Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä on jo jotenkin tottunut siihen, että nykyään saa paketteja näppärästi smartpostiin eikä tartte kuin kiinan kirjeet hakea jostain postista (s-market) tai lisänoutopisteestä (entisen postin takahuone+käytävä).
Täällä kans maanantai aamuna kahdesalta tilasin Gigantista CM alennuksesta Asuksen PG279Q näytön joka ei vieläkään ole saapunut postille kuljetettavaksi. Bring niminen kuljetusyhtiö sen ilmeisesti hoitaa postille. Eilen aamulla gigantista sanottiin et tavara on lähtenyt varastolta. Tippunut johonkin välille![]()
Jimmsillä AINA ilmaset postit ja saa valita haluaako sen Smartpostiin, postin konttorille, MH lähipakettina (esim. K-markettiin) tai MH "konttorille"Ostin jimmsiltä näppiksen ja siinähän oli ilmaset postit. No nythän mä vasta tajusin, että se oli normaali postipaketti eikä smartpost paketti. Kiva mennä jonottamaan jonnekkin postin käytäville "lisänoutopisteeseen".
Sitä on jo jotenkin tottunut siihen, että nykyään saa paketteja näppärästi smartpostiin eikä tartte kuin kiinan kirjeet hakea jostain postista (s-market) tai lisänoutopisteestä (entisen postin takahuone+käytävä).
Jimmsillä AINA ilmaset postit ja saa valita haluaako sen Smartpostiin, postin konttorille, MH lähipakettina (esim. K-markettiin) tai MH "konttorille"Vain pakettien kotiinkuljetus maksaa...
Ihan hyvin hoitanut Gigantin lähetykset, mutta Proshopin lähetyksien kanssa ei mee tällä hetkellä putkeenEli voisi kuvitella että Bring kanssa ei ongelmaa pitäisi tulla.
Siistinpää kielenkäyttöä.Mitähän vittua nyt taas?
Mulla taitaa olla nyt tässä reilun 10 vuoden aikana tai ylikin jo varmaan jo joku 6 tai 7 saksasta ostettua näppistä ja vitut se hatun vaihto norminäppiksessä aiheuta mitään eri tasolla olemista...nyt puhun siis perus mekaanisesta enkä mistään vitun ergo-jonne-led hässäkästä...
Macbookki on natsimaasta ja tohon en jaksanut edes repiä aikoinaan irti, se kahden kirjaimen eri sijoittelu ei arkielämää haittaa, päinvastoin itse esim. tykkään sakunäppiksen y kirjaimen paikasta kun olen jo tottunut tuohon.
Ei ole mulla vielä vastaan tullut näppistä missä qwerty-hattujen napit olis eri korkusia.
Ei edes näissä halvoissa natsimaan paskeissa mitä viimeksi tilasin eli alle 70€ mekaanisissa.
Ostin jimmsiltä näppiksen ja siinähän oli ilmaset postit. No nythän mä vasta tajusin, että se oli normaali postipaketti eikä smartpost paketti. Kiva mennä jonottamaan jonnekkin postin käytäville "lisänoutopisteeseen".
Riippuu ihan onko ekan vai tokan luokan posteja.Ite tilasin discshopista ja cdonista 4k-leffoja. Siellä sanottiin, että jos tilaa 20.30 mennessä, niin ehtivät seuraavan päivän postiin. Eipä ole mitään kuulunut. Muilla vastaavia kokemuksia ko. liikkeistä?
Mites noissa bringin/proshopin paketeissa seuranta, antaa tunnuksen bring/norway postin seurantaan mutta päivittyy ilmeisesti vasta postin seurantatiedoissa suomessa ensimmäisen kerran?
Uskomatonta... Kompletista Samsungin 500GB 850EVO tuli tänään postiin... Tai siis ylimitoitettu pahvilaatikko tuli. Tyhjänä. Vähän mietin postin pihassa, että aika kevyen tuntunen laatikko. Olis varmaan pitäny avata jo siinä kassalla? Voihan perkele. Uskookohan ne mua Kompletin puolella, kun kotona vasta avasin...
Viime perjantaina tilasin Powerista bf-tarjouksena uuden änärin pleikkarille. Tilausvahvistus tuli, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. No, joululahjaksi menee, joten on tässä vielä aikaa odotella, mutta ei tuo toiminta nyt oikein vakuuta.
Kyl ainakin discshopilta ne yleensä menee äkkiä postiin, mutta siinä kestää nykyään useesti viikko ja joskus pitempääkin että ne tulee perille asti.Ite tilasin discshopista ja cdonista 4k-leffoja. Siellä sanottiin, että jos tilaa 20.30 mennessä, niin ehtivät seuraavan päivän postiin. Eipä ole mitään kuulunut. Muilla vastaavia kokemuksia ko. liikkeistä?
Heh, luin tämän viestin vähän ennen, kun lähdin omaa Komplettin pakettia noutamaan. Tilasin siis saman levyn, enkä muuta. Meinasin tempaista lootan auki Postin tiskillä, mutta joku siellä ravistellessa kolisi, niin avasin vasta kotona. Olihan siellä onneksi oikea tuote.Uskomatonta... Kompletista Samsungin 500GB 850EVO tuli tänään postiin... Tai siis ylimitoitettu pahvilaatikko tuli. Tyhjänä. Vähän mietin postin pihassa, että aika kevyen tuntunen laatikko. Olis varmaan pitäny avata jo siinä kassalla? Voihan perkele. Uskookohan ne mua Kompletin puolella, kun kotona vasta avasin...
Heh, luin tämän viestin vähän ennen, kun lähdin omaa Komplettin pakettia noutamaan. Tilasin siis saman levyn, enkä muuta. Meinasin tempaista lootan auki Postin tiskillä, mutta joku siellä ravistellessa kolisi, niin avasin vasta kotona. Olihan siellä onneksi oikea tuote.
Uskomatonta... Kompletista Samsungin 500GB 850EVO tuli tänään postiin... Tai siis ylimitoitettu pahvilaatikko tuli. Tyhjänä. Vähän mietin postin pihassa, että aika kevyen tuntunen laatikko. Olis varmaan pitäny avata jo siinä kassalla? Voihan perkele. Uskookohan ne mua Kompletin puolella, kun kotona vasta avasin...
Paras on ilmoittaa ettei ole saanut mitään ja hetkenpäästä omistaa sit kaksi niitä yhden hinnalla.
Muistaakseni Powerin netistä tilatut tuotteet tulevat Ruotsista tai jostain muualta kuin Suomesta (mutu). Jotain taisin tilata Powerilta viime kevään hullujen päivien aikaan ja toimitus kesti aika kauan (pari viikkoa kesti, että ostos lähti edes liikkeelle).Viikko mennyt ja Powerilla vaan siirretään tilausta lähetettäväksi. Mikähän tuolla nyt maksaa, tämänkokoisessa maassa nyt varmaan ihan niin paljon kauppaa tehdä yhtenä viikonloppuna ettei siitä viikossa selvittäisi.![]()
Joo, en minäkään ole tuon jälkeen Powerilta mitään tilannut netistä. Jos varastossa olevan tuotteen lähetys kestää toista viikkoa, niin pitäköön tunkkinsa.No tämä selittää asiaa. On silti onnettoman hidas toimitus joten jäänee ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilaukseksi tuolta. Liikkeestä voi jatkossa hakea jos on tarvis.
Eikö noita saa olla yksi tai kaksi varastossa, kun ei ne pitkäikäisiä kuitenkaa ole.Perhana, kun en perjantaina tullu vilkuilleeksi Philips Huen erillisten polttimoiden hintoja, kun tarvetta olisi neljälle lampulle ja paketissa oli tietenkin kolme. Ois pitäny ostaa kaksi pakettia, kun siihen oli tilaisuus ja pistää ylimääräiset rojut myyntiin.
Powerilta tiedustelin tänään 20€ Raspberry Pin tilannetta, kun ei ole liikkunut mihinkään ja asiakaspalvelija kertoi täydennystä tulevan varastoon 4.12.![]()
Hauska juttu, siitä n. klo 13 erästä omanikin tilasin. Tilasitko jotain muutakin ja Powerilla priorisoivat "paremmat asiakkaat"?Itse hain omani jo toissapäivänä postista. Tilasin Raspini siitä ylimääräisestä erästä iltapäivällä 23.11. eli alle viikko meni kokonaisuudessaan.
Hauska juttu, siitä n. klo 13 erästä omanikin tilasin. Tilasitko jotain muutakin ja Powerilla priorisoivat "paremmat asiakkaat"?
Onkohan muiden cdon bf/cm tilaukset jo liikahtaneet? Oman tilaukseni tein maanantaina ja edelleen vain "käsitellään" tilassa.
Ei taida keretä tulla vielä edes ensi viikon perjantaiksi... Jää kyllä viimeiseksi tilauksesi cdonilta.
Verkkokauppa.com:lta saapui tänään pakettiautomaattiin Philips Hue kattovalaisin. Tuote oli pelkästään Philipsin omassa pahvilaatikossa, ilman mitään lisäpakkausta. Vähemmän yllättäen lampun lasi on halki. Ei muuta kuin lähettämään takaisin ja toivomaan, että se seuraava kestää kuljetuksen.
Syytän verkkokauppaa tästä kuljetusvauriosta, koska eivät olleen pakanneet yhtään paremmin.
Muutenkin jännä tuo VK.comin kanssa kun palautuksissa on käytettävä erillistä laatikkoa jossa on pehmusteita mutta ne itse toimittavat jossain paperipussisa.Verkkokauppa.com:lta saapui tänään pakettiautomaattiin Philips Hue kattovalaisin. Tuote oli pelkästään Philipsin omassa pahvilaatikossa, ilman mitään lisäpakkausta. Vähemmän yllättäen lampun lasi on halki. Ei muuta kuin lähettämään takaisin ja toivomaan, että se seuraava kestää kuljetuksen.
Syytän verkkokauppaa tästä kuljetusvauriosta, koska eivät olleen pakanneet yhtään paremmin.
Kai ne sentään retail-pakattuja oli?Aina kun olen sieltä tilannut näyttistä, ohjainta tai kovoa, niin ei ole pakattu mitenkään. Pehmustamattomassa paperipussissa vaan lähettelevät.
Kai ne sentään retail-pakattuja oli?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.