Saiko joku vietyä tuoho xi hero oston eteenpäin? Laitoin koriin, jonotus ja koko tuote hävinnyt.![]()
Ite jollain ihmeellä onnistuin tuon saamaan ilman jonottamista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saiko joku vietyä tuoho xi hero oston eteenpäin? Laitoin koriin, jonotus ja koko tuote hävinnyt.![]()
Syksyllä katselin grilliä duunipaikalle ja jäi tuosta Spiritistä hintaisekseen todella rimpula vaikutelma. Mutta tänks kuitenkin. Varmaankin se Q1200 on hakusessa, kun sen saisi tarvittaessa helposti mukaankin.
Eikös tuo hero muutenkin ollut tilaustavaraa? Että ei ollut heidän varastollaan? Aika mielenkiintoista että tuote häviää samantien kun jonotus menee pieleen.![]()
Gigantin jonotusikkuna tuli minulle jo klo 20.53 nurkilla, ja tietysti uudestaan siinä 21.01 paikkeilla. Eli jotkut teistä onnekkaista olivat sopivasti "sisällä" tarjousten päivittämisen aikaan.
Pääsin kuitenkin nappaamaan nuo valkoiset SteelSeries Arctis 7:t. Mustia on vielä tilattavissa. Mielestäni tähän mennessä paras tarjous langattomista pelikuulokkeista.
Onko ultra wide pelinäyttöjä tullut alella vastaan? Dellin Alieni tai Asuksen ROG
Amazon.fr : choix d'achat : Fujifilm X100F Appareil Compact Marron Warehouse dealista "like new" kuntoisena 945€ posteineen.Onkohan turha kuvitella näkevänsä Fujifilm X100F:ää missään tarjouksessa...
2600x ja hx1000 tuli hommattua. Olihan tuolla vielä äsken noita EVG G2 1000w samaan hintaan?
Toimi näköjään että oli jo tuotteet ostoskorissa, päivittyi hinnat sinne.![]()
Täh? Ei kai ne vielä?Oho, Dustinissa on VIP ostokset menossa![]()
Josko cdonista?![]()
Itse olin jopa valmis maksamaan enemmän erikoisversiosta PS4 Slim xD olen erilainen.Dustinilla ei ollut oikeastaan yhtään hyvää tarjousta
LOL jos tällä keinolla toimi![]()
Oliko siellä viime vuonna tyyliin 300 eurolla tota Asusta?
Sama itsellä ja olettaisin kyllä, kunhan olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostiin.Itsekkin pääsin maksamaan nuo kuulokkeet ja tuli kaikki tilausvahvistukset yms. Mutta nyt kun menee katsomaan tilausta niin toimituksen tila on: Ei saatavilla. Meniköhän tuo nyt sitten läpi?
Jäi lopulta saamatta![]()
Ai jumalauta, löytyyköhän se tajuton ulinaketju vielä jostain ku porukka vinkuu kun ei puolilmaseks saanu näyttöä, samalla kun joku keisari postaa kuvaa kolmesta näytöstä paketissaanJosko cdonista?![]()
Sieltä sitten lopulta tuli uudempi X34P tuohon 349e hintaan, kannatti odotella kuluttajariitalautakunnan päätöstä.Acerin x34a 349€. "hintavirhe".
Ai jumalauta, löytyyköhän se tajuton ulinaketju vielä jostain ku porukka vinkuu kun ei puolilmaseks saanu näyttöä, samalla kun joku keisari postaa kuvaa kolmesta näytöstä paketissaan![]()
Oho, näemmä kannatti jos sieltä useampikin sai näyttöä lopulta. Lopetin koko skenaarion seuraamisen siinä vaiheessa kun homma meinas muutaman käyttäjän toimesta lähteä lapasesta ja alko vituttamaan lukea sitä lapsellista vinkumista. Harmi tosin ettei ite tajunnu tota sillon, sama näyttö nyt pöydällä mutta yli 700€ kalliimpana vaanSieltä sitten lopulta tuli uudempi X34P tuohon 349e hintaan, kannatti odotella kuluttajariitalautakunnan päätöstä.
Varmaan Corsairit koska saa Suomesta ja on muutaman euron halvemmat. Mulla on myös ollut G.Skillin 3000CL15 muistit jotka olivat B-die vaikka taitaa olla nopeuden puolesta sama speksaus kuin 3200CL16Kummat ramit ostaisitte Z370 MSI Gaming M5 + i7 9700K kaveriksi:
Corsair Vengeance DDR4 16 GB keskusmuisti - Tietokonekomponentit
https://www.amazon.de/Gskill-F4-320...words=Ddr4&dpPl=1&dpID=41Qhof-fufL&ref=plSrch
Periaatteessa noissa ei taida olla suurempaa eroa, kun toisessa vähän nopeammat kellot ja toisessa vastineena vähän pienempi latenssi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.