Eiköhän se ole kaikissa codeissa sama tekniikka pikkuisen tapauskohtaisesti muokattuna.
 
Eiköhän se ole kaikissa codeissa sama tekniikka pikkuisen tapauskohtaisesti muokattuna.

Joo varmaan, en sen enempiä seuraillut mutta kova spekulointi alkaa aina että onko "dedikoidut serverit" vai kuinka. Tuota kaistanvaraus -kikkaa voisi koittaa, tosin gigasella valokuidulla turhaa.
 
Niin-pä. Tuo itse asiassa eniten mietityttikin, kun arvoin hommaanko tämän PC:lle vai PS4 Prolle, PC:llä kun on kaikenlaista säätöä näiden suhteen plus riski cheattereistä yms. Vaikea kysymyshän tuo kyllä on ratkaistavaksi, kun PC-kokoonpanoja on niin erilaisia ja eri tasoisia. Tosin eipä tuo nyt lopulta juuri itseeni vaikuta, pelaaminen kun ei ole mitenkään tavoitteellista, niin mieluummin kyllä katselen kaunista grafiikkaa, kuin otan marginaalisen hyödyn asetusten laskemisesta. Tässä CoDissa nyt kumminkin aika vähän jossain heinikossa maataan, toisin kuin BF-puolella.

Kyllähän se riski cheattereista löytyy PS4:ltäkin koska peli on crossplay.
 
tossa uudessa ground war mapissa ei kyllä saa fps hyväks sitten millään, 9900k+1070 kombolla muut toimii ihan ok:(
 
On muuten muisti bugia tässä näytönohjaimella, ihmettelin jo eile että peli tökkii jossain kohtii, no tänää huomasin kun laskin kaikki asetukset minimiin, kun erä alkaa niin näyttiksen muisti pomppaa heti 2gb yli 8gb ja tehot tippuu kortista.
 
On muuten muisti bugia tässä näytönohjaimella, ihmettelin jo eile että peli tökkii jossain kohtii, no tänää huomasin kun laskin kaikki asetukset minimiin, kun erä alkaa niin näyttiksen muisti pomppaa heti 2gb yli 8gb ja tehot tippuu kortista.
Anna kun arvaan, joku punaisen leirin kortti?

Ei muuten, mutta eipä ole tuollaista ongelmaa täällä näkynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Keillä netti MP ongelmia, tai epäilystä toimivuudesta niin onko NAT Open?

Eiköhän se ole kaikissa codeissa sama tekniikka pikkuisen tapauskohtaisesti muokattuna.
Paitsi että tässä Codissa on täysin uusi engine, kaikki edelliset Codit viimeisen 14 vuoden ajalta pohjautuivat v.2005 julkaistuun engineen. Toki koko ajan enemmän ja enemmän modattuun, silti lähtökohtaisesti tuohon aasikiven aikaiseen engineen pohjautuen.

Tämä on ensimmäinen peli tällä täysin uudella enginellä, muun muassa kunnon Dx12 ja Ray Tracing tuki ja pyörii tosi hyvin.

3840x1200 kaikki maksimeilla (Rtx On) Coopissa 85-150fps.

Rähinöissä minimi siis 85 ja avg 100+ fps. Taivasta katsoessa vajaa 300fps.

Prossun latenssi yleensä 2ms ja GPU:n latenssi 6-8ms.

Tämä pätkäni tosin SP:stä, mutta silti kaikki täysillä.
 
Viimeksi muokattu:
On muuten muisti bugia tässä näytönohjaimella, ihmettelin jo eile että peli tökkii jossain kohtii, no tänää huomasin kun laskin kaikki asetukset minimiin, kun erä alkaa niin näyttiksen muisti pomppaa heti 2gb yli 8gb ja tehot tippuu kortista.
Joo, nämä codit BO 3 alkaen tykkää käyttää kaiken muistin mitä näyttiksessä on tarjolla, ainakin jos pistää tekstuurit ja varjot ultralle niin ei 8 GB oikein riitä. Omalla Radeon VII kortilla muistin käyttö on n. 14-15GB kaikki max ja 1440p.
 
Täällä sama (tosin Ti-versio), eikä ole moista ongelmaa. Ja peli pyörii hienosti.

Paitsi että tässä Codissa on täysin uusi engine, kaikki edelliset Codit viimeisen 14 vuoden ajalta pohjautuivat v.2005 julkaistuun engineen. Toki koko ajan enemmän ja enemmän modattuun, silti lähtökohtaisesti tuohon aasikiven aikaiseen engineen pohjautuen.

Tämä on ensimmäinen peli tällä täysin uudella enginellä, muun muassa kunnon Dx12 ja Ray Tracing tuki ja pyörii tosi hyvin.
Niinhän sitä on sanottu, mutta minä olen silti edelleen varovaisen skeptinen tuon "uuden enginen" suhteen. Veikkaan, että ovat vaan viilanneet sitä vanhaa kehäraakkia sen verran paljon, että päättivät pr-miesten toiveesta kutsua sitä kokonaan uudeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Pätsiä pukkaa

11/12/19 - Update Details and Patch Notes
renderTimingPixel.png


Infinity Ward // Infinity Ward Replied x2
Hi everyone!

We have an update rolling out around midnight PST tonight, 11/11. Since we have notes ready, we figured we'd post them ahead of the update going out. Check out the fixes below:

GENERAL FIXES:

  • More backend fixes to prevent crashes and improve stability across all modes and all platforms
Riot Shield:

  • Fix for a bug where a player using the Riot Shield would not take explosive damage during certain situations

  • Fixed an issue where the Riot Shield would stow on the players back when using Stim. (Tactical)
Footsteps

  • Adjusted to always play walk footstep sounds when in ADS and crouch independent of speed

  • Increased the speed in which you can remain using the walk footstep sounds by slightly pressing on the movement stick
Challenges

  • General fix for the UI and Challenge state getting out of sync. We'll continue to monitor and make additional fixes as needed in future updates

  • Fix for a challenge related error that could occur; DEV ERROR 5476

  • Fix for Mission Challenge description, “Get Kills with a Burst Weapons” being too vague.
Piccadilly:

  • Spawn tuning while playing TDM and Domination

  • Domination flag adjustments; B Flag is now near the busses instead of the center fountain
Weapons:

  • ARs: Minor hip spread adjustment

  • 725: Reduce range

  • M4: increase hip spread, decrease damage to the head

  • FAL: Reduced recoil, increased ADS speed

  • EB-14: Increase ADS speed

  • Miscellaneous ammo reserve adjustments upon spawning to be in-line with other weapons of their class
Special Operations:

  • Fix for a bug where a player using the Overkill perk with an SMG as their secondary would sometimes spawn without a primary weapon when joining a match in progress

11/12/19 - Update Details and Patch Notes : modernwarfare
 
Sellainen kyssäri, että jos sniper kivääriin vaihtaa jonkun punapisteen niin näkyykö tähtäimen läpi katsoessa vielä vihun silmissä se kiikarista lähtevä heijastus vai poistuuko se tähtäimen vaihtamisen myötä?
 
Näköjään 725:lle lisää säätöä, mutta ikävä kyllä vain rangeen.

Sellainen kyssäri, että jos sniper kivääriin vaihtaa jonkun punapisteen niin näkyykö tähtäimen läpi katsoessa vielä vihun silmissä se kiikarista lähtevä heijastus vai poistuuko se tähtäimen vaihtamisen myötä?
En tiedä, mutta toivottavasti ei poistu, sillä se vasta olisikin kakkelia, jos sniput saavat sniputtaa ilman pelkoa havaituksi tulemisesta. Ovat melkoisen ärsyttäviä tällaisenaankin.
 
Näköjään 725:lle lisää säätöä, mutta ikävä kyllä vain rangeen.

Toisaalta, jos haulikolla ei voi edes lähietäisyydeltä tappaa kertalaakilla, niin jäisi aika lailla turhaksi aseeksi. Ihan hyvä kompromissi, että läheltä tappaa, kauempaa ottaa pataan. Etäisyydellä voi sitten hienosäätää loputtomiin.
 
