Call of Duty: Black Ops ||||

IMO, mikään ei ole turhamaisempaa kuin grindata noita prestige-tasoja, paitsi ehkä se että valittaa chatissa niille level 55 pelaajille, jotka eivät viitsi moiseen ryhtyä.

Turhaimaisinta on ihmiset jotka nillittävät pelikohtaisilla langoilla keskusteluforumeilla sivu toisensa jälkeen, jokaisen pelaamansa erän päättyessä kuinka huono kyseinen peli on ja pelaavat sitä silti.

Jos grillikana ei sopisi elimistölleni, en minä sitä joka päivä söisi, olisin tuskasta kipeä ja nillittäisin kun se olisi kanojen vika ja mun pitäisi kostoksi syödä kaikki kanat vaikka muutakin ravintoa on kaupan hyllyt notkollaan. "Pahinta on ne kanankoivet, miksei kanat harrasta enemmän liikuntaa että maistuisivat paremmalta vaikka ne ei minulle todellakaan sovi. Pää pitäisi olla syötävissä, onko joku keksinyt hyvän tavan valmistaa se? Tiedän että kroppani hajoaa siitä, mutta yritettävä on."

Odotatteko stockholm syndroomaa näihin, vai mikä on kun muitakin pelejä on kyllä maailma pullollaan.
 
Onlin ihan kokonaan unohtanut tuon prestige runkkauksen. Mutta einse haitannut eilen menoa vaikka en paras ollut yhdessäkään matsissa niin omasta mielestä hyvin meni kun paljon enemmän pelanneiden kanssa pärjäs siinä scoreboardin keskellä. Pitää tänään taas noita muitakin testailla:comp:
 
Turhaimaisinta on ihmiset jotka nillittävät pelikohtaisilla langoilla keskusteluforumeilla sivu toisensa jälkeen, jokaisen pelaamansa erän päättyessä kuinka huono kyseinen peli on ja pelaavat sitä silti.

Jos grillikana ei sopisi elimistölleni, en minä sitä joka päivä söisi, olisin tuskasta kipeä ja nillittäisin kun se olisi kanojen vika ja mun pitäisi kostoksi syödä kaikki kanat vaikka muutakin ravintoa on kaupan hyllyt notkollaan. "Pahinta on ne kanankoivet, miksei kanat harrasta enemmän liikuntaa että maistuisivat paremmalta vaikka ne ei minulle todellakaan sovi. Pää pitäisi olla syötävissä, onko joku keksinyt hyvän tavan valmistaa se? Tiedän että kroppani hajoaa siitä, mutta yritettävä on."

Odotatteko stockholm syndroomaa näihin, vai mikä on kun muitakin pelejä on kyllä maailma pullollaan.
Oho, osuiko arkaan paikkaan kun rakkaan fanituksen kohdetta kritisoidaan? Ei se ole minulta pois jos sinä haluat niitä prestige-ikoneita grindata, mutta saa kai sen kuitenkin sanoa ettei moisessa ole mielestäni mitään järkeä? Mahdatko olla myös akimbo-saugin kannattajia? :D

Oikeasti, kyllähän se turhauttaa, kun haluaisin pitää tästä paljon enemmän. CODeja on tullut kuitenkin pelattua sarjan ensimmäisestä versiosta lähtien ja pääsääntöisesti olen niistä myös pitänyt. Nämä muutamat viimeiset eivät ole olleet kuitenkaan kokonaisuutena hirveän onnistuneita. Minä sanoisin, että Black Ops 1 on nettipelin osalta viimeisin onnistunut COD. Siitä huolimatta tässä uusimmassa on kyllä monin paikoin yritystä ja varsinkin Blackout on raikas tuulahdus, mutta perinteisellekin nettipelille on paikkansa ja siksi sitä vaivaavat muutamat, kohtuullisen vähäisellä vaivalla korjattavat ongelmat ovat muodostuneet useiden muidenkin eri foorumien käyttäjien kommenttien perusteella melkoisen rassaaviksi (tiimien jatkuva epätasapaino ja nuo akimbo-pelleilyt pahimpana).

Vaikka codien kohdalla kehittäjät eivät erityisen hyvin ole tuntuneet käyttäjiä koskaan kuuntelevan, niin ainakin sen verran välittivät, että lisäsivät nyt tuon uuden mercenary moshpitin, joka auttaa huomattavasti tiimien epätasapainoon soolopelaajien kohdalla.
 
En ole CoD fania kyllä nähnytkään. Tätä ennen olen pelannut ekoja CoDeja jonkin verran, välissä olevia koittanut.

Ihmetyttää suunnattomasti vaan tuollainen jatkuva nillittäminen asiasta jota ilmankin voi olla. Elämä on varmaan raskasta.

edit: ja mitä saugiin tulee, niin lvl37 prestigellä en toki voi sitä edes käyttää. Oli se minulla unlockattuna ennen Prestigeä. Ei niiden käyttäjiä hirveästi tarvi ihmetellä, yleensä niitä ihmisiä jotka pelaavat lvl55 hamaan tulevaisuuteen, käyttäen pelkkää Paladinia ja sitä. Ampuu tuplasaugin käyttäjää vähän etäämmältä niin kuolee ne kuten muiden aseiden käyttäjät.
 
Viimeksi muokattu:
Ihmetyttää suunnattomasti vaan tuollainen jatkuva nillittäminen asiasta jota ilmankin voi olla. Elämä on varmaan raskasta.
Keskustelufoorumeilla on tapana keskustella asioista. Aina muiden kommentit eivät miellytä, mutta harvoin täällä kukaan tulee siltikään sanomaan, että älä sitten seuraa keskustelua, kun voi olla ilmankin.

CODit ovat aina olleet jostain syystä ongelmallisia tässä suhteessa. Joka kerta niistä löytyy ongelmia (ikävän usein vielä samoja ongelmia versiosta toiseen) ja kun ne tuodaan esiin mm. siksi jotta muut voisivat muodostaa oman ostopäätöksensä, tulee joku kertomaan kuinka pitäisi vaan kääntää päätä pois ja/tai vaihtaa peliä toiseen jos ei meno miellytä.

Jos olet eri mieltä jostakin sanomisistani, niin varmaan kykenet perustellusi esittämään niistä oman mielipiteen. Se on vähän niin kuin keskustelufoorumin idea.

Ja siis vastahan juuri kehuin että ainakin soolopelaaminen selvästi parani tuolla mercenary moshpitillä. Jostain syystä halusit kaivaa viestistä esiin vain negatiiviset kommentit.

edit: ja mitä saugiin tulee, niin lvl37 prestigellä en toki voi sitä edes käyttää. Oli se minulla unlockattuna ennen Prestigeä. Ei niiden käyttäjiä hirveästi tarvi ihmetellä, yleensä niitä ihmisiä jotka pelaavat lvl55 hamaan tulevaisuuteen, käyttäen pelkkää Paladinia ja sitä.
Hah. Meinaatko, että prestige-ikonien perässä juoksevat ovat ns. parempaa väkeä, eivätkä sorru tuollaisiin? :D

Ampuu tuplasaugin käyttäjää vähän etäämmältä niin kuolee ne kuten muiden aseiden käyttäjät.
Tämähän se onkin tosi toimiva ratkaisu 100m x 30 leveissä labyrinttimapeissa, joissa vihut kohdataan 80% ajasta objectivella tai muuten vain kulman takana naamatusten. Youtube on täynnä videoita aiheesta. Ei ole noita liipasin pohjassa juoksevia saug-akimbo -tapauksia omalle kohdalle sattunut kuin yhden kerran, mutta kyllä ne varmasti yleistyvät jos ei niille tehdä mitään.

Ja ei, en syytä noiden käyttäjiä, vaan pelinkehittäjiä. Pelissä pitää tietenkin käyttää kaikkia niitä keinoja, jotka ovat mahdollisia ja jos kehittäjät jättävät sinne tällaisia porsaanreikiä, niin minkäs teet.
 
Keskustella asioista, sekä antaa rakentavaa palautetta on täysin eri asia kuin vinkua joka postauksessa kuinka jokikinen asia on perseellään.

Hah. Meinaatko, että prestige-ikonien perässä juoksevat ovat ns. parempaa väkeä, eivätkä sorru tuollaisiin? :D

Hah. Meinaatko että Prestige levelejä keräilevät kauheasti käyttäisi tuplasaugeja, kun niitä voi käyttää tasan ~yhden levelin verran jos sitäkään, koska saug unlockautuu lvl53, sitten menee aika kauan aikaa että saa saugin max levelille ja 55 siirrytäänkin seuraavaan Prestigeen?
Saati etten olisi tätä käytäntöä huomannut 44h pelaamiseni aikana, että nuo jotka jäävät lvl55 eivätkä siirry Prestigeen, jäävät juuri sen takia koska eivät halua luopua mistään, vaan kun kaikki aseet on unlockattu, valitsevat ne itselleen sopivimmat käyttöönsä ja tarkoitus vaan koittaa nöyryyttää muita pelaajia. Yleensä taidoista viis, valitsevat helpoimman tien, eli helpoimmat/parhaimmat pyssyt. Melkein poikkeuksetta lvl55 kaverilla on ollut dual saugit tai paladin käytössä.

Näkyy niitä Tuplasaugin käyttäjiä melkein joka pelissä, mutta kuten sanoin aikasemmin, kuolee ne siinä missä muutkin pelaajat. Rasittavampana pidän roundia missä jokaisella vastapuolen pelaajalla on Paladini, niin käy aika useinkin. Ei se ylivoimaa takaa, mutta pelaaminen ei ole niin mielekästä.
 
Eikös tässäkin saa Prestigestä kolikon jolla voi avata minkä aseen/perkin tai scorestreakin? Jos näin on niin kyllähän tuplasaugeilla pystyy juoksemaan vaikkei max leveli olekkaan.
 
Eikös tässäkin saa Prestigestä kolikon jolla voi avata minkä aseen/perkin tai scorestreakin? Jos näin on niin kyllähän tuplasaugeilla pystyy juoksemaan vaikkei max leveli olekkaan.

Kiitos korjauksesta, en tätä asiaa ottanut huomioon. Kyllä se on mahdollista.
 
Hah. Meinaatko että Prestige levelejä keräilevät kauheasti käyttäisi tuplasaugeja, kun niitä voi käyttää tasan ~yhden levelin verran jos sitäkään, koska saug unlockautuu lvl53, sitten menee aika kauan aikaa että saa saugin max levelille ja 55 siirrytäänkin seuraavaan Prestigeen?
Saati etten olisi tätä käytäntöä huomannut 44h pelaamiseni aikana, että nuo jotka jäävät lvl55 eivätkä siirry Prestigeen, jäävät juuri sen takia koska eivät halua luopua mistään, vaan kun kaikki aseet on unlockattu, valitsevat ne itselleen sopivimmat käyttöönsä ja tarkoitus vaan koittaa nöyryyttää muita pelaajia. Yleensä taidoista viis, valitsevat helpoimman tien, eli helpoimmat/parhaimmat pyssyt. Melkein poikkeuksetta lvl55 kaverilla on ollut dual saugit tai paladin käytössä.
Tsiisös miten elitistinen ajatusmaailma. Luulet varmaan olevasti paljonkin muita parempi pelaaja ja ihminen?

En ole tehnyt mitään syväluotaavaa analyysiä siitä minkä tyyppinen ihminen käyttää mitäkin asetta ja millä tasolla, mutta sinä nähtävästi olet.

Minä olen silti valmis väittämään kaikkien codien kokemuksella, että ne levelille 55 etenemisen päättävät eivät jää siihen mistään muusta syystä kuin siitä, että heistä on typerää grindata samat kamat auki moneen kertaan pelkästään saadakseen erilaisen ikonin pelaajanimen eteen. Se on saman kategorian jonnemaista tyhjän tavoittelua kuin pelihahmojen asut, emblemit ja aseiden väritykset jne. Ei siinä mitään väärää ole jos sellaisesta pitää, mutta ei kuitenkaan kannata kuvitella, että se nostaisi virtuaalipippelin kulmaa kenenkään muun, paitsi korkeintaan muiden samanmielisten silmissä.

Ja siis eikös tässä(kin) pelissä ole perimmäisenä tarkoituksena pitää hauskaa? Jos se grindaus ei ole jostakusta hauskaa, niin miksi sellaista harrastaisi? Jos se taas tuntuu tuovan enemmän sisältöä elämään, niin siitä vaan. Pointti on, että aseiden valintaan level 55 statuksella ei varmasti ole mitään muuta vaikutusta kuin että voi käyttää sitä asetta mitä haluaa. Jos pelintekijät näitä kaiken maailman paladineja ja akimbo-saugeja jättävät käytettäväksi, niin tottakai porukka niitä myös käyttää jos on mahdollisuus. Edelleen vika on pelintekijöissä, ei pelaajissa.

Niin, ja loppuvathan ne prestigetkin aika nopeasti, mutta sinun logiikalla maksimiprestige-elitisti ei koskaan koskekaan näihin parjattuihin "only for rank 55 "-pelaajien noob-aseisiin, vaan he etsivät nöyrästi kaikkein huonoimmat aseet vain osoittaakseen jumalaisen kyvykkyytensä. Herää jo.

Näkyy niitä Tuplasaugin käyttäjiä melkein joka pelissä, mutta kuten sanoin aikasemmin, kuolee ne siinä missä muutkin pelaajat. Rasittavampana pidän roundia missä jokaisella vastapuolen pelaajalla on Paladini, niin käy aika useinkin. Ei se ylivoimaa takaa, mutta pelaaminen ei ole niin mielekästä.
Tuolla logiikalla aimboteissakaan ei ole mitään vikaa, kun "kuolee ne siinä missä muutkin pelaajat". :D

Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä.
 
Tsiisös miten elitistinen ajatusmaailma. Luulet varmaan olevasti paljonkin muita parempi pelaaja ja ihminen?

En ole tehnyt mitään syväluotaavaa analyysiä siitä minkä tyyppinen ihminen käyttää mitäkin asetta ja millä tasolla, mutta sinä nähtävästi olet.

Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä.

No ainakin minusta olet muutaman viestin perusteella oikein hyvin tehnyt omaa analyysiasi. Minulla ei ole mitään tarvetta puolustella itseäni, siksi en suurimpaan osaan tekstistäsi ole mitenkään vastannut, koska "hyökkäys on paras puolustus" -viesteihin on melko turha triggeröityä. Sen voin kyllä avoimesti sanoa, etten ole esimerkiksi pelitaidoistani sanonut kyllä sanaakaan.

edit, koska anteeksi, olen sittenkin pari sivua sitten:
shakal sanoi:
en pidä itseäni järin hyvänä pelaajana kuitenkaan, vaikka paljon pelaankin.

Mutta olen kanssasi samaa mieltä. Jatka sinä pelin nauttimisesta lukemalla reddittiä, katsomalla youtubea ja hakemalla näin omaan nillittämiseen vahvistusta muilta sopuleilta. Minä jatkan pelin nauttimisesta pelaamalla sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas täällä outoa henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Mutta kui saatanasti tätä on pitäny pelata et on joku prestige 5 menossa? Mä taidan olla levelillä 7. Ei kyl omilla pelimäärillä tulis mieleenkään resetoida tasoja.

Tässähän on viel erikseen levelit noissa kolmessa eri moninpelimoodissa?
 
Alko lataamaan jotain pikku päivitystä. Mitähän lie tääkin tekee.:)

Joo, en tiedä mitenkä jotkut on niin pitkälle pelsinyt tätä. Ite level 22 ja tuntuu, että tulee levuja turhan hitaasti. Tosin onhan mulla tossa zombie moodissa level 50. Harmittaa vain randomit niin palikoita, että hankala tehdä niitä pääjuoni pääsiäismunia. Aika mielenkiintoisia nää zombit, kun eivät pitele kädestä kiinni yhtään. Voyage of Despairissakin tarvii useampaan otteeseen kynää ja paperia.:)
 
Alko lataamaan jotain pikku päivitystä. Mitähän lie tääkin tekee.:)

Joo, en tiedä mitenkä jotkut on niin pitkälle pelsinyt tätä. Ite level 22 ja tuntuu, että tulee levuja turhan hitaasti. Tosin onhan mulla tossa zombie moodissa level 50. Harmittaa vain randomit niin palikoita, että hankala tehdä niitä pääjuoni pääsiäismunia. Aika mielenkiintoisia nää zombit, kun eivät pitele kädestä kiinni yhtään. Voyage of Despairissakin tarvii useampaan otteeseen kynää ja paperia.:)
Mihin kynää ja paperia tarttee? Itse en vielä zombiemoodiin ole uskaltautunut.
 
Mihin kynää ja paperia tarttee? Itse en vielä zombiemoodiin ole uskaltautunut.
Noissa easter egg:ssä on aika usein ollut erilaisia symboleita, kellonaikoja ym. muuta mukavaa, jotka pitää muistaa oikeassa järjestyksessä ja ovat yleensä joka kerralla eri. Helppo kirjoittaa ylös ne. :)
 
Tuli äsken taas pieni pätsi.
Meillä ei squadissa kellään enää toimi se wingsuit maantasalla, muilla?

Toki hyvä vaan jos sen nyt korjasivat.
 
Ai että kun tuo mercenary moshpit on soolopelissä hyvä. Juuri niin tasaista menoa kuin tässä nyt vain voi nykyisellään olla, kun random-pelaajat jakautuvat about tasaisesti molemmille puolille. Mitään skill based matchmakingia tuossa(kaan) ei ole, eli välistä siellä näkee melkoista jeesuspelaamista, mutta onneksi niitä ei ole kuitenkaan yleensä montaa samassa joukkueessa. Harmi vaan, kun ei vastaavaa ole olemassa muille pelimuodoille. Mm. Kill confirmedia olisi kiva pelata samalla tavalla.

Mutta olen kanssasi samaa mieltä. Jatka sinä pelin nauttimisesta lukemalla reddittiä, katsomalla youtubea ja hakemalla näin omaan nillittämiseen vahvistusta muilta sopuleilta. Minä jatkan pelin nauttimisesta pelaamalla sitä.
Olet samaa mieltä, mutta silti oli pakko vähän vittuilla ja olla parempi. Asennevamma on vahva.
 
Xboxilla pelatessa 2300 maissa MP: jäätävää tökkimistä ja pätkimistä netissä ettei tullut hommasta mitään.

Mutta miksi jopa tuo lobbyvalikko lagaa ja pätkii? Ei päässyt edes create class valikkoon kun seuraava mappi jo alkaa, sen verran hidas. Ja animaatiot tahmaa aivan helkkaristi. Tais olla muutama muukin pelaaja linjoilla.

Kaveri sanoi että oli tullut jokin pieni päivitys vielä perään. Jospa huomenissa toimis paremmin.
 
On ollut launchista asti aikoja varsinkin iltaisin pelaillessa ettei touhusta meinaa tulla yhtään mitään. Aamuisin-päivisin lagaamista ei juurikaan esiinny, mutta illat on aivan tuskaa. Tämä PC:llä, "mukava" kuulla että konsoleilla myös. PC:llä ei valikoissa lagia esiinny, mutta peleissä järjettömiä ping heittoja välillä.
 
Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia lagin/pingin kanssa julkaisusta tähän päivään. Toiminut verkon osalta suht moitteettomasti kokoajan. PC alustana. Taas äsken pari tuntia tuli Blackouttia pelattua ja mukavaa oli. Joskin olen ihan paska pelaamaan :D
 
Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia lagin/pingin kanssa julkaisusta tähän päivään. Toiminut verkon osalta suht moitteettomasti kokoajan. PC alustana. Taas äsken pari tuntia tuli Blackouttia pelattua ja mukavaa oli. Joskin olen ihan paska pelaamaan :D
Ei minullakaan muuten ole ollut mitään erityistä ongelmaa tuon suhteen ja yhteys on pysynyt hyvinkin tasalaatuisena koko ajan.

Tosin sen olen huomannut, että sivuttain liikkuvaan kohteeseen osuminen on hankalaa, kun kaikki tapahtuu pienellä viiveellä. Pitäisi osata ottaa jotenkin luonnottoman paljon ennakkoa, mutta ei vaan aivot taivu sellaiseen. Mm. BF-sarjasta tuttuja kulmien taakse kuolemisia tässä ei kuitenkaan ole ollut kuin aniharvoin (jos lainkaan) ja se on hyvä se.
 
Ei minullakaan muuten ole ollut mitään erityistä ongelmaa tuon suhteen ja yhteys on pysynyt hyvinkin tasalaatuisena koko ajan.

Tosin sen olen huomannut, että sivuttain liikkuvaan kohteeseen osuminen on hankalaa, kun kaikki tapahtuu pienellä viiveellä. Pitäisi osata ottaa jotenkin luonnottoman paljon ennakkoa, mutta ei vaan aivot taivu sellaiseen. Mm. BF-sarjasta tuttuja kulmien taakse kuolemisia tässä ei kuitenkaan ole ollut kuin aniharvoin (jos lainkaan) ja se on hyvä se.

Mulla on tässä ollut liiankin kanssa suojan taakse kuolemisia, mutta bf:ssä ei samalla koneella ja netillä ole ikinä ollut moisia
Tiheemmin tässä olen suojan taakse kuollut kuin pubgissa. Taidan unohtaa tämän ja palata pubgiin, kun samalla lailla tässä luulee vihuun osuvansa, mutta killcam väittääkin ihan jotain muuta.
 
Ei saatana, että menee hermot! Ihan ihme kaatumisia, kaikki eri tyyppisiä.. makiaa, ku peli lopullaan ja heittää helevettiin.. Sinne menee expat.
 
Mua vituttaa aivan suunnattomasti, että nämä servut euroopassa on sijoitettu johonkin kivikautiseen Iso-britanniaan tai venäjälle tms. Jatkuvasti pingi 60-75 ja on ihan yhtä helvettiä pelata kun porukka vaan warppii ympäriinsä.
 
Mua vituttaa aivan suunnattomasti, että nämä servut euroopassa on sijoitettu johonkin kivikautiseen Iso-britanniaan tai venäjälle tms. Jatkuvasti pingi 60-75 ja on ihan yhtä helvettiä pelata kun porukka vaan warppii ympäriinsä.

Itellä siinä tasanen 80 ja noita sinne tänne hypähteleviä vihuja on yleensä puolet vihuista. Hyh..
 
Boxilla äsken taas lagaavaa hardcorea, mutta blackout ei toiminut oikein mitenkään, muutaman sekunnin välein pätkäisy. Kentän kutistuminen tapahtui niin nopeesti että koko neljän tiimi jäi sen verran kauas rajasta että kaik kual.

Ei mennyt ihan niinkuin wanhoissa Ahvenanmaalaisissa elokuvissa.

Julkaisusta jo aikaa, eikai tämä jää tällaiseksi... suomiservut.
 
Keskeisempi Saksa olisi paljon parempi.
Sinne on Suomesta joku 40ms peliservuille.
 
Oon nyt pikkuhiljaa tälle lämminnyt ja blackouti on alkanut maistunaan pienineen puutteineen. Iso ärsytyksen aihe on tuo askeläänien katoaminen lähes kokonaan kun menee kyykkyyn, tuosta saisi kuulua enemmän ääntä, kun nykyisellään tuolla pääsee hiipimään ihan liian lähelle ilman että toinen kuulee mitään.
 
Jäätävät FPS dropit tekee pelaamisesta lähes mahdotonta. Välillä pyörii mukavasti 100fps ja hetken päästä taas mennään jossain 60fps tuntumassa. Pari kertaa on koko peli jäänyt jumiin, joten ei hyvältä tässä vaiheessa vaikuta.
 
Hmm.. Mulla ei peli ole enää kyllä kaatuillut tai tullut fps droppeja, loppuivat muutamia patcheja sitten. Onhan teillä kaikki overlayt pois päältä? Geforce Experience? Windowsin game mode? Itsellä on ainoastaan Discord overlay ja se ei tunnu ainakaan vaikuttavan.

Tuo serveriongelma kyllä vaivaa. Ping 70-100 ja sen osalta tulee droppeja varsinkin ruuhkaisina aikoina.
 
Laittakaas PC-pelaajat vaikka yv:llä tunnuksia niin saa peliseuraa, velipojan kanssa pääosin vedetään pääosin Blackouttia.:vihellys:
 
Rasittavan heikosti pysyy FPS kiinteästi korkealla tässä - tullut grafiikka-asetuksia pudoteltua aika paljon eikä paljoa tunnu vaikuttavan. Normaalisti peli pyörii siellä 120-140 fps välimaastossa ja silloin tällöin peli stoppaa about puoleksi sekunniksi. Olisi varmaan pitänyt kuitenkin ostaa se 2080 Ti kuukausi sitten tuon 2080:n sijaan ei tarvisisi katsella tätä murhenäytelmää.
 
Onko tuo MP40 mistään kotoisin? Senhän saa vain noista zombie crateista(?). Kuitenkin vaan 9mm ja mitään lisäosia ei saa kiinni.

Pari Duo voittoa eilen putkeen. 9 bangi on kyllä OP lopun mähinöissä.
 
Onkos muilla tullut blackoutissa sellasia "taktikkoja" jotka lentelee pelin ihan loppuun asti helikopterilla ympyrää alueen sisäpuolella? Mukavasti menee viimeiset 10 äijää pusikoissa piilossa ja kukaan ei uskalla kopteria ampua, ettei oma sijainti paljastu. Ja mikähän tuossakin ideana on, paikka top10 joukossa ilman tappoja?
 
Väittävät redditissä, että serverit olisi taas noistettu 60 ticks päivitysnopeuteen MP puolella. Pitääköhän paikkaansa myös meille euroopan puolella asuville vai onko vain jenkkien puhetta?
 
Onkos muilla tullut blackoutissa sellasia "taktikkoja" jotka lentelee pelin ihan loppuun asti helikopterilla ympyrää alueen sisäpuolella? Mukavasti menee viimeiset 10 äijää pusikoissa piilossa ja kukaan ei uskalla kopteria ampua, ettei oma sijainti paljastu. Ja mikähän tuossakin ideana on, paikka top10 joukossa ilman tappoja?
Enpä muuta syytä keksi kuin ne varmat pisteet, jotka saa automatic kun olet top 15 joukossa. Huvinsa kullakin.
 
Toka edit tuolla nyt ja lukee että ainakin paikoin EU myös.
Harmi ettei koske Blackouttia. :(
Noh, eiköhän se vielä.
 
Kuinkahan moni sekoittaa luotien lentoradan nettiongelmaan tossa blackoutissa? Ei aikaisemmin ole ollut codeissa.

Tosin oli eilen illalla pelikelvoton, kokoporukka jäi kuplan sisään eikä kerennyt juosta kiinni. Jostain vaan pöllähti yli. Amatöörit...
 
Onko kyllä mielenkiintoinen tuo matchmaking. Itellä KD about 1.4 ja silti voitetut/hävityt on 0.1 tällä hetkellä :vihellys:
 
Pahin ongelma on leaverit. Jos yks tai pari lähtee niin peli voi kääntyä siinä muutamassa minuutissa kun uudet tulee tilalle et peliä on enään melkeen mahdotonta voittaa. Jengi dodgee häviöitä lähtemällä mikä on ihan naurettavaa. Äsken tossa kattelin OW jumala IDDQD pelaamista rang 1 ilmeisesti. Kaveri tuntuu et vetää aina minimissään 3 partyssä ja vihdoin kun näin et otti tukkaan niin kaveri alko lähtemisestä puhumaan ja lopulta quittas. Pitäis vaan tulla kunnolla penaltia näille xp -80% pariin ekaan voittoon ei kirjata voittoa jne..
 
Pahin ongelma on leaverit. Jos yks tai pari lähtee niin peli voi kääntyä siinä muutamassa minuutissa kun uudet tulee tilalle et peliä on enään melkeen mahdotonta voittaa. Jengi dodgee häviöitä lähtemällä mikä on ihan naurettavaa. Äsken tossa kattelin OW jumala IDDQD pelaamista rang 1 ilmeisesti. Kaveri tuntuu et vetää aina minimissään 3 partyssä ja vihdoin kun näin et otti tukkaan niin kaveri alko lähtemisestä puhumaan ja lopulta quittas. Pitäis vaan tulla kunnolla penaltia näille xp -80% pariin ekaan voittoon ei kirjata voittoa jne..
Tai sitten voitas ensin pureutua siihen järkyttävään balanssi ongelmaan niin jengi ei tarvii yrittää metsästää kivaa matsia ja näin ollen quittaa eka viidestä matsista ennenkuin kiva löytyy
 
Nää codit tainu aina näin toimia. Minkäänlaista hidden mmr ei ole. Pelaajan lvl kun ei ole taitotasoon mitään merkitystä. Jos tää saa jonkunlaisen rankki modin niin ehkä silloin korjaantuu kun pelataan peli kerralla.
 
Codissa vaan on sellanen ero, että siinä pystyy itse yksin kantamaan aika rajustikkin.
Toiset pystyy, toiset ei..
Myönnetään, että välillä on tullut matseja, joissa tavoitteena on vaan pysyä yli 5 sekuntia hengissä. Meikäläisellä multiplayerin matsit on kuitenkin pääsääntöisesti mennyt ihan hyvin.
 
Nyt löytyy patch notet tuohon eiliseen päivitykseen, tosin toistaiseksi vasta konsoleilla:

Oct. 30 Update: MP Balancing Pass, Blackout & Zombies Updates, Gun Game + More : Blackops4

Hyviä juttuja.

Blackout liittyen ehkä parhaat muutokset/korjaukset:
  • Audio
    • Adjusted footsteps for all Armor types in first-person and third-person to give better directionality and distance information.
    • Resolved an issue that occasionally caused footsteps to be silent.
    • Resolved issues that caused footsteps to become muffled when they shouldn’t be.
  • Armor
    • Armor now allows more damage to pass through to areas of the body that have damage multipliers, such as the head or upper chest. For example, headshots now do more damage against Level 3 Armor.
Tänään tulee myös PC:lle tuo setti, joillain PC-spesifeillä muutoksilla mitä ei tuolla linkissä lue. Tänään tai huomenna varmaan nekin muutokset löytyy lueteltuna.

 
IMO, ensimmäinen hieno ase-skini:


https://i.redd.it/afsc9ir3sfv11.jpg
afsc9ir3sfv11.jpg
 
Tästä kaikki.


PC SPECIFIC NOTES
Stability Improvements

· Resolved crashes during the first seconds after launching the game.

· Resolved crashes when exiting the game.

· Resolved crashes when dropping from a match.

· Resolved crashes when changing the graphics settings.

· Resolved crashes in the Battle.net checkout page.

· Resolved rendering issues with some special effects when playing with a wide FOV.

· Resolved rendering issues with “missing” grass in Blackout.

General

· Enabled Timeline Editor in Theater.

· Resolved an issue that triggered a UI error when editing an Emblem.

ALL CHANGES
Multiplayer

  • Playlist Updates
    • Featured Playlists
      • “Gun Game” playlist added to Featured Playlist (no parties allowed).
      • “Mercenary Deathmatch Moshpit” playlist added to the Featured Category (TDM and Kill Confirmed, no parties allowed).
      • “Chaos Domination” playlist to Featured Category (3-second captures, 150-point rounds, 6v6).
    • Hardcore TDM / Hardcore Kill Confirmed
      • Player count increased to 6v6.
      • 2 Specialist limit per team.
  • Assault Rifles
    • We’re dialing back some previous buffs to Assault Rifles to help close the gap in effectiveness between ARs and SMGs, allowing SMGs to be more effective at firing on the move.
    • Slight reduction to ADS move speed for all Assault Rifles.
    • Slight reduction to ADS-in transition speed for all Assault Rifles.
    • ICR-7
      • Reduced headshot damage.
      • Slight reduction to reload speed.
    • VAPR-XKG
      • Reduced close-range headshot damage.
      • Damage now falls off sooner.
      • High Caliber: Reduced headshot multiplier, eliminating the possibility of a 3-hit kill.
  • Submachine Guns
    • Mobility is the primary strength of SMGs, speeding across the map to engage or disengage quickly. Some of the close-range SMGs were performing quite well, while others struggled to compete with the rest of the category. This week’s balancing pass levels the playing field between SMGs.
    • MX9
      • Extended all damage ranges.
      • High Caliber: Reduced headshot multiplier, eliminating the possibility of a 4-hit kill.
    • Cordite
      • Extended all damage ranges.
      • Belt-Feed Operator Mod: Increased overheat rate.
    • GKS
      • Quad Shot Operator Mod: Slight time increase in between bursts.
    • Saug 9mm
      • Dual Wield Operator Mod: Reduced hip-fire accuracy.
  • Tactical Rifles
    • We’ve buffed the ABR to be more competitive with the other Tactical Rifles, while stepping down its Operator Mod to keep it from becoming a crutch Attachment. The Swordfish received some Attachment adjustments, as well.
    • ABR 223
      • Extended maximum damage range.
      • Repeater Operator Mod: Now takes longer to accelerate fire rate.
      • Stock: Slight reduction in movement speed bonus.
      • Laser Sight & Laser Sight II: Improved hip-fire accuracy.
    • Swordfish
      • High Caliber: Reduced headshot multiplier, eliminating the possibility of a 3-hit kill.
      • Penta Burst Operator Mod: Reduced extra granted clip-size.
  • Sniper Rifles
    • The other Sniper Rifles needed help to fight King Paladin. We’re giving these rifles reduced idle sway and upping their damage to help finish off wounded targets more consistently.
    • Removed turn sway when aiming down sights on all Sniper Rifles to better ensure the weapon reticle stays centered when turning.
    • Paladin HB50
      • High Caliber II: Hitting the lower torso on a full Tak-5-boosted enemy will no longer be a 1-hit kill.
      • FMJ II: Improved damage against Scorestreaks.
      • Stabilizer II: Player can now hold breath sooner after the previous hold breath.
    • Outlaw
      • Improved base damage from 110 to 130.
      • Reduced idle sway.
      • Increased base movement speed.
      • Stock: Slight increase in ADS movement speed bonus.
    • SDM
      • Increased clip size from 10 to 12.
      • Reduced idle sway.
    • Koshka
      • Improved Damage from 120 to 140.
      • Stock: Slight increase in ADS movement speed bonus.
  • Light Machine Guns
    • Some in the community have discovered that the Titan and VKM 750 are extremely effective weapons! We’re toning them down before everyone jumps on the bandwagon. While they’ll still be scary to face off against, players will now have a more reasonable chance to defend themselves against these LMGs.
    • Titan
      • Reduced headshot damage.
      • Reduced hip-fire accuracy.
      • Stock: Reduced ADS movement speed bonus.
    • VKM 750
      • Reduced movement speed while firing.
      • Reduced damage slightly.
      • Fat Barrel Operator Mod: Reduced bullet tracer size.
    • Hades
      • Cross Bar Operator Mod: Reduced movement speed and accuracy.
      • Steady Grip: Improved recoil mitigation.
  • Pistols
    • Slight reduction to ADS-in transition speed for all Pistols.
    • RK 7 Garrison
      • Slight increase to the time between bursts.
      • Slight reduction to reload speed.
  • Shotguns
    • This weapon class is close to where we want it, with only a couple of specific Attachments performing better than intended. Shotguns in Black Ops 4 play a different role than in past Call of Duty titles, and those who have practiced cat-and-mouse gameplay can be highly effective with them.
    • MOG 12
      • Choked Barrel: 1-hit-kill range reduced.
      • Dragon’s Breath Operator Mod: Resolved an issue where the Dragon’s Breath occasionally triggered incorrect visual and sound FX on targets.
    • SG12
      • Strobe Light Operator Mod: Addressed an issue with the Strobe Light where it would remain on after death.
      • Live update coming soon to reduce the range at which the Strobe Light interferes with enemy aim.
  • Attachments (All Weapons)
    • Grip II
      • Reduced ADS flinch mitigation.
    • Suppressor
      • Reduced damage falloff ranges.
    • Holographic Sight Optic
      • Reduced ADS recoil.
    • Dual Zoom Optic
      • Reduced ADS recoil.
    • Recon Optic
      • Reduced ADS recoil.
    • ELO Optic
      • Slightly increased ADS recoil.
  • Specialists
    • Ajax
      • We’re providing more strategic options to counteract Ballistic Shield, and to help ensure the Shield isn’t activated too often in the same game.
      • Explosives now apply partial damage to the front of a deployed Ballistic Shield user.
      • Ballistic Shield now takes longer to earn.
    • Nomad
      • We want to encourage Nomad to work more closely with his K9-Unit to maximize effectiveness.
      • Reduced K9-Unit health by 10%.
    • Crash
      • While we’re happy that our Support Specialist is so popular, he was a bit too effective as a Scorestreak farmer.
      • Reduced “Teammate Used Pack” score event from +50 to +25.
    • Firebreak
      • Purifier has been restored to its former glory.
      • Increased Purifier flame damage to be a guaranteed eventual kill against a player who doesn’t have Tactical Mask equipped.
    • Recon
      • Intelligence wins wars, and Recon is living proof. We have intelligence that Recon’s intelligence is too good, so we’re re-classifying some of his sources.
      • Reduced Sensor Dart duration.
      • Resolved an issue where voiceover would incorrectly state that the player’s Sensor Dart was destroyed.
    • Torque
      • Many in the community have embraced Torque with inventive playstyles, though he’s still struggling on a broader scale. We bolstered the effectiveness of his Barricade to ensure he stays relevant in team compositions.
      • Increased earn rate for Barricade.
      • Increased hit points for Barricade.
      • Addressed an issue that prevented TAACOM from telling the player that their Barricade was taking damage.
    • Prophet
      • Prophet’s Tempest needed an upgrade to stand a chance of competing with the rest of the Specialists.
      • Greatly increased Tempest projectile speed.
      • Slightly increased Tempest chain distance.
      • Resolved an issue where being hit by an explosive charge would disable the Tempest charge, preventing further arcing.
  • Spawns
    • Team Deathmatch
      • Tuned spawn logic around how enemies impact where the game chooses to respawn the player.
      • Spawn adjustments made for Slums, Summit, Militia, and Firing Range.
    • Domination
      • Spawn adjustments made for Icebreaker, Contraband, Hacienda, Payload, Gridlock, Slums, Summit, Militia, Jungle, and Firing Range.
    • Hardpoint
      • Tuned spawn logic tuning around how the active Hardpoint affects nearby spawns. This should provide more predictable spawns when battling over an active Hardpoint.
      • Additional global spawn adjustments to improve the ability for a player to anchor a location for their team’s respawns relative to an active Hardpoint.
      • Spawn adjustments made for Frequency and Seaside.
    • Free For All
      • Spawn adjustments made for Slums, Summit, Militia, and Firing Range.
    • Control
      • Spawn adjustments made for Slums, Summit, Militia, and Firing Range.
  • Gear
    • Stim Shot
      • Increased time to fully heal the player.
    • Armor
      • Resolved an issue where Armor protected from more damage than intended when hitting areas of the body that have damage multipliers, such as the head or upper chest. This primarily affects weapons with chest modifiers, such as Sniper Rifles or weapons with High Caliber II.
    • Acoustic Sensor
      • Reduced the range at which sprinting enemies are detected.
  • Perks
    • Dead Silence
      • Reduced player movement volume and distance that players equipped with Dead Silence can be heard by enemies. The intention for Dead Silence is not to be completely silent, but also not to allow enemies to hear your movement from longer distances.
    • Engineer
      • Extraction helicopter in Heist will no longer be highlighted by the Engineer Perk.
  • Scorestreaks
    • Mantis
      • Resolved an issue where the Mantis could be destroyed by touching the Out-Of-Bounds area of a map.
    • Dart
      • Increased explosion radius and damage.
      • Players can now use a second Dart when earning two Dart Scorestreaks.
    • Strike Team
      • Prevented Strike Team kills from contributing towards owner’s kills without dying medals.
  • Gameplay
    • Reduced ranges required for Longshot Medals for Assault Rifles, Tactical Rifles, Submachine guns, and Light Machine Guns.
    • Resolved an issue where the “Hard Stop” Challenge could reset before reaching 300.
    • Resolved an issue where the “Marksman Mastery” Challenge would not give 10,000 XP upon completion.
    • Resolved an issue where destroying friendly Scorestreaks would award score.
    • Players can no longer crouch or go prone while performing a Gesture.
  • Game Modes
    • Increased XP earn rate in Heist.
    • Increased amount of XP earned per kill in Free For All.
    • Resolved an issue where Hardcore wins were not counted toward Challenges.
    • Resolved an issue in Free For All where Recon players could receive Vision Pulse assist score.
    • Silent Plant option in Custom Games should now make planting and defusing bombs completely silent.
  • Maps
    • Icebreaker
      • Adjusted cover pieces to discourage players from spawn-camping.
      • Added cover to the lower respawn side.
    • Slums
      • Adjusted cover pieces to discourage players from spawn-camping.
    • Miscellaneous
      • Several map fixes to address exploits that allowed players to leave the intended play space.
  • Theater
    • Theater files recorded before this update will no longer be viewable due to significant architectural changes to the system. As noted in our previous major update, we will make every effort to keep instances of incompatibility to a minimum.
    • Added a watermark in the HUD that only displays when in Theater mode.
      • Why this change? We often see players posting videos recorded from Theater as a demonstration of “poor hit detection” or other issues that appear to be incorrect. While Theater represents what happened in a match in a general sense, it does not reflect with 100% accuracy all of the details as they were experienced live. Live recorded gameplay footage is the more accurate method for reporting behavior in the game that is not performing as expected. With this change, we can better identify Theater clips when reviewing community videos and therefore filter them out for the more accurate live recorded clips.
  • Audio
    • Resolved issues that caused footsteps to sound muffled when they shouldn’t be.
Blackout
  • Playlists
    • 100-Player Solos added to Featured playlist.
    • Maximum player count set to 88 for Duos and Quads.
  • Audio
    • Tweaked settings to ensure friendly teammates’ footsteps are now quieter than enemy footsteps.
    • Adjusted footsteps for all Armor types in first-person and third-person to give better directionality and distance information.
    • Resolved an issue that occasionally caused footsteps to be silent.
    • Resolved issues that caused footsteps to become muffled when they shouldn’t be.
  • Armor
    • Armor now allows more damage to pass through to areas of the body that have damage multipliers, such as the head or upper chest. For example, headshots now do more damage against Level 3 Armor.
  • Character Missions
    • Unlocked remaining Specialist Character Missions (Battery, Firebreak, Nomad, Prophet, Ruin, Seraph)
  • “Item Found” Notifications
    • To tag an item for your teammate, approach the Item and select the bottom center command on your Command Wheel. This will display the Item in text on your team’s HUD and highlight the item in the world for your team.
    • Increased the brightness of Items when a teammate tags them as “Item Found” via the Command Wheel.
    • Increased duration that Items tagged using “Item Found” are displayed in the world to your team.
  • Calling Cards and Challenges
    • Resolved an issue where completing Dark Ops Challenges would not unlock their associated Calling Card.
    • Resolved an issue where certain Challenges rewarded the same Calling Card.
  • UI
    • Resolved an issue where the Altimeter could disappear during Infiltration.
    • Resolved an issue where incorrect Inventory items could be shown while spectating another player.
  • Miscellaneous
    • Resolved an issue that allowed players to shoot through certain rocks.
    • Improved visual quality of the grass.
    • Resolved an issue where the After Action Report would show double damage when in Squads.
    • Resolved an issue where Echelon Ranking wasn’t showing properly at Max Rank.
Zombies
  • Gameplay
    • Increased XP earn rate for Hardcore and Realistic difficulties.
  • Blood of the Dead
    • Addressed an issue where the New Industries portal ghost remained visible from the start of the step.
    • Fixed lever animation on the Power House ghoul in the Main Easter Egg Quest.
  • IX
    • Resolved an issue where players could be tossed outside the intended play space of the Boss Battle Arena.
    • Resolved an issue where earning Mule Kick could take away all player weapons and money.
  • Miscellaneous
    • Resolved an issue preventing players from applying their Clan Tag or using the Kill Counter after weapon Prestige.
    • Resolved an issue where the SG12 lost all attachments when Pack-A-Punched.
    • Fixed multiple exploit spots in the maps.
    • Fixed several stability issues associated with entering and exiting the Alchemy Lab at specific times.
    • Earning additional Perks will now be displayed on the player’s HUD.
    • Resolved issues with Prestige Master not functioning correctly.
    • Resolved several issues with Custom Mutation options not working correctly.
    • Resolved an issue where the wrong Camo could be displayed on a weapon.
    • Resolved an issue where players were not getting revived when the DG-5 Power Plant ability had been enabled.
    • Resolved several instances of Anywhere But Here not working when activated on a moving platform, like the gondola in Blood of the Dead.
    • Fixed an exploit where players could keep their Special Weapon out indefinitely.
General
  • Social
    • Players can now invite players who are online, but not in the game, to their in-game party.
  • Miscellaneous
    • Resolved an issue where particular weapon Camos would overlap weapon Optics.
    • Resolved multiple issues with Paintjobs not showing up in-game.
    • Resolved an issue where your Gun Rack would show up when inspecting other players.
    • Resolved an issue where Emblems for other players would appear in lower resolution than expected in the Social menu.
    • General stability fixes and performance improvements across Multiplayer, Blackout, and Zombies.

Juuri latailee päivitystä hitaasti, mutta epävarmasti. Kohta gun gamea testaileen.
 
12Gigan päivitys ja pelin pilaavia bugeja vaan löytyy, juoksin sinisellä ja kuolin sitten takaalta ampuvaan vihuun. Mutta killcam kertoi tämän vihun koittaneen ajaa mun päältä mönkkärillä KAKSI kertaa ja sen jälkeen hyppäsi rinnalla pois kyydistä, ja mä en kuullut pienintäkään mönkijä ääntä...

Pitänee jättää tämä hyllyyn pariksi kuukaudeksi, jotta saavat korjattua pelinsä julkaisukuntoon.
 
servut ei toimi -.- yhden pelin pystyy aina pelaa sit heittää pihalle . ping myös heittelee omituisesti ylös ja alas
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 327
Viestejä
4 504 564
Jäsenet
74 381
Uusin jäsen
Matimane

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom