Call of Duty: Black Ops ||||

Täällä kanssa pleikalla ollut 60-100 ms kiinteällä yhteydellä. Yllättävän paljon ollut lagisia servujakin, mutta olen vain quitannut ja etsinyt toisessa pelimuodossa uuden pelin, jolloin korjaatunut.
 
Onpa hauskaa taas pelailla pitkästä aikaa... Br on kyllä pelimuotona todella koukuttava. Solona tulee vedettyä koska yleensä quadissa/duossa porukka huitelee missä sattuu. Turpaan tulee oikein huolella, en tiedä mikä on, kai sitä tulee vanhaksi. :) Normi mp puolella pärjään sentään jotenkin. No mutta ei auta valittaa, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 
Wau, just wau! Pelasin ekan kerran dominationia uudessa codissa ja saman tien tuli selväksi että ainakaan niiden domination-pisteiden cappaaminen ei ole tässä kannattavaa. 16 capturea, k/d tasan kaksi (16 tappoa) ja tällä suorituksella päädytään voittojoukkueen viimeiseksi. Kaikilla muilla oli vähintään 5 cappia vähemmän, mutta pisteitä sitä vastaan jopa useita tuhansia enemmän. Mitä helvettiä nyt taas, eihän tässä ole mitään järkeä tällaisenaan!?

Miksi kukaan yrittäisi pelata pelimuotoa, jos kaikesta muusta saa pisteitä enemmän? Samaa olen ihmetellyt control-pelimuodossa.
 
Vähitellen alkaa näkymään taas näitäkin urpoja:

Obvious cheater in TSM Break game : Blackops4
Aimbot Hacking on PC. : Blackops4

Ei ole omalle kohdalle tosin vielä osunut yhtään. Tai ei ainakaan niin selvää tapausta, että kehtaisi väittää cheatteriksi.

Tuo on itseasiassa aika tykki peli ahtaissa tiloissa. Rynkyistä ainoastaan VAPR pärjää tuolle. Muissa ei riitä tulinopeus ja damage yhtään.
Joo, MX9 näyttää olevan mainittuna aika monissa "best class setup" -ohjeissa varsinkin pieniä/ahtaita mappeja ajatellen.
 
Blackoutissa taas en pärjää ollenkaan solona, tuntuu että viholliset eivät kuole millään vaikka niitä kuinka ampuisi. Kuitenkin aseet ja ominaisuudet pitäisi olla ~samat kuin multiplayerissa jossa kuitenkin pärjään kohtalaisesti.

Mulla menee taas päin vastoin. Solossa kaatuu ukkoa ku heinää mut duo jne ei saa millää hengiltä.
 
Ei siinä nyt suoranaisesti mättää mikään, ainakaan suurimmaks osaks. Softcorella vaan joutuu yksinkertaisesti ampumaan helvetisti enemmän kuin HC, lisänä tohon se että 90% porukalla on niskassa body armor. Lisäks muutama ase ehkä epäbalanssissa, ei kuitenkaan isosti mutta onpahan kuitenkin. Kokeileppa HC niin ehkä sit alkaa puhuttelemaan eri tavalla.
Ja ne aseen lisäpalikatkin tekee ihmeitä, alko homma sujuun ihan eri malliin kun sai esim. High Caliber I ja II kiinni.
 
Ja ne aseen lisäpalikatkin tekee ihmeitä, alko homma sujuun ihan eri malliin kun sai esim. High Caliber I ja II kiinni.
Joo, täähän se kanssa on. En tiiä mikä pointti tossa on et kaikki on lukittuna alkuunsa ja otat kuokkaan aika hyvin jo yksinään senkin takia, kai siinä on pointtina saada se edistymisen tunne. Huomas kyllä äsken et on tässä kyllä muutama erittäin vituttava asia, esimerkiks Ajax kokonaisuudessaan on aika rasittava nähdä kilpi ylhäällä tai saada se 9-bang naamaan oli se sit 1 tai 3 tasolla heitettynä, stunit näyttäis muutenkin aika hyvin sinetöivän sun kohtalos jokasessa tilanteessa, oikeestaan sama homma sen jonkun tasapainolaudan näkösen vehkeen kanssa, satut olemaan kulkureitillä niin kuolemahan siitä sit tulee. Muuten ei haittais mutta tälläset epäreiluuden rajoilla liikkuvat kuolemat on suht rasittavia, varsinkaan kun noille ei tällä rankilla vielä edes mitään voi tehdäkkään kun ei ole tarvittavia perkkejä auki.

Toisaalta aikasemmissakin codeissa meininki oli muistaakseni aika sama, erona toki se että niissä killstreakit hoiteli sut aika pitkälti mut niiltäkin pysty kuitenkin ainakin valtaosalta piiloutumaan rakennuksiin tai perkeillä pitää nekin aisoissa, tai ampua alas. Tässä nyt et pahemmin mitään voi tehä jos nurkan takaa tullaan kilpi pystyssä ampumaan, tai vaikkapa Ruin päättääkin painaa nappia saadakseen yhen ilmasen tapon. Ehkä hitusen liikaa tässä noita tapoja kuolla ilman että ite voit asiaan vaikuttaa yhtään millään muotoa, toki suurin osa noita "ultimateja" mut osa ihan sellasia joille huomaa kippaavansa useempaankin otteeseen matsissa, useimmiten väärään aikaan.
 
Tosi monesti kun yksin pelaa omat on iha kura paskaa ei osaa tappa tai saati mennä objectivelle.
 
Tuli eilen tätäkin kokeiltua dm 1 matsi siinä jopa sain yhen tapon, kuolemia ei lasketa:D Sit tuota br 3 rundii ei yhtään tappoo. Tänään tavote että sais siinäkin ees sen yhen ;)
 
Ei hitto kyllä tuota matchmakingia kun tänäänkin tuli pelattua matsia jossa 2v5,ei vaan tasota tai mitään. Hiton hieno systeemi :confused:
 
Tosi monesti kun yksin pelaa omat on iha kura paskaa ei osaa tappa tai saati mennä objectivelle.

Juu näinhän se on mennyt aina ja kaikissa peleissä. Omat on vaan aina ihan perseestä. Vihut on aina paljon parempia ku omat. Ja ite on totta kai se kaikista paras. Perkele kun ne omat olis edes puoliksi niin hyviä kuin itse, voittais joka pelin.
 
Ei hitto kyllä tuota matchmakingia kun tänäänkin tuli pelattua matsia jossa 2v5,ei vaan tasota tai mitään. Hiton hieno systeemi :confused:
Jep. Ja monesti se menee vielä niin, että erä voi alkaa täysillä tiimeillä, mutta sitten altavastaajaksi joutuneesta tiimistä lähtee turhautunutta porukkaa pois ja jäljelle jääneet ottavat pataan vieläkin pahemmin. Ja jos siihen tilalle nyt sitten jossakin vaiheessa sattuu tulemaan uusia pelaajia, niin ne ovat jotain alhaisen rankin pelaajia ja taas kaikki kärsivät. Tämä puoli ei ole codeissa toiminut koskaan hyvin ja nyt se toimii vieläkin huonommin.
 
Nyt on parin päivän aikana tullut kunnon antikliimaksi päälle. Peli kaatuillut jos jonkinmoisesta syystä osin yhteysongelmiin, osin täysin työpöydälle. Repairilla sain yhden toistuvan ongelman korjattua ja tilalle (oliskohan batchin mukana) sylillisen muita.

Juuri äsken blackout peli loppui lobbyyn, kun ei ollut tarpeeksi pelaajia ja sen jälkeen control -modessa nakkasi fataalia erroria ja työpöydälle.. "än yy tee, NYT lähti uninstalliin" -ajatukset oli päälimmäisenä mielessä, mutta annan nyt vielä kuitenkin vähän aikaa odotella. :)
 
Kuinka tässä saa toisen pelaajan oflinelle splitscreeniin zombiin? Kyselee ps+, mutta aikaisemmat zombit on kyllä pelittänyt
 
On tämä kyllä vaan melkoinen masokismisimulaattori. En jaksa tuolta käyttöliittymäkukkasesta alkaa kaivamaan montako matsia tätä on tullut pelattua, mutta yhden käden sormin voi kuitenkin laskea ne erät kun pelaaminen on tuntunut reilulta, tai ylipäätään hauskalta. Ja siis hauskuuden takiahan tätä juuri haluaisi pelata, eikä missään nimessä tosissaan, mutta kun ei tämä ole hauskaa tällaisenaan, ei sitten millään tasolla. Joka saatanan matsissa on ihan käsittämättömät tasoerot. Just tuossa olin yhdessä kill confirmed -matsissa missä vihujen ensimmäisellä pelaajalla oli paljon enemmän tappoja kuin koko omalla joukkueella yhteensä, eikä toisena listalla ollut jäänyt paljon jälkeen.

Ei voi olla todellista, että tällaista skeidaa tarjoillaan AAA-pelinä vielä nykypäivänä.

Edit.
Kommentit siis perinteisestä nettipelistä. Blackoutia en ole jaksanut vielä edes kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on parin päivän aikana tullut kunnon antikliimaksi päälle. Peli kaatuillut jos jonkinmoisesta syystä osin yhteysongelmiin, osin täysin työpöydälle. Repairilla sain yhden toistuvan ongelman korjattua ja tilalle (oliskohan batchin mukana) sylillisen muita.

Juuri äsken blackout peli loppui lobbyyn, kun ei ollut tarpeeksi pelaajia ja sen jälkeen control -modessa nakkasi fataalia erroria ja työpöydälle.. "än yy tee, NYT lähti uninstalliin" -ajatukset oli päälimmäisenä mielessä, mutta annan nyt vielä kuitenkin vähän aikaa odotella. :)
Täällä peli ei ole kaatunut kertaakaan pelatessa, mutta theater-mode kaatuu joka ikinen kerta.
 
PC versiota en ole vielä päässyt testaamaan mutta Xbox one Xllä kaatui joka kerta kun latas jonkun local play kartan.

Vähän buginen.

Tuo tasapainottomuus alkaa kyllä kyrsiä jos useimmiten matseista löytyy ylivoimaisia pelaajia. Joillain on aikaa pelata. Ettäs kehtaavat.
 
Tuo tasapainottomuus alkaa kyllä kyrsiä jos useimmiten matseista löytyy ylivoimaisia pelaajia. Joillain on aikaa pelata. Ettäs kehtaavat.
Ei vika ole pelaajissa, vaan pelin tekijöissä. Jos tässä olisi edes jonkin tason "skill based matchmaking", niin olisihan tuo varmasti kaikille hauskempi peli, mutta kun ei.
 
No oikeestaan suurin ongelma nyt parin tunnin perusteella on noi abilityt, ihan jäätävää paskaa, käytännössähän noi on killstreakkeja jotka saat ajan mittaan kuolit tai et, ei nimittäin oo hirveen mielekästä pelata kun kuolema tulee 90% ajasta joko noista tai selästä. Selästä kuoleminen ois vielä ihan fine, mutta jostain syystä lähes kaikki abilityt on varmoja kuolemia jokaikinen kerta.

Ei tää nyt loppujenlopuks ookkaan niin nautittava kokemus, jospa sitä kävis kokeilemassa Blackouttia seuraavaks ja kattois miten se puhuttelee sit.
 
Joo ton perusmoninpelin ongelma on tuo jatkuva selkään kiertäminen, toi on vaan tollasta ympäri kenttää juoksentelemista. Jaksaa aikansa.
 
Ei vika ole pelaajissa, vaan pelin tekijöissä. Jos tässä olisi edes jonkin tason "skill based matchmaking", niin olisihan tuo varmasti kaikille hauskempi peli, mutta kun ei.

Nimenomaan, kohta alkaa olla prestige level 4 samassa pelissä kun itellä level 23. Tiiä sitten miten käyttäytyy kun 4pelaajan porukalla välillä liikkeellä.

Kismittää myös labyrinttikentät joissa tuurilla on liikaa osuutta asiaan, liian usein tulee selkään kutia.

Liikaa härpäkkeitä ja killstreakkekin korvikkeita saa jo ihan hahmonkin puolesta, ja kentät sais olla selkeempiä.
 
Blackout timanttia, zombi mukavaa viihdettä, perus mp ei napostele lähes ollenkaan.

Nooh ei tuo perus mp:n huonous mitään haittaa koska noiden kahden ensimmäisen takia tämän ostinkin :tup:
 
Ootteko te tota Zombiesia pelannu yksin vai ihan online? En oo vielä uskaltautunu siihen myllyyn, mut onko sen mahdollista olla edes hauskaa yksin? Mitään kaveriporukkaa mulla ei tätä ole pelaamassa, eli randomien kanssa on sit se toinen vaihtoehto.
 
Blackout timanttia, zombi mukavaa viihdettä, perus mp ei napostele lähes ollenkaan.

Nooh ei tuo perus mp:n huonous mitään haittaa koska noiden kahden ensimmäisen takia tämän ostinkin :tup:
Mjooh, pitää kokeilla jossakin välissä vielä sitä blackouttiakin. Se ei vaan pelimuotona ole koskaan kiinnostanut pätkääkään.
 
Steamissa lähes kaikki aiemmat Codit, niin pakkohan se tämä uusinkin oli hankkia. Mielestäni parasta Codia pitkään aikaan. Ei ole liian nopeatempoinen tällaiselle hitaalle etanallekaan. Vanhat kentät uusituilla graffoilla kelpaa ja tuovat nostalgisen fiiliksen.

Mitä tulee perus multiplayerin epäoikeudenmukaisiin joukkuejakoihin, niin ihan perus codia sekin - aina ollut. Itse en koskaan ole välittänyt kd:n suuruudesta, kunhan se suurinpiirtein on 1:n luokkaa tai yli :), ja tässä pelissä saa suht helpolla noin 1:n per peli. Olikohan se Infinity, joka oli itselle ihan liian adhd, muutoin codit saaneet aina kohtuullisesti peliaikaa.
 
Ootteko te tota Zombiesia pelannu yksin vai ihan online? En oo vielä uskaltautunu siihen myllyyn, mut onko sen mahdollista olla edes hauskaa yksin? Mitään kaveriporukkaa mulla ei tätä ole pelaamassa, eli randomien kanssa on sit se toinen vaihtoehto.
Itse pelailen onlinessä ihan random tyyppien kanssa ja hauskaa on. Toki vielä omalla kaveriporukalla olisi asteen hauskempaa. Yksinpelinä en ole kokeillut.
Mjooh, pitää kokeilla jossakin välissä vielä sitä blackouttiakin. Se ei vaan pelimuotona ole koskaan kiinnostanut pätkääkään.
Itseänikään ei kiinnostanut BR pelimuotona ollenkaan, kunnes tuli tämän betaa kokeiltua. Homma jotenkin vaan toimii ja on sopivan casuaalia että normipelaajakin viihtyy. Myös kartta on hyvin tehty ja toimii loistavasti. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan :tup:
 
Mitä tulee perus multiplayerin epäoikeudenmukaisiin joukkuejakoihin, niin ihan perus codia sekin - aina ollut. Itse en koskaan ole välittänyt kd:n suuruudesta, kunhan se suurinpiirtein on 1:n luokkaa tai yli :), ja tässä pelissä saa suht helpolla noin 1:n per peli. Olikohan se Infinity, joka oli itselle ihan liian adhd, muutoin codit saaneet aina kohtuullisesti peliaikaa.
Joo, ei se k/d tärkeä olekaan, mutta hauskuus on ja sitä tästä normi-mp:stä ei irtoa tällä menolla kuin aniharvoin. Ja itse asiassa tässähän se k/d-nimityskin on laitettu osittain uusiksi, kun sarakkeen nimi on urposti ekia/kia.
 
Heistissä on hyvä levelata ja unlockata aseiden attachmenttejä multiplayeriin, kun kaikki pelaajat on siinä samalla viivalla Eli se on periaatteessa counter strike moodi jossa ostetaan aseita ja kamaa. Oon nyt kokeillut noobtube aloitusta ja yllättävän hyvin toiminut. Panokset ei vaan meinaa riittää kaikissa kentissä, kun ei meinaa löytää niitä ammuslaatikoita. Sit myöhemmin ostaa jonkun muun pyssyn rinnalle.:)
 
Heistissä on hyvä levelata ja unlockata aseiden attachmenttejä multiplayeriin, kun kaikki pelaajat on siinä samalla viivalla Eli se on periaatteessa counter strike moodi jossa ostetaan aseita ja kamaa. Oon nyt kokeillut noobtube aloitusta ja yllättävän hyvin toiminut. Panokset ei vaan meinaa riittää kaikissa kentissä, kun ei meinaa löytää niitä ammuslaatikoita. Sit myöhemmin ostaa jonkun muun pyssyn rinnalle.:)
Ite käytän just heistiä jos tulee uusi ase jonka haluan käyttöön. Paljon tasapuolisempaa :)
 
Oliko kukaan keksinyt ratkaisua tuolle pelin nykimiselle? Itselläni alkoin tänään tekemään sitä kanssa. Vaikka mihinkään en ole koskenut. Tulee ampuessa jotenkin ihmeellisiä lagi piikkejä ja peli pysähtelee sekunnin ajaksi. Noita kikkoja kokeiltu mitä tässäkib lueteltu.
 
En ole keksinyt ja järki meinaa lähteä. Aloitti taas itsellä ihan itsestään.

edit: Pingi huitelee mitä sattuu näemmä. Pyörii tuossa ~70 pinnassa normaalisti, mutta tulee tuollaisia 300 - 400 hetkiä alle sekunniksi, niin että just silmällä huomaa mittarista ja silloin töksähtää. Mahtaakohan olla servereissä jotain häikkää..
 
Viimeksi muokattu:
Vielä pari päivää sitten mietin, että kun tätä (blackout) on aikansa pelannut niin siirtyy takas pubg. Mutta nyt kun alkanut oppia mekaniikan ja voittoja tulee tasaiseen tahtiin niin ei kyllä enää ole palaamista. Niin mukava liikkuminen ja ampuminen ja tulee ihan huikeita tilanteita. Ninjaropella katolle ja kutia niskaan tai helikopterista hyppy ja suoraan kimppuun. Kerran laitoin sen perkin ettei tippuminen satu ja hyppäsin construction siteltä suoraa päälle flashbangi kädessä. Perkit ja erilaiset granut yms tuo jo pelkästään niin paljon lisää. Sen lisäksi tässä ei ole sitä tylsää 15 minuutin odottelua, että alue lähtisi liikkeelle yms yms. Pubgeessä tosin paremmin paikantaa paremmin äänistä missä ammutaan ja siinä on enemmän kenttiä mutta eipä siinä juuri hirveästi muuta parempaa ole.

Sen lisäksi pubg:n uusin ranking kusetus ja rikkinäinen patchi vei fiilikset pelistä
 
En ole keksinyt ja järki meinaa lähteä. Aloitti taas itsellä ihan itsestään.

edit: Pingi huitelee mitä sattuu näemmä. Pyörii tuossa ~70 pinnassa normaalisti, mutta tulee tuollaisia 300 - 400 hetkiä alle sekunniksi, niin että just silmällä huomaa mittarista ja silloin töksähtää. Mahtaakohan olla servereissä jotain häikkää..
Itsellä ei ole ollut kertaakaan yli 50 pingiä, eikä mitään lagipiikkejä Pc:llä. Joka päivä tullu pelattua julkaisun jälkeen, joten tuskin ainakaan servuissa ongelmaa tai sitten sattunut vain pelaamaan kun ne toimii :D
 
Itse pelannut codeja viimeksi MW2-BO1, joista kyllä pidin, mutta tämän MP ei ainakaan vielä tunnu kovin mieluisalta.
- Specialistien kyvyiltä hyvin vaikeaa suojautua ja ne on lähinnä ärsyttäviä. Koiriin saa upottaa kolme lippaallista kutia
- Deathmatcheissa hyvin harvoin pääsee hakemaan 1v1 tilanteita, liekö kiinni sitten spawneista vai pienistä mapeista. Esim. MW2:ssa hyvällä liikkumisella pystyi olemaan lähes varma ettei selästä pääse yllättämään, mutta tässä mahdotonta.
 
No itelläkin peli toimi viikon moitteita. Nyt tänään alkoi tuo lagiminen. Eikä tunnu mikään auttavan. ja osina koneessa 8700k,1070ti ja 16gb ram niin ei luulis niistäkään olevan kiinni. Mutta tosiaan välillä kun tosta kattoo kun peli töksähtää niin pingi käy korkealla. Että voisiko se olla servuistakin kiinni osaksi? Onko noita patchin tietoja missään netissä?
 
Ehdottomasti voi olla servuista kiinni client-side lagi/stutteri/tms tässä pelissä.
Samaten joskus voi alkaa tässä ongelmat vaikka client patchia ei olla ladattu, koska noi konffaa monia asioita suoraan serverin puolelta. Esimerkkinä että servun puolelta aluksi rajoitettiin FPS:ää. Muita muutoksia voi olla esim. kuinka kaukaa serveri raportoi muiden liikkeistä jne. Sellaisen datan pitää kuitenkin clientin handlaa.
Hyötynä tuossa server-side konffissa se että kaikkea ei tarvitse patcheina muuttaa, ja muutokset tulee voimaan kun vaan vaihtaa rundia.
 
Voi olla että katsoin myöhässä tuota kuinka iso se paketti oli ja oli ladannut sitä jo.
 
Heistissä on hyvä levelata ja unlockata aseiden attachmenttejä multiplayeriin, kun kaikki pelaajat on siinä samalla viivalla
Tossa vaan on aika paljon odottelua lobbyissä kun matsit on melko nopeita. Free for allissa saa ainakin tappoja metsästettyä, ja paremmat pelaajat taitaa olla jossain muissa pelimuodoissa.
 
Heisti kyllä tuntu mukavalta pelimuodolta, pääasiassa just ton tasasuuden vuoks kun ei oo noita specialistpaskoja pilaamassa koko hommaa. Pitää vielä FFA käydä rundaamassa ja tsekata onks siellä rauhallisempi meno vrt TDM.
 
Double XP weekend näköjään alkoi. Harmi kun ei ehdi pelaamaan paljon paskaakaan, kun on kaikenlaista muuta aktiviteettia suunnitteilla viikonlopuksi.

Heittäkääpäs tänne kuitenkin omat killer-kombonne aseiden ja perkkien osalta. Minulla on tunteja loppujen lopuksi vielä sen verran vähän takana ja muutenkin olen tässä hyvin keskinkertainen (vaikka bo1/bo2-aikaan kuvittelin olevani aika hyväkin), että minulla ei ole vielä mitään suosikkeja suuntaan tai toiseen, mutta olisi kiva kuulla mitä hyviksi havaittuja settejä muilla on käytössä.

Tossa vaan on aika paljon odottelua lobbyissä kun matsit on melko nopeita. Free for allissa saa ainakin tappoja metsästettyä, ja paremmat pelaajat taitaa olla jossain muissa pelimuodoissa.
Joo, se odottelu on aika tuskaista. Ja huvittavinta on, että lobbyssä odotellaan saman verran yksinpelissäkin (+pakolliset cutscenet), vaikka siihen ei ole mitään oikeaa syytä. Tai siis mitään oikeaa yksinpeliähän tässä ei ole, mutta siis niissä specialistipätkissä, joita pelataan urpoakin urpompia botteja vastaan.

Itsellä ei ole ollut kertaakaan yli 50 pingiä, eikä mitään lagipiikkejä Pc:llä. Joka päivä tullu pelattua julkaisun jälkeen, joten tuskin ainakaan servuissa ongelmaa tai sitten sattunut vain pelaamaan kun ne toimii :D
En minäkään mitään suoranaisia piikkeejä ole huomannut. Pingi on sellaista 50ms-80ms aika tasaisesti. Sen olen kyllä huomannut, että tähtäys laahaa aina sivuttain liikkuvan vihollisen perässä, eli kudit eivät osu siihen missä vihun näkee ja lisäksi killcamissa kaikki on aina toisin kuin tilanteen itse näki. Tässähän nyt ei ole sinäänsä mitään uutta, kun se on ollut samaa paskaa kaikissa viimeisimmissä codeissa, mutta kyllähän se turhauttaa kun kehitys ei kehity.
 
Heisti kyllä tuntu mukavalta pelimuodolta, pääasiassa just ton tasasuuden vuoks kun ei oo noita specialistpaskoja pilaamassa koko hommaa. Pitää vielä FFA käydä rundaamassa ja tsekata onks siellä rauhallisempi meno vrt TDM.
Pitää tosiaan testata vielä se Heist ja Free for All. Heist on täysin uusi pelimuoto, eli sen suhteen ei ole mitään odotuksia. Free for Allista en ole koskaan aiemmin pitänyt, mutta toisaalta en pitänyt aiemmin Kill confirmedistakaan ja se on kuitenkin muodostunut omaksi suosikiksi tässä versiossa, joten avoimin mielin testaamaan.
 
Juurikun pääsin kehumaan niin ne rikkoivat ruumiiden loottaamisen pc:llä uusimmassa patchissä. Varmaan lähtivät samalla viikonlopun lomalle joten saa sitten odotella ensi viikkoon korjausta
 
Pitää tosiaan testata vielä se Heist ja Free for All. Heist on täysin uusi pelimuoto, eli sen suhteen ei ole mitään odotuksia. Free for Allista en ole koskaan aiemmin pitänyt, mutta toisaalta en pitänyt aiemmin Kill confirmedistakaan ja se on kuitenkin muodostunut omaksi suosikiksi tässä versiossa, joten avoimin mielin testaamaan.
30min riitti kertomaan, että Free for all on ainakin ihan adhd-paskaa johon ei tarvitse edelleenkään koskea ja Heistin idea taas oli kovin sekava. Tai siis idea on tietenkin napata se rahasalkku ja viedä omaan baseen, joka on jossakin päin mappia, mutta se ostoskassi-idea itsessään oli omituinen. Se edellyttää vähintään että tietää etukäteen mitä haluaa milloinkin ostaa ja mitä mikäkin kuvake listalla tarkoittaa, kun ei niissä ole mitään tooltippejä tms apuna. Ei sillä, että olisi rahaakaan ostaa sieltä juuri mitään, mutta silti.

Omituisia nämä nykypelit, kun pitää ensin googletella pari tuntia etukäteen, että miten eri pelimuodot toimivat.
 
Juurikun pääsin kehumaan niin ne rikkoivat ruumiiden loottaamisen pc:llä uusimmassa patchissä. Varmaan lähtivät samalla viikonlopun lomalle joten saa sitten odotella ensi viikkoon korjausta
No just tulin tästä sanomaan.
On muuten uskomattoman raivostuttava bugi. Voit nostaa ilmeiesti melko randomisti tyyliin puolet tai kolmasosan ruumiin kamoista. :facepalm:
 
No ei siinä mitään. Itse en uusimman pätsin jälkeen pääse edes pelaamaan. Pelin käynnistyksen jälkeen kun tulee se että koittaa yhdistää servereihin, ei saa yhteyttä ja tulee joku helvetin sekava virhekoodi jollain armeijakielellä (?). Ja siinä kohtaa ei ole muuta vaihtoehtoa kuin tappaa peli että sen saa loppumaan. Voi voi sentään.

EDIT: Korjaantui kun veti pelin asennukselle repairia.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
259 296
Viestejä
4 503 263
Jäsenet
74 378
Uusin jäsen
Jani Vuorinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom