Onko linkkiä tuohon dna-asiakkaille hintaan? Itse löysin vain liigapassin 29.90e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko linkkiä tuohon dna-asiakkaille hintaan? Itse löysin vain liigapassin 29.90e
Eihän tossa ole SM-Liigaa..MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu | DNA
MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu sisältää C More -suoratoistopalvelun. Merkittävimmät urheilulajit, uutuuselokuvat ja -sarjat sekä lastenohjelmat.kauppa4.dna.fi
No näinhän se on... Eli Total ei ollutkaan "total".Eihän tossa ole SM-Liigaa..
Onkin ollut hieman hassu tämä kahden palvelun systeemi. Tarkoittaako tämä nyt siis, että CMore poistuu kokonaan ja jatkossa on vain MTV Katsomo?
Nouseekohan esim. Cmoren 30e/kk tuohon 36.95e/kk. Ihanasti nousee kaikki Viaplay yms. samaan aikaan. Taitaa lähtee Rally+ ens kautena tilaukseen
Edit. Näyttää nousevan...
Tuote muutetaan uuden MTV Katsomo -palvelun käyttöönoton yhteydessä tuotteeksi, joka lähinnä vastaa tilattua tuotetta.
Seuraavissa suoratoistopalvelussa katsottavissa tuotteissa:
- Palvelun nimi vaihtuu
- Sisällöt pysyvät samana
- Hinnat pysyvät samana
Nykyinen nimi C More TV C More C More Total+ C More + Netflix Tupla C More + Netflix Perhe Uusi nimi 10.10. MTV Katsomo+ mainoksilla MTV Katsomo+ MTV Katsomo+ Urheilu MTV Katsomo+ ja Netflix Tupla MTV Katsomo+ ja Netflix Perhe
Käytännössä siis Telia tarjoaa jatkossa "MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla" tuohon 32,95 € /kk.
Mobiilin jutussa oli mainittu "normaalitilaus" ja "ilman mainoksia -tilaus".Minä ymmärsin siten, että tuolla hinnalla saisi ilman mainoksia?
Noup. Telian ns. asiakastarjoukset loppuu. Tolla Maikkarin 36.95€ saa mainokset kaupanpäälle. Itse sanoin tänään irti CMoren. Saa vielä muutaman vkon käytellä Total+ pakettia ilmaiseksi, kun Telia sitä tyrkytti Telia-asiakkaille.Minä ymmärsin siten, että tuolla hinnalla saisi ilman mainoksia?
Yllä olevan lainauksen mukaan hinnat pysyvät samoina, ja ei sisällä mainoksia.Noup. Telian ns. asiakastarjoukset loppuu. Tolla Maikkarin 36.95€ saa mainokset kaupanpäälle. Itse sanoin tänään irti CMoren. Saa vielä muutaman vkon käytellä Total+ pakettia ilmaiseksi, kun Telia sitä tyrkytti Telia-asiakkaille.
Jatkossa siis hinnat MTV Katsomo+ Urheilu ilman mainoksia
No sepä hieno homma... Puoleen hintaan olisi varaa mutta ei mitenkään täyteen hintaan. Tai pari vuotta sitten oli kun maksoi 25€.MTV ilmoitti X:ssä (ent. Twitter), että uudessa Katsomo-palvelussa samaa urheilulähetystä voi katsoa vain yhdeltä laitteelta kerrallaan, toisin kuin C Morella. Samalla palvelun hinta nousee."
Joo marraskuun loppuun astiEikös tuo vanha CMore palvelu toimi vielä rinnalla jonkin aikaa. Kestänee hetki, kunnes saavat kaiken sisällön siirrettyä uuteen palveluun, jos tuolla on tekniikka muutoksia tms ja ei vaan voi heittää suoraan ohjelmia näkymään palvelusta toiseen.
MTV on uudistanut C More kanavapaketit ja pakettiinne kuuluvaa suoratoistopalvelu vaihtuu MTV Katsomon puolelle.
C More suoratoistopalvelu tulee päättymään 30.11.2023.
Cmoren sivuilla sanotaan:Eikös tuo vanha CMore palvelu toimi vielä rinnalla jonkin aikaa. Kestänee hetki, kunnes saavat kaiken sisällön siirrettyä uuteen palveluun, jos tuolla on tekniikka muutoksia tms ja ei vaan voi heittää suoraan ohjelmia näkymään palvelusta toiseen.
Milloin muutos astuu voimaan?
Uuden äärellä ollaan lokakuussa: 10.10.2023 lähtien näet kaikki MTV:n sisällöt - sekä maksuttomat että maksulliset - yhdestä palvelusta, yhdestä osoitteesta ja yhden kirjautumisen takaa.
Minulla on D+ rallin takia tilattu eikä ainakaan vielä ole tullut mitään ilmoitusta muutoksista.Myös Discovery+:n C More -setit huononi uudistuksen myötä. Enää ei voi ostaa pakettia jossa on a) vain Discovery+ & Liiga tai b) vain D+ & C Moren muut urheilut (kumpi tahansa oli ennen jotain 26 €), vaan on ostettava Total, jossa on kaikki hintaan 35 €.
Ja se "kaikki" sisältää toki yhä vain TV-kanavien sisällöt (+ kaikki Liiga-pelit) eikä kaikkea CMore/Katsomo-palvelussa olevaa. Ja niitä kanavia on D+:ssa vain MTV Max, Urheilu 1 ja Urheilu 2. Siellä ei ole MTV Urheilu 3 -kanavan sisältöjä.
(en tiedä mitä olemassa oleville tilauksille tapahtuu, koska en ole tilaaja just nyt)
Pystyy.Pystyykö discoveryn kautta kattoon liigaa kahdella laitteella?
Juuri noin perseestä se tulee olemaan. 48 tuntia säilyy enää katsottavissa vanhat ottelut ja lähetykset urheilussa. JOten ainakin meikäläisellä lähtee palvelu heti tuon 30.11 jälkeen kun CMore ei enää toimi. Huonommasta palvelusta ei viitsi maksaa samaa hintaa, saati että vielä enemmän jatkossa.Onko tosiaan niin ettei tuon MTV katsomo uudistuksen jälkeen näe enää kuin muutaman päivän vanhoja liiga-matseja ja sitten ne poistuu tuolta? Joskus näki koko kauden matsit kirjastosta jälkikäteen.
Saman teki itsellä, kun sitten sovelluksista pakotti Katsomon sulkemisen, niin sen jälkeen taas toimiEi toimi enää äitimuorin AnteroTV:ssä koko katsomo, uusin versio ohjelmasta. Päälle se lähtee mutta kitisee vaan "jotain meni pieleen" virhettä kokoajan.. vittu mitä paskaa!
https://www.mtv.fi/asiakaspalvelu#/Ajankohtaista/article/C-Moren-tilaukset-siirtyv%C3%A4t-uuteen-MTV-Katsomoon sanoi:Mitä tapahtuu tilaukselleni?
Ainoastaan tilauksesi nimi muuttuu. Voimassa olevien C More -tilausten hinnat säilyvät muutoksen yhteydessä ennallaan. ...<snip>
Muuttuvatko tilauksellani näkyvät sisällöt?
Eivät - C More -sisällöt siirtyvät sellaisinaan uuteen MTV Katsomoon, eli näet edelleen samat sisällöt ja jopa enemmän!
Mulla kävi niin, että "mikään ei muutu, paitsi nimi" tarkoitti sitä, että iso osa sisällöstä, joka C-morella oli katsottavissa, on Katsomossa maksumuurin takana. Pitäisi olla "ilman mainoksia" tilaus, että voisi katsoa. Yrittänyt nyt asiaa setviä niin Telian (tätä kautta tilattu aikanaan C-more), Maikkarin kuin C-moren kanssa. Kaikki vaan nostaa käsiä pystyyn ja pallottelee toisille osapuolille asiaa...
Aion irtisanoa tilauksen, kun olen kaikki haluamani katsonut ja jos joskus tulee pakottava tarve palata asiakkaaksi, otan Telian kautta tilauksen ilman mainoksia 8,95 hintaan. Telialta tulee Britbox samalla mukaan, niin ei se ihan paha ole, vaikka harmittaakin nyt tämä pelleily.
mtv:n asiakaspalvelu sanoi:Ja koska tosiaan tilauksesi hallinta (eli muutokset siihen ja laskutusasiat)
hoituvat Telian kautta, emme voi tehdä muutoksia tilauksesi hintaan,
sisältöön tai kestoonkaan. Telia ei tietenkään vastaa palvelun
sisällöstä, vaan ainoastaan tilauksen hallinnasta. Jos et ole tyytyväinen,
voit joko vaihtaa tuotteen tai irtisanoa sen, sillä järjestelmäteknisesti
meillä ei ole muuta vaihtoehtoa asian ratkaisemiseen.
Porukoilla oli/on ton Katsomon kanssa kans erikoinen ongelma. Kävin sen niille Sonyn telkkariin laittamassa ja laitoin tekstitykset näkymään ja kaikki oli ok. Sitten tuli seuraava päivä ja tekstitykset oli muuttunut hiirenpaskan kokoiseksi? Koko apista en löytänyt mitään asetus-sivua mistä esim juurikin tekstityksiä pääsisi säätämään isommiksi.