Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2020 -keskusteluketju tarjouksista ym

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
138
Pitäis uusi tulostin ostaa, onko kenellekkään tullut vastaan tarjouksia edukkaasta VäriLaserista? vai pitääkö ostaa ecotank verkkiksestä?
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 113
Jimmsiltä tullut näemmä tilausvahvistus klo2 kieppeillä, eli kaikki ilmeisemmin ok. Alunperin lähti vain rahat tililtä ja tuli se errori, että tilausta ei voiti lisätä asiakastilillesi tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 354
Katselin uutta pyykinpesukonetta gigantista... ihme juttu kun tuotekoodeilla ei löydy aina edes valmistajan sivuilta ja hintaseurannasta löytyy vain gigantti ilman hintahistoriaa. Tai sitten esim. tämä: Electrolux 7000 Series L7FEG964E, pyykinpesukone hinta 429,00 €
joka tuntuu olevan joka toinen viikko tarjouksessa. Taitaa jäädä ostamatta vaikka vanhassa laakerit vähän kitkuttaa :D Ihan samalla tavalla tuntuu olevan arkenakin samanlaisia "alennuksia"
 

dmd

Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
21
Onko kahvakuulia näkynyt missään tarjouksessa? Mieluummin kivijalkaliikkeestä tai sitten ilman postikuluja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
311
Kenelläkään havaintoa, että onko Ouran sormuksia näkynyt tarjouksessa? Rouvalle tarttis joululahjaksi.

+P
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
10
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
15
Pitäis uusi tulostin ostaa, onko kenellekkään tullut vastaan tarjouksia edukkaasta VäriLaserista? vai pitääkö ostaa ecotank verkkiksestä?
Ecotank 149 hintaan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 422
Onko joku bongannut kovia tarjouksia joistain langallisista nappikuulokkeista, Logitech G915 tkl linear näppäimistöstä, Ticwatch pro 3, noin 50€ imurista tai 17" läppäristä alle 800€?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
866
Joidenkin nettilähteiden mukaan AmazonBasicsin monitorivarsi olisi Ergotron LX:n musta versio Amazonin brändillä. Olen kytännyt sitä kovempaan alennukseen, mutta luulen, että koronan takia noissa on niin kova menekki, ettei ole syytä alentaa hintaa. Viime vuonna käväisi yhden päivän verran ~70 eurossa, kun nyt tämä on sahannut vähän päivästä riippuen 99,90 euron ja 105,67 euron välillä: https://www.amazon.de/dp/B00MIBN16O

Hyvä tarjous, laitoin tulemaan.
 
Liittynyt
31.08.2017
Viestejä
1 113
Onkos nuo Gigantissa klo 10 alkaen myytävät Arctis 7 (2019 edition) kuulokkeet kummoisessa tarjouksessa kun hinta 80e? Lienee ihan ok diili, en usko että kannattaa maksaa tuplahintaa Wireless Prosta kun pelaaminen(kin) on niin satunnaista touhua itselläni
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
120
Halpaa 10 tuuman tablettia 1080p näytöllä kukaan tavannut? Galaxy tab 10.1 huomioitu, muita?
 

tumbes

Tukijäsen
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
144
Onko jotain "Älykelloa" löytynyt jota suositella, naisen ranteeseen.
Hintaluokka ~100 ja tekeekö niillä mitään? Ite en ymmärrä miksi hän sitä haluaa :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 422
Ei ole FullHD vaan 1280 x 800
"Nauti viihteestä! Tab M10 on suunniteltu juuri sitä varten. Full HD -näyttö on täyttä teräväpiirtoa - aivan kuten televisiossakin. Netflixin, YLE Areenan tai YouTuben katselu on yhtä juhlaa verrattuna perinteiseen HD-näyttöön, koska lähes kaikki videomateriaali tänä päivänä on tarkkuudeltaan juurikin Full HD. "
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Onko jotain "Älykelloa" löytynyt jota suositella, naisen ranteeseen.
Hintaluokka ~100 ja tekeekö niillä mitään? Ite en ymmärrä miksi hän sitä haluaa :D
Haluaako emäntäsi älykellon vai aktiivisuusrannekkeen? Nämä saattavat usein mennä heillä sekaisin. ~100€ luokkaan ei ole kyllä mitään suositeltavaa älykelloa. 150-200€ hintaan voisi ehkä jostain löytyä Huawei GT2 42mm mitä voi kyllä suositella naiselle
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 264
Onko tämä kova diili? Joku mahdollisimman halpa, mutta kuitenkin käyttökelpoinen tabletti haussa. Tosin tabletti pitäisi pystyä roottaamaan ja pitää selvittää voiko tuon.
Hinta on ok, toki 2gb tabletti hyytyy jos paljon äppejä käynnissä. Yhden äpin käytössä ihan riittävä ja hyvä hintainen, esim striimauspalvelut. Itse ostin just nyt aamulla ton mallin plus mallin (4gb ram) torista satasella, ei ainakaan hyydy.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
445
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 535
GoPro 8 kiinnostaa jos jostain löytyy halvalla. Joku alle 300€ tarjous oli, mutta tuo taisi jo loppua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 422
Hinta on ok, toki 2gb tabletti hyytyy jos paljon äppejä käynnissä. Yhden äpin käytössä ihan riittävä ja hyvä hintainen, esim striimauspalvelut. Itse ostin just nyt aamulla ton mallin plus mallin (4gb ram) torista satasella, ei ainakaan hyydy.
Onpahan erikoinen, että elisan sivuilla lukee tuosta Full hd näytöstä, mutta Lenovon sivuilta selviää ettei sitä ole.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 409
"Nauti viihteestä! Tab M10 on suunniteltu juuri sitä varten. Full HD -näyttö on täyttä teräväpiirtoa - aivan kuten televisiossakin. Netflixin, YLE Areenan tai YouTuben katselu on yhtä juhlaa verrattuna perinteiseen HD-näyttöön, koska lähes kaikki videomateriaali tänä päivänä on tarkkuudeltaan juurikin Full HD. "
Tuosta on uudempi Tab M10 FHD, mutta onko Elisalla kuvaus vai tuotenimi väärin :hmm:
 
Liittynyt
01.09.2019
Viestejä
140
Onkos nuo Gigantissa klo 10 alkaen myytävät Arctis 7 (2019 edition) kuulokkeet kummoisessa tarjouksessa kun hinta 80e? Lienee ihan ok diili, en usko että kannattaa maksaa tuplahintaa Wireless Prosta kun pelaaminen(kin) on niin satunnaista touhua itselläni
Mielestäni itse ostin ne joskus halvemmalla Gigantin tarjouksesta, olisikohan ollut 70€. Olen pettynyt laatuun, hihnan tarrat aukeilevat ja kuulokkeet tuntuvat epämielyttäviltä pitää päässä vähänkään pidempiä aikoja. Bassoa ei kuulokkeissa ole, ei edes pysty toistamaan kovin matalia ääniä.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
446
Mielestäni itse ostin ne joskus halvemmalla Gigantin tarjouksesta, olisikohan ollut 70€. Olen pettynyt laatuun, hihnan tarrat aukeilevat ja kuulokkeet tuntuvat epämielyttäviltä pitää päässä vähänkään pidempiä aikoja. Bassoa ei kuulokkeissa ole, ei edes pysty toistamaan kovin matalia ääniä.
Ite oon kyllä eri mieltä, ostin vuosi sitten bf tarjouksesta 80e ja oon ollu erittäin tyytyväinen. Tarra ei ole irronnut kertaakaan ja erittäin miellyttävät pitää päässä useammankin tunnin. Ääntäkin pystyy säätämään niin että bassot kuuluu. Plussaa tietysti langattomuus että pystyy tekemään muutakin kuin olla koneen ääressä koko ajan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
127
Oliko jollain sattunut joku muu kuin Samsungin 2TB m2 TLC-ssd silmiin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 575
Noista kahdesta ehdottomasti sata, koska toi nvme on tuore malli. Sitä evoa ilman plussaa myytiin jotain 95-105 eurolla alkuviikosta. Itse ajattelin kokeilla jos täällä joku haluaisi vaihtaa sen halvempaan minkä itse ostin, kun yllätti kuinka lyhyt tarjous se Samsungi oli, toki se voi ehkä kukalienee tulla uudestaan kun BF pitäisi vasta nyt "alkaa".
(siis tuon nvme:n ongelma on hinta suhteessa suorituskykyyn, sille hinnalle ei ole missään hinnassa järkevää katetta)

Samsungit on aina köyhille kalliita, mutta tuo tuore malli on tosiaan erityisen kallis. Esim. itse ostin teraisen QLC halpis corsairin johonkin 90 euroon(tai 82, en ole varma kummassa on Suomen alvit), ja se kyllä päihittää kaikessa muussa tuon sata mallin paitsi jossain >150 teran yhtenäisessä kirjoituksessa.(koska QLC:ssa menee puskuri täyteen jossain 150 terassa ja suorituskyky romahtaa)

Edit. tuossa alempaa mainittu WD black nvme on huomattavasti parempi hinta/suorituskyky verrattuna tuohon sata Samsungiin. Eikä se ole QLC joten sen suorituskyky on kaikissa tilanteissa erinomainen.


Tää on aika kova tarjous eikä välttämättä näe aamua ainakaan kovin pitkälle. Ei liity ylläolevaan kommenttiin suoraan, tulin tuota erikseen repostaamaan tähänkin ketjuun.
970 EVO ja 970 EVO Plus ovat molemmat TLC (tai 3-bit MLC) eikä QLC, joten taisit sekoittaa 980 Pro:hon, joka taasen on QLC (4-bit MLC).
Ja taitaa se puskurin koko tulla vastaan gigatavuissa eikä teratavuissa, kun hankalahan se olisi tuollaisia 150TB kirjoituksia edes testata 1TB levyllä.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
782
Mitkä olisi sopivan kokoiset pelikuulokkeet PC:lle pikkulapselle eli pienelle päälle? Jos on suoraa vinkata tarjousta niin sekin auttaa:) Onko esim noilla steelseries numeroilla jotain suhdetta siihen minkä kokoisia ne on fyysisesti 1/3/5 ??
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
243
Tuote: Saunalahti Mobiililaajakaista 4G
Hinta: 5 eur /kk
Kauppa: Elisa
Linkki: Elisa - Verkkokauppa
Kommentti: Elisa myy 50 Mbps nopeuksista mobiilinettiä 5 euron kuukausihintaan, jos ostaa samalla tabletin. Jos valitsee laitteeksi vaikka 100 euron alessa olevan Samsung Galaxy Tab A 10.1 4G (2019) Musta (36 kk maksuajalla) niin kokonaishinta kuussa on yhteensä 11,18 eur.

Kävin lisäämässä tän myös tarjousketjuun. Eli onko tullut vastaan parempia mobiilinetti + tabi yhdistelmiä? Laitteeksi tuo alessa oleva Samsung riittää omalla käyttötarpeella.

EDIT: Ja näköjään tabletin voikin tiputtaa myös ostoskorissa pois, joten pelkän liittymänkin saa hankittua tuolla 5 eurolla jos ei tarvitse tabia.
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 114
Viestejä
4 299 930
Jäsenet
71 780
Uusin jäsen
Riksa82

Hinta.fi

Ylös Bottom