Kaiken tämän valittamisen jälkeen: itse viihdyn CoD: MW:n seurassa. Todella koukuttavaa, kevyttä ja nopeatempoista multiplayeriä. En ole kokenut claymoreja tai haulikoita mitenkään kohtuuttomiksi. Toki vielä aloittelen ja k/d ei aina nouse edes yli yhden. Mutta hissukseen sitä alkaa pärjätä ihan hyvin. Lähinnä pelailen noita Hardpointeja ja sitä 24/7:aa. Ground War turhan kaaottista.
Vielä vähän hakusessa se, miten tuota M4A1:tä kannattaisi modata ja mitkä perkit itselleni sopisivat.
Kampanja on putkijuoksua, mutta mielestäni hyvin tehtyä. Tässä katsellaan siis interaktiivista sotaleffaa. Mukavasti tuohon on saatu kiinnostavaa vaihtelua kun vertaa siihen, millaisia nämä olivat 5+ vuotta sitten. Jos kertakaikkiaan ei putkujuoksuista pidä, niin uskon että tämäkin oksettaa.
Joo, kyllä tätä tulee pienissä pätkissä pelattua ihan mielellään, enkä ole minäkään kokenut tässä sen suurempia ongelmia kuin mitä codeissa on aina ollut (eli lagi, paska karttasuunnittelu, satunnaiset op-aseet jne).
Enin valitus tulee lähinnä turhautumisesta, kun pienillä parannuksilla saisi tehtyä paljon paremman pelin. Ei ole k/d minullakaan kuin about 1, mutta käytännössä joka pelissä olen kuitenkin top3:n joukossa. Saan paljon paremman olon pelaamalla objectivea ja kuolemalla sitä yrittäessä 20 kertaa, kuin kämppimällä turvallisesti nurkissa. Toki oikeasti hyvät pelaajat voivat halutessaan tehdä näitä kaikkia tehokkaasti, mutta siksi toivoisinkin, että matchmaking-järjestelmä laittaa nämä vertaisiaan vastaan, eikä peppuraiskaamaan muita, kuten nyt ikävän usein tapahtuu.
Myös theater-moden puuttuminen ahdistaa, kun se on perinteisesti ollut toimiva tapa oppia kartat ja myös oppia pelaamaan paremmin (ja osoittaa cheatterit).
Yksinpeli on kakkaa.
Edit.
Sellainen unohtui sanoa tuosta Shoot Housesta, että aika erikoinen veto tekijöiltä jättää lähes suora linja toisen pään spawnista toiseen päähän. Siinä keskilinjalla kun hyppää yhden pönikän päälle ja vastapää liikahtaa muutaman metrin väärään suuntaan, niin ei muuta kuin naps naps. Tuokin on vain sellainen seikka, joka pitää tietää etukäteen, kun siellä on ihan varmasti joku snipun kanssa odottamassa heti kun peli alkaa.
Matchmaking laittoi taas parastaan hetki sitten, kun vastapuolella oli 6 pelaajaa, jotka koostuivat kahdesta eri klaanista ja nämä olivat kaikki ilmiselvästi samassa voipissa ja taidoiltaankin ihan eri tasolla kuin kukaan vastapuolelta. Yritä siinä sitten sooloilla yhtään mitään.