Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Kertokaas pystyykö toisen multiplayer challengen pistooliosuudet tekemään kerralla esim tuolla reukulla, jossa on optiikkaa päällä vai pitääkö ensin pelata 30 tappoa pislalla ilman optiikkaa ja sen jälkeen taas toinen mokoma optiikan kanssa?
Et voi aloittaa jälkimmäistä ennen kuin aiempi on suoritettu. Käsittääkseni se eka ei ota kantaa attachmenteihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Et voi aloittaa jälkimmäistä ennen kuin aiempi on suoritettu. Käsittääkseni se eka ei ota kantaa attachmenteihin.
Täytyykin sitten koittaa tuolla reukulla sitä ensimmäistä osaa, jossa on jo valmiina tuo pistetähtäin päällä. En kyllä tiedä mistä sen olin saanut mutta armorysta sellainen löytyi.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
261
Mikä homma kun tehtävät ei enää toimi? Saan valittua tehtävän mutta se ei etene, ja matsin jälkeen kun menee tehtävä valikkoon niin mitään ei ole valittuna.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
297
Mikä homma kun tehtävät ei enää toimi? Saan valittua tehtävän mutta se ei etene, ja matsin jälkeen kun menee tehtävä valikkoon niin mitään ei ole valittuna.
Se ottaa tilastot kyllä ja tehtävät etenee, mutta joo tarvii aina muistaa aktivoida se päälle, sitä yritetään korjata kyllä, itellä sama ongelma, tyhmää tietysti että ei tiä yhtään missä kohtaa/paljonko on viä tehtävää suorittamatta.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
609
Täytyykin sitten koittaa tuolla reukulla sitä ensimmäistä osaa, jossa on jo valmiina tuo pistetähtäin päällä. En kyllä tiedä mistä sen olin saanut mutta armorysta sellainen löytyi.
Ei toimi. Mulla jäi toi sama challenge 5/7 kohtaan koska pistoolitappoja on lähes mahdoton saada niillä aloitusaseilla. Tai ainakin tuntui siltä kun tulee haulikosta naamaan. Niin siis tota revolveria testasin hetkellisesti mutta ei tuu tappoja haasteeseen. Joko sen takia että kyseessähän ei ole varsinaisesti pistooli tai se että se löytyy armorysta. Tehtävässähän lukee nimenomaan pistol kills.

Onneksi sen tehtävän voi jättää kesken ja jatkaa myöhemmin niin siirryin johonkin toiseen ja palaan asiaan kunhan avannut tuon viimeisen pistoolin tuolta.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
212
Ei toimi. Mulla jäi toi sama challenge 5/7 kohtaan koska pistoolitappoja on lähes mahdoton saada niillä aloitusaseilla. Tai ainakin tuntui siltä kun tulee haulikosta naamaan. Niin siis tota revolveria testasin hetkellisesti mutta ei tuu tappoja haasteeseen. Joko sen takia että kyseessähän ei ole varsinaisesti pistooli tai se että se löytyy armorysta. Tehtävässähän lukee nimenomaan pistol kills.

Onneksi sen tehtävän voi jättää kesken ja jatkaa myöhemmin niin siirryin johonkin toiseen ja palaan asiaan kunhan avannut tuon viimeisen pistoolin tuolta.

Itse vedin nuo läpi noilla premade classeilla. Yhdestä noista löytyi Desert Eagle niin sillä läpi vaan!;)

