Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 430
Itse otin eilen BF storytellin, harmi kun tuota Gigantin omaa ei saa enää lisättyä. Kokeilin uloskirjata yms. Mutta ei onnistu...
Mä kyllä sain tuolla alla olevalla ohjeella 60 päivää parikymmentä minuuttia sitten.

Hyvin Storytell ketjuttuu 30+30 päivää.
''Storytel-tilauksesi on nyt päätetty. Voit kuitenkin jatkaa palvelumme käyttöä normaalisti vielä 2020-01-26 saakka''

Ensin Gigantin tarjous, sitten Storytellin oma BF tarjous.

1. Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin

2. Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
245
Tuokin näytti olevan viimevuotinen tarjous jonka itsekin otin. Se toimi silloin ihan normaalisti Puolan sivujen kautta ja jatkui tänävuonna samaan hintaan. Näyttää tilin tiedoissa jatkuvan ensivuonnakin. :D
Ei mennyt paypal maksu läpi millään kolmesta kortista. Kaipa pitäs olla puolalainen kortti tai jotain.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 682
Pääsin sitten AMK sähköautomaatioalalle. Minkäslaista läppäriä (onko siellä mallinnuksia tms?) siellä tarvitsee jos täältä black fridaysta löytyisi sopiva:vihellys:
Ite tähän asti pärjänny late 2013 macbook pro:lla :D eli ei tartte tykkiä

Löytyis myös Thinkpad T480 mutta ei ole ollut sellasille tehoille tarvetta niin kulutetaan mäkki loppuun ensin. Jos ei käytetty haittaa niin suosittelen thinkpad T-sarjalaista niinkuin joku sanoikin.

Terve

Mitä mieltä olette, haluisin ostaa hinta laatusuhteeltaan hyvän iphonen, pieni näyttö olisi vielä plussaa mutta ei pakollinen.

Onko järkeä ostaa iphone 8 näin black friday alla?

Kum esim XS ja XR malleja tuntuu liikkuvan siihen 600€ pintaan ja tuo 8 on sen 450€.

Onko vinkkejä mahd. black friday tarjousta silmällä pitäen?

Hyvä kamera olisi kyllä isoa plussaa.
Itellä XS max ja en hommais huonompaa enää tässä kohtaa eli XS > XR

OLED näyttö taitaa olla suurin ero. Itelle se on väärti

Mikähän noista kannattaisi yrittää napata. iPhone xs vai XS max. Hintaeroa parisataa. Ei toimi toimituksen artikkelit niin oon aivan hukassa ilman Sampsaa [emoji24][emoji24][emoji24]

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
Paljon XS max maksaa? Viimevuonna pulitin sen reilu 900 64gb mallista.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
170
Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia? :)
Suunto 5 Gigantissa 219€. Itselläni käytössä ja olen tykännyt valtavasti. Maksoin pari kk sitten 319€...toki tämähän on kevyen luokan älykello. Vastaanotat haluamiesi äppien ilmoitukset puhelimestasi.
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
364
Sori, Turkulaisesta oli prisman pleikkaritarjous, ei ilmeisesti valtakunnallinen. Turku, Kaarina, Raisio, Loimaa.
PS4 Pro+Nhl 20 on valtakunnallinen tarjous, joten pitäisi löytyä jokaisesta vähän suuremmastakin Prismasta :tup:
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
3
Ei sattus olemaan hyviä IPS näyttöjä tarjouksessa? Joutas tuo 8 vuotta vanha jo eläkkeelle.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 164
Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia? :)
Jos kyseessä nimenomaan aktiiviranneke, eikä sykemittari/liikuntarannetietokone, niin itselle tulisi mieleen verkkokaupan Withings Steel HR Sport. Ainakin omaan silmään tyylikkään "kellomainen" ja löytyy kuitenkin mm. optinen sykkeenmittaus. Itsellekin hiukan harkitsin, mutta kun oikeastaan tarve olisi juurikin tuollaiselle "järeämmälle" urheilukellolle, niin en taida ostaa kaappiin pölyttymään.

Ja jos vielä "tyhmempi" malli kelpaa, niin saman valmistajan Move Timeless Chic? Toki menee jo paljon alle budjetin, mutta jos saa hyvää halvalla, niin harvemmin on huono asia :)
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
41
Tuote: Eckerö Linen reittimatkatarjous. Helsinki-Tallinna alk. 1 €/hlö.
Hinta: alk. 1€/hlö
Kauppa: Tallinnan risteilyt, Helsinki–Tallinna, laivamatkat ja hotellimatkat | Eckerö Line
Linkki: Black Friday reittimatka
Kommentti: Matkustusaika 2.12.2019 - 13.2.2020
Mulla näyttää tällä hetkellä kaikille päiville loppuunmyytyä, muutaman kerran olen päässyt toiselle sivulle, jossa voi lisätä matkustajia jne., siitä on taas heittänyt edelliseen matkanvalintavaiheeseen nollaten kaikki aiemmat valinnat. Eckerön sivuilla lukee jostain syystä, että bf-tarjoukset tulevat saataville 28.11. klo 9, mutta ilmeisesti jotkut ovat matkansa jo maksaneetkin.

E: Chromella meni läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
447
Mulla näyttää tällä hetkellä kaikille päiville loppuunmyytyä, muutaman kerran olen päässyt toiselle sivulle, jossa voi lisätä matkustajia jne., siitä on taas heittänyt edelliseen matkanvalintavaiheeseen nollaten kaikki aiemmat valinnat. Eckerön sivuilla lukee jostain syystä, että bf-tarjoukset tulevat saataville 28.11. klo 9, mutta ilmeisesti jotkut ovat matkansa jo maksaneetkin.
Sain tilattua:
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
54
Mä kyllä sain tuolla alla olevalla ohjeella 60 päivää parikymmentä minuuttia sitten.
Itsellä tuli Gigantin kohdalla: "Olet jo aiemmin hyödyntänyt Storytel-tarjousta, etkä voi tämän vuoksi ottaa osaa tähän tarjoukseen.". Pitääköhän sitten ajaa selaimella incognito tms kikka?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
109
Ite tähän asti pärjänny late 2013 macbook pro:lla :D eli ei tartte tykkiä

Löytyis myös Thinkpad T480 mutta ei ole ollut sellasille tehoille tarvetta niin kulutetaan mäkki loppuun ensin. Jos ei käytetty haittaa niin suosittelen thinkpad T-sarjalaista niinkuin joku sanoikin.



Itellä XS max ja en hommais huonompaa enää tässä kohtaa eli XS > XR

OLED näyttö taitaa olla suurin ero. Itelle se on väärti



Paljon XS max maksaa? Viimevuonna pulitin sen reilu 900 64gb mallista.
799 vai 899 taitaa olla iPhone xs max gigantissa.

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia? :)
Suunto 5 Gigantissa 219€. Itselläni käytössä ja olen tykännyt valtavasti. Maksoin pari kk sitten 319€...toki tämähän on kevyen luokan älykello. Vastaanotat haluamiesi äppien ilmoitukset puhelimestasi.
Js pystyy laittaa pikkasen lisää niin gigantissa Garmin Fenix 5 299e.

Edelleen yksi kattavimmista urheilukelloista.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 207
FOX kanavalta tuli ainakin mainos juuri, että Citymarketissa 299€ ps pro ja nhl20 joten se on sillä selvä ja koko maassa voimassa :=
 
Liittynyt
20.09.2018
Viestejä
329
Itsellä tuli Gigantin kohdalla: "Olet jo aiemmin hyödyntänyt Storytel-tarjousta, etkä voi tämän vuoksi ottaa osaa tähän tarjoukseen.". Pitääköhän sitten ajaa selaimella incognito tms kikka?
1. Tilaa Gigantin tarjous Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin

2. Lopeta tilaus

3. Tilaa Storytel BF tarjous Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin

4. Lopeta tilaus

Tällä tavoin toimimalla sain itse juuri äsken ilmaista kuunteluaikaa 26.1.2020 asti.
 
Liittynyt
29.04.2019
Viestejä
54
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
42
Veikolle tuli 10 kpl pikaeränä myyntiin Iphone xs 512gb 799e, jos jotakuta kiinnostaa. Normaalihinnaksi väittää 1299, mutta tiedä sitten paljon tuossa on ylimääräistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
75
Jos tulee vastaan jotain hyviä tarjouksia partakoneista niin saa vinkkailla. Verkkiksellä oli joku setti jossa partakone ja trimmeri, mutta hinta oli aika kova enkä trimmeriä tarvitse.
 
Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
3 236
Mikä sitten on hyvä, gigantissa oli sekä vitos että seiskaa ja ysiä Braunilta. Vähän tuota seiskaa harkitsin kun on vesipestävä, mutta on sillä vielä aika paljon hintaa. Noi Black Friday tarjouksissa olevat kun ovat tuolla puhdistusasemalla joka nykyisessä omassa laitteessa on kyllä ollut aikalailla käyttämättömänä. Lahjakorttia myös saa useammastakin mallista.

Nykyinen (oliskos kasisarjaa, vitosen teriä käyttää), alkaa olla tiensä päässä vuosien ja taas vuosien käytön jälkeen (olisiko neljäs-viides terä menossa ja ehkä kolmas teräsuoja) kun sen tässä puoli vuotta sitten jätin vahingossa hammasmukiin (ja siellä oli vettä joten likosi puoli vuorokautta vedessä, ei ole vedenkestävä speksien mukaan). Laite siis edelleenkin toimii mutta LCD näyttö ei enää osaa kertoa akun varaustasoa. Laite kuitenkin toimii ja ottaa virtaakin vastaan, mutta ehkä olisi jo aika uusia jos olisi joku sopiva ei-putsausasema tarjous...

Akku on tuossa sellainen insinööri-ihme kun eihän se mene rikki vaikka mitä tekee ja varaustasokin tuntuu edelleen pysyvän suht hyvänä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
152
Oralin sähköhammasharjaa vaimolle joululahjaksi. Itelleni muistaakseni joskus ostin 70-100€ luokkaa olevan.

Mikä ois tällä hetkellä paras vaihtoehto 50-100€ hintaluokassa?
Vai onko sama ostaa tuo gigantin edullisin tarjouksessa oleva?

Tuo on ihan jees kone, lithium akku ja 2 rungolla. IMG_20191127_190414.jpg
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 242
Veikolle tuli 10 kpl pikaeränä myyntiin Iphone xs 512gb 799e, jos jotakuta kiinnostaa. Normaalihinnaksi väittää 1299, mutta tiedä sitten paljon tuossa on ylimääräistä.
Olipa hyvin tehty verkkokauppa. Olin juuri maksamassa niin hinta pomppasi 1299 enkä ehtinyt tehdä maksua loppuun...
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
152
Onkohan tuosta mitään iloa?
Siskolle perustöllöksi 40” tilalle. Mietin lähinnä tuota käyttöliittymää koska itselläni vain kokemuksia Samsungeista.

Veikon kone:
444€

Philips 55PUS7334/12 55" UHD-TV 4K, ANDROID, AMBILIGHT
Juuri laitoin ite tilaukseen. Ambilight omaanmieleen sellai musthave ja androidtv toimii mitä kavereilla testaillu, niin oikein hyvin. Eihän tuo toki mikään oled laite ole, mutta riittänee itselle. Hinta edullinen, mitä näitä koittanu tasasen epätasasesti seurailla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
728
Olipa hyvin tehty verkkokauppa. Olin juuri maksamassa niin hinta pomppasi 1299 enkä ehtinyt tehdä maksua loppuun...
Ei vain taida varata tuotteita, ainakin osassa tarjouksia sanoo tollaista
"Tuotetta saatavilla rajoitettu erä. Tuote varataan kun tilaus on viety loppuun. "
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
270
Sori, Turkulaisesta oli prisman pleikkaritarjous, ei ilmeisesti valtakunnallinen. Turku, Kaarina, Raisio, Loimaa.
Piispanristillä kävin, ei ollut tarjouksessa( laitteita kyllä oli iuten cittatissakin). Ja mainoksia ei taaskaan ole tullut kotiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 242
Ei vain taida varata tuotteita, ainakin osassa tarjouksia sanoo tollaista
"Tuotetta saatavilla rajoitettu erä. Tuote varataan kun tilaus on viety loppuun. "
Näin juuri mutta vähän perseestä kun hinta muuttuu vikassa kohdassa kun olin valitsemassa maksutapaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 367
Viestejä
4 243 729
Jäsenet
71 338
Uusin jäsen
Siekkarit

Hinta.fi

Ylös Bottom