Aika hurjaa, pelissä joutuu ajoittain pelaajan hostaamalle listen serverille. Ainakin itse olin siis siinä uskossa että nyt siirryttiin täysin dedikoituihin servereihin.
Tämän kai pitäisi tapahtua vain silloin jos pelaajia ei saada sopivaan dedikoituun serveriin, mutta ilmeisesti sitä tapahtuu aika useinkin. Olisiko kuitenkin jonkinlainen maksimi asetettu spawnatuille dedikoiduille..... ihan kulujen varjolla?
Anyway sos näin käy, tickrate on 12Hz. Plus yhteys voi olla muutenkin huono, eli kun se on siitä pelaajasta riippuvainen.
Jos siis tuntuu siltä että jossain pelissä on kaikki ihan kamalaa, niin tuossa yllä voi olla syy.
Pelissä muuten tickrate 62Hz, paitsi ground war 20Hz. Niin ja toki pelaajan hostaamat on aina toi 12Hz.
Custom/private pelit on aina 12Hz, eli ilmeisesti pelaajan hostaamia.
Jotain hyvääkin tosin sitten betan, viiveet on tippunut alle puoleen. Videoilla kohta 11:45.
Nyt on varsin kivat lukemat jo, olettaen että on siis dedikoidulla servulla.
Oikeastaan ne on jo melko erinomaiset ihan muihinkin peleihin verrattuna.