Toisaalta, jos haulikolla ei voi edes lähietäisyydeltä tappaa kertalaakilla, niin jäisi aika lailla turhaksi aseeksi. Ihan hyvä kompromissi, että läheltä tappaa, kauempaa ottaa pataan. Etäisyydellä voi sitten hienosäätää loputtomiin.
Joo, ei se ongelma olekaan suoranaisesti siinä, että sillä tappaa kerrasta, mutta tuota pitäisi sitten tasapainottaa vaikka nykyistä hitaammalla latauksella tms. Ja tosiaan tuo etäisyyskin on ollut aika naurettava.

Porukka pelaa HC:n sijaan vanillaa ihan tarkoituksella ja sitten jos sinne laitetaan sekaan näitä laaki ja vainaa -kategorian aseita, niin ymmärrettävästi se ottaa päähän.
 
Löysin ehkä syyn näyttiksen tehojen tippumiseen, poistin nvidian image sharpenin käytöstä, niin nyt tuntuu pelittävän
 
Samalla tavalla onnistu lasautella 725 kun aiemminki. :D Se shoothouse on ihan hauskaa mättöä. Lisäksi groundwar maistui ekaa kertaa, kun ei tule niitä M4-tappoja niin paljoa.
 
Samalla tavalla onnistu lasautella 725 kun aiemminki. :D Se shoothouse on ihan hauskaa mättöä. Lisäksi groundwar maistui ekaa kertaa, kun ei tule niitä M4-tappoja niin paljoa.
Itekkin aloin käyttämään 725. Aika paljon raivo kommentteja tullut matseissa. :rofl: Tuo on juurikin hyvä jos pelaa pelin pari eikä jaksa hirveästi keskittyä.
 
Mikä idea tuossa shadereiden asentamisessa on aina kun pelin käynnistää?
 
Voi luoja kun vituttaa yrittää saada 15 equipment haxattuu kun kukaan ei planti mitää. Kuka lie idiootti keksinyt haasteen joka riippuu täysin muista :facepalm:
 
Paitsi ettei onnistu yhtä kaukaa.
Se on sivuseikka pelissä, jossa etäisyydet kohtaamisissa ovat kuitenkin pääsääntöisesti aina alle 10m luokkaa. En tiedä millä tavalla sitä säätivät, mutta eivät ainakaan merkittävästi.

Samalla tavalla onnistu lasautella 725 kun aiemminki. :D
Niinpä, paskaa edelleen.

Se shoothouse on ihan hauskaa mättöä. Lisäksi groundwar maistui ekaa kertaa, kun ei tule niitä M4-tappoja niin paljoa.
Minä en ole käytännössä mitään muuta pelannutkaan sen jälkeen kun se 24/7 Shoot House julkaistiin. Harmi vaan kun ei siinä ole mitään filtteriä, että voisi valita sinne vain haluamansa pelimuodot. Joku TDM ei voisi vähempää kiinnostaa.

Eilen kun oli Daily challengena "Voita kolme HQ-matsia", niin oli varmaan ensimmäistä kertaa tämän pelin aikana oikeasti hyviä eriä ja suurin osa yritti pelata objectivea, eikä vain kämppinyt sen ympärillä keräten tappoja.
 
Se on sivuseikka pelissä, jossa etäisyydet kohtaamisissa ovat kuitenkin pääsääntöisesti aina alle 10m luokkaa.

No, en ole mitannut etäisyyksiä, mutta oletettavasti sitä etäisyyttä on säädetty sellaisella ajatuksella, että sillä on joku vaikutus? Aika näyttää. Kellään meistä ei tilastoja ole käytössä.
 
Mikä idea tuossa shadereiden asentamisessa on aina kun pelin käynnistää?
No kato kun ihan uusi ja paljon parempi pelimoottori. :D

Tässä sitä taas odotellaan niiden latautumista joku 5min, vaikka kone on ollut päällä aamusta lähtien ja viimeksi pelasin joskus klo 17 aikoihin, eikä mikään ole muuttunut tässä välissä.

En ole testannut kuinka paljon niiden lataamattomuus vaikuttaa pelaamiseen, mutta peli itse sanoo, että se aiheuttaa "noticeable performance issues", joten en ole sitten viitsinyt sen kummemmin testailla.
 
No kato kun ihan uusi ja paljon parempi pelimoottori. :D
Päivemmällä latasin päivityksen, käynnistin pelin, asensin shaderit (5-10min), suljin pelin ja rupesin näyttiksen ajureita päivittämään, käynnistin pelin, asensin shaderit (5-10min)ja ehdin yhen matsin pelata ennenku piti lopettaa. Upea peli. Millonhan ne tuon chatin korjaa? Mukava esim yksinpeliä pelata ku ruudulla möllöttää muutama rivi jotai ulinaa haulikosta ja pitää asetuksista ottaa chatti kokonaan pois ja käynnistää kenttä uudestaan. Ja miksi ei ole erikseen asetuksia yksinpelille ja moninpelille esim tekstityksien osalta? Kampanjassa ne ln melko välttämättömät mutta moninpelissä aivan turhat. Pieniä, typeriä vikoja jotka korjaamalla pelikokemus olis paljo miellyttävämpi
 
Voi luoja tätä valituksen määrää :D En kestä, menen ottamaan kunnon kairauksen.
Ai niin, olin jo ihan unohtanutkin että ongelmia, bugeja ja puutteita ei saa kritisoida, vaan pitää nauttia kaikesta mitä tällä 60€ maksulla saa vuodesta toiseen.

Seuraava kommentti on yleensä, että "miksi sitten ostat", tai jotain muuta yhtä järkevää. Pointti kuitenkin on, että ongelmien piilottelu/vähättely ei johda mihinkään muuhun kuin paskempaan pelikehitykseen.
 
Pelaaminen itsessään on ihan viihdyttävää ADHD:tä ,mutta pieniä, ärsyttäviä asioita on ihan liikaa.

Tulee vahva flashback tästä loputtomasta kitinästä eräskin arvostelu Steamissa, jossa 3500h peliä pelannut ei sitten lopulta suositellut pelin ostamista :rofl::rofl: (Ei siis tämä peli)
 
Tulee vahva flashback tästä loputtomasta kitinästä eräskin arvostelu Steamissa, jossa 3500h peliä pelannut ei sitten lopulta suositellut pelin ostamista :rofl::rofl: (Ei siis tämä peli)
Juuh itsehän olen tätä sen muutaman tunnin pelannut vasta. Eiköhän tästä hyvä tule muutaman kuukauden sisällä
 
Tulee vahva flashback tästä loputtomasta kitinästä eräskin arvostelu Steamissa, jossa 3500h peliä pelannut ei sitten lopulta suositellut pelin ostamista :rofl::rofl: (Ei siis tämä peli)
OK, tuli selväksi. Olet parempi ihminen ja maailmasta tulee parempi paikka, kun ei koskaan tuo mitään epäkohtia esiin. Kiitos inputistasi keskusteluun. Namaste ja silleen.

Btw. 22h näyttää olevan minulla pelitunteja yhteensä, eli vielä on vähän matkaa noihin sinun fantasioihin. Ihan hauskaa räimettähän codit ovat pääsääntöisesti olleet ja ensimmäisestä lähtien olen niitä pelannut.

Jokaisessa on kuitenkin ollut omat ongelmansa, joihin on joskus saatu palautteen myötä myös parannuksia. Ihmettelenkin aina pelikeskustegluissa syvästi sitä asennetta, jossa kaikki palaute on itkemistä/ulinaa tms.
 
Viimeksi muokattu:
CoDit on hiukan kuin Yngwien soolot, kuuluu haukkua vaikkei omalla tavalla parempaakaan ole :hungry:
 
Ground Waria ei pysty pelaamaan. Ainakin siinä kaupunkikentässä jäätää koko ajan, fps tippuu nolliin sekunneiksei jne.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 883
Viestejä
4 481 287
Jäsenet
74 024
Uusin jäsen
tillikorva

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom