Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
1
Televisiotietäjiä kaivataan, itse olen tippunut kärryiltä tämän asian suhteen monta vuotta sitten. Onko mistään kotoisin hintasekseen ja kannattaako nykyään edes ostaa muuta kun nuita oled tai qled? Hintaisekseen omaan silmään ei vaikuttaisi pahalta.

Philips 55" 4K UHD HDR Android TV - Telia

Nimenomaan nuo ambilightit kiinnostaisi.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
161
Auts, oli 4 kuukautta goldia jäljellä ja otin xboxin kautta tuon 1€:n ultimaten. No päivitty elokuulle 2020. Olis pitänyt siis ekana ostaa Gold? Tätä ei varmaan enää voi korjata?
Voihan sitä koittaa chatissä perua sanomalla että otti sen vahingossa, tai vaikka että lapsi osti :D tai tekee uuden tunnuksen ja lataa sille sitten täydet 36kk (tai 33kk jos kerta 36kk on maksimi ja sillä eurolla saa 3kk) goldia ja päivittää ultimateksi
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
17
Maksimaalisen hyödyn saat, jos lunastat järjestyksessä
1) Live Gold 1 kk 1 € (jos on tarjolla tunnuksellesi)
2) Game Pass for PC 1 kk 1 € (jos on tarjolla tunnuksellesi)
3) AMD:ltä saamasi Game Pass for PC 3 kk -koodi
4) Game Pass Ultimate 3 kk 1 €.

Ja jos haluat vielä pitemmän jakson minimihinnalla, osta jostain 1 tai 2 vuotta Live Goldia ja lunasta se ennen nelosvaihetta.
Ton kohdan 3 voi tehdä myös ensimmäisenä, sillä järjestyksellä ei ole väliä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Ton kohdan 3 voi tehdä myös ensimmäisenä, sillä järjestyksellä ei ole väliä.
Enpä usko, että silloin saisi tuota 1 euron Game Pass PC -kokeilukuukautta mukaan, joten saldo olisi 1 kk vähemmän (toki myös 1 € vähemmän). Toki tuota järjestystä voi silti varioida, mutta selkeyden vuoksi esitin sen nyt näin.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 788
Kuinka huonoksi akku meni, että menikö kokonaan mykäksi? Ajattelin pitää aina laturissa tuon niin on virtaa aina kun tarvitsee vai syökö akkun elämän aikaa pitää aina laturissa? En oo ikinä edes imuroinut varsi imurilla :eek:
Sai sillä edelleen imuroitua, mutta tehot hävisi kohtuu nopeasti. Tuohon hintaan silti aivan kurko valinta.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
17
Enpä usko, että silloin saisi tuota 1 euron Game Pass PC -kokeilukuukautta mukaan, joten saldo olisi 1 kk vähemmän (toki myös 1 € vähemmän). Toki tuota järjestystä voi silti varioida, mutta selkeyden vuoksi esitin sen nyt näin.
Ainakin itsellä toimi hyvin kun olin marraskuun puolivälissä käyttänyt tuon 3kk koodin ja nyt nuo kaikki erikseen. Nyt chatissa kokeilemassa josko saisi vielä ultimaten peruttua ja vaikkapa vuoden liveaikaa lisää, ennen kuin sen käyttää :D
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
498
Tuote: Eccon kenkiä
Hinta: jopa -50%
Kauppa: Ecco
Linkki: ECCO Cyber Monday
Kommentti: Olen heidän kenkiään hankkinut yli 10 vuoden ajan. Yksikään kenkäpari ei ole hajonnut, vaan ennemmin olen kyllästynyt, en enää muualta kenkiä osta :tup:
Muuten ihan hyvä mutta ei ole aikuisen miehen kokoja tuolla, loppuu lasten 48:aan. Jalaksen leveälestisistä nuo juuri mahtuvat mutta 49 on mukavampi jalassa ja sitten kaikki muut merkit onkin pari kokoa isompia...
 
Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
291
Nuo kaikki toimii myös erittäin mainiosti AMD:n 3kk GamePass koodin kanssa, jos ensin lunastaa kyseisen koodin. Nyt 14.7. saakka Ultimate pyörimässä! :D
Valitettavasti jäi itseltä tuo AMD:n 3kk tuosta pois ja keulin innoissani Ultimateen asti noilla tarjouksilla (kun sitä ei missään erikseen mainittu, ajattelin niiden olevan CyberMonday:n ajan), mutta eipä siinä tule kai häviämään kuin sen ~kuukauden, jos saa 50d-60d AMD:n koodilla, muuntosuhteella...

Ei olisi kerinnyt saada verkkiksen koodeja muutenkaan jos nuo kyseiset GamePass tarjoukset tänään loppuvat.

Ainakin itsellä toimi hyvin kun olin marraskuun puolivälissä käyttänyt tuon 3kk koodin ja nyt nuo kaikki erikseen. Nyt chatissa kokeilemassa josko saisi vielä ultimaten peruttua ja vaikkapa vuoden liveaikaa lisää, ennen kuin sen käyttää :D
Kerrotko mistä löytyy kyseinen support-chat tms mikäli onnistuu tuo peruminen?
 

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 844
Kiitoksia Mcculloch-lumilingosta kokemuksia jakaneille. Töissä tosiaan bongasin tuon tuolta tarjousketjusta ja arvelin että kotiuduttua lukaisen nuo kommentit ja päätin että kaipa tuon tuohon hintaan tilaa. Noh eikun Tokun sivuille, niin ei enää saatavilla... :beye: Perkele.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 182
Tuote: Eccon kenkiä
Hinta: jopa -50%
Kauppa: Ecco
Linkki: ECCO Cyber Monday
Kommentti: Olen heidän kenkiään hankkinut yli 10 vuoden ajan. Yksikään kenkäpari ei ole hajonnut, vaan ennemmin olen kyllästynyt, en enää muualta kenkiä osta :tup:
Pidä varas, kohta voi alkaa hajoamaan. Jouduin heittämään (omiin) rippijuhliin hankitut eccon nahkakengät kolmekymppisenä pois 15 vuoden käytön jälkeen kun pohjat murenivat käsiin :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 163
Tuote: DALI SPEKTOR 2
Hinta: 45€
Kauppa: hifistudio
Linkki: HifiStudio - DALI SPEKTOR 2 MUSTA
Kommentti: -38% ale
99.00 € / KPL, Säästä 60.00 €! (159.00 €)

??

Tartteeko jonkin koodin/jäsenyyden?
Joo, jos on 45€/kpl ostan heti kolme.

Ja valkoisena..
HifiStudio - DALI SPEKTOR 2 VALKOINEN

On nuo tuohon hintaankin hyvät, mutta elektrolyyttikondensaattorit jakosuotimessa häiritsee mun hifikokemusta.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
498
Pidä varas, kohta voi alkaa hajoamaan. Jouduin heittämään (omiin) rippijuhliin hankitut eccon nahkakengät kolmekymppisenä pois 15 vuoden käytön jälkeen kun pohjat murenivat käsiin :lol:
En tiedä miten virallista faktaa tämä on mutta joitain vuosia takaperin kenkäkauppias sanoi että uusien säännösten vuoksi pohjat alkaa murentua nopeasti koska kenkien pitää kaatopaikalla hajota tietyssä ajassa. Mutta eihän nykyään ole enää edes kaatopaikkoja, en tiedä.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
786
On kyllä väliä, koska noita euron tutustumiskuukausia ei voi ottaa Ultimaten käyttäjänä (eli jos eka ottaisi Ultimaten, niin nuo 2 muuta menisi hukkaan).

Lisäksi Ultimate-tilaus muuttaa olemassa olevat Gold- ja Game Pass -kuukaudet 1:1-suhteessa vain tuon ensimmäisen kerran per tunnus, ja sen jälkeen noudatetaan epäsuopeampaa muuntosuhdetta:

Vielä muistutus Discordin käyttäjille, joilla on Nitro: Jos teillä on vielä Gift inventoryssä se ilmainen 3kk Game Pass, muistakaa aktivoida sekin ennen tuota Game Pass Ultimatea niin saatte sitä ultimatea (todennäköisesti) 8kk.
Itse en tätä muistanut ja tein sen toisinpäin, eli Ultimate kuukausia tuli tuolla 3 kuukauden ilmaisella normi Game Pass koodilla 2kk.

8Swww.png
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
286
Televisiotietäjiä kaivataan, itse olen tippunut kärryiltä tämän asian suhteen monta vuotta sitten. Onko mistään kotoisin hintasekseen ja kannattaako nykyään edes ostaa muuta kun nuita oled tai qled? Hintaisekseen omaan silmään ei vaikuttaisi pahalta.

Philips 55" 4K UHD HDR Android TV - Telia

Nimenomaan nuo ambilightit kiinnostaisi.
Just raijasin mutsille sen verkkiksen tarjoustelkkarin(58PUS7304/12) ja se ainakin vaikutti äkkiseltään hyvälle. Seuraava oma telkkari tulee varmasti olemaan myös ambilight-malli.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
Perjantaina omalla tunnuksella Gigantista tilattua tablettia ei löytynyt puljun tilausjärjestelmästä lainkaan, kun menin sitä noutamaan.

Onneksi oli esittää gigantilta tullut "tilauksenne odottaa noutoa" tekstiviesti, niin eivät kehdanneet alkaa vänkäämään vastaan, mutta ei tuo erityisesti luottamusta herättänyt. Jos laitteita ei olisi ollut hyllyssä normihinnalla, niin olisi jäänyt kokonaan saamatta.
Olitko maksanut? Collect@store -varaukset pysyvät voimassa 48h, eli ihan oma syyhän tuo oli, jos et ollut siis maksanut etukäteen. Eli pikemminkin myymälä vain jousti kohdallasi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 163
Televisiotietäjiä kaivataan, itse olen tippunut kärryiltä tämän asian suhteen monta vuotta sitten. Onko mistään kotoisin hintasekseen ja kannattaako nykyään edes ostaa muuta kun nuita oled tai qled? Hintaisekseen omaan silmään ei vaikuttaisi pahalta.

Philips 55" 4K UHD HDR Android TV - Telia

Nimenomaan nuo ambilightit kiinnostaisi.
Oled ja qled on paremmat mustat. Tuossa on ambilight ja käyttöjärjestelmä, jolla voi katsoa kaikkia streamauspalveluita ilman kalliita lisähankintoja (joku 4K-boxi). Ihmeen vähän ihmiset pistävät arvoa sille, että esim. Netflix 4K toimii suoraan telkkarista ja sen Viaplayn 2kk kokeilujakson (tarjousketjusta) voi käyttää suoraan telkkarista, eikä tarvitse koneelta/tabletilta katsoa.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
Tuote: Lenovo Thinkpad E495 14" FHD IPS, Ryzen 5 3500U, 8GB DDR4, 128GB NVMe SSD
Hinta: 398€, opiskelijoille 375€
Kauppa: Lenovo
Linkki: ThinkPad E495 | 20NECTO1WWENFI0 | Lenovo FI
Kommentti: Ilman käyttöjärjestelmää. 256GB SSD +17€, 512GB +65€
Eikös virhevastuu kata suurimman osan ongelmista, eli sikäli jatkotakuun hankkiminen on vähän turhaa? Siskolle tulisi opiskelukäyttöön läppäriksi.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 282
Kokoa 46 meinasin ostaa mutta 74,95 €, kaikki koot mustana 41,95€
Se paras tarjous on siis valkoisessa, juuri ostin 34,95 hintaan koossa 42.

Ne mustat on kalliimmat alessa, joten jos valkoinen kelpaa, suosittelen.

Kokoon 44 asti valkoiset alessa, muuten normaalihinta. Jos siis on iso jalka niin ei toki alennusta saa.
 

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 001
Eikös virhevastuu kata suurimman osan ongelmista, eli sikäli jatkotakuun hankkiminen on vähän turhaa? Siskolle tulisi opiskelukäyttöön läppäriksi.
Kyllä, mutta jos kokee epävarmuutta kestävyydestä niin tuo 46€ 2 vuoden ON-SITEstä on mielestäni ihan hyvä hinta, sisältää osat ja työn lähimmällä valtuutetulla Lenovo-korjaajalla, ei tartte lähetellä ympäri maailmaa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 733
Olitko maksanut? Collect@store -varaukset pysyvät voimassa 48h, eli ihan oma syyhän tuo oli, jos et ollut siis maksanut etukäteen. Eli pikemminkin myymälä vain jousti kohdallasi.
En ollut maksanut, mutta se ei ole olennaista, kun varaus oli ilmoituksen mukaan voimassa.

Edit.
Ja siis näkyisihän se tilaus siellä järjestelmässä vaikka pakettia ei hakisikaan, eli sen status olisi vaan jotain muuta.

Itse asiassa näen sen tilauksen edelleen (statuksella "tilaus vastaanotettu") kun itse kirjaudun Gigantin sivuille, mutta siellä niiden virallisessa tuotetietojärjestelmässä tilausta ei näkynyt lainkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
73
Voiko nuo gamepass tarjoukset lunastaa kaikki kerralla vai vasta kun edellinen loppuu?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
En ollut maksanut, mutta se ei ole olennaista, kun varaus oli ilmoituksen mukaan voimassa.
Milloin tuo ilmoitus tuli, ja kauanko siinä luki, että se on voimassa? Ihan Gigantin sivuilta kun varaa jotain, kerrotaan, että varaus on voimassa 48 varauksesta.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
Kyllä, mutta jos kokee epävarmuutta kestävyydestä niin tuo 46€ 2 vuoden ON-SITEstä on mielestäni ihan hyvä hinta, sisältää osat ja työn lähimmällä valtuutetulla Lenovo-korjaajalla, ei tartte lähetellä ympäri maailmaa.
Testasitko tilata, mitä koodia käytit? Blackfriday-koodi kun ei toimi, eikä tarjoa muutakaan tarjolle.

e. Ei mitään, sekoili jotain
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
17
Voiko nuo gamepass tarjoukset lunastaa kaikki kerralla vai vasta kun edellinen loppuu?
Kaikki voi (ja kannattaa) käyttää kerralla. Järjestyksessä GamePass, Live, Ultimate.

Oled ja qled on paremmat mustat. Tuossa on ambilight ja käyttöjärjestelmä, jolla voi katsoa kaikkia streamauspalveluita ilman kalliita lisähankintoja (joku 4K-boxi). Ihmeen vähän ihmiset pistävät arvoa sille, että esim. Netflix 4K toimii suoraan telkkarista ja sen Viaplayn 2kk kokeilujakson (tarjousketjusta) voi käyttää suoraan telkkarista, eikä tarvitse koneelta/tabletilta katsoa.
Kyllähän nuo lähes kaikissa nykytelkkareissa toimii suoraan TV:stä, ilman lisäbokseja.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 056
Tuote: Eccon kenkiä
Hinta: jopa -50%
Kauppa: Ecco
Linkki: ECCO Cyber Monday
Kommentti: Olen heidän kenkiään hankkinut yli 10 vuoden ajan. Yksikään kenkäpari ei ole hajonnut, vaan ennemmin olen kyllästynyt, en enää muualta kenkiä osta :tup:
Minulla taas päinvastaiset kokemukset. Ekat Eccot oli ihan hyvät (15v takaa), mutta kolmet viimesimmät hajos jokanen pari ihan parin vuoden sisällä ostohetkestä. Pohja alkoi murentumaan, kunnes tuli vesi läpi. Ihan virallisista Eccon liikkeistä Suomesta ostettu. Liikkeissäkään eivät tulleet vastaan (ekoista en tajunnu ottaa kuittia talteen, toisissa "takuu" ehti just umpeutua ja kolmannet ostin toiselta puolelta Suomea ja ei sinne päin ollut enää asiaa). Myyjä sanoi että ei kengät kuulukkaan kestää kuin 2 vuotta. Olen kyllä vankasti eri mieltä.

Viimeksi kun oli nahkakengät, ostin ne Saksasta jostain halpamarketista (made in Germany) ja niissä pohja kesti hyvin, tosin itse nahkaan tuli reikä kun potkasin naulaan tjsp..
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 162
Televisiotietäjiä kaivataan, itse olen tippunut kärryiltä tämän asian suhteen monta vuotta sitten. Onko mistään kotoisin hintasekseen ja kannattaako nykyään edes ostaa muuta kun nuita oled tai qled? Hintaisekseen omaan silmään ei vaikuttaisi pahalta.

Philips 55" 4K UHD HDR Android TV - Telia

Nimenomaan nuo ambilightit kiinnostaisi.
Minulla on tuosta edellinen malli (7503) ostettu vuosi sitten 500 eurolla. Perustelkkari, jossa kuvanlaadulla ei juuri juhlita, mutta on riittävä. Ambilight on näinä pimeinä iltoina mukava. Androidin älyominaisuudet toimii kiitettävästi (niin kiitettävästi, että perinteistä TV:tä en ole tästä katsonut ollenkaan, kun en antennijohtoa omistanut valmiiksi) ja saanee pidempään päivityksiä sovelluksiin vrt. esim. LG:n oma käyttis. Tuolla "lähtöhinnalla" pahasti ylihintainen, mutta alle 600€ lienee toimiva peli.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 658
Itse tilasin viikko sitten ja vasta tänään tuli postin seurantakoodit.
Ja omalla sivullaan paukuttelevat henkseleitään 1-3 päivän toimitusajalla verkkokaupasta... Jos siihen ei päästä edes normaalitilanteessa, niin ehkä joskus ensi viikon aikana voisi jo saadakin sen tabletin
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 733
Milloin tuo ilmoitus tuli, ja kauanko siinä luki, että se on voimassa? Ihan Gigantin sivuilta kun varaa jotain, kerrotaan, että varaus on voimassa 48 varauksesta.
Ilmoitus tuli perjantaina aamulla ja siinä luki että tilaus on noudettavissa valitun Gigantin kassalta 2.12 saakka (mitään kellonaikaa noudolle ei oltu mainittu). En kyseenalaistanut ilmoitusta, vaan oletin automaattisesti että joko se 48h-laskuri ohittaa automaattisesti sunnuntain, tai että Black Fridayn vuoksi noutoaikaa on pidennetty, kun se 48h olisi tullut täyteen jo sunnuntaina. Samasta syystä en sitä aiemmin myöskään mennyt hakemaan.

Eikä vika siinä ollutkaan, vaan Gigantin järjestelmässä, eli kuten jo sanoin, näen tuotteen edelleen itse tilausten joukossa, mutta myyjä ei sitä nähnyt minun tiedoissa lainkaan. Laite on jo tuossa vieressä nyt jo noudettuna, joten siinä mielessä aivan sama, mutta ajattelin nyt vaan mainita, jos joku muu päätyy vastaavaan tilanteeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 163
Kaikki voi (ja kannattaa) käyttää kerralla. Järjestyksessä GamePass, Live, Ultimate.
Ensin kannattaa ottaa live ..
Osta Xbox Live Gold – Microsoft Store fi-FI
1€/kk 1kk.

Sitten kannattaa lunastaa Gamepass +3kk.

Sitten ultimate:
https://www.microsoft.com/fi-fi/p/xbox-game-pass-ultimate/cfq7ttc0khs0/000F?rtc=1&activetab=pivot:overviewtab

1€/3kk.. +3kk

Tässä on 7kk. Siinä on 8kk, jos vastaa jossain vaiheessa kyllä, kun se kysyy : päivitetäänkö autolaskutus, saat ilmaisen kuukauden?

Näin tein itse. Nyt on 8kk.

--

Tuommoistakin voi koettaa, ostin itse ja käytän sitä 8kk:
Xbox One S 1 TB All-Digital edition (valkoinen) - Konsolit

Kyllähän nuo lähes kaikissa nykytelkkareissa toimii suoraan TV:stä, ilman lisäbokseja.
Ei niissä kaikissa halvoissa procastereissa, mitä täälläkin on nähty :)
Jokaisessa yli 500€ uskon näitä olevan..
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 495
Ilmoitus tuli perjantaina aamulla ja siinä luki että tilaus on noudettavissa valitun Gigantin kassalta 2.12 saakka (mitään kellonaikaa noudolle ei oltu mainittu). En kyseenalaistanut ilmoitusta, vaan oletin automaattisesti että joko se 48h-laskuri ohittaa automaattisesti sunnuntain, tai että Black Fridayn vuoksi noutoaikaa on pidennetty, kun se 48h olisi tullut täyteen jo sunnuntaina. Samasta syystä en sitä aiemmin myöskään mennyt hakemaan.

Eikä vika siinä ollutkaan, vaan Gigantin järjestelmässä, eli kuten jo sanoin, näen tuotteen edelleen itse tilausten joukossa, mutta myyjä ei sitä nähnyt minun tiedoissa lainkaan. Laite on jo tuossa vieressä nyt jo noudettuna, joten siinä mielessä aivan sama, mutta ajattelin nyt vaan mainita, jos joku muu päätyy vastaavaan tilanteeseen.
Okei, sitten vika oli Gigantin järjestelmässä, joka ei sopeutunut tuohon (todennäköisesti Black Fridayn takia) jatkettuun noutopäivään.
 
Liittynyt
17.05.2017
Viestejä
36
Tuote: Philips Fidelio X2HR/00
Hinta
: 111€ veroeroineen/posteineen
Kauppa: Amazon.fr
Linkki: https://www.amazon.fr/dp/B01N5VHLUG/
Tähän sen verran, että jos joku on aikoinaan Fidelioihin perehtyt niin tässä "uudessa" HR mallissa mikä linkattuna pitäisi olla korjattuna nuo laatu ongelmat - muun muassa "liimatut tyynyt".

Nämä vaihtanut valmistajaa Woox > Gibson > Woox ja Gibsonilla oli noita laatu ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
141
Mites nää gamepassit taipuu PC pelaajan vinkkelistä, saako tuon kokonaisuudessaan siis hyötykäytettyä siihenkin?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Mites nää gamepassit taipuu PC pelaajan vinkkelistä, saako tuon kokonaisuudessaan siis hyötykäytettyä siihenkin?
Katso mitä löytyy Game Pass for PC:stä. Jos näyttää kiinnostavalle, niin kaikki nuo samat paskat voi ja kannattaa hyödyntää. Ultimateen sisältyy Game Pass for PC.

Vaatii Windows 10:n.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Tehoraudassa emolevyn toimitusaika 1-2 viikkoa. :dead: Tilasin silti. :tup:
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
910
Mistä syystä palautit, kannattaako ostaa
Tämän palstan kommenttien perusteella voi tulla ongelmia jäähyn kanssa. Varmaan riippuu omasta kotelojäähystä. Sinäänsö hintaansa nähden (236) tehokas kortti.
Tämän sijaan tilasin Gigantista myöhemmin RTX 2060:n . Tämä tosin maksoi jo 299
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 382
Viestejä
4 216 156
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom