Mulla on kaikenlaisia kuulokkeita. Yksikään ei poissulje toisiaan vaan käytän tilanteesta riippuen.
-Isot Ultrasone HF-780, lievästi modattuna. Näitä käytän silloin kun haluan katsella leffaa, kuunnella youtube video erityisen tarkasti tai muuten haluan sulkea pois kaikki häiriöt.
- Langalliset napit, näitä on vara ja matkakuulokkeina vähän samaan tapaan kuin Mikolla, töissä, autossa, kotona, laukussa, xiaomit kiinasta 2,- kpl laatu riittävä
- BT luureja neljät. Kaikki kiertää jälleen eri käytön mukaan. Tai no yhdet on vanhat Noverot, joista akku on jo kulahtanut mutta en ole viitsinyt meneenkään heittää kun silti toimii
xiaomin BT ehkä eniten käytössä, ei missään ylitse muiden mutta hyvän tasaiset kaikessa, akkukesto 3-4h
toiset BT, kohtuu mukavat mutta akkukesto 2h eikä pysy päässä urheillessa
kolmannet BT, akkukesto n.7h joka on iso etu, mutta pikkaisen epämukavat päässä, sadekesto
Mulla on ollut kalliitakin langallisia nappeja, mutta en enää käytä juurikaan kun kuuntelu on lähes 100% siirtynyt spotifyyn eikä noissa ole mikkiä joka on mulle must. Puhelimena Xiaomin mi max 2, joten lähes kaikki puhelut puhun pelkästään BT/langoilla. Joskus pakosta puhelin korvalla.
Musta on hyvä, että on brändejä ja tuotteistaminen. Elämä olisi aika aneemista jos ainoa ominaisuus olisi vaan hinta. Monihan ei muuta juurikaan näe.