Applen lahjakortti tarjoukset on puhdasta vttuilua...
Jep.. Ei helvetti sentään. Ja muutenkin uusien Ipad pro wifi -mallien saatavuus on huikea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa kannattaa säästö ja peli unohtaa. Uudempi malli on kaiken rahan arvoinen ja ainut järkevä valinta, eli RDR2 bundle on ainut järkevä vaihtoehto.Riippuu arvostaako peliä, tuossa hintaluokassa pyörii, voi olla 10-15 joku halvempi
Verkkokaupassa sama hinta.Mahtaako ps+ aikaa saada vuodeksi halvemmalla kun tuo gigantin 39e?
Ensi kerran paremmat taustatyöt pohjille ja käyt katsomassa ennakkoon jollain muulla tuotteella siihen maksuun asti.Samat täällä. Tarkoitus oli paypalilla ja ihmettelin mitä edes nuo jäljellä olevat vaihtoehdot oli niin siinä varmaan meni.
Tämä sama kiinnostaisi ja mieluiten ~50-60e max hinta.
Entäs mistäs ~250GB SSD mahdollisimman halvalla? Tulisi perusläppäriin vanhan hdd:n tilalle joten ei tarvii olla mikään pro-luokan levy.
Ei voi budjettilankuksi kutsua, mutta ihan kiva alennus.Onkohan muita hyviä tarjouksia Z390-lankuista ollut kuin tuo verkkiksen Z390-A Pro? Joku vastaava budjettilankku olisi haussa.
linkki giganttiin?Mahtaako ps+ aikaa saada vuodeksi halvemmalla kun tuo gigantin 39e?
Ei ole paha.Onkohan muita hyviä tarjouksia Z390-lankuista ollut kuin tuo verkkiksen Z390-A Pro? Joku vastaava budjettilankku olisi haussa.
Elisan ständilla oli 'kaikki kuuluu' liittymä 18,9€
Sehän kai loppu jo 3 minuutissa, tjsp.No voi nyt vittu sentään. Miksen pysty lisäämään tota cerberusta verkkiksessä ostoskoriin?
Jaa, nuo garminin fenix 3 antoi ei oota pari sekkaa myynnin alkamisen jälkeen. Haisee boteilta. Ainut tarjous joka olisi kiinnostanut...
3 minuutissa hah? Yritin monta kertaa ekan minuutin aikana onnistumatta ja minuutin jälkeen alko valittaan että ostoskorissa kaikki.Sehän kai loppu jo 3 minuutissa, tjsp.
Jos tarkoitit Verkkiksen Cerberosta, niin mulla kävi säkä ja sain sen tilattua. Oli kyllä eka kerta, ikinä en ole ensimmäisenkään oho-tarjouksen kanssa onnistunut.1070ti meni hetiEkan minuutin aikana yritin monta kertaa lisätä ostoskoriin mutta ei onnistunut
![]()
Veroerotus tulee, eli 1,24/1,19 ~ 4.2%.Tuleekos Saksan Amazonista veroja tilatessa päälle? Uskoisin että ei, mutta varmistellaan nyt..
Jonka amazon perii samalla kun maksaa koko tilauksen. Jälkikäteen ei tarvitse maksaa mitään mihkään.Veroerotus tulee, eli 1,24/1,19 ~ 4.2%.
Jaa, nuo garminin fenix 3 antoi ei oota pari sekkaa myynnin alkamisen jälkeen. Haisee boteilta. Ainut tarjous joka olisi kiinnostanut...
Telialla on 139,- tarjous. ei tietysti samanlainen mutta jotainMitä nää verkkiksen tarjoukset oli, tyyliin kaikki loppuunmyyty , kun yritin aamulla katsella. Airpodsit ois kiinnostanut. Oliko niitä joku 50kpl erä![]()
https://www.gigantti.fi/product/gam...-ps4/PS3PSN12MFI/playstation-plus-12kk-tilaus Jäljellä enää "Varaa ja nouda"linkki giganttiin?
Muistakaa, et Sokoksen -30% on alkanut. Itse laitoin tilauksen meneen. Pakettiautomaattiin saa ilmaiseksi, jos ei mene itse kauppaan asioimaan. Ne on varmasti täynnä naisia ostohousut jalas, joten itse en viitsi mennä.
+ iWatch lahjakortti on 3 versioonIhan huikeet noi kampanjanettisivut niillä myös. Näkee ketkä panostaa. Google Translaten käyttö hallussa.
Ei taida saada videota pihalle.GTX 1080 alle 200 eurolla?
Cons:
- 4GB muisti
- mining malli
Tekeekö tuollaisella (tai parilla) pelikäytössä mitään?
Asus PCIe Mining GTX 1080 4GB -näytönohjain
(Oma veikkaus on ettei, mutta hinta on silti puolet / 30% mitä muilla...)
Ei kai kortilla missä ei ole video ulostuloa mitään tee.GTX 1080 alle 200 eurolla?
Cons:
- 4GB muisti
- mining malli
GTX 1080 alle 200 eurolla?
Cons:
- 4GB muisti
- mining malli
Muistakaa, et Sokoksen -30% on alkanut. Itse laitoin tilauksen meneen. Pakettiautomaattiin saa ilmaiseksi, jos ei mene itse kauppaan asioimaan. Ne on varmasti täynnä naisia ostohousut jalas, joten itse en viitsi mennä.
Hämäsi koska kuvassa *oli* backplate jossa iso kasa ulostuloja - mutta näkyi olevankin älykkäästi "näitä ei sitten ole" -kuva...Ei taida saada videota pihalle.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.