Löytyy tuolta yksi todellinen helmi. Line of duty, ensimmäiset kolme kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
C More on yllättävän hyvä palvelu, leffojen osalta siis. Tällä hetkellä oma ranking on: C More, Viaplay, Yle Areena, Netflix. Flixi on vajonnut nopeasti todella syvälle paskaan, todella vähän löytyy katsottavaa.
Catch-22 on katsottavissa myös tätä kautta
Löytyy 5. kausiOsaako joku sanoa onko Peaky blindersin koko 5. kausi katsottavissa cmoressa?
Löytyy, mutta itsellä jäänyt kesken vitoskausi, kun jotenkin alkanut olemaan liian itseään toistavaa teatraalista soopaa musavideoleikkauksineen.Osaako joku sanoa onko Peaky blindersin koko 5. kausi katsottavissa cmoressa?
Et sitä Gigantin koodia hyödyntänyt?
Lisätietoja tästä?Et sitä Gigantin koodia hyödyntänyt?
Jos liityit Gigantin klubiin tuossa viime vuoden puolella, niin sieltä sai koodin ja sen voi edelleen aktivoida:Lisätietoja tästä?
truecrime -koodilla 1kk ilmaiseksi, myös vanhoille asiakkaille.Uusin C more koodi: 2 viikkoa ilmaiseksi | Tammikuu
Tuolta kahdeksi viikoksi ilmaiseksi. Ei toimi kylläkään vanhalla CMore-tilillä, mutta uusiahan saa kun vain tekee.
Näin neljäntenä officena aika puuduttavaa katsottavaa parin jakson perusteella. Välillä vähän liiankin pöhkö luulisi koulumaailmasta saada parempaakin sarjaa, kuin opettajan röökaaminen teinien seassa.Rehtori on ihan ok sarja. Ei pidä verrata kumpaankaan konttoriin, vaikka onkin niiden perillisiä. Mukamentti omahyväisestä rehtorista ja omaperäisistä opettajista. Hedbergin konttori oli selvä versiointi aiemmista, mikä oli enemmän rajoite kuin ansio. Tämä on rehellisesti pöljä.
Telian kautta liigapaketti maksanut jo kuukausia 27,90€/kk. Vanhat asiakkaat sai tuolla 24,90€ aikoinaan.Hintakaan ei ole oikeastaan kovinkaan paha. Tämänhetkiseen C More total tilaukseen saisi vain 15€ lisämaksulla liigapelit. Nykyinen Telian paketti maksaa 24,90€. Toki jos ostaa pelkän liigapaketin C Morelta, niin se maksaa 3€ enemmäin kuin Telialla.
OK. Minulla tuo on ollut aktiivisena alusta asti ja hinta on näköjään edelleen 24,90€. Jos se uusille on kalliimpi, niin sitä suurempi syy ottaa se tuolta C Moren kautta.Telian kautta liigapaketti maksanut jo kuukausia 27,90€/kk. Vanhat asiakkaat sai tuolla 24,90€ aikoinaan.
HBO Nordicista löytyy jos heti haluaa katsoa, myös 3. kausi alkoi juuri.Killing Eve oli ihan hyvä. Tuleekohan 2. kausi milloin...?
HBO Nordicista löytyy jos heti haluaa katsoa, myös 3. kausi alkoi juuri.
Oon ihan mehuissani! Tää on todella hyvä. Just sain katsottua kolmannen kauden. Vanha brittisarjojen ystävä kiittää!Löytyy tuolta yksi todellinen helmi. Line of duty, ensimmäiset kolme kautta.
Tarkoitatko tätä 12kk pakettia? Katsoin itse, että on voimassa mutta ei olisi kyllä veloituksia tulossa.Tänään tuli C-Morelta spostia jossa ilmoittivat, että irtisanovat minun Telia "kytky" kaupan ja tilaus jatkuu normaalin hintaisena, jos en peru sitä ens keskiviikkoon mennessä. Vaihdoin siis Telian liittymän pois.
Tämä vaan tiedoksi niille jotka ovat tehneet samoin, tarkistakaan roskaposti.
Tarkoitatko tätä 12kk pakettia? Katsoin itse, että on voimassa mutta ei olisi kyllä veloituksia tulossa.
Sama. Itse myös peruutin heti eli olisiko peruuttaneet käyttäjiltä, joilla aktiivinen tilaus.Sama homma täällä. Tuli kyllä peruutettua silloin heti tilauksen jälkeen se paketti, ja Cmore-sivun mukaan tuonne 2021 lokakuulle näyttää vielä jatkuvan. Ei kyllä oo mitään meilejäkään tullut, vaikkei talossa ole yhtään Telian liittymää.
Tarkoitatko tätä 12kk pakettia? Katsoin itse, että on voimassa mutta ei olisi kyllä veloituksia tulossa.
Tämä normaalihintaiseksi muutettava tilaus (peruutuksen sijaan) on vähintäänkin kyseenalainen tapa rahastaa vanhoja (tai olemattomia) asiakkaita. Jos käytössä oleva sähköposti on muuttunut tai vaikka loppuu Telian sopimuksen kanssa, niin ainoa mistä näkee tämän "muutoksen" on Visalasku...Tänään tuli C-Morelta spostia jossa ilmoittivat, että irtisanovat minun Telia "kytky" kaupan ja tilaus jatkuu normaalin hintaisena, jos en peru sitä ens keskiviikkoon mennessä. Vaihdoin siis Telian liittymän pois.
Tämä vaan tiedoksi niille jotka ovat tehneet samoin, tarkistakaan roskaposti.
Eihän se sopimus mihinkään muutu, kyllähän siellä oli ehdoissa sopimusta tehdessä hinnat eri asiakasryhmille. Myyntiehtoihinsa ne tuossa jopa viittaa.Tämä normaalihintaiseksi muutettava tilaus (peruutuksen sijaan) on vähintäänkin kyseenalainen tapa rahastaa vanhoja (tai olemattomia) asiakkaita. Jos käytössä oleva sähköposti on muuttunut tai vaikka loppuu Telian sopimuksen kanssa, niin ainoa mistä näkee tämän "muutoksen" on Visalasku...
Edit: siis varsinkin koska sopimus mikä asiakkaan kanssa on tehty muuttuu oleellisesti yksipuolisella ilmoituksella.
No jos "Telian asiakkaalle" (oikealle) annetaan vuosi jotain ja vaihtaa liittymää sen jälkeen, niin ei tuo nyt ainakaan hyvän tavan mukaista ole jatkaa palvelua "normaaliin hintaan" jonka kuka tahansa voi tilata koska tahansa jos haluaa sitä käyttää.Eihän se sopimus mihinkään muutu, kyllähän siellä oli ehdoissa sopimusta tehdessä hinnat eri asiakasryhmille. Myyntiehtoihinsa ne tuossa jopa viittaa.
No jos "Telian asiakkaalle" (oikealle) annetaan vuosi jotain ja vaihtaa liittymää sen jälkeen, niin ei tuo nyt ainakaan hyvän tavan mukaista ole jatkaa palvelua "normaaliin hintaan" jonka kuka tahansa voi tilata koska tahansa jos haluaa sitä käyttää.
Mutta tokihan noilla operaattoreilla on tapana ollut tehdä tätä "tässä sulle uusi hinta, ellet katkaise X päivään menneessä". Joka tapauksessa pahimmillaan nuo C-moret ovat ilmeisesti olleet jollain parin päivän varoituksella - eikä tuota ilmaista 12kk sopparia voi itse käydä etukäteen katkaisemassa mistään (tai edes ottaa luottokorttitietojaan pois mikä estäisi sen automaattisen jatkumisen) - ei tuokaan kovin "asiakasystävällinen" lähestymistapa asiaan ole...
Mulla on "edut" vielä voimassa, tuossa ylempänä oli ex-Telian asiakas jolta ne lähti alta. Kannattaa lukea hieman ettei näytä ihan täydeltä idiootilta.Eli on taas vaihteeks tietoisesti hyödynnetty aukkoa ja kun ei toimikaan niin pakinoidaan foorumille ja valitellaan asiakaspalvelusta ja lähestymistavoista kun ei saadakaan mitään etuja?
Mulla on "edut" vielä voimassa, tuossa ylempänä oli ex-Telian asiakas jolta ne lähti alta. Kannattaa lukea hieman ettei näytä ihan täydeltä idiootilta.