Virallinen BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY 2017 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
237
Olin jo tätä tilaamassa mutta ennen maksua koodin syöttämisen jälkeen sanoo "Tennis + Cycling Annual Pass". Eli näkyykö tuolla nyt ES1 ja 2?
"All prices referenced include VAT. Access to all Eurosport Player content for 12 months from the date of purchase. "

Tuota jos uskoo niin pitäisi näkyä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 422
Olin jo tätä tilaamassa mutta ennen maksua koodin syöttämisen jälkeen sanoo "Tennis + Cycling Annual Pass". Eli näkyykö tuolla nyt ES1 ja 2?
Näkyy, tuo sama on nettisivulla tiedoissa ja vahvistusmailissa "UK Annual Pass - Standard" eli se on vaan tolle kampanjalle annettu nimi.

Perjantaina tuo sama oli £2/vuosi mutta vain rajatulle määrälle. Ehdin ottaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
225
Hittolainen, tottakai virtalähteen tarve tulee bf tarjousten JÄLKEEN. Onko mitään kohtuullista gold+ tasoista 500-700w poweria näkyillyt enää maanantaina?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
161
Oishan toi kiva mutta vaikka miten koittaa niin ei saa lisättyä 240GB:tä ostoskoriin
Itellä näkyi korissa 240GB kun kielenä piti saksan, mutta enkun kanssa näytti tuota 120GB korissa.
Rohkein mielin "sujuvan" saksan kanssa tilailin varmuuden vuoksi.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 611
Itellä näkyi korissa 240GB kun kielenä piti saksan, mutta enkun kanssa näytti tuota 120GB korissa.
Rohkein mielin "sujuvan" saksan kanssa tilailin varmuuden vuoksi.
Kun ei saa lisättyä ollenkaan koriin enää, katoaa hintakin vähän väliä, ihan sama mikä kieli
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
282
Kun ei saa lisättyä ollenkaan koriin enää, katoaa hintakin vähän väliä, ihan sama mikä kieli
Loppuunmyyty, oli nimittäin aika levinnyt tarjous maailmalla

Not available.
If and when this item will be back in stock is unknown.
 
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
36
Itellä näkyi korissa 240GB kun kielenä piti saksan, mutta enkun kanssa näytti tuota 120GB korissa.
Rohkein mielin "sujuvan" saksan kanssa tilailin varmuuden vuoksi.
Tilasin vaan halvan johdon, mutta sama ongelma oli tilatessa. Saas nähdä minkä pituinen kaapeli sieltä sitten tulee postissa.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 836
Tilasin kuitenkin :p
Ei ole oikein luottoa noihin pyöriviin kiekkoihin reissuhommissa. Pitkään menty jo useammalla USB tikulla mutta kokeillaan nyt tuollaista välillä. Onkohan sisällä normi SSD eli purettuna sen saa sata väylään kiinni?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Tilasin kuitenkin :p
Ei ole oikein luottoa noihin pyöriviin kiekkoihin reissuhommissa. Pitkään menty jo useammalla USB tikulla mutta kokeillaan nyt tuollaista välillä. Onkohan sisällä normi SSD eli purettuna sen saa sata väylään kiinni?
Paha sanoa, toi koko näyttää niin erikoiselta että voi olla käytännössä mitä vaan sisällä, googlettamallahan se selviää.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Hittolainen, tottakai virtalähteen tarve tulee bf tarjousten JÄLKEEN. Onko mitään kohtuullista gold+ tasoista 500-700w poweria näkyillyt enää maanantaina?
Jos tarve on just nyt, niin tästä ei ole apua, mutta Jimmsillä varmaan alkaa joulukalenteri ja siellä on yleensä ollut jotain Seasonicia tarjolla...
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
216
Olin jo tätä tilaamassa mutta ennen maksua koodin syöttämisen jälkeen sanoo "Tennis + Cycling Annual Pass". Eli näkyykö tuolla nyt ES1 ja 2?
Hyvä kysymys. En osaa itse sanoa varmasti... Itse kuitenkin katson vain noita lajeja, niin ei sinänsä haittaa. Sähköpostimainoksessa joka tuli niin sanottiin "£14.99* gets you every match point at the Australian Open, all stages of the Tour de France and the rest of our epic sporting calendar."

Testasin oston jälkeen kyllä ja silloin näkyi ainakin Curlingia, joten luuliis että kyseessä olisi kaikki ES-nettitarjonta. Playerikin parantunut menneistä vuosista, ja oletuksena tulee jotain HD-matskua!
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 836
Hyvä kysymys. En osaa itse sanoa varmasti... Itse kuitenkin katson vain noita lajeja, niin ei sinänsä haittaa. Sähköpostimainoksessa joka tuli niin sanottiin "£14.99* gets you every match point at the Australian Open, all stages of the Tour de France and the rest of our epic sporting calendar."

Testasin oston jälkeen kyllä ja silloin näkyi ainakin Curlingia, joten luuliis että kyseessä olisi kaikki ES-nettitarjonta. Playerikin parantunut menneistä vuosista, ja oletuksena tulee jotain HD-matskua!
Itseasiassa mun mielestä huonompaan suuntaan on mennyt. Uusin ulkonäkömuutos ei ole onnistunut. Mä lopetin muutenkin tilauksen ku ei tullut enään Bundesliigaa.

Ei ole enään selkeää ohjelmaopasta. Chromecastin hankin aikoinaan, kun on tuki sille tuossa. Pääsi halvemmalla, jos olisi ottanut Elisa Viihteen kautta Eurosportin, koska ylimääräisistä kanavista maksaisi turhaan.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
@Kosamiitti @mölyä Saksalaisessa näppiksessä on tosiaan muutama nappi ristissä. Niiden vaihtaminen päittäin mekaanisessa laudassa ei ole niin yksinkertainen juttu, koska ovat eri rivillä ja napit ovat eri korkeuksisia. Kun napit vaihtaa ristiin niin korkeudet eivät mätsää keskenään rivien välillä, joten lopputulos ei ole kovinkaan ideaali.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
187
CDONin X34A:sta tosiaan olin yhteydessä CDONiin jo perjantaina. Ilmoittivat, etteivät aio tuotetta lähettää, koska virheellinen hinta. Asia on nyt kuluttaja-asiamiehellä ja päätynyt sitä kautta ruotsin vastaavan instanssin käsittelyyn. Ilmoittelen tänne, miten homma etenee.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Mitähän vittua nyt taas?

Mulla taitaa olla nyt tässä reilun 10 vuoden aikana tai ylikin jo varmaan jo joku 6 tai 7 saksasta ostettua näppistä ja vitut se hatun vaihto norminäppiksessä aiheuta mitään eri tasolla olemista...nyt puhun siis perus mekaanisesta enkä mistään vitun ergo-jonne-led hässäkästä...

Macbookki on natsimaasta ja tohon en jaksanut edes repiä aikoinaan irti, se kahden kirjaimen eri sijoittelu ei arkielämää haittaa, päinvastoin itse esim. tykkään sakunäppiksen y kirjaimen paikasta kun olen jo tottunut tuohon.

Ei ole mulla vielä vastaan tullut näppistä missä qwerty-hattujen napit olis eri korkusia.
Ei edes näissä halvoissa natsimaan paskeissa mitä viimeksi tilasin eli alle 70€ mekaanisissa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 335
Esim. Logitechin lyhennetyssä Orionissa hatut ovat eri kokoisia eri riveillä. Ei (onneksi) haittaa vaihtamista. Tämä tosin menee siihen RGBjonne-luokkaan.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Mitähän vittua nyt taas?

Mulla taitaa olla nyt tässä reilun 10 vuoden aikana tai ylikin jo varmaan jo joku 6 tai 7 saksasta ostettua näppistä ja vitut se hatun vaihto norminäppiksessä aiheuta mitään eri tasolla olemista...nyt puhun siis perus mekaanisesta enkä mistään vitun ergo-jonne-led hässäkästä...

Macbookki on natsimaasta ja tohon en jaksanut edes repiä aikoinaan irti, se kahden kirjaimen eri sijoittelu ei arkielämää haittaa, päinvastoin itse esim. tykkään sakunäppiksen y kirjaimen paikasta kun olen jo tottunut tuohon.

Ei ole mulla vielä vastaan tullut näppistä missä qwerty-hattujen napit olis eri korkusia.
Ei edes näissä halvoissa natsimaan paskeissa mitä viimeksi tilasin eli alle 70€ mekaanisissa.
Menee hieman OT, mutta riippuu tietysti mikä näppäinprofiili. Yleisin on OEM joka tässä ylimpänä. Siitä näkee eri rivien näppäinten korkeuden. Kyllä sanoisin että suurimmassa mekaanisia lautoja napit ovat eri korkeudella eri riveillä. Eli kyllä niiden vaihtaminen ristiin rivien kesken aiheuttaa issueita.



 
M

mustekylpy

Vieras (tunnus poistettu)
Ozone Strike näppämistöissä on tuollain keskiriville kallistetut, joten ei voi vaihtaa kuin samalla rivillä olevat.

Layout ei ole niin paha, nuo väärinsijoitetut käytettävät erikoismerkit on lähinnä #, ^ ja +. Sulut ja sellaiset ovat paikallaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Kyllä taas tehdään iso asia mokomasta.

edelleen se suurin ero on yhdessä vitun kirjaimessa stanu-qwertyssä.

ostakaa suomesta jos ahdistaa, itse säästin viimeksi sen 65€ omassa näppiksessä ja yhden kirjaimen ero ei ahdistanut yhtään, varsinkin kun vaihdoin hatun puolessa minuutissa...

mutta repikää nyt esimerkkejä kuinka kaikissa TEIDÄN näppiksissä on kaarevoidut hatut...suurin osa stanuista qwertymeksuista kun on flättejä, ainakin itse osaan KATSOA mitä ostan ettei tarvitse ihmetellä.
(sen verran flättejä että kun y:n ja z:n vaihtaa ei eroa tunnu)

ps.osta halvalla mek.näppis haluamillasi kytkimillä ja vaihda vaikka kaikki hatut, tulee silti halvemmaksi kuin tilata suomesta tuplahinnalla...

ei mulla muuta.

edit:

tollasen itse tilasin viimeksi saksasta, maksoi posteineen 55€ ja suomihinta tässä:
Ozone STRIKE BATTLE, Tenkeyless mekaaninen pelinäppäimistö, Cherry MX Red, musta/punainen - 99,00€

omasta on z ja y vaihdettu ja sivuprofiilista kun katsoo niin mitään eroa ei ole korkeudessa vaikka ozonessa on kaarevat hatut, tosin ostin näitä kaksi aikanaan vain rungoksi, halvemmalla ei löytynyt cherryn kytkimillä vastaavaa ja toiseen tilasin massdropista hatut, hintaa jäi silti vähemmän kun yhdelle näppikselle suomen hinnoilla...

edit: tossa orkkishatuilla oleva missä on hatut vaihdettu (siis z ja y):




 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 335
Helpointa vaihtaa aluksi sopivin päin näppäimet ja laittaa loppuihin tarrat kunhan estetiikka kestää. Oma ranskis näppis oli 8x suomihintoja halvempi. Ei todellakaan kaduta. Ehkä tämä nyt on lähinnä itsellensä selittämistä, mutta pidän siitä että on vähän eri tatsi osassa näppäimiä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 422
Kyllä taas tehdään iso asia mokomasta.
Ja mä en edes ymmärrä miksi hattuja pitäisi ylipäänsâ vauhtaa, koska

1. Yksinkertaisin ratkaisu on jättää hatut alkup. paikoilleen ja vain vaihtaa skandi-layout käyttöjärjestelmästä. Kirjaimista ainoat erot saksalaiseen on Y ja Z, jotka on toisin päin ja jotka löytyy väärälläkin tarralla, sekä Å ja saksalainen U.

2. Erikoismerkeissä tulee jo enemmän eroa kaikki modifier-keyt mukaan luettuna. Läppärissä olen todennut tämä suuremmaksi haitaksi vähemmän kätettyjen erikoismerkkien kanssa joita pitää välillä arpoa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Juuri näin.Tottakai suurin osa io-techin käyttäjistä on tietysti lujaa 180 sanaa minuutissa tahkoavia kirjoittamisen ammattilaisia(lue wasd-pellejä) joille se yhdenkin napin ero lasketaan kriittisenä ajanmenetyksenä koska mahdollinen virhenäppäily....
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Ihan turha tästä on mitään numeroa / avautumista tehdä. Minulle on ihan sama kuka vaihtaa hattuja mitenkin, mutta ei pidä kuitenkaan antaa virheellistä tietoa siitä että napeissa ei olisi eroja ja että niitä voisi vaihtaa ristiin ilman että profiilit eri rivien välillä menee sekaisin.

Itse omistan n. 30 mekaanista näppäimistöä ja niistä ei tietääkseni / muistaakseni yhdessäkään ole hattuja joissa R1 ja R3 olisi samanlainen profiili. Itselleni on tärkeää että näppäimistö on "just eikä ihan" sellainen kuin haluan, siksi en itse pystyisi elämään nappien kanssa jotka olisi väärällä profiililla väärässä paikassa.

Tästä voidaan jatkaa mekaanisten näppäimistöjen ketjussa minne tämä keskustelu myös kuuluu.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 245
Aivan samalla tavalla on turha jauhaa paskaa miten NE KAIKKI näppikset eri layouteilla on käyttökelvottomia.

Lopetan tämän tähän.
(koska olen köyhä ja en omista tällä hetkellä kuin 3 mekaanista joten voitit)
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Ostakkee Duckya niin helppo vaihtaa hatutkin tarvittaessa. Eikä hajoa helposti :kippis:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 597
Mitähän vittua nyt taas?

Mulla taitaa olla nyt tässä reilun 10 vuoden aikana tai ylikin jo varmaan jo joku 6 tai 7 saksasta ostettua näppistä ja vitut se hatun vaihto norminäppiksessä aiheuta mitään eri tasolla olemista...nyt puhun siis perus mekaanisesta enkä mistään vitun ergo-jonne-led hässäkästä...

Macbookki on natsimaasta ja tohon en jaksanut edes repiä aikoinaan irti, se kahden kirjaimen eri sijoittelu ei arkielämää haittaa, päinvastoin itse esim. tykkään sakunäppiksen y kirjaimen paikasta kun olen jo tottunut tuohon.

Ei ole mulla vielä vastaan tullut näppistä missä qwerty-hattujen napit olis eri korkusia.
Ei edes näissä halvoissa natsimaan paskeissa mitä viimeksi tilasin eli alle 70€ mekaanisissa.
Vähän asiallisempaa käytöstä ja kirjoitusta asia-alueilla, kiitos.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
CDONin X34A:sta tosiaan olin yhteydessä CDONiin jo perjantaina. Ilmoittivat, etteivät aio tuotetta lähettää, koska virheellinen hinta. Asia on nyt kuluttaja-asiamiehellä ja päätynyt sitä kautta ruotsin vastaavan instanssin käsittelyyn. Ilmoittelen tänne, miten homma etenee.
Dropbox - Screenshot_20171127-192541.png



:cigar2: peukut pystyssä, että ei käy telttaepisodia postin kanssa.

E: kuvaa en saanut näkymään ainakaan puhelimella, joten laitoin linkin niin ainakin sieltä näkkee miksi M Bison reaktioni :kippis:

E2: pesukone meni rikki juuri äskön, taisi karma iskeä
Oliko teillä maksutavassa eroa? Esim. Carchalla lasku ja Skøgøllä suora verkkomaksu, kun nyt oletettavasti Skøgø ton saa :think::think:

E: btw joillain tullut jo seurantakoodi mutta sen jälkeen peruttu :D:D:D:D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
187
Oliko teillä maksutavassa eroa? Esim. Carchalla lasku ja Skøgøllä suora verkkomaksu, kun nyt oletettavasti Skøgø ton saa :think::think:

E: btw joillain tullut jo seurantakoodi mutta sen jälkeen peruttu :D:D:D:D
Mulla tosiaan maksutapana lasku, mutta toisaalta työkaverillani on myöskin maksutapana lasku ja hän on myös JJFI-koodinsa saanut. Ei oikein mitään johdonmukaisuutta ole nähtävissä tässä :D
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Oliko teillä maksutavassa eroa? Esim. Carchalla lasku ja Skøgøllä suora verkkomaksu, kun nyt oletettavasti Skøgø ton saa :think::think:

E: btw joillain tullut jo seurantakoodi mutta sen jälkeen peruttu :D:D:D:D
Jeps, eli peruutusmaili tuli tähänkin osoitteeseen. Juhlat aloitettiin liian aikaiseen. Vaikka CDON:lla lukisi, että postitettu voi tuote olla vasta keräilyssä heillä, mutta postilta on jo ostettu/tilattu kuljetus. Peruutus tuli noin 2h sitten, mutta ei ole vielä tilaus hävinnyt mihinkään heidän sivuiltaan. Laitoin aspaan asiallista viestiä, että mites nyt näin kun tuote 'on jo postitettu' ja laskutettu. Katsellaan tilannetta ja tarvittaessa kuluttaja-asiamiehiin ja naisiin yhteydessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Millähän verukkeella meinaatte kuluttaja-asiamiehen kautta saada asian läpi? Näytön sivuilla oli kuitenkin normihinta näkyvissä, ja melkeenpä yksikseen tuo riittää verukkeeksi sille, että olisi pitänyt tietää kyseessä olevan hinnoitteluvirhe, kyse kuitenkin jostain about 800€ alennuksesta. Toki päätäni pantiksi en tästä vielä laita, mutta uskoisin että CDON:illa pistetään jo periaatteen vuoksi sen verran kampoihin, että helppo keissi ei ainakaan tule olemaan.

Toki sen ymmärrän että harmittaahan tuo, varsinkin kun joku on selvästi jo saanut näyttönsä. Ei noita kuitenkaan varmaan tarkoituksella ole lähetelty, ja todennäköisesti ne mitkä on päässeet vahingossa lähtemään on löyty postille perään ilmoitus takaisinkutsusta, mikäli asia ollaan huomattu. Ei ole nimittäin eka kerta kuin CDON noukkii paketteja takaisin postikonttorista, kuten täälläkin jo aiemmin mainittiin. Joskus muinoin 2011 jotain Uncharted 3 Collector's Editionia sai hintaan 20€ ja jotain ennakkotilattua, ja lähestulkoon kaikki paketit lähetettiin, mutta vain murto-osa sai paketin oikeasti postista ulos. Porukka tästäkin repi housunsa, mutta asialle nyt ei voinut oikein mitään tehdä kun kyseessä oli selvä hinnoitteluvirhe.
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 938
Vielä on pitkä matka Anttilan konkurssin kaltaiseen farssiin. Silloin konkurssipesän edustajat kävivät jopa postikonttorilla asti takavarikoimassa lähetettyjä tuotteista.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Olin jo tätä tilaamassa mutta ennen maksua koodin syöttämisen jälkeen sanoo "Tennis + Cycling Annual Pass". Eli näkyykö tuolla nyt ES1 ja 2?
Ei noilla mitään kaapeli-tv-tilausta saa vaan pääsyn nettipalveluun ja ilmeisesti rajallisen sellaisen. Kun kyse on UK Eurosportin tarjouksesta, niin ihan satavarmana ei näy Eurosport Nordic, mikä meillä täällä Suomessa on.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 836
Itse suosittelen jättämään sen kuluttaja-asiamiehen tästä casesta sivuun niin jää sillekkin instanssille enemmän aikaa oikeiden riitojen ja ongelmien ratkomiseen.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Millähän verukkeella meinaatte kuluttaja-asiamiehen kautta saada asian läpi? Näytön sivuilla oli kuitenkin normihinta näkyvissä, ja melkeenpä yksikseen tuo riittää verukkeeksi sille, että olisi pitänyt tietää kyseessä olevan hinnoitteluvirhe, kyse kuitenkin jostain about 800€ alennuksesta. Toki päätäni pantiksi en tästä vielä laita, mutta uskoisin että CDON:illa pistetään jo periaatteen vuoksi sen verran kampoihin, että helppo keissi ei ainakaan tule olemaan.

Toki sen ymmärrän että harmittaahan tuo, varsinkin kun joku on selvästi jo saanut näyttönsä. Ei noita kuitenkaan varmaan tarkoituksella ole lähetelty, ja todennäköisesti ne mitkä on päässeet vahingossa lähtemään on löyty postille perään ilmoitus takaisinkutsusta, mikäli asia ollaan huomattu. Ei ole nimittäin eka kerta kuin CDON noukkii paketteja takaisin postikonttorista, kuten täälläkin jo aiemmin mainittiin. Joskus muinoin 2011 jotain Uncharted 3 Collector's Editionia sai hintaan 20€ ja jotain ennakkotilattua, ja lähestulkoon kaikki paketit lähetettiin, mutta vain murto-osa sai paketin oikeasti postista ulos. Porukka tästäkin repi housunsa, mutta asialle nyt ei voinut oikein mitään tehdä kun kyseessä oli selvä hinnoitteluvirhe.
Kuluttajariitalautakunta katsoi telttagaten tapauksessa, että 91 %:n alennus ei ollut hinnoitteluvirhe kampanjan aikaan. Melko varmasti voin sanoa, että eivät katsoisi näyttöäkään hintavirheeksi, jos on kampanjan aikaan ollut tuo tarjous.

CDON:lle eivät nuo isot alennusprosentit ole mitenkään epätavanomaisia. Ja CDON on ainakin tähän asti käsittääkseni noudattanut kiltisti KRIL:n ratkaisusuosituksia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 091
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom