Call of Duty: Black Ops 6

Pistää kyllä harmittamaan ja syömään intoa pelata ollenkaan tässä sama asia kuin aiemmissa: uudet aseet on käytännössä maksumuurin takana.

Itse en ymmärrä tätä pienten mappien syrjintää, stakeout yks parhaita karttoja koskaan🤷
Hihi, itse pelaan varmaan 80% peliajasta pelkkää Nuketownia, kun se on ainoa suoraan valittava pikkukartta. :D

Pelaisin toki mieluummin monia muitakin legendaarisia "small-size-mappeja", mutta niillä mennään mitä on tarjolla. Yhtään isommat mapit eivät ole tuntuneet toimivan vuosikausiin ja ne ovat karttasuunnittelun lisäksi kovin pelkistettyjä myös graafisesti. Ja sitten kuin tämä kikkare vielä pyörii lähtökohtaisesti niin huonosti, niin ei muutenkaan tee mieli paljon pelata. Paska mikä paska.

Rajattu kaikenlaisten aikarajallisten eventien ja battlepassien taakse. Eli jos ei ehdi saamaan määrätyssä ajassa niin pitää ostaa. En saanut tuota viime eventin haulikkoakaan.
En tiedä onko tässä samanlailla kuin edellisessä että nuo aseet mitkä on battlepassissa niin ne saa auki ilman battlepassia heti kun seasoni vaihtuu 🤔

En tiedä onko tässä samanlailla kuin edellisessä että nuo aseet mitkä on battlepassissa niin ne saa auki ilman battlepassia heti kun seasoni vaihtuu 🤔
Mut esim eventin jälkeen tota Maelstromia ei saa ku bundlen mukana? Mut aika äkkiihän sen sai paukutettua ku oli double XP weekend.

Häh? Miten? Mulla on edelleen aseita lukittuna MW2:ssa ja MW3:ssa.
Mut esim eventin jälkeen tota Maelstromia ei saa ku bundlen mukana? Mut aika äkkiihän sen sai paukutettua ku oli double XP weekend.
Ketkä sai, ketkä ei. Mulla jäi sitä viimeistä pykälää vajaaksi että oisin saanu.

Ehkä tulee jo seuraavassa battle passissa ilmaisena, kunhan pelaa useamman sektorin tai ainakin jos on Battle Pass hankittuna.
Ainakin aiemmin niitä eventtien palkintoja on saanut tuolla tavalla. Ei ihan samoilla varusteilla ja skineillä, mutta voi sitten itse tuunata.

Pitää kehua tuota asetta (kääntää veistä haavassa, sorry). En ole ostanut BO6:sta, mutta olen pelannut BO6:n Zombiesiä nyt kun on ollut FREE TRIAL viikon ajan. Sain sen EVENTin valmiiksi keskiviikkona, kun double xp weekendin päätyttyä käytin lisäksi useita Double XP-tokeneita.
En ollut päässyt LIBERTY FALLSin Easter Eggissä (DIRECTED-tila joka opastaa tehtävän teossa, SOLO eli yksin) kuin vähän yli puolivälin kokeilemalla eri aseita. Sitten kokeilin MAELSTROMia ja jo ensimmäisellä yrityksellä pääsin viimeiseen bossitaisteluun ja lähes voitin. Toiselle kerralle oli aseessa jo maksimilevelit , joten tuunasin (ammuksia en vaihtanut) ja sitten voitin loppubossin yllättävän helposti.

Ei sillä, että mikään näistä tyypillisesti korjaisi mitään muuten toimivassa kokoonpanossa, mutta joo, tein nämä toki jo aiemmin, eli ajurit on asennettu uudestaan ajamalla ensin DDU ja sitten Nvidia App ja sen kautta uusimmat ajurit sisään. Ajurien asennuksen jälkeen Nvidia Control Panelista yleisten ohjeiden mukaisesti päälle G-Sync ja Vsync, sekä Low latency mode ultralle. Lisäksi Steamista pelille "verify integrity of game files", jonka lopputuloksena 0 virhettä.

Sen verran nyt sain hetkellistä muutosta aikaiseksi, että jos vaihtaa pelin omista grafiikkavalikon oletusvaihtoehdoista "graphic presetiksi "minimum", pyörii peli tasaisesti 59fps (missään ei tosin tietääkseni ole tuollaistakaan rajoitusta asetettuna ja näyttö on 120Hz) ja render resolutioniksi vaihtuu 1080p, mutta edelleen lukittuna. Tämä on jo paljon parempi kuin mikään aiempi custom-asetus. Jos taas vaihtaa graphic presetiksi sen minimistä seuraavan, vaihtuu render resolutioniksi saman tien näytön natiivireso ja lopputulos siitä tiedetään. Ja tuota aiemmin mainittua incompatibility-virhettä se herjaa siellä reson valinnassa koko ajan, mutta se taitaa olla ominaisuus.

Edit.
Sammutin pelin, vaihdoin näytön virkistystaajuudeksi 60Hz, ja sitten takaisin 120Hz ja nyt kun käynnistää pelin, se tunnistaa myös virkistystaajuuden oikein, eli tuo 60Hz raja katosi tällä. Näillä asetuksilla pyörii nyt 100-120fps, mutta graafisesti näyttää sen verran karulta, että pitää yrittää vielä hienosäätää ja toivoa, ettei peli heitä sitä natiiviresoa päälle väkisin jonkun muun muutoksen myötä.
Kappas, taas on vissiin jotain "päivittynyt" välissä, kun tämä pyörii mitään asetusta muuttamatta DLSS Ultra Performance -tasollakin täysin pelikelvottomasti. On tämä kyllä melkoinen tuotos.

DLSS Ultra Performance:

1734694958522.png

DLSS Performance:

1734695318462.png

tää nyt ei vissiin ihan verrattavissa, mutta ite sain tälläset vaihtelut eri Upscalincg vaihtoehtoja käyttäen. ite oon ton Fidelity CAS:n kanssa pelannu, mut kyl DLAA näytti jotenki perhanan hyvälle.
Kappas, taas on vissiin jotain "päivittynyt" välissä, kun tämä pyörii mitään asetusta muuttamatta DLSS Ultra Performance -tasollakin täysin pelikelvottomasti. On tämä kyllä melkoinen tuotos.

DLSS Ultra Performance:

1734694958522.png

DLSS Performance:

1734695318462.png

Pääasetukset Balanced:

DLSS ultra performance:

Näyttökuva 2024-12-20 141823.png

Fidelity CAS:

Näyttökuva 2024-12-20 142004.png

DLAA:

Näyttökuva 2024-12-20 142808.png

Tuli muuten mieleen tosta meneillään olevasta eventistä. Onko kukaan tietoinen tuosta perkistä tuleeko se heti, vai eventin päätyttyä? Itse en sitä ainakaan vielä löydä mistään. Aseen kyllä löytää mut perkkiä en sit mistään?
Näyttökuva 2024-12-20 194823.png

DLSS Ultra Performance:

1734694958522.png

DLSS Performance:

1734695318462.png
Voi hyvänen aika. Päivitin Windowsin 24H2:een, kun ajattelin ettei tämä voi tästä eneää huonommaksi mennä, mutta olin väärässä. Lopputulos on nyt, että peli pyörii vieläkin huonommin. Minimum presetillä ja DLSS Ultra performancella avg fps on vaivaiset 24 ja ulkonäöllisesti tämä on kuin joku 90-luvun kynäri. Olisi edelleen kiva kuulla, että pyöriikö tämä oikeasti jollakulla samoilla palikoilla paremmin ja jos pyörii, niin millaisilla asetuksilla, vai onko tämä vain ominaisuus?

1734717945039.png

Edit.
Natiiviresolla minimum-presetillä ilman DLSS:ää lähes sama tulos. Joku ei nyt tosiaan toimi, mutta mikä ja missä?

1734730114625.png

Viimeksi muokattu:
Voi hyvänen aika. Päivitin Windowsin 24H2:een, kun ajattelin ettei tämä voi tästä eneää huonommaksi mennä, mutta olin väärässä. Lopputulos on nyt, että peli pyörii vieläkin huonommin. Minimum presetillä ja DLSS Ultra performancella avg fps on vaivaiset 24 ja ulkonäöllisesti tämä on kuin joku 90-luvun kynäri. Olisi edelleen kiva kuulla, että pyöriikö tämä oikeasti jollakulla samoilla palikoilla paremmin ja jos pyörii, niin millaisilla asetuksilla, vai onko tämä vain ominaisuus?

1734717945039.png

Melkoista. Kuitenkin minivaatimukset olis NVIDIA GeForce GTX 960 / GTX 1650 or AMD Radeon RX 470.

Miten pyörii jos laittaa resoksi 1080p ja sitten DLSS Qualitylle.

Mielummin tietty LG:llä 4k.

Tuossa vetää kuitenkin 3070 Ti ja Intel i7 13700KF kanssa 4K selkeesti yli 100fps DLSS Qualityllä, minimi asetuksilla.

Vaikuttaa että jokin bitti on solmussa, rautakaan ei ole risana kun taisit kokeilla muita juttuja myös.

Melkoista. Kuitenkin minivaatimukset olis NVIDIA GeForce GTX 960 / GTX 1650 or AMD Radeon RX 470.

Miten pyörii jos laittaa resoksi 1080p ja sitten DLSS Qualitylle.

Mielummin tietty LG:llä 4k.

Tuossa vetää kuitenkin 3070 Ti ja Intel i7 13700KF kanssa 4K selkeesti yli 100fps DLSS Qualityllä, minimi asetuksilla.

Vaikuttaa että jokin bitti on solmussa, rautakaan ei ole risana kun taisit kokeilla muita juttuja myös.

Se on helppo sanoa, että on "bitti solmussa" ja niin varmaan onkin, mutta milläpä tuota selvittäisi, kun about kaikki on asennettu uusiksi. Tämä on juuri se syy miksi PC-pelaaminen vähitellen hyytyy. Kiviäkin kiinnostaa selvitellä ja säätää kaikenlaisia ihmeellisiä ongelmia näiden kanssa. Ja tämän sanon, vaikka en tykkää konsolipelaamisesta ja alla on reilut 20v IT-alan työkokemusta ja näiden "solmussa olevien bittien" kanssa säätämistä.

Tuli muuten mieleen tosta meneillään olevasta eventistä. Onko kukaan tietoinen tuosta perkistä tuleeko se heti, vai eventin päätyttyä? Itse en sitä ainakaan vielä löydä mistään. Aseen kyllä löytää mut perkkiä en sit mistään?
Näyttökuva 2024-12-20 194823.png
Jessus miten oot jo saanu kaikki :D Itsellä 11 "tikettiä" tältä illalta kun pelannu vajaa 4 tuntia.

Nyt tosin taisi loppua illan pelailut. Laitoin tunnin xp boostit päälle ja sen jälkeen vastassa vain tämä:
1734725034209.png

Jessus miten oot jo saanu kaikki :D Itsellä 11 "tikettiä" tältä illalta kun pelannu vajaa 4 tuntia.

Nyt tosin taisi loppua illan pelailut. Laitoin tunnin xp boostit päälle ja sen jälkeen vastassa vain tämä:
1734725034209.png
Serverit lähti viikonlopun viettoon

1734725034209.png
Minulla tuli 1850xp yhdestä vai kahdesta warzone bootcampista. Niillä sai helposti kaikki luukut auki kerralla

Minulla tuli 1850xp yhdestä vai kahdesta warzone bootcampista. Niillä sai helposti kaikki luukut auki kerralla
Jaa Warzonen puolella noita saa xp:llä? Normi multiplayerissä pitää kerätä kentältä joka 10. tai 15. tappo putoavia "lahjoja". Puolet ajasta niitä ei pääse keräämään kun kuolee ensin.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 190
Jäsenet
74 943
Uusin jäsen
jesse86

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom