- Liittynyt
- 19.10.2016
- Viestejä
- 1 528
Outoja kuvitelmia tässä keskustelussa. Brändäyksen tarkoitus on tehdä tuote, palvelu tai valmistaja tutuksi, tarjota asiakkaalle mielikuva laadusta ja saada asiakas sitoutumaan brändin käyttöön. Hinta on vain yksi osa brändiä, eikä mitenkään synonyymi kalleudelle.
Pirkka on aivan yhtä lailla brändi siinä missä Naughty BRGR. Samoin brändejä ovat Rainbow ja Taffel. Mutta eihän Pirkan ja Rainbown brändäyksen tarkoitus ole se, että Pirkan ja Rainbown nimellä tuotteet saa myytyä kalliimmalla hinnalla.
Pirkka on aivan yhtä lailla brändi siinä missä Naughty BRGR. Samoin brändejä ovat Rainbow ja Taffel. Mutta eihän Pirkan ja Rainbown brändäyksen tarkoitus ole se, että Pirkan ja Rainbown nimellä tuotteet saa myytyä kalliimmalla hinnalla.