Battlefield V

Joo pelituntuma on jotenkin huimasti erilainen kuin ennen. Ehkä tottumiskysymys... Kuten se, että ennen jokasta päivitystä saa ajaa repairin Originista itse pelille.
 
Nyt on tapahtunut semmoinen ikävä juttu että:
Äänet pätkii.
 
Jahas uutta mappia. Maanalainen osuus liian lyhyt. Miksi laitettu vain yksi lippu sinne ja muutenkin vain kolme. Fps tippuu välillä kolmeenkymmeneen eli joku kusee sielläkin. Kolme servua ja jokaisessa yksi huijari.
 
Enpä muista missä mapissa conquest olisi ikinä ollut yhtä puuduttavaa. Tylsempää kuin Panzerstormissa ja Hamadassa, mikäli mahdollista. Rundit kestävät arviolta kolme ja puoli vuotta sekä conquestissä että breakthroughissä. Pienen tauon jälkeen peli tuntui muutenkin menneen entistä enemmän siihen suuntaan, että jengi kiemurtelee lattialla/kolossa/missä tahansa varjossa MMG/LMG kädessä ja pitää nappia pohjassa. Tuntui vähän korostuvan erityisesti tässä Metron versiossa.

Kunpa tulisi edes mahdollisuus tallentaa muutama erilainen loadout classia kohden.
 
Viimeksi muokattu:
Jahas uutta mappia. Maanalainen osuus liian lyhyt. Miksi laitettu vain yksi lippu sinne ja muutenkin vain kolme. Fps tippuu välillä kolmeenkymmeneen eli joku kusee sielläkin. Kolme servua ja jokaisessa yksi huijari.
Jäätävä stutter on kyllä. Välillä vähän helpottaa mutta ei pitkäksi aikaa.
 
Ite tykkään tosta metrosta aikas paljon.
Upeeta kaaosta! :D

hyvä kenttä kaikinpuolin. Tuli useampiki roundi vedettyä. Paljon parempaa räiskintää mitä bf1 fort de vaux tai bf4 locker. Konepiistoleilla vasta puoli ramboili ja yritti väkisin rynnäköidä suoraan luotimuuria vastaan.
Tuota kenttää ku pelaa tulee ihan erilainen fiilis. Aivan ku se olisi ihan eri peli.:D
 
mikä tätä paskaa nyt vaivaa, pystyn pelaamaan 1-3 mappia jonka jälkeen mapin vaihdossa tulee server disconnected. eipä ole tämmöistä ongelmaa ennen ollut kuin tänään
 
Jäätävä stutter on kyllä. Välillä vähän helpottaa mutta ei pitkäksi aikaa.
Sen kyllä melkein jo tietää että kun BF:ään tulee uus päivitys niin voi odottaa että fps jostain syystä taas tippuu syystä x :dead:
Sitten saapikin odotella seuraavaa päivitystä joka korjaa edellisen päivityksen ja toivoa että tämä uusi ei riko mitään :rofl:
 
varmaan täällä käyty läpi, mutta en löytänyt.

Peli alkaa aina alusta. Löysin kaikenlaisia "nimeä uudellen tiedosto", "ota pilvitallennus pois" tyyppisiä ratkaisuja, mutta mikään ei auta.

Intro alkaa aina alusta. Aina. Mikä p****le.
 
On kumma ettei peliin saada jonkun sortin äänestystä että saisi huijarit pois vaikka tyyliin viisi ääntä kummaltakin puolen ja kaveri lentäisi pihalle ja tuon jälkeen
tulisi vaikka 10 tunnin banni joka serverille niin alkaisi ehkä kiinnostaa pelata rehellisesti
Äskettäin thestyl1 niminen kaveri pelasi metroa sniperinä tyyliin 60 tappoa 2 kuolemaa ja porukka molemmin puolin halusi eroon äijästä mutta minkäpä teet...
 
On kumma ettei peliin saada jonkun sortin äänestystä että saisi huijarit pois vaikka tyyliin viisi ääntä kummaltakin puolen ja kaveri lentäisi pihalle ja tuon jälkeen
tulisi vaikka 10 tunnin banni joka serverille niin alkaisi ehkä kiinnostaa pelata rehellisesti
Äskettäin thestyl1 niminen kaveri pelasi metroa sniperinä tyyliin 60 tappoa 2 kuolemaa ja porukka molemmin puolin halusi eroon äijästä mutta minkäpä teet...


Viime päivinä niitä on riittänyt. Lähes jokaisella servulla yksi huijari. Metrossa 80-1 kd eikä kukaan edes sano mitään.

Paras oli tänään kolme Kiinaan viittaavaa nimeä ja pingiä samassa tiimissä. Yksi lensi ja veteleli hävittäjän konnarilla porukkaa lakoon kilometrin päästä. Yksi ampui tankilla kaikkien puskien ja kivien taakse vaikka ei voinut nähdä sinne muutaman sadan metrin päähän. Kolmas sniputteli pelkkiä hedareita. Kaikilla pingi yli 180.
 
varmaan täällä käyty läpi, mutta en löytänyt.

Peli alkaa aina alusta. Löysin kaikenlaisia "nimeä uudellen tiedosto", "ota pilvitallennus pois" tyyppisiä ratkaisuja, mutta mikään ei auta.

Intro alkaa aina alusta. Aina. Mikä p****le.

lähti nyt toimimaan. oliko se tuo avast. ei tiedä...
 
Viime päivinä niitä on riittänyt. Lähes jokaisella servulla yksi huijari. Metrossa 80-1 kd eikä kukaan edes sano mitään.

Paras oli tänään kolme Kiinaan viittaavaa nimeä ja pingiä samassa tiimissä. Yksi lensi ja veteleli hävittäjän konnarilla porukkaa lakoon kilometrin päästä. Yksi ampui tankilla kaikkien puskien ja kivien taakse vaikka ei voinut nähdä sinne muutaman sadan metrin päähän. Kolmas sniputteli pelkkiä hedareita. Kaikilla pingi yli 180.
Kaikki kenellä on kd yli 5 on kysymysmerkkejä. Varsinkin jos pelaavat pelkkää infyä. Uguu clan ja Heroiiniheikki yksi isompia apinoita tässä maassa. On apuja käytössä ja runsaasti.
 
Laitetaans tännekin tää ongelma mitä kysyin 5700 XT -ketjussa. Päivitin siis GTX 1060:n 5700 XT:hen ja nyt ei fps ole ollenkaan sitä mitä pitäisi. Borderless mode toimi aavistuksen paremmin kuin full screen. Radeon settingseistä ei ole chill tai fps limit päällä. En tiedä, onko siellä joku muu asetus mikä voi tätä aiheuttaa?

"Mikähän mahtaa olla vikana, kun BFV:ssä 1080p ultralla gpu usage pysyy alhaisena (50-80 %) ja fps on todella huono (60-100 fps). 7700k@4,8GHz ei voi jarruttaa noin paljoa, siitä olen varma. Grafiikka asetusten muuttelu ei juurikaan vaikuttanut. Näyttiksen kellot tippuu välillä alle 1000MHz.

BF1:stä kun testasin, niin se pyöri melko hyvin. Ultralla n. 140 fps ja gpu usage 85-99 %.

Mulla oli muistaakseni samanlainen ongelma joskun aiemmin 1060:n kanssa BF1:ssä tai BF4:ssa, mutta sen sain korjattua jotenkin, ehkä windowsin uudelleen asennuksella(?)

Lisäys. Päävalikossa pysyy gpu usage 99 %:ssa ja fps 170-200. Ultralla pelatessa fps kuuluisi olla n. 140."
 
Pelaan ite yleensä aina squad leaderina ja tossa metrossa ainakin ärsyttää ihan sikana breakthroughssa, että se orderi ei pysy siinä mihin sen laitan, vaan siinä on hetken ja sit se lähtee pois.

MIKS?!

Siinä kuitenkin joko puolustetaan tai hyökätään A:lle, ni miks se ei voi vaan olla siinä kun sen siihen kerran laitan.

Ja ok, ehkä siinä kohtaa on ihan sama onko orderia vai ei, mutta eikö siitä saa pisteitä jos on orderi A:lla ja tekee siellä tuhoa?

Tai sit ku siinä on se A ja B... ni jos squadina mennään pelkästään B:lle ja pidetään B, ni sit pitää rämpätä sitä orderia siihen kokoajan.
 
Kyllä se niin on, että nyt tuli mitta täyteen! Olen pelaillut viimeisten kuukausien aikana 100% tuota firestormiä, mutta kyllä nyt lähti tuo paska poistoon. En saatana tiedä tekeekö dice jotain kokeita aivokuolleiden koomapotilaiden kanssa mutta ei jumala*ta voi olla näin, että matseista 99.8% on sellaisia että oma tiimi joutaisi saippuatehtaalle raaka-aineeksi. En kyllä jumalauta suosittele kenellekään tätä roskaa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen battlefield minkä omilla euroillani ostan. Codeistakin on ollut enemmän viihdettä vaikka nekin ovat sellaista ripulia että oksat pois, mutta tämä veti kyllä pohjat.

Ihan oikeasti kyllä se jostain kertoo, kun arkisinkin duunin jälkeen yrittää pelailla ja kaikesta tähän peliin liittyvästä jää puhdas paskan maku suuhun. Keskittykää vain dicen koodarit siihen grafiikkaan kun itse peli on niin käsittämätöntä ripulia että ei saatana enää akuisten oikeasti pysty.

Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?
 
Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?

Itse pelannu aikalailla pelkästään tuota Hell Let Loosia sen jälkeen kun se julkastiin Early Accessiin. Kaikki mikä nyppii bäfässä, toimii HLL:ssä. Toki keskeneräinen ja ei täydellinen mutta pelaaminen 10 kertaa nautinnollisempaa kun bäfässä nykyään.
 
Tuo "metro" on kyllä parhaimmillaan todella viihdyttävää asemasotaa, mutta huonon tiimin vaikutus korostuu kyllä moninkertaisena. Olisin melkeen toivonu vielä pidempää tunnelia ja kapeampaa kenttää. Jostain masokistisesta syystä alkuperäinen metro oli mukava paikka käydä tasasin väliajoin keräämäs kuolemia. Tässä saksan versiossa on liiankin helppo kiertää vihollisen taakse ja tappaa kaikki. Jokatapauksessa hyvä lisä, jos haluaa joskus pelata vähän nopea tempoisempaa peliä, ilman kilometrin seikkailua.
 
Mä en oikeen ymmärrä miten toi autobalance toimii (ei toimi). Eka voitetaan peli helposti, sitten peli vaihtaa squadin (täys squadi) häviäjien puolelle ja sitte häviäjien puolelta porukka lähtee pois ja sitte seuraava peli alkaa tyylii 14v32 ja sitte joko koko euroopasta ei löydy pelaajia sille servulle tai peli ei päästä pelaajia sille servulle. Breakthroughssa varsinkin jos peli alkaa noin, ni peli on suoraan hävitty ku vihollinen pääsee heti vyöryttää.

Voi taas miettiä minkä takia tossa pelissä ei oo niin yksinkertaista juttua ku shuffle minkä se tekee ennen kun kierros alkaa, ettei se peli ala 14vs32. Ja kun porukkaa huomaa ton, ni kohta siellä on 8 pelaajaa tiimissä, eikä uusia pelaajia tule... tai tulee ehkä joskus, mutta sitten se onkin jo myöhästä.
edit: ja ne jotka joinaa siihen peliin ja huomaa, että siellä on 8 pelaajaa puolella tuskin jää sinne vaan vaihtaa servua taas.

Ja kun tietää miten paska toi pelin autobalance on, niin dicen pitäis lopettaa kokonaan niitten omien algoritmien käyttäminen ja randomella laittaa squadit vastakkain.

edit: ja tässä kartassa taas oikein korostuu pelaajien putkiaivoisuus, kun conquestissa pystyy juosta monesti sivureittejä suoraan A:lle tai C:lle. Kaikki painaa siinä B:llä ja reunat on vapaita. Toki se on hyvä varsinkin jos vastustajien puolelle osuu ne 32 putkiaivoa.

edit: ei nyt liity bäfään, mutta iso kartta tai pieni kartta, niin porukka on samassa klimpissä eikä mitään hajua että vois kiertää sivuista, ni haluisin tehä psykologisia kokeita ihmisillä ja tehä vielä pienempiä karttoja ja kattoo kuinka pieneen tilaan ihmiset änkee ittensä ilman että ne tajuaa että vois flankkaa sivuista. :D

edit: balance kyllä toimii näköjään vaan siihen suuntaan, että jos on voittajien puolella ni balansoi häviäjien puolelle, mutta jos on häviäjien puolella, ni on sitten vaikka 6 tuntia putkeen häviäjien puolella jos on sillä servulla. Käsittämätöntä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se niin on, että nyt tuli mitta täyteen! Olen pelaillut viimeisten kuukausien aikana 100% tuota firestormiä, mutta kyllä nyt lähti tuo paska poistoon. En saatana tiedä tekeekö dice jotain kokeita aivokuolleiden koomapotilaiden kanssa mutta ei jumala*ta voi olla näin, että matseista 99.8% on sellaisia että oma tiimi joutaisi saippuatehtaalle raaka-aineeksi. En kyllä jumalauta suosittele kenellekään tätä roskaa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen battlefield minkä omilla euroillani ostan. Codeistakin on ollut enemmän viihdettä vaikka nekin ovat sellaista ripulia että oksat pois, mutta tämä veti kyllä pohjat.

Ihan oikeasti kyllä se jostain kertoo, kun arkisinkin duunin jälkeen yrittää pelailla ja kaikesta tähän peliin liittyvästä jää puhdas paskan maku suuhun. Keskittykää vain dicen koodarit siihen grafiikkaan kun itse peli on niin käsittämätöntä ripulia että ei saatana enää akuisten oikeasti pysty.

Jaahas. Mitähän sitten... Siegeä?
Ei tuota kannata randomien kanssa pelata. Ainakin kolme suomalaista discord kanavaa löytyy missä on järkeviä tiimikavereita tarjolla.

E: PC:llä siis
 
  • Tykkää
Reactions: dea
edit: balance kyllä toimii näköjään vaan siihen suuntaan, että jos on voittajien puolella ni balansoi häviäjien puolelle, mutta jos on häviäjien puolella, ni on sitten vaikka 6 tuntia putkeen häviäjien puolella jos on sillä servulla. Käsittämätöntä.
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Jos voittajat siirrettäisiin häviäjien puolelle ja häviäjät voittajien puolelle, niin olisiko tiimit siinä tapauksessa muuttuneet mihinkään? Ja ei, en ole eri mieltä balansoinnin toimimattomuudesta, mutta eihän tuo nyt ihan väärältä logiikalla kuulosta.
 
Tässä lauseessa ei ole mitään järkeä. Jos voittajat siirrettäisiin häviäjien puolelle ja häviäjät voittajien puolelle, niin olisiko tiimit siinä tapauksessa muuttuneet mihinkään? Ja ei, en ole eri mieltä balansoinnin toimimattomuudesta, mutta eihän tuo nyt ihan väärältä logiikalla kuulosta.

Eh... tarkotin, että jos pelaa voittajien puolella (pelas ite miten hyvin tahansa), niin aina peli balansoi hävjiäjien puolelle.
Sit jos pelaa häviäjien puolella (pelas miten hyvin tahansa), niin sitä häviää sitten vaikka 42 peliä putkeen.

Ei niitä kaikki tarvii vaihtaa. Enkä tiiä onko tää vaan jotenkin mulla ja tällä porukalla millä pelaan, jos muilla ei oo sit sellasia ongelmia.

Esim tänään pelasin kaverin kaa ja voitettiin eka peli ni bam, peli balansoi silleen, että loput pelit pelattiin easy level bottien kanssa.
Sit myöhemmin pelasin suoraan easy level bottien kanssa ja en tiiä miten se balansoi, mutta kaikki pelit oli hävitty.

Ja taas kun katto karttaa, ni omat oli siin keskellä. Ihan sama mitä tapahtu ni omat oli keskellä. Oma pää lähtee, ni omat istuu keskellä. Sivut vuotaa kun seula, omat istuu keskellä.

edit: lisätään nyt vielä, että tässä pelissä 7 peliä putkeen häviäjien puolella taitaa olla oma ennätys. Halusin nähä monta peliä putkeen siinä onnistuu, mutta en jaksanu enää pidempään kattoo ja lopetin siihen (sinä päivänä). :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Jos balanceri toimisi täydellisesti, jokaisen pelaajan voittoprosentti olisi noin 50%. Eli mitä parempi pelaaja olet, sitä huonompien tiimikavereiden kanssa joudut pelaamaan. Itse ainakin toivon niitä tasaisia pelejä. Lopputuloksella ei ole niin suurta väliä.
 
Lopetin bäfä vitosen naputtamisen, kun alkoi tuntumaan etten muuta tee ku otan selkään ja ootan parempaa tiimiä.
Eli joko olen todella hyvä, tai sitten TODELLA huono pelaaja :D
 
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.
 
Onko vieläkään tietoa onko tulossa Custom servereitä? Joudun hakkaamaan vain BF4:sta, josta sentään löytyy kunnollisia servereitä vielä.

Viimeisin tieto sen tilanteesta taitaa olla tämä:
Private Games - Our September update will not enable Private Games as we had hoped. It’s absolutely coming to Battlefield V but we have slowed our progress here in order to keep our focus on fixing issues, and ensuring that you're receiving the right standard of quality with each update. Our next Blog from the development team will be detailing the full feature set that we’re expecting with the first release of Private Games. This feature is now planned to release during Chapter 5.

Eli ensi kuussako se sitten tulisi eli tämän nyt menossa olevan Battlefestin jälkeen. :nb:
 
Battlefield oli tällä viikolla täydellinen peli. Pysty pelaa sitä metro karttaa looppina jos halus. Nyt sitäkää ei voi sitte enää tehä. :tup: Nyt sitte tää onkin taas paskaa.
Vai voiko jotenkin pelaa yhtä karttaa putkeen jos niin haluaa?

edit: nooo, ehkä sit jatkuu taas ku saa tehtyä oman servun, että ei tarvii pelaa noita paskamappeja.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
 
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?
Ajastinpa huvikseni: ~26sec kesti latautuminen pelin menuun, kun klikkasin pelin käyntiin originista. Asennettuna NVME ssd:llä, 2700X prossu.

Mutuilisin, että aikalailla yhtä kauan kesti aiemmissa versioissakin.
 
Kiva, just kokeilin itsekin, 3 min 45 sec. Peli asennettu ssd:lle, peli on korjattu, ssd:n nopeus testattu ok ja kaikki muu toimii normaalisti.
 
Mä oon jo pitkin syksyä ihmetellyt pitkiä latausaikoja jo alkaen työpöydältä kun käynnistää pelin niin varmaan pari minuuttia ruutu mustana, ainoastaan Bf latauskuvake pyörii oikeassa ylänurkassa. Samoin matsien alkaminen tuntuu kestävän huomattavasti pidempään kuin ennen. Onko muilla sama tilanne?

Voisiko dx12 aiheuttaa tuollaista? Itse kun napsautin kyseisen asetuksen päälle taannoin niin oli kyllä käynnistymisen kanssa ihmeellisiä ongelmia. Tai sitten tee kuten itse tein ja poista tuo koko pa*ka peli. Elämästä tulee kertalaakista huolettomampaa.
 
Ootko kokeillut originista repairia? Eli oikeeta clickiä pelin kuvakkeen päällä ja repair.

Joo oon parikin kertaa koittanut tuota eikä vaikutusta.

Voisiko dx12 aiheuttaa tuollaista? Itse kun napsautin kyseisen asetuksen päälle taannoin niin oli kyllä käynnistymisen kanssa ihmeellisiä ongelmia. Tai sitten tee kuten itse tein ja poista tuo koko pa*ka peli. Elämästä tulee kertalaakista huolettomampaa.

Mielestäni mulla on tuo Dx12 ollu päällä koko ajan mutta tarvii sekin testata päälle/pois. Ei viitsi poistaa kun on kuitenkin mielestäni paras tämän hetkinen pyssyhippa mitä on tarjolla.
 
No joo selvisi tämäkin, mulla oli asetuksissa tuo Dx12 päällä ja muutin sen nyt Dx11 niin latausajat on ns. normaalit. Aiempi näytönohjain oli Vega 56 ja viikko sitten vaihtui kortti RX5700 XT:hen. Vegalla tuo Dx12 on toiminut alusta asti ihan ok.
 
No joo selvisi tämäkin, mulla oli asetuksissa tuo Dx12 päällä ja muutin sen nyt Dx11 niin latausajat on ns. normaalit. Aiempi näytönohjain oli Vega 56 ja viikko sitten vaihtui kortti RX5700 XT:hen. Vegalla tuo Dx12 on toiminut alusta asti ihan ok.

No hyvä että selvisi :tup:. Itsellä rx 580 ja kait tuon silläkin "pitäisi" toimia :tdown:
 
Useamman kerran joutunut exitoimaan kun syntyminen ei onnistu kuoleman jälkeen. Pääsee valikkoon ja äänet kuuluu mutta ei tule deploy valikkoa. Mikä tuohon auttaa tahi voiko sitä välttää?
 
Mikähän idea tuossa on, että Rush ei voi olla pysyvä pelimuoto? Itse olen aina pitänyt siitä. Uskoisin, että aika moni muukin.
 
Toi rush... Pelaajia lähtee pois ja sit kukaan ei joinaa peliin ja peliä joutuu vääntää 8vs16. Onko se ihan normaalia, ettei euroopasta löydy yhtään pelaajaa joinaamaan siihen servuun vai meneekö ne servut jotenkin lukkoon, ettei sinne voi joinata kesken pelin?
 
Toi rush... Pelaajia lähtee pois ja sit kukaan ei joinaa peliin ja peliä joutuu vääntää 8vs16. Onko se ihan normaalia, ettei euroopasta löydy yhtään pelaajaa joinaamaan siihen servuun vai meneekö ne servut jotenkin lukkoon, ettei sinne voi joinata kesken pelin?

Itse liityn aina peliin josta puuttuu 1 tai 2 pelaaja. Ikinä en käytä sitä automaattista vaihtoehtoa. Eiköhän suurin osa näin myös toimi joten johtuu varmaan siitä.
 
Mistähän johtuu järkyttävä lagiminen roundin alussa? Eli kun kartasta siirtyy itse peliin, niin tökkii kuin diaesitys ja aluksi FPS on jossain 40 tuntumassa nykimisien kera, kunnes hiljalleen nousee normaaliin 120 paikkeille. Jos spawnaa suoraan rähinän keskelle, niin varma kuolema. Viime päivityksissä tullut tuo ongelma ja aiemmin DX12 toimi paremmin, mutta nyt DX11 auttoi tuohon ongelmaan hieman. Peli on asennettu NVME SSD:lle, eli siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Aikanaan täysin eri kokoonpanolla oli myös BF1:ssa vähän samaa ongelmaa :think:
 
Viimeksi muokattu:
Mistähän johtuu järkyttävä lagiminen roundin alussa? Eli kun kartasta siirtyy itse peliin, niin tökkii kuin diaesitys ja aluksi FPS on jossain 40 tuntumassa nykimisien kera, kunnes hiljalleen nousee normaaliin 120 paikkeille. Jos spawnaa suoraan rähinän keskelle, niin varma kuolema. Viime päivityksissä tullut tuo ongelma ja aiemmin DX12 toimi paremmin, mutta nyt DX11 auttoi tuohon ongelmaan hieman. Peli on asennettu NVME SSD:lle, eli siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni.

Aikanaan täysin eri kokoonpanolla oli myös BF1:ssa vähän samaa ongelmaa :think:
Pelistä. Ollut julkaisusta asti noin vaikka olisi mikä nasan tietokone.
 
Ilmaisena viikonloppuna tuli testattua tämä ja huomio kiinnittyi tehontarpeisiin. 1440p resolla FPS:st pyöri siinä 60-80fps tuntumassa Ultra asetuksilla. Näyttiksenä MSI GTX 1080 Gaming X. Prossuna i7-4790K, joka oli koko ajan 100% pelatessa. Kokeilin kaikki twiikit DX12, future frame jne, mutta en saanut tuota prossun kuormitusta laskemaan. Selkeä pullonkaula siis? :think:
 
Ilmaisena viikonloppuna tuli testattua tämä ja huomio kiinnittyi tehontarpeisiin. 1440p resolla FPS:st pyöri siinä 60-80fps tuntumassa Ultra asetuksilla. Näyttiksenä MSI GTX 1080 Gaming X. Prossuna i7-4790K, joka oli koko ajan 100% pelatessa. Kokeilin kaikki twiikit DX12, future frame jne, mutta en saanut tuota prossun kuormitusta laskemaan. Selkeä pullonkaula siis? :think:
Itsellä i7-6700k ja pyörii kokoajan siellä +70 prossaa. Ei kauheen optimoitu prossulle :tdown:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 897
Viestejä
5 055 381
Jäsenet
80 999
Uusin jäsen
samuellsson

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom