Call of Duty: Black Ops ||||

Onko muuten ollut mitään varmempaa tietoa siitä, onko Blackouttiin mahdollisesti jossain vaiheessa tulossa uusia karttoja? Ei siinä, erinomaisen toimiva tämä ensimmäinenkin on ja joka peli aina erilainen, mutta väkisinkin jossain vaiheessa varmasti alkaa kaipaamaan vaihtelua.
 
Näkeekö vihollinen täplän jos käytän lasertähtäintä aseessa, vai vaan itse? :tdown:
 
Minusta tuntuu, että oon jossain tilanteissa nähny ihan sen säteenki.. saattaa tietty olla, että nähny harhoja..
 
Itsekkin kyllä muistan nähneeni pariinkin otteeseen. Mutta en nyt ihan satavarmaksi mene julistamaan :D
 
En oo nähnyt täplää itte tai ainakaan sitä sädettä, en usko että näkyy muille.

Tosin on kyllä jäänyt näkemättä paljon muutakin, esim jatkuvasti taakse respawnaavat vastustajat. Täplä selässä, kuollut mies ei palttoota kaipaa.
 
Blackoutissa näköjään ei voitot kirjaannu kunnollisesti ainakaan PlayStation 4:lla, kun tulee 1# DRAW tekstiä voiton jälkeen. Meritit kyllä napsuu tilille, mutta voittosarake pysyy muuttumattomana.
 
Useampaan päivään ei ole päässyt mihinkään serverin peliin, mikä auttaa?
 
Vähän ottaa pattiin miten alitehoisia kaikki smg:t on tässä. AR:t tuntuu voittavan jokaisen yhteenoton jos välimatkaa on yli 2m, vaikka itse kerkeäisi suolaamaan vihollista 2-3 kudilla ennenkuin tulee vastatulta.
 
Vähän ottaa pattiin miten alitehoisia kaikki smg:t on tässä. AR:t tuntuu voittavan jokaisen yhteenoton jos välimatkaa on yli 2m, vaikka itse kerkeäisi suolaamaan vihollista 2-3 kudilla ennenkuin tulee vastatulta.

Joo, ne tehoerot on aika naurettavat. Jos esim. alkumähinöissä vihollinen saa armor + AR niin aika heikoilla siinä itse olet jos sattukin löytymään vaan armor + SMG. Ja niiden alkumähinöiden jälkeen SMG:illä voikin pyyhkiä persettä. Ehkä ne kaipaisivat tuntuvaa damage boostia headshotteihin tms. kun tuntuu että mikään osuma ei tee mitään, etenkään armorit päällä. AR:llä sitten tuhoaakin talossa ja puutarhassa. Eilen taisi olla pisin KN tappo johonkin 271 metriin, lyhin 1 metriin. :D
 
Joo, ne tehoerot on aika naurettavat. Jos esim. alkumähinöissä vihollinen saa armor + AR niin aika heikoilla siinä itse olet jos sattukin löytymään vaan armor + SMG. Ja niiden alkumähinöiden jälkeen SMG:illä voikin pyyhkiä persettä. Ehkä ne kaipaisivat tuntuvaa damage boostia headshotteihin tms. kun tuntuu että mikään osuma ei tee mitään, etenkään armorit päällä. AR:llä sitten tuhoaakin talossa ja puutarhassa. Eilen taisi olla pisin KN tappo johonkin 271 metriin, lyhin 1 metriin. :D

juurikin KN:llä tuli hävittyä pari tappelua eilein smg:llä, molemmat saatiin semmonen 3 kutia osumaa, smg:n kudit tosin ai paljoa vahinkoa aikaan saannut. KN on aika tappovehje tällä hetkellä.
 
Hyvä kun nykyää saaneet tuon "loss of stats prevented. Match joined in progress.". Mutta tuossa on sellainen pikku juttu että se kuitenkin laskee sen statseihin vaikka tuon tekstin saaneet :D
 
Joo, ne tehoerot on aika naurettavat. Jos esim. alkumähinöissä vihollinen saa armor + AR niin aika heikoilla siinä itse olet jos sattukin löytymään vaan armor + SMG. Ja niiden alkumähinöiden jälkeen SMG:illä voikin pyyhkiä persettä. Ehkä ne kaipaisivat tuntuvaa damage boostia headshotteihin tms. kun tuntuu että mikään osuma ei tee mitään, etenkään armorit päällä. AR:llä sitten tuhoaakin talossa ja puutarhassa. Eilen taisi olla pisin KN tappo johonkin 271 metriin, lyhin 1 metriin. :D
Kn on ihan pirun tarkka.

Tämä video on tosin ennen viimeisintä pätsiä , mutta pitäisi päteä suurinpiirtein:


Smg aseista vain spitfire on kannattava ase min ttk ilman headshotteja ollessa 0,29 ja saugilla on ok 0,32.
Kn57 ja maddoxilla on 0.32, eli vain spitfire on parempi lyhyellä kantamalla, kaikki muut smg;t ottaa pataan lyhyelläkin tähtäimellä jolloinka niitä ei sitten ole missään tilanteessa järkeä käyttää jos löytää maddoxin tai kn;än. Rampage on ihan jees kans 0,34.

Nämä siis ilman mitään attachmentteja, eli pitäis päteä blackouttiin. Attachmenttien kanssa normi multiplayerissa AR;ät on vieläkin kovempia.
 
Kn on ihan pirun tarkka.

Tämä video on tosin ennen viimeisintä pätsiä , mutta pitäisi päteä suurinpiirtein:


Smg aseista vain spitfire on kannattava ase min ttk ilman headshotteja ollessa 0,29 ja saugilla on ok 0,32.
Kn57 ja maddoxilla on 0.32, eli vain spitfire on parempi lyhyellä kantamalla, kaikki muut smg;t ottaa pataan lyhyelläkin tähtäimellä jolloinka niitä ei sitten ole missään tilanteessa järkeä käyttää jos löytää maddoxin tai kn;än. Rampage on ihan jees kans 0,34.

Nämä siis ilman mitään attachmentteja, eli pitäis päteä blackouttiin. Attachmenttien kanssa normi multiplayerissa AR;ät on vieläkin kovempia.

Noita asioita juuri patchissä korjattiin niin tuo video ei siis ole enää ajankohtainen. Toivottavasti pian tulee uusi!
 
...Ja noita ttk-lukuja tärkeämpää ainakin omalla kohdalla on se miten ase sopii omaan käteen. VAPR ja GKS niittää selvästi parhaiten, toki lisäpalikat on mukana. Cordite ollut selkeästi huonoin, en osu sillä mihinkään.
 
Ööö, huomasin tossa just että mähän oon pelannut kohta viikon tätä xboxilla ilman että levy on käynyt koneessa onks muilla samaa positiivista bugia?
 
Xboxilla chatti ei ole toiminut pariin päivään tämän kanssa. Jos kaveri liittyy niin pelikin jäätyy muutamaksi sekunniksi. Ääniä ei kuulu jne.

Jopas jotakin.
 
Tuota servereiden kaatuilua oli myös PC:llä ehkä joku 2-3 viikkoa sitten, ehkä about.
Musta tuntuu että siellä nyt pyritään hilaamaan tickratea korkeammalle kun siitä nousi älämölö, ja näillä pelaajamäärillä on viilattu palvelinkapasiteettia ns. just sopivaksi. Se ei sitten tahdo aina riittää, tjsp.
Toki voi vaan olla että siellä nyt tehdään ns. PUBGeja, ja nopealla päivitystahdilla (client- tai server-side) onnistutaan sitten myös rikkomaan asioita.
 
Ok. Syletti kun eilen kippaili matsit just silloin kun ite oli kerrankin ihan liekeissä. :D Ainakin aseiden statsit silti kertyi, joten ei ihan hukkaan mennyt, kai se siitä korjaantuu.

En kyllä huomannut juuri eroa tolla tickratella vs vanha, tai alkuun tuntui kuolevan entistäkin enemmän, voi toki olla että kovempia pelaajia osui kohdalle vaan. :tdown:
 
Gun Game on kyllä hauska pelimuoto, mutta ai jumalauta miten saa*anan raivostuttava se aloitusrevolveri on.
 
Normipelissä vähän hankala, mutta HC pääasiassa kun nykyään pelailen, niin pelaan melkein aina Mozulla. Se revolveri on kiva kun se tappaa laakista.
 
Gun Game on kyllä hauska pelimuoto, mutta ai jumalauta miten saa*anan raivostuttava se aloitusrevolveri on.

Tuo tutka tms. systeemi pilaa mun osalta tuon pelin. Itsekin tullut käytettyä tuota surutta hyväksi, eli kun näkee että tyyppi tulee kulmalle päin, niin oikeaan aikaan kun aloittaa ennakkotulituksen, niin eihän siinä vihu mitään mahda
 
Tuo tutka tms. systeemi pilaa mun osalta tuon pelin. Itsekin tullut käytettyä tuota surutta hyväksi, eli kun näkee että tyyppi tulee kulmalle päin, niin oikeaan aikaan kun aloittaa ennakkotulituksen, niin eihän siinä vihu mitään mahda

Jep, sen tutkan vois kyllä heivata helvettiin. Tarttis sen HC-version tuosta Gun Gamesta :D
 
Gun Game on kyllä hauska pelimuoto, mutta ai jumalauta miten saa*anan raivostuttava se aloitusrevolveri on.
Blackoutin puolella tuo on kyllä pelin huonoin ase. Tuntuu ettei sillä osu minnekään.
 
Tuo kyseinen revolveri on kova pyssy kun sillä oppii tähtäämään. Siihen kun laittaa high caliberin tai modin niin se tappaa joko laakista päähän tai ihan parilla kudilla. Sitten speedloaderi niin kyllä sillä on kiva napsia porukkaa.
 
Eikai tässä ole kyse siitä että Suomesta käsin yhdistää jonnekin huitsinnevadaan servereille ja paikalliset jonnet kävelee yli takki auki, vai onko meno yhtä tahmaista kaikille?
 
Eikai tässä ole kyse siitä että Suomesta käsin yhdistää jonnekin huitsinnevadaan servereille ja paikalliset jonnet kävelee yli takki auki, vai onko meno yhtä tahmaista kaikille?
Itse parhaimmillaan n. 45 pingi servuilla mikä on jo ihan ok. Välillä joutuu vaihtamaan matsia kun tunkee johonki 150+ pingin matseihin.
 
Eikai tässä ole kyse siitä että Suomesta käsin yhdistää jonnekin huitsinnevadaan servereille ja paikalliset jonnet kävelee yli takki auki, vai onko meno yhtä tahmaista kaikille?
Jokusen viime päivän sisään on kyllä joko ollut poikkeuksellisen hyviä pelaajia linjoilla tai servereissä joku muuttunut. Ei ehdi kissaa sanoa kun joku tulee vastaan ja ampuu kuulan otsaan. Välillä sit taas ite dominoi huolella ja napsuu yhteys kesken matsin, tai tulee se "error host has disconnected" tms. Se juuri ihmetyttää, kun ennen oli niin tasaista ja täysin kiinni omasta toiminnasta, nyt on statsit useimmiten jommassa kummassa ääripäässä vaikka sama äijä täällä kapulan päässä. Siis Mercenary MP. Ei kai tuo pelimuoto itsessään mitään tämmöistä voi aiheuttaa, luulisi serverien olevan samoja sillä erolla että ei vaan porukoita tule vastaan.

Tarvii alkaa noita pingejä seuraileen tarkemmin jos ne heittelee, ennen toimi tosi hyvin ilman mitään tämmöisiä omituisuuksia. Sen takia tää pistääkin silmään.
 
Jep, tuollaista ailahtelevaisuutta tuntuu olevan, välillä pärjää ja välillä ei ole mitään saumaa mihinkään.

BO2 väitettiin olevan lag compensation -kikka, eli jos laittaa vaikka youtuben (varaa kuulema paljon kaistaa) lataaman jotain isoa videota silloin kun alkaa viritellä matsia niin peli tekee muillekin tasoitukseksi hiukan viivettä. Ja kun peli alkaa niin ottaa latauksen pois ja oma yhteys paranee mutt muille jää se kompensaatioviive.

Tiedä sitten.
...ei taida toimia valokuidun kanssa nykyään :p
 
Kuitu täälläkin. Nyt jo useampi matsi ollu pingi 65ms luokkaa ja toiminut ok.
 
Mutta eipä kuitu auta kun palvelinpuolella röhnöt. Tai jos yhdistää jonnekin Texasiin.

Kevyt offtopic mutta pelaako joku 4G modeemilla? Niitähan taitaa olla jo 600megan liittymiä, ainakin vauhti riittää mutta kuinkas viiveet yms?
 
4geellä pelataan kun ei muuta oo. Pingit 60-70 yleisesti.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla
 
Jokusen viime päivän sisään on kyllä joko ollut poikkeuksellisen hyviä pelaajia linjoilla tai servereissä joku muuttunut. Ei ehdi kissaa sanoa kun joku tulee vastaan ja ampuu kuulan otsaan. Välillä sit taas ite dominoi huolella ja napsuu yhteys kesken matsin, tai tulee se "error host has disconnected" tms. Se juuri ihmetyttää, kun ennen oli niin tasaista ja täysin kiinni omasta toiminnasta, nyt on statsit useimmiten jommassa kummassa ääripäässä vaikka sama äijä täällä kapulan päässä. Siis Mercenary MP. Ei kai tuo pelimuoto itsessään mitään tämmöistä voi aiheuttaa, luulisi serverien olevan samoja sillä erolla että ei vaan porukoita tule vastaan.

Tarvii alkaa noita pingejä seuraileen tarkemmin jos ne heittelee, ennen toimi tosi hyvin ilman mitään tämmöisiä omituisuuksia. Sen takia tää pistääkin silmään.

Samaa sontaa huomannut muissakin pelimuodoissa (ei niinkään Blackoutissa). Aivan käsittämätöntä turparallia tulee, kun taas joissain matseissa pärjää huomattavasti paremmin. Tätäkin peliä vaivaa usein myös sama vanha "näe ensin, ammu ensin, kuole ensin" -ongelma. Alkaa pian kaduttaa, että uskalsin mennä ostamaan tämän.
 
4geellä pelataan kun ei muuta oo. Pingit 60-70 yleisesti.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

Varmaan itelläkin vaihtui giganen valokuitu 4G koska muutto edessä. Mutta nuohan on ihan hyviä pingejä vielä.

Saas nähdä kuinka se 5G toimii, kuulema jossain oli mainostettu vähäistä viivettä siinä. Saas kattoo.
 
Varmaan itelläkin vaihtui giganen valokuitu 4G koska muutto edessä. Mutta nuohan on ihan hyviä pingejä vielä.

Saas nähdä kuinka se 5G toimii, kuulema jossain oli mainostettu vähäistä viivettä siinä. Saas kattoo.
Itsellä 4G:llä pingit 70-90. Varmasti riippuu paljon sijainnista.
 
Täällä myös yksi urhi joka joutui äskettäin vaihtamaan muuton takia kuidusta 4G.
Pingit pelissä pitkälti väliä 65-90, eli ihan ok.

Tuossa tosin muutkin juuri mainitsi, että 4G:llä sijainti on karmiva muuttuja.
Jos joutuu 4G liittymään vaihtamaan, suosittelen ehdottomasti ensin kokeilemaan prepaid liittymillä mikä operaattori toimii itselle parhaiten. Tai ehkä helpompi kun ei omista modeemia on ottaa liittymiä missä mukana, kun eikös niissä ole palautusoikeus?
4G:ssä omalla aluella huomaa myös selvästi vaihtelut kellonajoissa. Selvästi kun siellä Pertit ja Martat pääsee kotiin ja rupee striimailee, niin menee tolppa jonkin verran tukkoon.

Isoimpana miinuksena siis se, että voi tulla aika rajujakin pingin hetkellisiä korotuksia.
Sen lisäksi oon vakuuttunut että ainakaan operaattoreiden perusmodeemeilla 4G ei ole kovin hyvä jos kotiverkossa useampi laite rupeaa netistä latailemaan. Toimii siis hienosti jos yksi laite lataa jotain yhtä asiaa (tai yhdellä laitteella vain pelataan), mutta kun tavaraa liikkuu sinne tänne useammasta lähteestä alkaa pingi reagoimaan.

Tietyillä paikoilla eli varmaan isoimmissa kaupungeissa 4G:llä pääseekin jo aika hurjiin up/down lukemiin, ja toisaalla sitten saattaa just ja just pitää jotain 24/3 nopeuksia. Toki ei nopeutta tarvita nettipelissä juuri lainkaan (jopa Battlefield 64p conquestissa ne datamäärät on melko pienet), mutta siinä sitten pienikin lataus taustalla tai muusta laitteesta tukkii sen linjan.

Riippumatta sijainnista ottaisin silti henk. koht. heittämällä jonkun 75/10 kiinteän vaikka 4G puskisikin moninkertaisia nopeuksia latauksissa.
 
Kannattaa muistaa, että esimerkiksi Elisa/Saunalahti 4G tarvitsee erikseen ostaa julkinen IP-osoite jos meinaa pelata. Ei toimi lobbyt ym muuten peleissä.

Itsellä DNA, jolla julkinen IP kuului suoraan pakettiin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 330
Viestejä
4 504 634
Jäsenet
74 381
Uusin jäsen
Matimane

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom