Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Huh! Onneksi Gigantin GPU-aleissa vain ei-Superit RTX 2070 ja 2080 tarjouksessa, ja 2080:aan ei ole mulla varaa. Säästyy nekin rahat, kun RTX 2070:n teholoikka on liian pieni nykyisestä GTX 1070:stä. Ensi vuoden alku siis porskutellaan vielä vanhalla GPU:lla. Jos vaikka... joku Radeon 5700 XT tulis joskus pikku aleen.
On siellä toi Asus Geforce RTX 2070 Super Dual Evo OC BF tarjouksessa 549. En oo kyllä verrannu että onko ollu halvemmalla muualla ennen
 

askonautti

Tukijäsen
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
16
hmm...

Ketjutus toimii kun kirjautuu tarjousten välissä ulos tililtä :tup:
Jos joku muu tätä yrittää säätää, niin kun peruuttaa tilauksen ekan 30 päivän jakson tilaamisen jälkeen ja sit vasta ottaa uuden testijakson, niin ketjuttuu. Itse en ainakaan muuten saanut toimimaan.

-Asko
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Onko vielä tullu terasta SSDtä vastaan kunnon alella? Vois tästä 256 päivittää, mutta hinnat näyttäs vielä olevan jotai 150-200 ja mietin et osuisko 100
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
224
Ei taida nuo uudemmat 55" oled töllöt LG C9 ja Philips 804/854 tulla alle tonnin hintaan myyntiin.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 047
Odyssey, battlefield, far cry, division 2, witcher 3, no man's sky, pubg etc. Max heitti noissa peleissä 5 fps mutta yleensä pysy 1-3 toisistaan.

Toki mielellään oisin väärässä, mutta en näe syytä ostaa 2080 jos 2070 super on noin hyvä.
Videossa verrataan Palitin Gamerock premium 2070S korttia, joka on nimensä mukaisestikin heidän premium mallinsa ja Ventus 2080 OC korttia, joka on puolestaan MSI:n halpismalli.

Gigantin asetelmissa mennään toisin päin, 2070S Dual evo on Asusin halvempi malli ja 2080 Strix Asusin premium malli.

Kalliimmilla malleilla on korkeammat power limitit, esim. 2080 Ventus OC 225W stock / 250 max, Strix 245W stock / 307max. Korkeammalla power limitillä saavutetaan korkeampi kellotaajuus GPU:lle.

Itse pitäisin noita TPU:n numeroita uskottavampina tähän vertaukseen, kun niissä verrataan Nvidian omia FE malleja.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 872
Ei taida nuo uudemmat 55" oled töllöt LG C9 ja Philips 804/854 tulla alle tonnin hintaan myyntiin.
Gigantti julkasee LG C9-sarjalaisten oledien hinnat joskus huomenna, jossen väärin katosnut. Alle tonnin olis kyl aika hyvä, muttei taida toteutua.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Videossa verrataan Palitin Gamerock premium 2070S korttia, joka on nimensä mukaisestikin heidän premium mallinsa ja Ventus 2080 OC korttia, joka on puolestaan MSI:n halpismalli.

Gigantin asetelmissa mennään toisin päin, 2070S Dual evo on Asusin halvempi malli ja 2080 Strix Asusin premium malli.

Kalliimmilla malleilla on korkeammat power limitit, esim. 2080 Ventus OC 225W stock / 250 max, Strix 245W stock / 307max. Korkeammalla power limitillä saavutetaan korkeampi kellotaajuus GPU:lle.

Itse pitäisin noita TPU:n numeroita uskottavampina tähän vertaukseen, kun niissä verrataan Nvidian omia FE malleja.
Et oo mitenkään väärässä, mutta yleisesti ottaen molempien premium mallei ku kattoo ni on se 2070s silti halvempi. Kuvittelisin, että neki ny tulee joko jimmssil, verkkikses tai muualla vielä friday aleihin
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Ei tainnu yllättää kovat puheet bf, ihan tyytyväinen näihin mitä ollut ennemmin jo. Sielä on perjantaina kaupat täynnä ku ny saa halavalla !
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 511
Googlen Saksan kaupasta tuli eilen tilattua vaimolle Pixel 3a. Google postitti puhelimen tänään Hollannista ja DHL tuo sen perjantaina K-marketin automaattiin. On kyllä nopeaa. :tup:

Itse laitoin osoitetiedot näin:
Nimi: Oma nimi
Osoiterivi 1: Oma katuosoite kokonaisuudessaan
Osoiterivi 2: Jätin tyhjäksi
Postinumero: 00000
Postitoimipaikka: Postinumero, Kaupunki, FINLAND

Tilaustietoihin tuo tuli nätisti ja vasta omien tietojen jälkeen oli lopussa "00000 DE".
Noin 60€ säästi Verkkokauppa.comin hintaan verrattuna, joten on kai tuokin jotain.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 262


Miellyttävä yllätys, että tämä jatkuu seuraavan vuodenki samaan 10,5€ vuosihintaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
1 608
Onkohan tuosta mitään iloa?
Siskolle perustöllöksi 40” tilalle. Mietin lähinnä tuota käyttöliittymää koska itselläni vain kokemuksia Samsungeista.

Veikon kone:
444€

Philips 55PUS7334/12 55" UHD-TV 4K, ANDROID, AMBILIGHT
Vuoden vastaava ollut käytössä ja kokemukset on ihan hyviä. Philipsin anroid lisät hävisivät joku aika sitten ja sen jälkeen android on toiminut ihan hyvin. Ambiligth on kiva pimeinä öinä. Kuvanlaatu rittää normaali katseluun.
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 114
Huh! Onneksi Gigantin GPU-aleissa vain ei-Superit RTX 2070 ja 2080 tarjouksessa, ja 2080:aan ei ole mulla varaa. Säästyy nekin rahat, kun RTX 2070:n teholoikka on liian pieni nykyisestä GTX 1070:stä. Ensi vuoden alku siis porskutellaan vielä vanhalla GPU:lla. Jos vaikka... joku Radeon 5700 XT tulis joskus pikku aleen.
Hämmennän sinua lisää, itse olen nyt kyttäilly 2060 Superia ;) Lähes 2070 tasoinen ja saa 400 eurolla Verkkokaupasta. GTX 1070 näyttiksestä saa versiosta riippuen noin 150 - 250 euroa myydessä joten olisi suht edullinen päivitys.
MSI GeForce RTX 2060 SUPER ARMOR 8192 Mt -näytönohjain PCI-e-väylään 399,90
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Surkeat on olleet tarjoukset kautta linjan tähän mennessä. Ylivuotista rojua, huonot arvostelut saaneita varastontäytteitä ja sellaista jota on jo aikaisemmin saanut jossain tarjouksessa lähes samaan hintaan.

Doh, toivottavasti tämä on kuin uudenvuoden ilotulitus: Pientä mitäänsanomatonta paukuttelua siellä täällä illasta alkaen ja isot kunnon jytkyt vasta puolelta yöltä.

Paljon olisi rojua menossa ostoon, mutta ei vielä näillä "tarjouksilla".
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
764
Tempur petarin metsästys käynnissä,jos tulee eteen niin saa vinkata. Ovat tosi harvoin tarjouksessa jos koskaan
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 114
Onko joku erityinen syy ostaa Nvidian näytönohjain? RX 5700 XT:n saa lähes samaan hintaan ja se on nopeampi.
Ei varsinaisesti, mutta 2060 Super taitaa olla hieman vähemmän virtaa vievä. Jos virtalähteen joutuu päivittämään niin se on satku lisää. 450 watin virtalähde itsellä käytössä.
Tosin nyt kun katsoin niin onhan tuo aika paljonkin nopeampi suunnilleen samaan rahaan. Onkohan tuosta olemassa lyhyttä versiota, mITX kopassa ei ole oikein tilaa.
$400 GPU King: Radeon RX 5700 XT vs. GeForce RTX 2060 Super
Kiitos huomiosta!
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Kuinka huono tarjouksessa oleva Asus GeForce Dual GTX 1660 Ti OC nyt sitten on? Onko hinta-laatu -suhde kunnossa 236 euron tarjoushinnalla?
 
Liittynyt
15.11.2019
Viestejä
46
Sori, Turkulaisesta oli prisman pleikkaritarjous, ei ilmeisesti valtakunnallinen. Turku, Kaarina, Raisio, Loimaa.
upload_2019-11-27_22-10-19.png
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
768
On täysin kuluton ja koroton. "Etuna" tuossa perinteiseen osamaksuun on se, että halutessaan voi käyttää tuota kuluttajaleasingina. Eli maksat vaikka 1000e puhelimesta kahden vuoden aikana 700e, jonka jälkeen palautat luurin ja maksu loppuu. Halutessaan voi maksaa jäljellä olevan 300e myös samoina kuukausierinä kuin aiemmin, jolloin laite on oma. Tämä on niille paras, jotka ovat ns laiskoja eivätkä jaksa myydä puhelinta esimerkiksi Torissa.
No ainakin tuon sivun taulukon perusteella vaikuttaa linnunradan paskimmalta ajatukselta.

Ostaa tuon iPhone 11 Pro:n tällä palvelulla, 36kk sopimuksella maksat 943€ jonka jälkeen luuri takaisin Giganttiin. Jos ostohinta on 1179€ niin käytetystä luurista pitäisi kolmen vuoden jälkeen saada alle 236€ että olisi järkeä. Jotain käytettyjä iPhone 8 myydään tuolla kauppapalstalla 400€ hintaan.
Mitenköhän tuossa toimitaan jos näyttö paskana/vaihdettu jne vahingot mitä nyt aika monella tuntuu käyvän parin vuoden kaarella. Tai se että joillain puhelin on lähes pakasta vedetyn näköinen parin vuoden käytön jälkeenkin, toisilla taas ihan naarmuinen ja kulunut.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
1 682
Ei se v1 Hue silta lakkaa toimimasta, mutta esim. Android sovelluksella ei pysty enää yhdistämään oman verkon ulkopuolelta.
No perhana. Pitänee olla haukkana hue tarjousten kanssa.

iOS puolella toimii mobiilisti vielä toistaiseksi

Amazonilla kaiketi ollut eniten valikoimaa noissa tarjouksissa
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ei niitä v1 Hue siltoja voi enää ostaa mistään kaupasta vaikka haluaisi, eikä ole voinut varmaan pariin vuoteen.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Onks tää se puolan? Miten sait pelittämään tilauksen?
Tuokin näytti olevan viimevuotinen tarjous jonka itsekin otin. Se toimi silloin ihan normaalisti Puolan sivujen kautta ja jatkui tänävuonna samaan hintaan. Näyttää tilin tiedoissa jatkuvan ensivuonnakin. :D
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 512
Mitenköhän tuossa toimitaan jos näyttö paskana/vaihdettu jne vahingot mitä nyt aika monella tuntuu käyvän parin vuoden kaarella. Tai se että joillain puhelin on lähes pakasta vedetyn näköinen parin vuoden käytön jälkeenkin, toisilla taas ihan naarmuinen ja kulunut.
Tuo katsotaan aina tapauskohtaisesti, mutta nyrkkisääntönä on se, että käytön jälkiä saa olla, mutta esimerkiksi näytössä ne eivät saa häiritä käyttöä. Eli ei liian isoja ja selkeitä naarmuja puhumattakaan hajonneesta etu- tai takalasista.

E. Ja huoltojen täytyy olla tehty valtuutetussa huoltoliikkeessä, eli mcarella.
 
Liittynyt
05.11.2017
Viestejä
189
Kiitos tästä, perjantaiksi äkkilähtö etelä helsinkii. Oli muuten hommaa saada tilaus läpi.
Hermot menee Eckerön verkkosivujen kanssa. Olen pitkin iltaa yrittänyt saada varausta läpi, mutta homma jämähtää lopullisesti maksuvaiheeseen. Kaikki maksuvaihtoehdot on esillä, mutta mikään ei toimi. Olen yrittänyt luottokorttia, pankkikorttia, laskua... erroria vaan pukkaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
464
Hermot menee Eckerön verkkosivujen kanssa. Olen pitkin iltaa yrittänyt saada varausta läpi, mutta homma jämähtää lopullisesti maksuvaiheeseen. Kaikki maksuvaihtoehdot on esillä, mutta mikään ei toimi. Olen yrittänyt luottokorttia, pankkikorttia, laskua... erroria vaan pukkaa.
Täällä meni OP:lla läpi, MobilePay ja PayPal olivat tyhjiä arpoja.

Onko kukaan nähnyt saako jostain Fjällrävenin Greenland Winter parkaa alennuksessa? Ei ole osunut silmään ja uusi talvitakki olisi kiikarissa.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 676
Onkos mitään hyviä rengastarjouksia tullut vastaan? 225/45/17 koossa olisi kitkat haussa mielellään asennettuna pkseudulla.
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
hmm...

Ketjutus toimii kun kirjautuu tarjousten välissä ulos tililtä :tup:
Mulla ei kyllä toiminut tuo uloskirjautuminenkaan. Vain 30pv tuli (Gigantista otin ensin).

Edit: Okei turha vastailla 2h vanhoihin viesteihin. Toimii siis kun peruu ekan tilauksen ensin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
825
Paras aktiiviranneke 200€ hintaluokassa naiskäyttäjälle? Ehdotuksia ja tarjouksia? :)
 
Liittynyt
23.08.2019
Viestejä
696
Hermot menee Eckerön verkkosivujen kanssa. Olen pitkin iltaa yrittänyt saada varausta läpi, mutta homma jämähtää lopullisesti maksuvaiheeseen. Kaikki maksuvaihtoehdot on esillä, mutta mikään ei toimi. Olen yrittänyt luottokorttia, pankkikorttia, laskua... erroria vaan pukkaa.
Ite naputtelin vaan eteenpäin. Saakelin monta kertaa piti yrittää joka vaiheessa että eteni. Lopussa meni rahat tililtä ja vahvistus tuli meiliin vaikka maksusta Eckerön sivuille palatessa tuli errori että maksu epäonnistui. Joten eiköhän tuo ole ihan validi ostos sitten.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
177
Hermot menee Eckerön verkkosivujen kanssa. Olen pitkin iltaa yrittänyt saada varausta läpi, mutta homma jämähtää lopullisesti maksuvaiheeseen. Kaikki maksuvaihtoehdot on esillä, mutta mikään ei toimi. Olen yrittänyt luottokorttia, pankkikorttia, laskua... erroria vaan pukkaa.
Joo, eka hankaluus oli päästä maksuvaiheeseen kun tuntu välillä olevan vapaata laivassa ja välillä ei, tuurilla pääsin maksu vaiheeseen asti. OP:lla maksoin kanssa. Varmaan 10min joutui ränkkäämään sitä OP logoa että pääsi maksamaan. Maksun jälkeen tuli joku error että maksua ei voitu varmentaa tms. Liput tuli kuitenkin heti sähköpostiin, että kai siellä veneessä paikka on :D
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Pitäisi vielä löytää jostain max satasen minivahvistin-DAC hajonneen tilalle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 262
Viestejä
4 243 140
Jäsenet
71 326
Uusin jäsen
attemoooh

Hinta.fi

Ylös Bottom