Black Friday tiivistettynä:
Kaikki "tarjoukset" eli normaalit viikkotarjoukset tulivat jo viime viikolla tai viimeistään torstaina mustan grafiikan kera. Vaikka ostostapahtuman nimi on Black Friday, ei perjantaina tullut enää lainkaan tarjouksia, vaan tapahtuma olikin enemmin Black Thursday sekä Gray Two Weeks.
Tuotteet olivat lähinnä ylivuotista varaston perältä löytynyttä roinaa yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta. Alennusprosentit vedettiin hihasta, mutta hype oli sitäkin kovempaa.
Maanantaina näemme sitten huikean Cyber Mondayn, jolloin nämä samat roinat ovat edelleen yhä kovemmassa "alennuksessa", kun ne eivät kelvanneet kellekään. Kun ne eivät mene kaupaksi edes maanantaina, näemme Black Friday jatkot.
Ensi vuonna näemme sitten jo lokakuussa "Black Friday Etkot!", jolloin kaupat esittelevät viikkotarjouksiaan mustalla pohjalla. Kaikki kovimmat tarjoukset julkaistaan viimeistään keskiviikkona, koska eihän mikään kauppa halua jäädä jalkoihin tarjousten julkistamisessa.