Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PS4:lla ainakin toiminut tuo alusta asti.Hihi, eivät onnistuneet tuossa 3 gigan päivityksessäkään vielä korjaamaan sitä ettei moninpelivalikon alkunäkymän hahmoa voi vaihtaa. Tai en tiedä toimiiko se jollakulla, mutta ei minulla ainakaan eikä googletuksen perusteella vissiin muillakaan. Pikkujuttu jolla ei ole muuten väliä, mutta kuvastaa vaan jotenkin muuten niin hyvin tätä osaamisen tasoa.
Joo, tarkoitinkin PC:tä.PS4:lla ainakin toiminut tuo alusta asti.
One of the many little Interface glitches and oversights on PC right now. Answer: You cant change that character. For me its Firebreaker and i pretty much hate him.
Eli tuolla lukeva solution ei toimi vai?
Kappas, toimii se. Voisin vaikka väittää ettei sitä oikean painikkeen valikkoa ollut aiemmin näkyvissä (tavasin tuota sivua jo eilen ensimmäisen kerran), mutta ehkä en sitten vain huomannut sitä.Eli tuolla lukeva solution ei toimi vai?
"Got it: Just go into "personalization" and right click on the character of your choice. Then choose "showcase".
Ite en meinannu ensin tota vaan löytää. Tai en ollut itse asiassa tuolla menussa juuri käynytkään.
Se liittyy lähinnä kilpapelaamiseen, eli ei auta näissä normaalin nettipelin epätasaisuus-ongelmissa.Competitive matchmaking pitäisi tulla kohta puoliin jos en väärin muistele.
Pro Series is our in-game set of playlist rules featuring official CWL rules, team format, map rotation, and game types that allows players to play like the pros. Form team rosters, scrim in competitive matches to hone your skills, and put it all on the line in weekend events in Pro Series format to win in-game prizes and recognition. You or your team will compete against other players or teams of similar skill in competitive matchmaking. As Treyarch, professional COD players from around the globe, and the CWL work together to define the absolute best format for competitive play in the upcoming CWL season, Treyarch will keep the Pro Series settings updated to match the CWL, and let players experience the game just like the pros.
Entä lootin nosto ruumiista? Toimiiko jo normaalisti?
Tänään tuli eka Duo voitto ilman loppu rähinöitä kahden viimeisen tiimin kanssa.Olipas kiva voittaa eka peli.
Itsellä ainakin toimii theater ps4:llä. Pclläkö ei toimi?Tänään tuli eka Duo voitto ilman loppu rähinöitä kahden viimeisen tiimin kanssa.
Harmi että theater mode ei vieläkään toimi kunnolla. Olis kiva kattoo miten ne tuuhiot sai itsensä tapetuksi.
Ei se tallenna koko matsia 3-7 minuuttia yleensä. Ja juu PC.Itsellä ainakin toimii theater ps4:llä. Pclläkö ei toimi?
En itse arvottaisi millään tavalla. Kiva bonus, mutta ei rahan arvoinen.Oliskohan tuollainen mysterybox edition koodi rahan arvoinen myydessä ps4? Vissii Vissii skiniä ja pelinsisäästä rahaa vain
Jees, käytetään pois, eipä tuosta mysterystä muuta iloa ollut kun sai season passin. Tuosta heis moodista tullu suosikki. Onko täälä heis porukkaa?En itse arvottaisi millään tavalla. Kiva bonus, mutta ei rahan arvoinen.
Tuo käyttöliittymä on sellainen sekamelska, ettei sieltä löydä mitään muutakaan. Onneksi noilla ei ole pelaamisen kannalta mitään merkitystä, niin ei tarvitse välittää koko asiasta.Miten jollain on kasvomaaleja yms tuolla blackoutissa? En löydä mistään mistä niitä voisi tehdä?
Miten jollain on kasvomaaleja yms tuolla blackoutissa? En löydä mistään mistä niitä voisi tehdä?
usgamer" sanoi:Again, you’ll need to have picked up the deluxe digital edition of the game to gain access to these extra outfits.
Miten jollain on kasvomaaleja yms tuolla blackoutissa? En löydä mistään mistä niitä voisi tehdä?
Kokeiles ottaa subsurface scattering pois päältä. Voyage of the Despair zombi kenttä nyki vähän väliä mullakin, mutta kun otin pois sen, niin peli on täysin sulava kaikissa moodeissa. Mulla toki Fury missä muistia on se 4 gigaa, joten todennäköisesti se auttoi mun tapauksessa sen takia.Mulla vieläkin lievää mikrostutterointia pelissä, ei mitään tietoa mistä johtuu, mutta ei onneksi kovin pahaa. Jospa marraskuussa tulevasta RTX 2070:sestä olisi hyötyä ja se jaksaisi pyörittää 2560x1440 resoluutiolla hiukkasen paremmin kuin 1070.
Kuulostaa tutulta. Harva peli ahdistaa niin paljon kuin paskasti toteutettu cod snipuineen.Paladin aiheuttaa mulle kohta mulle aivokasvaimen. Äskeisessä pelissä kaikilla vastustajan tiimiläisillä Paladin kourassa ja tietysti voittavat 6-0 koska kuka hemmetti tuolla ei nyt tappaisi kun ei tarvi kuin kerran painaa hiiren nappulaa kohteessa. Se yhdistettynä tuohon 20hz tick rateen niin ei tarvi osua edes kohteeseen. Jeesus että kiristää.
Joku barebones-pelimuoto olisi tosiaan kiva, jossa ei ole mitään näitä jonnemaisia lisähärpättimiä ja asevalikoimakin voisi siinä olla rajallinen (vähintään just nämä sniput hiuksista v****n). Vaan eipä ole sellaista tulossa, kun eivät uskalla pirstoa nykyistä yhtään enempää. Hardcoreenkaan eivät ole uskaltaneet laittaa vuosikausiin edes kaikkia tavallisia pelimuotoja.Raivostuttava määrä noita lisähärpäkkeitä, köykäsempi hahmokyky olis riittänyt, kokoajan paukkuu ja koiralauma repii lahkeesta.
Joku barebones-pelimuoto olisi tosiaan kiva, jossa ei ole mitään näitä jonnemaisia lisähärpättimiä ja asevalikoimakin voisi siinä olla rajallinen (vähintään just nämä sniput hiuksista v****n). Vaan eipä ole sellaista tulossa, kun eivät uskalla pirstoa nykyistä yhtään enempää. Hardcoreenkaan eivät ole uskaltaneet laittaa vuosikausiin edes kaikkia tavallisia pelimuotoja.
Tämä maistuisi kyllä. Heistiä on tullut nyt pelailtua kun siinä vähän rajoitetaan noita aseita ja lähdetään samalta viivalta.Joku barebones-pelimuoto olisi tosiaan kiva, jossa ei ole mitään näitä jonnemaisia lisähärpättimiä ja asevalikoimakin voisi siinä olla rajallinen (vähintään just nämä sniput hiuksista v****n). Vaan eipä ole sellaista tulossa, kun eivät uskalla pirstoa nykyistä yhtään enempää. Hardcoreenkaan eivät ole uskaltaneet laittaa vuosikausiin edes kaikkia tavallisia pelimuotoja.
Kummallista kyllä. Minulla ei ole mitään ongelmia Ryzen 5 1600 + RX480 8gb + 16gb ddr4 setillä. Asetukset medium/highlla ja fps 80-100 eikä minkään näköistä stutteria. Nyt vaan mp:ssä huomannut tuon hirveän 20hz tickraten joka pistää kyllä välillä pinnan kireälle
HC on tässä tosiaan sellaista kuurupiiloa, ettei pysty. Käytännössä piileskellään kulmissa kunnes joku juoksee ohi ja sitten se kuolee joka ikinen kerta, joka huomaa toisen viimeisenä.Hardcoret on aivan karmeinta syöpää kaikista. Heist on muuten hyvä, mutta siinäkin jos toinen tiimi häviää 2 erää putkeen niin oikeastaan voi jo lähteä serveriltä.
Jeps. Itsellä 1800X @4GHz ja Vega 56 kelloilla. 1440p ja asetukset muutamia poikkeuksia lukuunottamatta tapissa. FPS huitelee siinä 60-90 välillä. Ikinä ei alle 60 kyllä mene joka on se tärkein.Jätit sen ehkä tärkeimmän pois, eli resoluution. Jos noin hyvin pyörii 1440p resoluutiolla noilla virveleillä niin ihmettelen. Kai tätä nyt perus 1080p pyörittää vaikka Jopolla.
P.S Blackout on kyllä ihan heittämällä paras pelimuoto. Pää leviää kaiken maailman vammaisuuksiin muissa pelimuodoissa. Hardcoret on aivan karmeinta syöpää kaikista. Heist on muuten hyvä, mutta siinäkin jos toinen tiimi häviää 2 erää putkeen niin oikeastaan voi jo lähteä serveriltä.