Call of Duty: Black Ops 6

Aika naurettavaa jos syyttä suotta bannaa.
Jep - ja näitä tapauksia on laajalti. Ilmeisesti kynnykseksi voi riittää se, että riittävän moni roundilla tekee raportin. Itse Shadow ban taas voi kestää mitaltaan tunneista useisiin viikkoihin, eikä mistään saa tietoa, mikä on tilanne. Activisionin käyttäjähallinnan ja "ban appeal" kautta sai tiedon, että on "Limited matchmaking" -tilassa, mutta tuota ei voi itse mitenkään edistää.

Jep - ja näitä tapauksia on laajalti. Ilmeisesti kynnykseksi voi riittää se, että riittävän moni roundilla tekee raportin. Itse Shadow ban taas voi kestää mitaltaan tunneista useisiin viikkoihin, eikä mistään saa tietoa, mikä on tilanne. Activisionin käyttäjähallinnan ja "ban appeal" kautta sai tiedon, että on "Limited matchmaking" -tilassa, mutta tuota ei voi itse mitenkään edistää.
Laitatko tilannepäivitystä kun bannit raukeaa 😬

Nyt on ilmaantunut ärsyttävä ongelma. Peli ei enää mene itse peliin vaan saan joka kerta viestin "timed out". Muut pelit kyllä toimii mutta ei tämä, ideoita mistä johtuu? Kertaalleen olen pelin jo uudelleenkin asentanut.

E: Tämä ilmeisesti liittyy jotenkin 5g kodin nettiimme, sillä puhelimen netillä itse peli toimii. Onko neuvoja mistä johtuu?

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
274 431
Jäsenet
77 196
Uusin jäsen
par1-net

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom