Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
...tuon BF tarjouksen mukana ei tule ilmeisesti sitä pelikuponkia jolla saisi borderlands 3 tai outerworlds pelin. normaali (ei kampanja) 3800X:n mukana saisi molemmat noista peleistä.
Kerpeles, kannatti tosiaan kysyy, aspa lisäili sen, thanks. ;) Noctuan mounting-kitti läks myös poijes, jos se ei ens viikolla tuu nii voi olla et kärsimättömyyttäni laitan stockin kiinni siks aikaa. :rolleyes:
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
185
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 340
Sama juttu, tarjoaa 29,90e/kk vuodeksi samaa mobiililiittymää mistä maksan nyt 24,90e/kk :lol:
Eikö tuo kannattaisi vaihtaa Moi:n 18e/kk -liittymään? Rajaton 100Mbit data+puhelut ja tekstiviestit max 4e/kk. Itsellä vaihtuu ainakin oitis nykyinen Elisa tuohon (tai 6e/kk MOIhin), kun nykyinen aleliittymä (2,90e/kk/50Mbit rajaton) lakkaa olemasta. :D

edit: lisätään vielä sen verran, että MOIn Turbo rajaton 23e/kk (300Mbit) + tuo sama max. 4e/kk puhelin- ja tekstarilaskua).
 
Viimeksi muokattu:

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Voiko Jimmsillä jotenkin muokata tilausta, jota ei ole vielä käsitelty, mutta joka on maksettu? En ainakaan löytänyt mitään namiskaa mistään, joten lähetin asiakaspalveluun mailia.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Meni black friday niin, että uus konepäivitys oli edessä ja ostelin kamat jo ennen BF päivää, BF päivänä olisi säästänyt noin 100-120e. Ei hirveän wörth noin 2000e hinnasta. Uusi näyttis piti ettiä, mutta vieläkin sain hillittyä ostohalut ja odottelen nvidia 3000 sarjaa :)
Televisio samoin kuumotti, mutta jäi vielä. odottelen noita samsung Q80R tai Q85R oikein hyvään hintaan (55" alle tonni).
Sen verran tuli opittua että gigantista ei osteta enää mitään
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 025
Tämän laitoin itsekin tilaukseen. Ensin tilasin tuon 399€ Asuksen 5700 XT TUF (1kpl taas myynnissä, wink wink) mistä saisi kaiketi Asus cashbackia 45€ jolloin jäisi hintaa 354€ mutta pari revikkavideota kun katselin niin tuumasin että ei kestä itsellä pää katsella 110 asteisia muisteja ja kuunnella kovia suhinoita :beye:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 421
Tuo oli enemmän ongelma vanhoilla firmwareilla. Nykyään osaavat hoitaa asiat hyvin kunhan pitää local dimmingin low:lla. RU80- ja Q60:ssä ei ole local dimmingiä ollenkaan ja uudemmissa Samsungin faldeissa homma toimii myös edeltäjiään paremmin.
Ei ainakaan 65" NU8005 Smart Premium 4K UHD TV | Samsung Tuki Suomi tuossa mallissa ole koskaan korjaantunut ja itellä on just se. Ite en ainakaan periaatteestakaan enää koskaan samsungia osta. Muutenkin tuossa mallissa on bugeja ja Samsungilla on huonoin asiakaspalvelu mitä olen koskaan nähnyt. Joku Ivan joka ei mistään mitään ymmärrä on ilmeisesti ainoa työntekijä asiakaspalveluissa telkkareissa. Sori offtopic.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
769
Eikö tuo kannattaisi vaihtaa Moi:n 18e/kk -liittymään? Rajaton 100Mbit data+puhelut ja tekstiviestit max 4e/kk. Itsellä vaihtuu ainakin oitis nykyinen Elisa tuohon (tai 6e/kk MOIhin), kun nykyinen aleliittymä (2,90e/kk/50Mbit rajaton) lakkaa olemasta. :D
150Mbit tuo ja kun puhelin ja tekstarit sekä netti lähimaissa kuuluu samaan hintaan niin taitaisi tuo moi tulla kalliimmaksi ainakin omalla kohdalla.
 
Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
28
Onko kukaan vanha asiakas saanut Telialta uusille asiakkaille tarkoitettua tarjousta? Itse chatista yritin eikä herunut. Vihjailu kilpalevilla operaattoreilla ei auttanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 340
Onko kukaan vanha asiakas saanut Telialta uusille asiakkaille tarkoitettua tarjousta? Itse chatista yritin eikä herunut. Vihjailu kilpalevilla operaattoreilla ei auttanut.
Uhkailu tuskin auttaa, mutta konkreettiset toimeenpiteet kylläkin (eli vaihto vetämään, niin jo alkaa puhelin soida. Tämä siis, jos muualta saa edullisemmin. Muuten voi jäädä luu käteen). :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
55
P20Black näkyy toimivan toista kertaa

EDIT: Coupon can be used for 20% discount off the purchase prices of eligible items within a single transaction, maximum discount is $25 off. Coupon is applicable for 2 transactions.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
79
Tammiston gigantissa oli äskön vielä 7kpl RM750x hyllyssä. Vähän ns piilossa, ei omalla hyllypaikallaan josta nappasin omani.
 
Liittynyt
21.10.2018
Viestejä
23
Uhkailu tuskin auttaa, mutta konkreettiset toimeenpiteet kylläkin (eli vaihto vetämään, niin jo alkaa puhelin soida). :)
Tämä. Itse laitoin juuri liittymänsiirron Elisalta (Huoleton Premium 100M 18,90e/kk ensi kesään saakka) Telian tarjouksen myötä vetämään kun Telialta saisi 24kk hintatakuun jota Elisa ei millään edellisellä kiepautuskierroksella suostunut antamaan - saa nähdä kuinka tällä kertaa win-backin kanssa käy. Toisaalta enää ei ole tarvetta kuuluvuudelle niissä parissa mökkipaikassa jonka vuoksi olen Elisalla roikkunut Telian sijaan, joten ei välttis haittaa vaikka liittymä tällä kertaa oikeasti siirtyisikin.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 368
Hyvä tarjous, piti napata vaikka oon koitellu jimmsiä välttää huonon takuukokemuksen takia. 6 euroo halvempi kuin halvin minkä löysin, eli tehorauta.
Aika kohtuullinen hinta "K" malliin verrattuna ja eikä tarvitse ostaa mitään ylimääräsiä korkkaustyökaluja ja ruveta touhua pari asteen lämmön takia itse.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
64
Onko kukaan spotannut mistään pöytään kiinnitettävää näytön jalkaa bf tarjouksesta?
 
Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
28
Uhkailu tuskin auttaa, mutta konkreettiset toimeenpiteet kylläkin (eli vaihto vetämään, niin jo alkaa puhelin soida). :)
Pari vuotta sitten, kun mukavia jutteli, niin päivitti ilman mutinoita. Nähtävästi on jaloilla äänestettävä.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 901
Makitan 18v laturille olisi tarve tai sitten joku halpa combo missä tulee mukana akku laturi ja joku kone, pitäisi vaan olla melko halpa kun ei nyt millekkään koneelle erityisesti tarvetta. Paras mitä laturista löytynyt on 44€ amazon.de.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 550
oliko ryzenistä nyt 3600 optimi hinta/tehosuhteeltaa? mistä halvimmalla? tehoraudasta? vai onpa parempia tarjouksia näkynyt
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
64
Makitan 18v laturille olisi tarve tai sitten joku halpa combo missä tulee mukana akku laturi ja joku kone, pitäisi vaan olla melko halpa kun ei nyt millekkään koneelle erityisesti tarvetta. Paras mitä laturista löytynyt on 44€ amazon.de.
Näitä löytyy torista välissä edullisesti. Siis jos käytetty käy.
 
Liittynyt
25.02.2017
Viestejä
322
Osaisko joku varavirtalähteistä enemmän tietävä sanoa hyvää tarjousta? Laatu/hinta -suhde hyvä eikä mieluusti aivan överi bulkki.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 289
Onko kukaan vanha asiakas saanut Telialta uusille asiakkaille tarkoitettua tarjousta? Itse chatista yritin eikä herunut. Vihjailu kilpalevilla operaattoreilla ei auttanut.
Pari viikkoa sain puhelinaspasta kahdeksi vuodeksi 18,90€ 200M rajattoman liittymän kun sanoin Elisan kauppaavan sellaista mulle sillä hinnalla. Tarjoukset toki aina vaihtelee, tota kampanjaa ei välttämättä nyt enää saakaan.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Niin mitenkäs tämä Proshopin GIGABYTE GeForce GTX 1660 Ti WindForce OC -tarjous 270 e toimitettuna. Onko hyväkin hinta-laatu -suhde? Hinta.fin mukaan on halvin tarjous tuosta vehkeestä.
 
Liittynyt
29.11.2019
Viestejä
9
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
57
Onko kukaan vanha asiakas saanut Telialta uusille asiakkaille tarkoitettua tarjousta? Itse chatista yritin eikä herunut. Vihjailu kilpalevilla operaattoreilla ei auttanut.
Puhelinpalvelun kautta, vanhana asiakkaana, sain äsken ongelmitta tuon rajaton 200M 18,90€/kk tarjouksen kun mainitsin siitä. Ei tarvinnut kilpailijoista mainita.
30€ lahjakorttia ei antanut.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
304
Onkos jossain näkynyt menevää PCIe WiFi-adapteria tarjouksessa? Jimmsillä oli, mutta loppuunmyyty.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
6 010
Niin kävit ihan paikan päältä kyselemässä? Oliko nämä kerrostaloasujankin kaikki diilit määräaikaisia?
Kävin. En kerrostalodiileistä ikävä kyllä tiedä kun en asu sellaisessa, joten myyjä ei suostunut niistä oikein mitään kertomaan
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
201
Onko kukaan vanha asiakas saanut Telialta uusille asiakkaille tarkoitettua tarjousta? Itse chatista yritin eikä herunut. Vihjailu kilpalevilla operaattoreilla ei auttanut.
Itsellä dna, soitin dna aspaa kun halusin uuden sopparin halvemmalla kuin nykyinen on. Tarjous oli 18,9€/kk ja kun pyysin et pitäisi saada lahjakortti myös, ei luvannu. Kun sanoi et vaihdan elisaa lupasi mennä kysymään miten asia on. Hetken päästä tuli takaisin ja sanoi et lahjakorttia et saa mut euron pois kuukausi hinnasta eli nyt 17,9€/kk 24kk ei määräaikainen.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
171
Onko kukaan vanha asiakas saanut Telialta uusille asiakkaille tarkoitettua tarjousta? Itse chatista yritin eikä herunut. Vihjailu kilpalevilla operaattoreilla ei auttanut.
Vaihdat liittymä toiselle operaattorille ja ei muuta kuin winback soittoa odottelemaan. Näin tein itse kuun alussa ja saivat pysymään telialla hintaan 14,90€/kk. Rajaton 100megainen netti ja 1200+1200 puheluja ja viestejä. Sekä 30€ lahjakortit keskolle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 110
Viestejä
4 299 657
Jäsenet
71 779
Uusin jäsen
Riksa82

Hinta.fi

Ylös Bottom