Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
Onko Amazonilla nyt ilmaiset toimitukset Suomeen BF aikana? Tilasin sieltä alle 20 euron esineen ja ne postikulut miinustui pois.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737
40e taitaa olla raja
39e se on ollut, siksi ihmettelinkin et miksi niitä ei tarvinnutkaan maksaa. Olin jo etsimässä jotain turhuutta ostoskoriin, mutta painoin vahingossa sitä pikaostos nappia ja se meni siihen tilausvahvistukseen, jossa sitten näkyi että ne postikulut vähennetään.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
5
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
27
Onko Amazonilla nyt ilmaiset toimitukset Suomeen BF aikana? Tilasin sieltä alle 20 euron esineen ja ne postikulut miinustui pois.
Vähän aikaa sitten tilasin 25€ kuulokkeet lightning dealista eikä mennyt postikuluja. Varmaan johtuu siitä kun tuotteen normaali hinta oli yli sen 39€.
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
710
Onko Amazonilla nyt ilmaiset toimitukset Suomeen BF aikana? Tilasin sieltä alle 20 euron esineen ja ne postikulut miinustui pois.
Ainakin aikaisemmin se 39€ laskettiin tuotteen alkuperäisestä hinnasta, johtuisikohan mahdollisesti tuosta?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 177
Vähän aikaa sitten tilasin 25€ kuulokkeet lightning dealista eikä mennyt postikuluja. Varmaan johtuu siitä kun tuotteen normaali hinta oli yli sen 39€.
Siitä juuri, ja noin se toimi aina. Eli normaalihinnasta lasketaan se 39 € raja.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 264
Mikä ero on Lidlin Silvercrestin 49.99e ja näillä hypetetyillä 25e kuulokkeilla?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 177
Lopetellaan sitten tälläiset tarpeettomat offtopic-onelinerit, niin ei tarvitse jaella huomautuksia ja varoituksia. Käytä Raportoi-toimintoa jos koet jonkun rikkovan sääntöjä.
Itse ainakin uskoin tuon olleen vitsi. Naurahdin jopa, koska olihan se hauskan kuivakka tölväisy noin selvässä ei-trokaamistapauksessa.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 067
Eipä jaksanut käydä televisiotakaan ostamaan nyt black fridaysta. Mielenkiinnolla tulee seurailtua, laskeeko hinnat vieläkin jouluun mennessä ja yli, tuskin ainakaan nousee :D
iPhone 11 nyt oli ihan kelpo tarjous, vaikka eipä nykyisessä 8:ssa mitään vikaa ole. Oliko nuo Lidlin Silvercrestit joku black friday tarjous? Itse vain ohimennen nappasin nekin mukaan enkä edes tiennyt mistään tarjouksesta.
 

Ransteri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
737

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
GTX 1660 Ti vs RTX 2060: Tehoa lisää n. 10 %, hintaa lisää n. 20 %. :darra:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 421
Noita WH-1000XM3 harkitsin pitkään, mutta tuntuu hölmöltä ostaa monen sadan euron kuulokkeet, jossa käytetään vanhaa Bluetooth tekniikkaa. Puhelimessa läppärissä ja pöytäkoneessa on BT 5.0 niin haluaisin, että myös kuulokkeissa se olisi. Käyttäisin kuulokkeita luultavasti kuitenkin monta vuotta.
Sonyt käyttää Aptx HD:ta joka on langattomista standardeista paras ja eron kyllä huomaa kun vertaa tavalliseen aptx. Bluetooth 5 ei ole yhtään parempi äänenlaadullisesti kuin edeltäjänsäkin. Ite harkitsin kanssa noita boseja, mutta tuo on se suurin dealbreaker. Sonyt ei kyllä ole mitkään mukavimmat kuulokkeet päässä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Harmaatuontimalli jostain euroopan puolelta. Pitäisi olla täysin Q80R vastaava myös tuon billon colors osalta, kun se on Quantum Dot paneelin ominaisuus.
Slovakian sivu sanoo että billion colors olisi 65" QLED 4K TV QE65Q82R Séria Q82R (2019) | Televízory | Samsung SK
Kun taas Belgia/Ranska sivu sanoo että ei QLED 4K TV 65 pouces | QE65Q82RALXXN | Samsung BE_FR mutta esim. hinnat alkaen QLED Q60R sisältää https://www.samsung.com/be_fr/tvs/qled-4k-q60r/QE65Q60RALXXN/ (edit. ja myös esim RU8000 se löytyy 4K UHD TV 65 pouces | UE65RU8000SXXN | Samsung)
Joo, hassuahan se olisi että tuossa olisi eri paneeli.
Mutta laitoin kuitenkin verkkiksestä tilauksen vetämään.
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Noita WH-1000XM3 harkitsin pitkään, mutta tuntuu hölmöltä ostaa monen sadan euron kuulokkeet, jossa käytetään vanhaa Bluetooth tekniikkaa. Puhelimessa läppärissä ja pöytäkoneessa on BT 5.0 niin haluaisin, että myös kuulokkeissa se olisi. Käyttäisin kuulokkeita luultavasti kuitenkin monta vuotta.
XM4 tulossa keväällä. Samanlaiset alet oli XM2:n ja XM:n kanssa. Jotain tietoa on jo pinnanalla ja BT5 tulossa ilmeisesti.

Itsellä XM2:t ja XM3:t ja olen erittäin tyytyväinen.
 
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
5
XM4 tulossa keväällä. Samanlaiset alet oli XM2:n ja XM:n kanssa. Jotain tietoa on jo pinnanalla ja BT5 tulossa ilmeisesti.

Itsellä XM2:t ja XM3:t ja olen erittäin tyytyväinen.
Onko sinulla ollu ongelmia pakkasella kuulokkeiden kosketuslevyn kanssa? Olen lukenut jotain arvosteluja joissa monilla on ollut ongelmia jopa +5 asteen keleillä. Ajattelin käyttää näitä paljon työmatkoilla ja musiikin pysähtyminen tai biisien vaihtuminen olisi todella rasittavaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 133
Sonyt käyttää Aptx HD:ta joka on langattomista standardeista paras ja eron kyllä huomaa kun vertaa tavalliseen aptx. Bluetooth 5 ei ole yhtään parempi äänenlaadullisesti kuin edeltäjänsäkin. Ite harkitsin kanssa noita boseja, mutta tuo on se suurin dealbreaker. Sonyt ei kyllä ole mitkään mukavimmat kuulokkeet päässä.
Jos ostaa nuo Sonyt tai Boset niin onko kodekilla niin väliä? Jos olen oikein olen ymmärtänyt niin äänenlaatu ei ole kuitenkaan mitään high-endiä ja vastamelu vielä vaikuttaa siihen. Jos sen maksimaalisen laadun haluaa niistä irti niin NC pois päältä ja piuhalla kiinni.
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
397
Onko sinulla ollu ongelmia pakkasella kuulokkeiden kosketuslevyn kanssa? Olen lukenut jotain arvosteluja joissa monilla on ollut ongelmia jopa +5 asteen keleillä. Ajattelin käyttää näitä paljon työmatkoilla ja musiikin pysähtyminen tai biisien vaihtuminen olisi todella rasittavaa.
Tuo pakkas ongelma on korjattu tänä vuonna Q2 ajankohtana ja sitä ei esiinny enää kuulokkeissa joissa sarjanumero alkaa 6:lla.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Vieläkin mietin pitäisikö silti poistaa RX 590 169 eurolla Jimmsistä. Suhteellinen hintaero on jäätävä verrattuna Proshopin GTX 1660 Ti:in ja mitä noita testejä nyt olen katsellut, niin ei GTX 1660 Ti nyt niin paljon kuitenkaan ole nopeampi, että se oikeuttaisi lähemmäs 60 % hintaeron.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 405
Vieläkin mietin pitäisikö silti poistaa RX 590 169 eurolla Jimmsistä. Suhteellinen hintaero on jäätävä verrattuna Proshopin GTX 1660 Ti:in ja mitä noita testejä nyt olen katsellut, niin ei GTX 1660 Ti nyt niin paljon kuitenkaan ole nopeampi, että se oikeuttaisi lähemmäs 60 % hintaeron.
Yllättävän hyvin pysyy RX 590 perässä, katso seuraava video. GTX 1660 Super ei ole ihan sama tekele kuin Ti, mutta lähes saman tehoinen. Tällä hetkellä kyse on pitkälti pelistä, sillä Turing-arkkitehtuuri käyttäytyy erittäin suotuisasti joissakin ja taas joissain ei niinkään jolloin RX 590 on kuta kuinkin saman tehoinen. Hintatehosuhde on Radeonin puolella.

 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 061
Se 350€ nvidia 2060 on ollut paras hinta-laatu suhde. 1660:t olleet hyvin lähellä fps per euro suhteessa ja tarvitsevat vaihtoa nopeammin.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Yllättävän hyvin pysyy RX 590 perässä, katso seuraava video. GTX 1660 Super ei ole ihan sama tekele kuin Ti, mutta lähes saman tehoinen. Tällä hetkellä kyse on pitkälti pelistä, sillä Turing-arkkitehtuuri käyttäytyy erittäin suotuisasti joissakin ja taas joissain ei niinkään jolloin RX 590 on kuta kuinkin saman tehoinen. Hintatehosuhde on Radeonin puolella.

Noita videoita juuri olen katsellut. RX 590 on tosin virtasyöppö ja kiuas verrattuna esim. GTX 1660 Superiin.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Se 350€ nvidia 2060 on ollut paras hinta-laatu suhde. 1660:t olleet hyvin lähellä fps per euro suhteessa ja tarvitsevat vaihtoa nopeammin.
Miten arvioit tuon? Nythän RTX 2060:n saisi Proshopista 333,33 eurolla.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Ja meluisakin tuo PowerColor RX 590 Red Dragon on arvostelujen mukaan. :rolleyes:
 

an13

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
719
Onko sinulla ollu ongelmia pakkasella kuulokkeiden kosketuslevyn kanssa? Olen lukenut jotain arvosteluja joissa monilla on ollut ongelmia jopa +5 asteen keleillä. Ajattelin käyttää näitä paljon työmatkoilla ja musiikin pysähtyminen tai biisien vaihtuminen olisi todella rasittavaa.
Uusimpaan Android ohjausohjelmistoon WH-1000XM3:lle tuli myös päivitys jossa on optio ottaa kosketuseleet pois päältä, ilmeisesti vanhempien laiteiden kanssa voi tuota käyttää kiertämään ongelmaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 421
Jos ostaa nuo Sonyt tai Boset niin onko kodekilla niin väliä? Jos olen oikein olen ymmärtänyt niin äänenlaatu ei ole kuitenkaan mitään high-endiä ja vastamelu vielä vaikuttaa siihen. Jos sen maksimaalisen laadun haluaa niistä irti niin NC pois päältä ja piuhalla kiinni.
On kodekilla väliä. Ite vaihdoin ekasta mallista tokaan ihan vaan ton aptx hd takia ja oli sen arvoista kun vertailin keskenään. Iteltä löytyy pöydältä dac ja paremmat kuulokkeet, mutta siltikin käytän aina noita sonyjä. Kyllähän tuo langattomuus vaan tuo sellaisen vapauden, että on valmis hieman äänestä tinkimään joskin ei tuon Aptx HD:n kanssa ihan niin järkyttävää eroa langallisiin ole kuin tavallisella aptx tai normi bluetooth yhteydellä. Ainakin sonyt kuullostaa todella huonolta kaapelilla ja samaa olen lukenut boseistakin. NC:tä käytän satunnaisesti. Se tosiaan vaikuttaa ääneen jonkin verran.

Toivottavasti noissa 4 malleissa olisi vihdoin isonnettu hieman kuppeja. Ei meinaan tosiaankaan tarvitse olla yhtään hörökorvat, että osuu kuulokkeisiin.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
22
Ei missään ole näkynyt vähän pienempää sata ssd:tä järkevässä tarjouksessa, tilantarve kun olisi n. 150-200 gigaa maksimissaan eli teran levylle ei ole tarvetta.
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 546
Ja meluisakin tuo PowerColor RX 590 Red Dragon on arvostelujen mukaan. :rolleyes:
Millään kalliimmalla et saa rahalle enemmän fps/€. Hiljaisuudesta joudut sitten maksamaan ja tuossahan tuli hyviä vaihtoehtoja.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
289
Saiko ihmiset jotka Gigantista hommas RTX näyttiksen, läppärin tai pöytäkoneen, koodin Call Of Duty Modern Warfareen?
Täällä luki kuitissa: "Error: No Reference found."
 
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
1 989
Powerissa saa tänään ja huomenna 100€ alennuksen ostoista, kun hankkii Fortumin sopparin. Rivariin sai kiinteän sopparin ilman kulurajoja, tai niin se ainakin väitti. Tuosta aurinkovalinnasta ei puhunut mitään, että siinä myyjä kyllä kusetti. Noh ei tuossa mitään määräaikaisuutta ole, joten täytynee hommata soppari lähiaikoina joltain muulta.

Kuvakaappaus 2019-11-30 17-59-24.png


Edit. Raja on 3000Kwh/vuosi, eli kusetti siinäkin :mad:

Sähkösopimus kerrostaloon alkaen 14€/kk - Fortum Vakio | fortum.fi
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
369
Saiko ihmiset jotka Gigantista hommas RTX näyttiksen, läppärin tai pöytäkoneen, koodin Call Of Duty Modern Warfareen?
Täällä luki kuitissa: "Error: No Reference found."
Missä toi maininta ees oli et sais rtx näyttiksen mukana?

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 543
Tuo pakkas ongelma on korjattu tänä vuonna Q2 ajankohtana ja sitä ei esiinny enää kuulokkeissa joissa sarjanumero alkaa 6:lla.
Onko tietoa vaihtavatko kuulokkeita takuuseen tuohon korjattuun versioon? Kohtuullisen ärsyttävä ominaisuus vaikka siihen erilaisia kiertokonsteja onkin. Ei pitäisi tämän hintaluokan vehkeiden kanssa joutua mitään kikkailuja harrastamaan normikäytössä.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 067
Itsellä tuo sama malli omassa koneessa. Raskaissa peleissä missä GPU huitelee 100% tietämillä niin tuo pitää kyllä aika kovaa ääntä, 2800rpm @80% pyorii tuulettimet. Kevyemmässä pelailussa kyllä hiljasempi, kuten LoLissa tai CSGO.ssa.
Aika jännä. Mulla on huomattavasti tehokkaampi Inno3D RTX 2070S ja on erittäin hiljainen esim Battlefieldissä. Työpöydällä ei pyöri tuulettimet.
Tuohan on vielä Inno3D:n parempaa sarjaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 013
Viestejä
4 296 606
Jäsenet
71 765
Uusin jäsen
Panttero

Hinta.fi

Ylös Bottom