Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
3 355
100% yhteensopiva Nikon EN-EL15B Li-ion akku
Kolmannen osapuolen akkuja 24kk takuulla 19,90€/kpl.
Ei kuitenkaan sama asia kuin Nikonin omat. Ainakaan itse en ole sellaista kolmannen osapuolen akkua vielä saanut, joka olisi yhtä hyvä tai säilyisi hyvänä yhtä pitkään. Sen lisäksi Nikon taitaa nykyään tunnistaa tuon 15b:n jostain piiristä, joka mahdollistaa USB-latauksen (muussa tapauksessa ei onnistu) - tuossa sivustolla ei ainakaan sanottu asiasta mitään. Voi toki toimia, mutta kannattaako parin tonnin rungossa säästää pari kymppiä?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 177
Vieläkö Eurosport playeria saa BF alennuksella jostain?
Saa, muttei toimi ilman paikallista maksuvälinettä.

Itsellä vieläkin harkinnassa, että ottaisiko Briteistä (£20) Skrillin virtuaalikortilla joka näyttäytyy brittiläisenä.

Mutta ei saa niin hullun halvalla uutta tilausta kuin viime vuonna, ellei löydy puolalaista maksukorttia
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
397
Eurosport Player Puolan tilausta olen yrittänyt saada läpi, mutta miten ne onnistuu blokkaamaan PayPalin vaikka sillä olen yrittänyt maksaa ja VPN:ssä on ollut Puola käytössä. Maksamaan on PayPalilla päässyt, mutta maksuvaiheen jälkeen tilaus epäonnistuu.
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Jahas, äsken sai napsittua verkkikseltä vielä yksi kpl iphone xs 699€ noutoon [emoji848]
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
498
No jos ainoastaan koolla on väliä, mutta kuvanlaadulle on yksi lysti niin sitten lienee hintansa väärti. Omaan käyttöön en ottaisi edes ilmaisena noita halppismalleja.

Telkkariketjuista löytyy paremmin mielipiteitä ja faktaa näistä.
Selvästi sulla jotain käryä töllöistä niin onko näkyny tonniin 65" nyt bf tarjouksina? 65" menisi kyllä kans loistavasti. Kohan se parempi olisi mitä entinen 49" fhd procaster mikä on melko susi..
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Jahas, äsken sai napsittua verkkikseltä vielä yksi kpl iphone xs 699€ noutoon [emoji848]

Toki tämä ei nyt niin kauheasti lämmitä kun 11 yritin kynsin ja hampain saada verkkikseltä sekä dna:lta muijalle pukinkonttiin. Jos joku ei haluakaan pitää tilaamaansa 11 niin ostaisin mielellään pois [emoji1310]
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
31
Telkkarille olen uusia kajareita miettinyt, ja Gigantissa olisi myös nuo Addon T20 tornikajarit 150€ kalliimmalla kuin nuo T14. Kannattaako noista maksaa 150€ enempää?

Audio Pro Addon T20 aktiivikaiutinpari (valk./2 kpl) - HiFi-kaiuttimet
Itsellä on nuo molemmat eri käyttötarkoituksissa. Mielestäni kannattaa telkkariin satsata noihin T20, niissä on tuhdimpi ääni, ei tarvitse välttämättä subia rinnalle. Mielestäni T14 tarvitsee subin.

Tosin itse laitoin subin myös T20 kaveriksi, mutta ei tosiaan niin pakollinen kuin noiden T14 kanssa.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
362
Itsellä on nuo molemmat eri käyttötarkoituksissa. Mielestäni kannattaa telkkariin satsata noihin T20, niissä on tuhdimpi ääni, ei tarvitse välttämättä subia rinnalle. Mielestäni T14 tarvitsee subin.

Tosin itse laitoin subin myös T20 kaveriksi, mutta ei tosiaan niin pakollinen kuin noiden T14 kanssa.
Tässähän olisi aikamoinen dilemma kun subinkin saisi 179€, niin T14+subi maksaisi 379€ tai pelkät T20 349€. Kumpaankohan sitten noista kannattaisi päätyä? :D
 
Liittynyt
10.10.2018
Viestejä
462
Varoitukseksi sitten että ainakaan oma 20 euron kortti ei toiminut vaan Matsmart laskutti koko summan ilman lahjakorttialennusta. Nyt sitten setvitään hyvittävätkö Klarnan laskuun sen vai lähteekö 2 isoa pakettia takaisin bumerangina...
Täällä toimi oikein hyvin. 50€ tilaus lähti 30€:n laskulla liikkeelle ilmaisilla posteilla
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
29
Oletteko vertailleet T20/T14 soundia kaapelilla vs bluetoothilla? Edukkaitahan nuo ovat, ja varmaan ok hinta/plaatua, mutta meikäläisen päässä sanat karvalakki aptX ja hifi eivät oikein mahdu samaan lauseeseen.. jokainen saa tietysti itse luokitella itsensä minkä otsikon alle haluaa.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Oletteko vertailleet T20/T14 soundia kaapelilla vs bluetoothilla? Edukkaitahan nuo ovat, ja varmaan ok hinta/plaatua, mutta meikäläisen päässä sanat karvalakki aptX ja hifi eivät oikein mahdu samaan lauseeseen.. jokainen saa tietysti itse luokitella itsensä minkä otsikon alle haluaa.
Eihän nuo kaiuttimet ole hifiä millään asteikolla, vaikka hyvät ämytit ovatkin
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
31
Tässähän olisi aikamoinen dilemma kun subinkin saisi 179€, niin T14+subi maksaisi 379€ tai pelkät T20 349€. Kumpaankohan sitten noista kannattaisi päätyä? :D
Mielipideasia, riippuu myös toisaalta tilasta johon tulossa että kumpi ratkaisu sopii paremmin. Itse varmaan siltikin ostaisin T20, ja sitten myöhemmin subin jos kokee tarvitsevansa. Tuo T20 vs T14 + sub, niin nythän saisi T20 ostamalla yhden kaiutinelementin enemmän verrattuna tuohon T14 + sub yhdistelmään, ja vielä parikymppiä halvemmalla :D.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
118
Tässähän olisi aikamoinen dilemma kun subinkin saisi 179€, niin T14+subi maksaisi 379€ tai pelkät T20 349€. Kumpaankohan sitten noista kannattaisi päätyä? :D
Minulla on tuo pikkusubbari ja olen todennut ettei se pääse tarpeeksi alas niihin muhevimpiin murinoihin joten suosittelen noita isoja kajareita ja hankkimaan myöhemmin jonkin muun subbarin kohdalle osuvasta tarjouksesta.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
689
Minulla on tuo pikkusubbari ja olen todennut ettei se pääse tarpeeksi alas niihin muhevimpiin murinoihin joten suosittelen noita isoja kajareita ja hankkimaan myöhemmin jonkin muun subbarin kohdalle osuvasta tarjouksesta.
Varmasti myös tilakysymys. Kovin pieneen huoneeseen en enää tornikaiuttimia ostaisi. Nimim. kuka haluaa ostaa vanhat Elacit pois? Pieni on kaunista.

Edit.
On myös subi kyljessä, mutta en juuri koskaan käytä, etenkään musiikin kuunteluun. Harvoin on todellista tarvetta niin matalaan toistoon. Elokuvissa jo hyötyy jotain. On siis pikkukajarit nykyisin käytössä ja tornit varastontäytteenä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 169
Varmasti myös tilakysymys. Kovin pieneen huoneeseen en enää tornikaiuttimia ostaisi. Nimim. kuka haluaa ostaa vanhat Elacit pois? Pieni on kaunista.
Ilman muuta, ja estetiikkakysymys. Itsellä on T14 ja en kyllä haluaisi isoja torneja olohuonetta hallitsemaan vaikka huone melko iso onkin ja vaikka sisustusintoilijaksi ei minua voi missään nimessä kutsua.
 
Liittynyt
13.06.2019
Viestejä
16
Varoitukseksi sitten että ainakaan oma 20 euron kortti ei toiminut vaan Matsmart laskutti koko summan ilman lahjakorttialennusta. Nyt sitten setvitään hyvittävätkö Klarnan laskuun sen vai lähteekö 2 isoa pakettia takaisin bumerangina...
Huomasithan, että 20e kortin viimeinen käyttöpäivä oli 30.11.?
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
344
Kuinka kiire tuo on aktivoida, tänäkö vuonna? Edellisiä lisenssejä toiselle firmalle on jäljellä vielä 6 kk.
Itsellä aika lailla sama tilanne vuosi sitten. Ostin Bitdefenderin Black Friday -tarjouksesta lisenssin ja oli vielä F-Securen tilaus voimassa seuraavan vuoden maalis-huhtikuulle asti. Keväällä kun F-Secure loppui niin otin Bitdefenderin käyttöön ja koodi toimi vielä ongelmitta.
 
Liittynyt
21.04.2017
Viestejä
498
Ainaki voi todeta että kaalimadon black friday oli hyvä ja posti kulkee hyvin. Torstaina tilattu ja nyt nainen jotai tuolla huutelee seinän takana.
Noh eilöhän tuolta mullekki pian tule oma paketti.. satisfyer 2 pro ja tappi tulossa. Pakko oli kun halvalla oli tarjolla.. Josko posti kulkee vain niin ens viikon alussa nauttimaan.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mikähän siinä mahtaa olla, ettei Ryzen 5 3600 -prosessorista ole ikinä mitään tarjouksia? Ja miksei siitä saa tray-versiota halvemmalla?
 
Liittynyt
26.08.2018
Viestejä
71
Mikähän siinä mahtaa olla, ettei Ryzen 5 3600 -prosessorista ole ikinä mitään tarjouksia? Ja miksei siitä saa tray-versiota halvemmalla?
Myy liian hyvin jo normaalihinnalla. Eihän nämä Black Friday-tarjoukset ole muuta kuin pari oikeasti hyvää tarjousta ja loput samaa tavaraa, samalla alennusprosentilla kuin normaaleissa viikonloppu "alennuksissa".
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
344
CDON ilmaiset postit koodi?? Näin eilen mutta nyt en löydä...
Tämä oli eilen voimassa, mutta ei pitäisi toimia enää. Kannattaa kokeilla kuitenkin.

CDON ilmaiset toimituskulut yli 20€ tilaukselle, vain tänään!
xYjRPb66
"*Ei koske Tretti, Adlibris, Trademax, Furniturebox, Ellos-kalusteita (rahtiluokka K-E). Tarjous on voimassa 30.11.2019 asti ja vain yhdellä ostokerralla. Huomaathan, että koodia ei voida yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin, eikä sitä voida rekisteröidä jälkikäteen."
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 271
500 euroa kaiutin. Tätä halvempaa ei voi kyllä kutsua hifiksi enään.

Tietysti jos kysyt joltakin oikealta hifistiltä niin se on siellä yli tonnin reilusti per kaiutin :D
Itse en vaan ymmärrä miten hinta mitenkään vaikuttaa siihen onko kaiutin hifiä vai ei. Edullinen "ei hifi" kaiutin voi kuulostaa paremmalta kuin se kallis hifi-kaiutin. Miksi se hifi-kaiutin olisi silloin enemmän hifiä kuin se halpa, jos kerta kuulostaa huonommalla.
 
Liittynyt
15.08.2019
Viestejä
414
Olisiko tämä hyvä lisä poikani pakettikoneeseen jonka tilasin elisalta ?

https://elisa.fi/kauppa/tuote/HP-Pavilion-Gaming-690-0052-pelipöytäkone

Tarjousketjusta bongasin tuollaisen:

Tuote: Crucial Mx500 500gb SSd
Hinta: 50.33€ + alv. ero
Kauppa: Amazon.de
Linkki: https://www.amazon.de/gp/product/B0786QNS9B/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
Kommentti: Suomessa halvin 67.90€ hinta.fi mukaan
Tuossa on erikoinen emolevy, mutta juuri yksi vapaa sata-paikka taitaa löytyä.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
266
Tuote: MAKITA CXT CLX214SAX2 12V 2Ah akkukonesarja
Hinta: 69e
Kauppa: Kärkkäinen (vain myymälästä)
Linkki: MAKITA CXT CLX214SAX2 12V 2Ah akkukonesarja | Karkkainen.com verkkokauppa
Kommentti: Tämä oli ainakin Lahden kärkkäisellä 69e. Taisi olla voimassa 2.12. asti. Tuolla rikkaimurillahan nyt ei tee paljoa mitään, mutta näppärä pikkukone ja pari akkua hyvään hintaan.
Kävitkö paikanpäällä ja huomasit? En ole itse ainakaan lehdestä tälläista tarjousta bongannut.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
29
Mites Verkkokauppa ja Gigantti ovat yleensä toimineet Cyber Mondayn suhteen? Ovatko tarjoushulinat alkaneet su-ma yönä vai vasta ma aamuna myymälöiden avautuessa?
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 169
Mites Verkkokauppa ja Gigantti ovat yleensä toimineet Cyber Mondayn suhteen? Ovatko tarjoushulinat alkaneet su-ma yönä vai vasta ma aamuna myymälöiden avautuessa?
Samaa mietin, kun ei ole mitenkään mainostettu edes netissä. Tosin viime vuosien kokemusten perusteella ei paljoa kannata valvoa, jos ei jostain muusta syystä ole puoliltaöin hereillä.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
397
Mites Verkkokauppa ja Gigantti ovat yleensä toimineet Cyber Mondayn suhteen? Ovatko tarjoushulinat alkaneet su-ma yönä vai vasta ma aamuna myymälöiden avautuessa?
Viime vuonnahan oli Cyber Monday tarjoukset heti sunnantain vaihdettua maanantain puolelle
sunnuntaina 23:59 verkkokaupan tarjoukset
Cyber Mondaysta ei tällä hetkellä ole mitään mainintaa Verkkokaupan sivuilla.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Avautuuko Jimmsin joulukalenterin luukut puolilta öin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
86
Viime vuonnahan oli Cyber Monday tarjoukset heti sunnantain vaihdettua maanantain puolelle

Cyber Mondaysta ei tällä hetkellä ole mitään mainintaa Verkkokaupan sivuilla.
Cyber Monday sivusto ainakin jo löytyy mutta tarjouksia ei esillä. Joku fiksumpi vois koittaa kaivella, jos saisi jo näkyviin.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Ei haittaisi yhtään vaikka Verkkokaupassa olisi uudelleen myynnissä niitä teraisia Kingstonin SSD:tä. :tup:
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
441
Tuohan ois unelma jos tarjoukset tulisi näkyviin vasta kun niitä voi ostaa, vois olla jotain senssejä onnistuakin ostossa [emoji16]
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 980
Viestejä
4 295 405
Jäsenet
71 760
Uusin jäsen
Jakkemon

Hinta.fi

Ylös Bottom