Premade classes.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Ite vedin ton dailyn ja noi molemmat pislajutut tänään x16:lla. Helppoja tappoja kun saa sen ekan triggerin ja sliderin käyttöön.
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
58
Peli on todella rikki tällähetkellä. Vähintään 70% pelaajista käyttää 725 ja joka kolmannella ovella on claymore. Tämä täysin liioittelematta
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Peli on todella rikki tällähetkellä. Vähintään 70% pelaajista käyttää 725 ja joka kolmannella ovella on claymore. Tämä täysin liioittelematta
Haulikosta ei kuulemma saa itkeä ja claymoret voi välttää katsomalla ikkunoista. Niin, ja pitää muistaa itse liittyä haulikollä räiskijöihin ja nauttia menosta. :D
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Haulikosta ei kuulemma saa itkeä ja claymoret voi välttää katsomalla ikkunoista. Niin, ja pitää muistaa itse liittyä haulikollä räiskijöihin ja nauttia menosta. :D
Joo kyllä itellä ainakin lähtökohta se, että kaikkea mitä pelistä löytyy saa ja pitää käyttää, mutinat pois. :p

Mutta tämä case haulikkosnipu ampuu sen verran yli jo kaikessa hulluudessaan, että parempi tosiaan liittyä joukkoon odotellessa sitä että asia pätsin muodossa korjataan. :cool:

Aika harvassa pelissä itellä kyllä toiminut nämä "OP" pyssyt, että ei vielä ole haulikkoonkaan tarttunut kun muillakin sujuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Haulikosta ei kuulemma saa itkeä ja claymoret voi välttää katsomalla ikkunoista. Niin, ja pitää muistaa itse liittyä haulikollä räiskijöihin ja nauttia menosta. :D
Ite vaan pitänyt spotteria ja eod:ta. Hyvä kun vihut juoksee aina omiin miinoihinsa ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Oletan että jos huomenna tulee Hardpoint, niin sitten samalla lähtee taas 1-2 pelimuotoa pois.

Ja missä luuraa sen perkuleen haulikon nerffaus? Mitään mappeja tarvita, kun peli on rikki.
Luulis tulevan samassa patchissä kuin mapit. Eivät vaan halua pr asiaa siitä
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Mistä tähän oikein saa lisää niitä tupla-xp -tinkettejä? Alussa niitä oli kaksi ja sen jälkeen ei ole näkynyt ainuttakaan. Jenkeissä voi käsittääkseni ostaa jotain Doritos-sipsipusseja jne, missä on useampiakin koodeja mukana, mutta kuinkas muualla?

Btw. Ne jenkkien sipsipussikoodit ovat kuulemma siinä pussin ulkopuolella. Eipä varmaan ole moni napsinut kaupassa kuvia pusseista ja käyttänyt koodit. :D
 

bLindy

Team God Emperor
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
145
Mistä tähän oikein saa lisää niitä tupla-xp -tinkettejä? Alussa niitä oli kaksi ja sen jälkeen ei ole näkynyt ainuttakaan. Jenkeissä voi käsittääkseni ostaa jotain Doritos-sipsipusseja jne, missä on useampiakin koodeja mukana, mutta kuinkas muualla?

Btw. Ne jenkkien sipsipussikoodit ovat kuulemma siinä pussin ulkopuolella. Eipä varmaan ole moni napsinut kaupassa kuvia pusseista ja käyttänyt koodit. :D
kampanjan läpi pelaamalla saa useamman
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Vaikuttaa erittäin lupaavalta päivitykseltä kun logia katsoo. Illalla testiin :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Hyviä muutoksia tosiaan. Yllättävän nopeasti saivat muutoksia pihalle. Pitää ottaa pikainen testi kun pääsee töistä kotiin :)
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Näköjään changelogin mukaan myös M4A1 on nerffattu. Mikähän tuossa on ollut taustalla, kun ei se ole vaikuttanut mitenkään erityisen tehokkaalta. Sellainen hyvä all-rounder asehan se on ollut, mutta lieneekö sitten enää niinkään?

M4A1 Assault Rifle: Reduced damage range, small recoil increase
Vähän vaikuttaa, että haluavat suosia niitä lähes kaikkien vihaamia snipuja, vaikka kartat ovat tällaisia kärpäsenpaskoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Näköjään changelogin mukaan myös M4A1 on nerffattu. Mikähän tuossa on ollut taustalla, kun ei se ole vaikuttanut mitenkään erityisen tehokkaalta. Sellainen hyvä all-rounder asehan se on ollut, mutta lieneekö sitten enää niinkään?



Vähän vaikuttaa, että haluavat suosia niitä lähes kaikkien vihaamia snipuja, vaikka kartat ovat tällaisia kärpäsenpaskoja.
Ite jatkoin m4:llä ja ei vaikuta yhtään nerffatulta. Varmaan aika pienen muutoksen tehneet.

Nyt tuntuu pelit paljon tasasemmalta kun ei ketään riehu siellä ylivoimaisella haulikolla. Kaikki samalla linjalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
459
Onhan tuo M4A1 todella vahva ja erilaisilla osien kombinaatioilla pystyy tekemään monenlaisia malleja eri pelityyleihin ja tilanteisiin. Rynkyistä oikeastaan muita tarvitse kuin M4:n niin hyvin jytää.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
kampanjan läpi pelaamalla saa useamman
Ok, no sitten en yksinkertaisesti tarvitse niitä.

Istun mieluummin pimeässä pahvilaatikossa kampanjan keston ajan kuin kärvistelen sen tylsääkin tylsemmän skriptatun cutscene-putkijuoksihelvetin läpi. Muutama ensimmäinen tehtävä riitti kertomaan mitä sillä on tarjottavana.

Edit.
Annoin sittenkin yksinpelille vielä uuden yrityksen, mutta Wolf's Den -tehtävään saakka edettyäni ja jonkun pikkutytön roolissa leikkimisen jälkeen oli todettava, että on muuten niin hirveää kakkelia tämän yksinpelikampanja, että ei enää yhtään lisää kiitos. Siis oikeasti, ainahan nämä ovat olleet putkijuoksuja, mutta tämä tuntuu alittavan olemattomatkin odotukset. Jos voisi edes hyppiä noiden animaatioiden yli, mutta jostain syystä sitä mahdollisuutta ei ole kuin about joka toisessa pätkässä. Aaarrgghh...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Mielenkiintoinen jutska, kun meinasin nimetä ase loadoutin nimellä assault. Peli totesi että hyi hyi, kielletty sana eikä näin ollen hyväksynyt moista sanaa.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 582
Pari viikkoa tätä jaksoi pelata. Nyt alkaa olla nähty. En ennusta tälle pelille kovin pitkää elinikää.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Mielenkiintoinen jutska, kun meinasin nimetä ase loadoutin nimellä assault. Peli totesi että hyi hyi, kielletty sana eikä näin ollen hyväksynyt moista sanaa.
Sama ongelma on ollut useammassakin aiemmassa codissa. Joko eivät osaa, tai eivät välitä korjata.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
609
Mitäs ihmettä. Kyl mulla ainakin on Assault custom loadoutteja oisko peräti kolme kpl erinäisillä Assault nimillä :confused:
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Itsellänikin Assault löytyy loadoutin nimestä ja hyvin toimii o_O
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Mitäs ihmettä. Kyl mulla ainakin on Assault custom loadoutteja oisko peräti kolme kpl erinäisillä Assault nimillä :confused:
En tiedä tarkemmin, kun en ole kokeillut, mutta tuo on tosiaan vanha juttu, joten en ihmettelisi jos se vaivaisi tätäkin.

https://community.callofduty.com/t5...ssault-quot-Banned-for-Profanity/td-p/2557452

Edit.
Ihan hyvin näyttää Assault-luokan luominen onnistuvan ainakin PC:llä, joten joko tuo aiempi kommentti oli vitsi, tai sitten jossakin versiossa on edelleen tuo vanha bugi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
58
Aivan yhtä tehokas vieläkin tuo 725, cyber attack myös aika järjenköyhää kun kaikilla käytössä perkki millä saa 2 claymorea. Yhteensä siis parhaimmillaan 24 claymorea pläntittynä ovien taakse, koita siinä sitten liikkua
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Ei helvetti, ihanko oikeasti nuo tupla-xp -tokenit kuluvat myös valikossa!? Ainakin aikalaskuri pienenee koko ajan, joten ilmeisesti näin on. Siinä sitä sitten seisot kuin tikku paskassa odotellen "waiting for players" -tilassa ja aika kuluu koko ajan. No, aina voi kuluttaa aikaa vaikka katselemalla 10 peliä sitten postattuja chattiviestejä, kun nekin kummittelevat siinä ruudun reunassa ikuisesti.

Ei tämän pelin koodaajien tekemisissä ole kirjaimellisesti mitään järkeä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 558
Onko kukaan co-op kokeillut konsolilla? Koitin kahdella splitscreeninä, ja ensin sanoi että kakkospelaajan tehtävä activision tunnukset, no tehty, sitten sanoo että ei saa pelattua tätä moodia splitscreeninä
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
Taas tuli vastaan uusia hienouksia. Mm. claymoren lasersäteet näkyvät kyllä puuoven läpi, mutta sitä ei voi kuitenkaan tuhota ampumalla, kun FMJ-luodit eivät mene oven läpi (vaikka niillä kyllä pystyy satunnaisesti kuitenkin tappamaan joidenkin puuovien läpi). Siitä on kiva yrittää mennä valtaamaan kohdetta, kun ei voi ampua ovea, eikä avata sitä kuolematta.
 
Viimeksi muokattu:

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Tänään kävi (taas) parikertaa niin että just kun kuolee niin näkee vihun ilmestyvän jostain mörskän perukoilta esiin. Pientä lagia siis. Kuitenkin usein näyttää pingin olevan jotain 35-45 eikä se muilla näytä sen parempi olevan. BO4 harvemmin tällaista oli.

Muutoin kyllä maistui vaikka hankalaa välillä on :)
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
412
Ei helvetti, ihanko oikeasti nuo tupla-xp -tokenit kuluvat myös valikossa!? Ainakin aikalaskuri pienenee koko ajan, joten ilmeisesti näin on. Siinä sitä sitten seisot kuin tikku paskassa odotellen "waiting for players" -tilassa ja aika kuluu koko ajan. No, aina voi kuluttaa aikaa vaikka katselemalla 10 peliä sitten postattuja chattiviestejä, kun nekin kummittelevat siinä ruudun reunassa ikuisesti.

Ei tämän pelin koodaajien tekemisissä ole kirjaimellisesti mitään järkeä.
Mun käsityksen mukaan tuo tupla-xp kuluu reaaliajassa eli myös vaikka sulla ei olis edes koko codi auki...
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 035
Kyllä nuo kuluu tosiaan reaaliajassa, 15min tai pari päivää (esim BO4).

Ei ole aikaa jäädä valikoihin lepäilemään! :lol:
 
Liittynyt
25.03.2018
Viestejä
46
En kyllä ymmärrä mikä tätä peliä vaivaa... huono nettikoodi ? Liian monesti käy niin että siinä vaiheessa kun vihu tulee näkyviin mun ruudulle on se jo mut nähnyt ja ampuu, kill camissa mä vaan istun paikallani koska en näe edes sitä vielä. Aluksi luulin että olin vain paska(ja olenkin) mutta jotain omituista tässä kyllä on. Pingi mulla on alhainen ja konekkin on kunnossa...
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
On tuo single player kampanja kyllä melkoista ripulipaskaa :facepalm: siis oikeasti kuinka tuo voi olla noin hirveää? Jonkun 5 tehtävää eilen pelasin ja katsoo nyt jos tuon ihan pakolla jaksaisi läpi hinkata kun ilmeisesti ainakin jotain hahmoja saa moninpeliin auki. Täysin skriptattua putkijuoksupaskaa.

Viimeksi pelannut yksinpeliä codeissa BO1 aikaan ja silloin se oli vielä ihan ok.
 

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 107
En kyllä ymmärrä mikä tätä peliä vaivaa... huono nettikoodi ? Liian monesti käy niin että siinä vaiheessa kun vihu tulee näkyviin mun ruudulle on se jo mut nähnyt ja ampuu, kill camissa mä vaan istun paikallani koska en näe edes sitä vielä. Aluksi luulin että olin vain paska(ja olenkin) mutta jotain omituista tässä kyllä on. Pingi mulla on alhainen ja konekkin on kunnossa...
Jep jotain mätää tässä on. Itsekin epäilen nettikoodia. Ei tule äkkiseltään mieleen muuta fps peliä jossai toimii näin huonosti. Tulee pelattua myös bf5, csgo, ja r6 siegeä. Ainakin nuo kaksi viimeistä toimii 100x paremmin.

edit. Ja itellä nettinä 1000megan kaapeli Telialta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 527
On tuo single player kampanja kyllä melkoista ripulipaskaa :facepalm: siis oikeasti kuinka tuo voi olla noin hirveää? Jonkun 5 tehtävää eilen pelasin ja katsoo nyt jos tuon ihan pakolla jaksaisi läpi hinkata kun ilmeisesti ainakin jotain hahmoja saa moninpeliin auki. Täysin skriptattua putkijuoksupaskaa.

Viimeksi pelannut yksinpeliä codeissa BO1 aikaan ja silloin se oli vielä ihan ok.
Samanlaista skriptattua putkijuoksua codien yksinpelit ovat aina olleet. Tässä on vaan mielikuvitus ollut tekijöillä aiempaakin köyhempää ja putki on kapeampi. Lisäksi animaatioiden yli ei voi hyppiä kuin aniharvoin, joka on omiaan kasvattamaan v-käyrää entisestään.

Jep jotain mätää tässä on. Itsekin epäilen nettikoodia. Ei tule äkkiseltään mieleen muuta fps peliä jossai toimii näin huonosti. Tulee pelattua myös bf5, csgo, ja r6 siegeä. Ainakin nuo kaksi viimeistä toimii 100x paremmin.

edit. Ja itellä nettinä 1000megan kaapeli Telialta.
Nettikoodi on ollut codeissa aina samanlaista kakkelia. Itse asiassa olen yllättynyt siitä, ettei tämä ole likimainkaan huonoin iteraatio sarjassa.

Eikä se nettikoodi ole ollut ainakaan bf-sarjassa koskaan yhtään parempi. Tässä ongelmat vaan huomaa helpommin, kun pelin tempo on niin nopea.

Tässä viikonlopun aikana on tullut pelailtua lähinnä sitä uutta 24/7 Shoot house -mappia. Se on ihan hauskaa räimettä, mutta HQ-pelimuoto sinne ei sovi millään. Kill confirmed ja domination ovat ok siellä. Ja vaikka en TDM:stä muuten pidäkään, niin tuossa mapissa sekin menettelee, vaikka porukka spawnaileekin ihan minne sattuu.

Tuo mappi paljastaa pelin pisteytyksen ongelmat objective-pelimuodoissa, kun tuloslistan kärjessä on monesti sellainen tyyppi, jolla on kyllä paljon tappoja, mutta ei välttämättä yhtään capturea. Tämä on yksi sellainen aivopieru, jota en ole koskaan codien kohdalla ymmärtänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
772
oisko suosituksia xboxille vai pclle. xboxille ajattelin sillä codeja olen pelannut Xbox 360 aikoina ja kultaiset muistot.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
609
oisko suosituksia xboxille vai pclle. xboxille ajattelin sillä codeja olen pelannut Xbox 360 aikoina ja kultaiset muistot.
Ei kai sillä oo merkitystä? PC:llä voit silti pelata padilla ja voisko boxillakin pelata jopa hiiri+näppis combolla. Peli on lisäksi crossplay.

Tietysti paremmat grafiikat ja pelattavuus voi olla PC versiossa jos tehoja riittää. Ongelmiakin tosin riittää joillakin kokoonpanoilla. Xbox versiolla varmaan pääsee helpommalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 345
Viestejä
4 157 942
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom