Myyty Beyerdynamic DT 770 PRO, suljetut referenssikuulokkeet, 32 ohm 100 € (Espoo)

Kaner89

Tukijäsen
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
39
Myytävä tuote: Beyerdynamic DT 770 PRO, suljetut , 32 ohm
Hinta: 110 100 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 29.12.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja Kyllä
Muuta huomioitavaa: Ostin kuulokkeet ja modmic wirelessin (myös myynnissä!) langattoman headsetin tilalle, mutta huomaan edelleen kaipaavani langattomuutta, joten kuulokkeet jäänyt ylimääräisiksi.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoo, Espoonlahden alue
Toimitustapa: Nouto tai posti (ostaja maksaa kulut)
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen


Kuva:

Kuulokkeet.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.04.2019
Viestejä
473
Lähteekö 70e + postikulut?
Perutaan sittenkin, ei ollutkaan juuri ne mitä etsin
 
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
4
Hei. Onkohan nämä edelleen myynnissä? Haluaisin tarjota 80 euroa plus postikulut.
 

Kaner89

Tukijäsen
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
39
Tervehdys! On vielä myynnissä, 80€+postit sopii hyvin. Laitatko mulle YV:llä tietoja niin laitan tulemaan postissa tässä lähipäivinä :)
 
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
4
Moikka. Mainiota. Liityin tänne foorumille vasta, enkä ole vielä keksinyt, miten pääsen lähettämään yksityisviestejä. :O

Pystytkö lähettämään minulle yksityisviestin, niin pääsen varmaan vastaamaan siihen?
 
Liittynyt
25.08.2020
Viestejä
89
Moikka. Mainiota. Liityin tänne foorumille vasta, enkä ole vielä keksinyt, miten pääsen lähettämään yksityisviestejä. :O

Pystytkö lähettämään minulle yksityisviestin, niin pääsen varmaan vastaamaan siihen?
YV viestiettely ei taida toimia kumpaankaan suuntaan jos uusi accountti, helpompi jos jaatte sähköpostin tai puh. numeron keskenänne
 
Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
4
Tervehdys! On vielä myynnissä, 80€+postit sopii hyvin. Laitatko mulle YV:llä tietoja niin laitan tulemaan postissa tässä lähipäivinä :)
Moikka, Kaner89. Lisäsin sähköpostiosoitteeni käyttäjäprofiilini "tietoja minusta" -kohtaan. En viitsinyt kirjoittaa yhteystietoja suoraan tähän, ettei ole kaiken kansan luettavissa. Jos pystyt tsekkaamaan osoitteeni sieltä ja laittamaan viestiä niin hoidetaan asia sitä kautta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 569
Viestejä
4 236 804
Jäsenet
71 222
Uusin jäsen
breiska

Hinta.fi

Ylös Bottom