Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 893
Mikä ero on Lidlin Silvercrestin 49.99e ja näillä hypetetyillä 25e kuulokkeilla?
nuo 50e luurit muistuttaa ainakin ulkoisesti kesällä myynnissä ollutta vastamelumallia (maksoi n. 70e). Itse en pitänyt niistä, mutta nuo 25e luurit nyt kelpasi.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
397
Onko tietoa vaihtavatko kuulokkeita takuuseen tuohon korjattuun versioon? Kohtuullisen ärsyttävä ominaisuus vaikka siihen erilaisia kiertokonsteja onkin. Ei pitäisi tämän hintaluokan vehkeiden kanssa joutua mitään kikkailuja harrastamaan normikäytössä.
Laadukkaat kuulokkeet osiossa oli tämmöinen:
Kannattaa valittaa suoraan Sonylle, luin muualta että ovat ottaneet korjaukseen (vaihtavat jonkun osan sisältä) ja lähettävät takaisin.
Mun on valmistettu 04/2019 ja ne toimii hienosti ainakin -5c:ssä, samaa ei voi sanoa siitä yksilöstä jonka omistin viime vuodenvaihteessa
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 821
Vähän laiskana kysyn.

Katselin näyttöjä. Jos jotain tuollaista katselen niin Samsung on parempi? Tai löytyykö jotain parempaa lähes samaan hintaan, ei juuri yli 200 viitsisi maksaa. Mulla on tällä hetkellä 23" LG IPS, lähinnä siis hiukan suurempi kiinnostaa, ja en haluaisi lähteä kokeilemaan noiden muiden paneelityyppien puolia. Ennen toki tätä nykyistä mulla on ollut jotain perus TN näyttöjä. Minkä hintaisia on halvimmat >HD näytöt? Löysin jonkun 250 euron 28" Samsungin. En vaan tiedä mitä tuollaisella tekisi kun varmaan kestää 5 vuotta ennenkuin oma rauta kykenee pelaamaan 4k resolla, enkä katsele mitään elokuvia tai sarjoja. Toisaalta 160 euroa pelkästään 3 tuumasta enemmän on kanssa vähän turhamaista.

Samsung S27F358H 27&quote; näyttö (musta) - Pelinäytöt

HP 27W 27" LED BACKLIT NÄYTTÖ - Power.fi
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
201
Vähän laiskana kysyn.

Katselin näyttöjä. Jos jotain tuollaista katselen niin Samsung on parempi? Tai löytyykö jotain parempaa lähes samaan hintaan, ei juuri yli 200 viitsisi maksaa. Mulla on tällä hetkellä 23" LG IPS, lähinnä siis hiukan suurempi kiinnostaa, ja en haluaisi lähteä kokeilemaan noiden muiden paneelityyppien puolia. Ennen toki tätä nykyistä mulla on ollut jotain perus TN näyttöjä. Minkä hintaisia on halvimmat >HD näytöt? Löysin jonkun 250 euron 28" Samsungin. En vaan tiedä mitä tuollaisella tekisi kun varmaan kestää 5 vuotta ennenkuin oma rauta kykenee pelaamaan 4k resolla, enkä katsele mitään elokuvia tai sarjoja. Toisaalta 160 euroa pelkästään 3 tuumasta enemmän on kanssa vähän turhamaista.

Samsung S27F358H 27&quote; näyttö (musta) - Pelinäytöt

HP 27W 27" LED BACKLIT NÄYTTÖ - Power.fi

On ollut HP 27W kakkosnäyttönä n. pari vuotta, ei valittamista.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Powerissa saa tänään ja huomenna 100€ alennuksen ostoista, kun hankkii Fortumin sopparin. Rivariin sai kiinteän sopparin ilman kulurajoja, tai niin se ainakin väitti. Tuosta aurinkovalinnasta ei puhunut mitään, että siinä myyjä kyllä kusetti. Noh ei tuossa mitään määräaikaisuutta ole, joten täytynee hommata soppari lähiaikoina joltain muulta.



Edit. Raja on 3000Kwh/vuosi, eli kusetti siinäkin :mad:

Sähkösopimus kerrostaloon alkaen 14€/kk - Fortum Vakio | fortum.fi
Tää diili on ollu koko viikon. Sopparit vaihtelee powerista poweriin ja kannattaa kysyy jokanen juttu sopparista. Oot ainoo tähän mennes kuka täällä sanonu että ei olis määräaikanen

Helenin tarjous paljon edullisempi verrattuna tohon fortumin tarjoukseen et kannattaa heittää heti menemää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
854
Powerissa saa tänään ja huomenna 100€ alennuksen ostoista, kun hankkii Fortumin sopparin. Rivariin sai kiinteän sopparin ilman kulurajoja, tai niin se ainakin väitti. Tuosta aurinkovalinnasta ei puhunut mitään, että siinä myyjä kyllä kusetti. Noh ei tuossa mitään määräaikaisuutta ole, joten täytynee hommata soppari lähiaikoina joltain muulta.



Edit. Raja on 3000Kwh/vuosi, eli kusetti siinäkin :mad:

Sähkösopimus kerrostaloon alkaen 14€/kk - Fortum Vakio | fortum.fi
7.6 snt/kwh (jos menee juuri toi 3000kwh) ellen nyt ihan väärin laskenu. Eli aika kalliilta kuulostaa.
Fake edit: Itseasiassa toi kuukausimaksu etuhan on vaan ensimmäisestä kuukaudesta eikä koko vuodesta... 9.8snt/kwh...
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Sen Jimmsin PowerColor RX 590 Red Dragonin mukana muuten tulee Ghost Recon tai Borderlands 3 ja 3kk Game Passia. :)
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko Gigantti enää ilmoitellut lisäävänsä tuotteita tarjouksiin?
 
Liittynyt
13.11.2019
Viestejä
49
Tää diili on ollu koko viikon. Sopparit vaihtelee powerista poweriin ja kannattaa kysyy jokanen juttu sopparista. Oot ainoo tähän mennes kuka täällä sanonu että ei olis määräaikanen

Helenin tarjous paljon edullisempi verrattuna tohon fortumin tarjoukseen et kannattaa heittää heti menemää
Itse ainakin pyysin Powerissa nimenomaan ei-määräaikaisen sopparin ja varmistin että sen voi irtisanoa heti, ihan vaan että sai tuon alennuksen.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mikähän mahtaa olla, etten onnistu lisäämään Gigantissa ostoskoriin yhtään mitään? :D Otin Adblockerinkin pois päältä, selaimena Opera. :tdown:
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Onko philipsin hue valaisimia nyt missään alennuksessa? Siis ihan vaikka e27 tai e14, siis Philips Hue White and Color ambiance

/Philips Hue White and Color ambiance Starter kit E27 -pakkaus, 3 lamppua ja silta 79,90

Tuossa olis 3 lamppua, tulis hintaa 26,63e/kpl per lamppu periaatteessa. (Silta olis aivan turha kun jo omistan sellaisen.) Mutta eikö noita vois saada paljon edullisemminkin?
Ei niitä lamppuja kyllä halvemmalla taida saada mistään, tuo on aika hyvä tarjous jo.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
758
Itse en saanut mailissa mitään kuittia RTX 2080:n tilauksesta?
Se kuitti tulee siinä kohtaa kun paketti on oikeasti lähtemässä/valmis lähetettäväksi, tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Eli ensin tulee tilausvahvistus, seuraavaksi "tuote lähtee tänään" ilmoitus ja päivän tai kahden päästä kuitti.

Mielenkiinnosta mihin aikaan tilasit?
Tilaus meni läpi puoli yhdeltä ja kuitti/koodi tuli viime yönä samoihin aikoihin.
 
Liittynyt
07.01.2019
Viestejä
105
Ite poistin Powerista nuo Sonyn WH-1000XM3:n 114€. Sähkö Fortumille ja känny Telialle, niin lähti bf hinnasta vielä 125€.

Ei ole määräaikasia kumpikaan soppari. Yhden laskun joutuu fortumia maksamaan, ennen ku voi vaihtaa taas toimittajaa.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Mitähän ihmettä. Sain Gigantissa RTX 2060:n ostoskoriin hintaan 299,-.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
854
Itse en saanut mailissa mitään kuittia RTX 2080:n tilauksesta?
Se kuitti tulee siinä kohtaa kun paketti on oikeasti lähtemässä/valmis lähetettäväksi, tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Eli ensin tulee tilausvahvistus, seuraavaksi "tuote lähtee tänään" ilmoitus ja päivän tai kahden päästä kuitti.



Tilaus meni läpi puoli yhdeltä ja kuitti/koodi tuli viime yönä samoihin aikoihin.
Täällä 1:10 meni RTX 2080 tilaus (vieläpä tuplana), aamulla tuli seurantakoodit molemmista ja joku tunti sitten toisesta Klarnan lasku. Mutta Gigantin varsinaista kuittia ei ole vieläkään näkynyt. Ehkäpä se vielä tulee.

Edit: Näköjään kaikki Gigantin kuitit on tullu keskiyönpaikkeilla, 23-1, ehkäpä nuo on ajastettuja.
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
782
Kilpailuttaja.fi kautta sähkösopimus Väre tai joku on firman nimi. 5.28c/kwh + 0€kk maksu 2 vuoden soppari
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
445
Täällä 1:10 meni RTX 2080 tilaus (vieläpä tuplana), aamulla tuli seurantakoodit molemmista ja joku tunti sitten toisesta Klarnan lasku. Mutta Gigantin varsinaista kuittia ei ole vieläkään näkynyt. Ehkäpä se vielä tulee.

Edit: Näköjään kaikki Gigantin kuitit on tullu keskiyönpaikkeilla, 23-1, ehkäpä nuo on ajastettuja.
Ok, itsellä meni 2080 tilaus läpi joskus 1:30 paikkeilla. Seurantakoodi tuli eilen päivällä, mutta mitään klarnalaskua tai kuittia ei ole vielä saapunut. Toivottavasti kaikki mennyt "läpi" kuitenkin ja näyttis tulossa :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 591
thanks. Pysyyköhän tässä paremmin lämmöt kurissa kuin jo tilaamassa Asus 1660 Ti?
Aattelin ton 1660:n palauttaa
Asuksen paras jäähy on Strix. Tuossa on keskitason jäähy. Siinä 1660 Ti:ssä oli vielä kevyempi jäähy, mutta se ei taida kuluttaakaan niin paljon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
217
Onko tuolta Powerilta tai Fortumilta kukaan saanut minkään näköistä mustaa valkoisella tehdystä sähkösopimuksesta? Itse tuli huvikseen tehtyä, kun sai puhelimen lähes ilmaiseksi, ja määräaikaisia nuo vakiohintaiset eivät ole, mutta myyjä nyt ei ainakaan tiennyt noista yhtään mitään.

En tajua kuinka tuollainen voi kannattaa sen enempää Powerille kuin Fortumillekaan, että asiasta tietämättömät myyjät vaan laittelee jotain sopimuksia ihmisille. Mutta en valita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 591
@antero en voi vastata viestiisi siellä väärässä ketjussa..

Mutta arvosteluita ei ole montaa, pientä riskiä on ilmassa. Samaan hintaan saa myös toisesta kaupasta, mutta tuo lupaa prosessorin olevan uusi.

Tuolta olen tilannut käytettyjä prosessoreita (Xeoneja) itse ja ne on tulleet perille:
US $123.69 |AMD Ryzen 5 3500X R5 3500X 3.6 GHz Six Core Six Thread CPU Processor 7NM 65W L3=32M 100 000000158 Socket AM4-in CPUs from Computer & Office on AliExpress
US $125.88 |AMD Ryzen 5 3500X R5 3500X 3.6 GHz Six Core Six Thread CPU Processor 7NM 65W L3=32M 100 000000158 Socket AM4 New and have fan-in CPUs from Computer & Office on AliExpress
(en kyllä tuota Ryzeniä)

Lisäksi lainauksesi merkit on postitusfirmasta, eikä niillä ole mitään tekemistä itse arvostelijan maan kanssa (paitsi että posti toimittaa)..

edit:
upload_2019-11-30_20-58-25.png


Joo-o, se on vaan Aliexpress Standard Shipping kirjoitettuna kiinaksi..

--

Tämä oma tarjouslinkitys oli vaan pientä vaihtelua seikkailunhaluisille ihmisille. Siihen olisi pitänyt vielä käydä $10 alennuskupongit (jolloin hinta veroineen ja posteineen olisi lähempänä 140€), mutta ne kupongit ei ole enää voimassa.. Ehkä maanantaina tulee lisää kuponkeja tai sitten ei..
BF-hulinoiden aikaan tuo prosessori oli tässä kuussa 135€, että on ihan tarjouksesta kysymys.
 
Viimeksi muokattu:

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
nuo 50e luurit muistuttaa ainakin ulkoisesti kesällä myynnissä ollutta vastamelumallia (maksoi n. 70e). Itse en pitänyt niistä, mutta nuo 25e luurit nyt kelpasi.
Miten ne oli huonot ja mikä näissä halvoissa on parempi? Istuvuus päähän, langattomuuden toiminta, äänenlaatu, akunkesto vai mikä?

Jätin tarkoituksella halvat ostamatta ja ajattelin isälle tilata maanantaina juurikin vastamelut.
 
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
541
Täällä 1:10 meni RTX 2080 tilaus (vieläpä tuplana), aamulla tuli seurantakoodit molemmista ja joku tunti sitten toisesta Klarnan lasku. Mutta Gigantin varsinaista kuittia ei ole vieläkään näkynyt. Ehkäpä se vielä tulee.

Edit: Näköjään kaikki Gigantin kuitit on tullu keskiyönpaikkeilla, 23-1, ehkäpä nuo on ajastettuja.
Mulle tuli kuitti jossa lukee: Koodi CODMWBF Error: No Reference found.
Mitähän gigantti on sössinyt..?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
590
Ei pelikäytössä ole juurikaan eroa onko 8 vai 16.
Jos muistaa sulkea kaikki muut muistia kuluttavat jutut, kuten selaimen.

Eipä jaksanut käydä televisiotakaan ostamaan nyt black fridaysta. Mielenkiinnolla tulee seurailtua, laskeeko hinnat vieläkin jouluun mennessä ja yli, tuskin ainakaan nousee :D
iPhone 11 nyt oli ihan kelpo tarjous, vaikka eipä nykyisessä 8:ssa mitään vikaa ole. Oliko nuo Lidlin Silvercrestit joku black friday tarjous? Itse vain ohimennen nappasin nekin mukaan enkä edes tiennyt mistään tarjouksesta.
Viime vuonna minulta meni ohi OLED-TV tarjous blackfridayna. Ostin joulun välipäivinä sen sitten kun se oli vielä laajemmin samaan hintaan myynnissä.
 
Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
28
Asusksen näytönohjaimissa on tuosta RTX 2070:sta ollu tarjouksia, että pelkkä DUAL ja sitten DUAL + EVO. Mikäs tämä EVO on ja kumpi on samalla hinnalla parempi?
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
122
eBay coupon

"Coupon can be used for 20% discount off the purchase prices of eligible items within a single transaction, maximum discount is $25 off. Coupon is applicable for 2 transactions.

The Coupon can be used once per eBay account up until 11:59 PM CET on December 01, 2019 or while supplies last."

Eli kuponkia voi käyttää kahteen maksutapahtumaan, vaikka juuri että kaksi eri valuuttaa ostoskorissa. Molemmista kerroista saa erikseen -20% pois (22.7€ asti). Sitten tuossa lukee että kuponkia voi käyttää vain kerran per tunnus, ota nyt tuostakin selvää. Eli kerran voi käyttää kuponkia kahteen kertaan.
Kysyin aspasta ja vastasivat "you actually can use the coupon in two transactions and per transaction or single transaction you can have 20% off or 25% on eligible items."
Pitänee testailla miten se taipuu..

Ei tarvinnutkaan testata.. Loppu jo!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
263
@antero en voi vastata viestiisi siellä väärässä ketjussa..

Mutta arvosteluita ei ole montaa, pientä riskiä on ilmassa. Samaan hintaan saa myös toisesta kaupasta, mutta tuo lupaa prosessorin olevan uusi.

Tuolta olen tilannut käytettyjä prosessoreita (Xeoneja) itse ja ne on tulleet perille:
US $123.69 |AMD Ryzen 5 3500X R5 3500X 3.6 GHz Six Core Six Thread CPU Processor 7NM 65W L3=32M 100 000000158 Socket AM4-in CPUs from Computer & Office on AliExpress
US $125.88 |AMD Ryzen 5 3500X R5 3500X 3.6 GHz Six Core Six Thread CPU Processor 7NM 65W L3=32M 100 000000158 Socket AM4 New and have fan-in CPUs from Computer & Office on AliExpress
(en kyllä tuota Ryzeniä)

Lisäksi lainauksesi merkit on postitusfirmasta, eikä niillä ole mitään tekemistä itse arvostelijan maan kanssa (paitsi että posti toimittaa)..

edit:


Joo-o, se on vaan Aliexpress Standard Shipping kirjoitettuna kiinaksi..

--

Tämä oma tarjouslinkitys oli vaan pientä vaihtelua seikkailunhaluisille ihmisille. Siihen olisi pitänyt vielä käydä $10 alennuskupongit (jolloin hinta veroineen ja posteineen olisi lähempänä 140€), mutta ne kupongit ei ole enää voimassa.. Ehkä maanantaina tulee lisää kuponkeja tai sitten ei..
BF-hulinoiden aikaan tuo prosessori oli tässä kuussa 135€, että on ihan tarjouksesta kysymys.
US $123.69 |AMD Ryzen 5 3500X R5 3500X 3.6 GHz Six Core Six Thread CPU Processor 7NM 65W L3=32M 100 000000158 Socket AM4-in CPUs from Computer & Office on AliExpress
Tuo arvosteluun liitetty kuva tossa vähä epäilyttää.. :D 3500x sen pitäs olla.
€114 0 AMD.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 992
Viestejä
4 296 006
Jäsenet
71 761
Uusin jäsen
veicco

Hinta.fi

Ylös Bottom