Tämä tarjous ei taida enää olla voimassa? Itse en ainakaan löytänyt tätä mistään.Röyh, luulin olleeni valmis mutta sipaisin vielä Bookbeatin 3kk lahjakortin (itseäni varten), taisi olla 30% alennus eripituisista lahjakorteista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä tarjous ei taida enää olla voimassa? Itse en ainakaan löytänyt tätä mistään.Röyh, luulin olleeni valmis mutta sipaisin vielä Bookbeatin 3kk lahjakortin (itseäni varten), taisi olla 30% alennus eripituisista lahjakorteista.
Ei ole joo, itse ostin noin 10h sitten tuon mutta nyt ei ole enää myynnissä.Tämä tarjous ei taida enää olla voimassa? Itse en ainakaan löytänyt tätä mistään.
En tiedä mikä logiikka heillä on - luultavasti "tämä on loppu, laitetaan asiakkaalta kysymättä paskaa tilalle".En epäile etteikö joillakin olisi ollut ongelmia, mutta itselläni ja muutamilla tuttavilla on kuitenkin toiminut tähän saakka kuten pitääkin, eli aina on tullut edullisesti sitä mitä on tilannut ja kohtuullisessa ajassa. Ongelmat alkavat siinä vaiheessa, jos osa onkin tavalla tai toisella väärä. Vähän sama juttu siis kuin esim. cdon.comin kanssa.
Henkilökohtaisesti suosin vain tunnettuja merkkejä, joiden kohdalla sopivuus on käytännössä taattu, olettaen että toimittavat sitä mitä on tilannut.
Jos lähipostipaketti/pakettiautomaatti on täynnä, niin meneeköhän paketti siinä tapauksessa postitoimipaikkaan noudettavaksi?
No jos se pakettiautomaatti, johon tilasin, on täynnä, toivotaan että pakettiäijä tajuaa kiikuttaa sen postiin, sillä se on täällä suoraan käytävän toisella puolella.![]()
Tämä on ollut tuolla docilla tms sen feikkisivuilla aivan sama asia aina, koitetaan tunkea sitä starkkia tms tilalle.En tiedä mikä logiikka heillä on - luultavasti "tämä on loppu, laitetaan asiakkaalta kysymättä paskaa tilalle".
Esim. itsellä kävi näin kun tilasin Brembon levyt ja palat ja lähettivät levyt ja jotkut kiinapaskaomaamerkkiä -palat.
Vuosi tuon jälkeen kun äitimuorille tilasin samanlaisen setin niin tuli kaikki OK (tosin taisin mainita jossain lisäkentässä että väärät merkit tulee bumerangina takaisin)...
Jos lähipostipaketti/pakettiautomaatti on täynnä, niin meneeköhän paketti siinä tapauksessa postitoimipaikkaan noudettavaksi?
Jos paketissa ei ole puhelinnumeroa lähetyslapussa ja Oma noutopiste palvelu ei ole käytössä niin silloin ei ilmeisesti ilmoittele.Miten tuon postin sovelluksen saa ilmoittamaan, kun on tulossa paketti? Se on lakannut ilmoittamasta niistä. Nyt se olisi hyödyllinen toiminto.
Voi tapahtua ihan mitä vain. Kyse on alihankittujen täyttöfirmojen, jakelun ja postitoimipaikkojen välisestä yhtälöstä ja yksilöiden päätäntäteosta.
Oma paketti oli hukassa kaksi viikkoa, kun pakettiautomaatti "oli täynnä" (ei ollut, tarkistimme täyttöfirman kanssa) ja postin jakelu väitti, että paketti on vastaanotettu ja kuitattu.
Jostain paketti sitten pulpahti esiin kahden viikon odottelun jälkeen, eikä kukaan tiennyt mistä ja miksi.
Sinne voi itse lisätä lähetyksiä sillä koodilla jonka saat tekstarina/sähköpostina myyjältä, mutta se lisää ne tilaukset automaattisesti sinne, jos siinä tilauksessa on sama puhelinnumero kuin siinä OmaPostissa. Itselläni on nyt kaikki BF-viikon ostokset (sekä firmoista tilatut, että yksityiset) automaattisesti tulleet näkyviin, sillä niissä kaikissa on ollut puhelinnumero.Miten tuon postin sovelluksen saa ilmoittamaan, kun on tulossa paketti? Se on lakannut ilmoittamasta niistä. Nyt se olisi hyödyllinen toiminto.
Komplett.fi:stä tehty ps4 pro + rdr 2 tilaus oli näköjään peruuntunut vaikka tilatessa oli saldoilla reilusti. Sähköpostiin oli tullut korvaava tarjous konsolista hintaan 319.99€ ja pelistä 59.90€. Kysäisin mitä versiota pleikkarit ovat niin 80% kuulemma varastossa cuh-7200 versiota ja sanoi chatissä, että mikäli sattuu vanhempaa niin palauta.
Komplett on kyl reilu kauppa. Tarjotaan kalliimmalla samat tuotteet, jotka on jo ostettu halvemmalla. Tee vastatarjous 199,99e koko paketista. 80% euroja ja 20% muita valuuttoja.
Sama hinta noista tulee kuin bundlelle. Tosin nyt saa halutessaan pelkän konsolin 320€ mikä nyt taitaa olla ihan ok hinta.
Komplett.fi:stä tehty ps4 pro + rdr 2 tilaus oli näköjään peruuntunut vaikka tilatessa oli saldoilla reilusti. Sähköpostiin oli tullut korvaava tarjous konsolista hintaan 319.99€ ja pelistä 59.90€. Kysäisin mitä versiota pleikkarit ovat niin 80% kuulemma varastossa cuh-7200 versiota ja sanoi chatissä, että mikäli sattuu vanhempaa niin palauta.
amazon.se = amazon.de kait..
Koska tilasit? Itse tilasin 24/11/2018 10:11 kun bundlea ei enään sivuilta löytynyt mutta suoralla linkillä sai koriin. Tila "lähetetty" mutta postnordin seurantanunerolla lukee että ei vielä saapunut.
Tämä.
Sunnuntaina CDON:sta tilattu Xbox ohjain + Gears of War bundle lähti tänään matkalle.
Pääsääntöisesti lähtee tänään ja huomenna noudettavissa. Jos pakettiautomaattiin, varaudu että 1-2 päivän viivästys jos automaatit täynnä![]()
No jos se pakettiautomaatti, johon tilasin, on täynnä, toivotaan että pakettiäijä tajuaa kiikuttaa sen postiin, sillä se on täällä suoraan käytävän toisella puolella.![]()
Ne koittaa seuraavana päivänä tunkea smartpostiin, jos ei mene niin sitä seuraavana päivänä sitten siihen postiin.
Helvetin typerää mutta koittavat "säästää" postin työntekijöiden urakkaa kait lmao.
Lidlin kuulokkeet olivat jälleen käsittämätön löytö – kokeilimme Silvercrestin 25 euron bluetooth-kuulokkeet | AVPlus
Tuli tänään haettua noi Lidlin kuulokkeet. Ihan jäätävän hyvä äänenlaatu ja vaimentaa ulkopuolisiakin ääniä hyvin vaikka ei olekaan vastamelukuulokkeet. Bluetooth paritus lähti suoraan toimimaan myös. Näistä voisi helposti maksaa tuplahinnanHintalaatusuhteeltansa varmaan paras ostos vaikka ei ollut edes "alennuksessa" ja nämä tulevat kakkoskuulokkeiksi.
Onko kellekkään muulle lähtenyt tulemaan verkkokaupan tarjous lankut ASUS tuf b450? Itse tänään kyselin osien perään niin sanottiin, että toimitus saattaa venyä kahteenkin viikkoon, koska tulevat suoraan valmistajalta jostain ulkomailta kuulemma.. kiva kun tilaushetkellä ilmoitetaan 1-2pvä toimitukseksi![]()
Komppaan, tuli nuo myös hommattua ja samalla kauko ohjattava pistorasia niin saa lämppärin päälle ilma että tarvii juosta ulos..
Sama viesti tuli itsellekin ja saldoa tosiaan piisasi tilausvaiheessa. Myyneet olematonta varastoa ilmeisesti. Pitää saada mustaa valkoisella tuosta mallista itsellekin.Komplett.fi:stä tehty ps4 pro + rdr 2 tilaus oli näköjään peruuntunut vaikka tilatessa oli saldoilla reilusti. Sähköpostiin oli tullut korvaava tarjous konsolista hintaan 319.99€ ja pelistä 59.90€. Kysäisin mitä versiota pleikkarit ovat niin 80% kuulemma varastossa cuh-7200 versiota ja sanoi chatissä, että mikäli sattuu vanhempaa niin palauta.
mulle tuli juuri postnordiin näkyviin että paketti on turussa komplett.fi. eli varastoa on ollutSama viesti tuli itsellekin ja saldoa tosiaan piisasi tilausvaiheessa. Myyneet olematonta varastoa ilmeisesti. Pitää saada mustaa valkoisella tuosta mallista itsellekin.
Elimulle tuli juuri postnordiin näkyviin että paketti on turussa komplett.fi. eli varastoa on ollut
Oma tilaus 23.11.18 klo 2 yöllä eli lähettävät ihan miten sattuu.Koska tilasit? Itse tilasin 24/11/2018 10:11 kun bundlea ei enään sivuilta löytynyt mutta suoralla linkillä sai koriin. Tila "lähetetty" mutta postnordin seurantanunerolla lukee että ei vielä saapunut.
Pääsivät jo loppumaan. Eiköhän niitä lisää tulee verkkokauppaan, myymälöissä ovat tarjolla n 2-3kk väleinOnko nuo lidlin kuulokkeet miten pitkään myynnissä? Vai kuuluuko vakio valikoimaan?
Oma tilaus 22.11.18 23:01. aikanen lintu madon nappaaEli
Oma tilaus 23.11.18 klo 2 yöllä eli lähettävät ihan miten sattuu.
Onkohan siellä taas Postnordista loppunut pakusta tila. Myös omat Komplettin kamat on istunu pari päivää esitietona. Tuli vielä nappua myöhään eilen Telian tuoli, kun nyt kerran mustana saa niin kokeillaan rallimallia.
Itsellä tuli tänään viime perjantaina tilatut kengät postnordilla, on se nopea mutta ei ne osaa paketteja käsitellä. Nopeus kai myös riippuu kuljettajasta, ei firmasta.
mulle tuli juuri postnordiin näkyviin että paketti on turussa komplett.fi. eli varastoa on ollut
Komppaan, tuli nuo myös hommattua ja samalla kauko ohjattava pistorasia niin saa lämppärin päälle ilma että tarvii juosta ulos..
Pääsivät jo loppumaan. Eiköhän niitä lisää tulee verkkokauppaan, myymälöissä ovat tarjolla n 2-3kk välein
Paljon maksoitte noista Lidl kuulokkeista alennuksessa? Ostin itse äskön Lidlistä 25 euron hintaan. Saiko niitä jostain halvemmalla?
Korotan vielä itse, että oli jo sunnuntaina perillä klo 13. Sunnuntaina tilasin toisen Xboxin Cdonilta ja ei ole vielä edes lähtenytItse tilasin sen perjantaina, lähti samana päivänä ja oli maanantaina perillä. Vaihteeksi ihan näpäkkää toimintaa.![]()
Jooh, itsellä tuli läpimärkä kotelo taannoin Kompletista kun postnord oli hylännyt sen ilman pressua terminaaliinJust pääsin valittamasta, ja päivittyi saapuneen Turkuun. Tuli vain mieleen jonkun taannoisvuoden ongelma, kun Postnord vähän ylikuormittui aleista... Sitten jos se toinenkin paketti päivittyisi samaan, niin saa kerralla koneen kasaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.