Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Redditin puolella juhlittu tätä päivitystä jonain isona saavutuksena, mutta:Jep. Xboxilla pysty äsken kaksi erää Firestormia pelaamaan. Niissä kahdessa pingi oli ~200 ja kolmannessa pelissä serveri kaatu. Hienoa Dice! Ilmeisesti myös muitakin ongelmia tullut takaisin, kuten loottaus kuolleelta viholliselta on jälleen rikki.
USKOMATONTA TOIMINTAA NÄIN ISOLTA PELIYHTIÖLTÄ
"We're aware of it and afaik a fix is currently being tested. Hopefully it can be fixed server side to prevent a client update."Siis onhan tämä nyt aivan käsittämättömän huonossa kunnossa tuon viimeisen pätsin jäljiltä. Tuli varmaan kymmenkunta firestormia pelattua tänään ja taisi olla yksi hyvä servu pingien osalta. Jonotusajat kasvaneet entisestään ja rupeaa olemaan siinä paikkeilla että heikkohermoisimmat eivät varmasti tuota kovin kauan jaksa katsella. Lootit menee oudosti samaan stackiin maahan mistä ne joutuu yksitellen keräilemään niin että tiputtaa jo omassa repussa olevat romut ja aseet eka muualle toivoen etteivät katoa tai että oman squadin tyypit eivät nappaa niitä. Vituttaa erityisesti jos puutetta healeista tai armoreista kun ovat kasan alimmaisina...
Firestorm soolo on niin perseestä etten kyllä käyttäisi aikaa hetkeäkään siihenPC:llä ei edes löydy firestormille solo peliä. Ja kaikki muut servut vähintään 100 pingillä
Tainnut karata pelaajat tämän pätchin myötä.
Firestorm soolo on niin perseestä etten kyllä käyttäisi aikaa hetkeäkään siihen
Firestorm soolo on niin perseestä etten kyllä käyttäisi aikaa hetkeäkään siihen
Soolossa vikana kämppiminen. Mukava kuolla VGO/MG/boys äijille jotka istuvat puun alla. Nimittäin taidolla ei ole enää mitään väliä kun VGO sulattaa täydet armorit muutamassa sekunnissa. Jos pelaat PC:llä niin kannattaa hypätä meiän porukkaan niin ei ole ongelmaa täydestä firestorm squadista. Omasta mielestä soolon voisi vaihtaa duo pelimuotoon.Mikäs vika solossa mukamas? Squadissa omalla kohdalla se vika ettei ole vakkari 4-hengen porukkaa, joten lähes poikkeuksetta kaksi jantteria ovat pikemminkin taakka kuin apu sooloilun, kimpassa pysymisen, loottien varastelun/omimisen, autoilla metelöinnin ja miljoonan muun perseilyn muodossa. Kiva se on selviytyä kahdella miehellä loppuun asti kun vastassa on todennäköisesti edes jollain tavalla kommunikoiva squadi. Tällä hetkellä 34 squad voittoa ja suurin osa noistakin ovat sellaisia, että kahdella miehellä se homma hoitui. Solossa voi ainakin sanoa, että vika oli itsessä jos tulee nappoon.
Imo tärkein pelimuoto puuttuu ja se on duo. Saisi tulla takaisin.
On tätä yritetty mutta paskaahan tämä on ja isoa jöötiä sellaisenaan. Näin käy jos mennään vaan grafiikka edellä ja unohtuu mitä varten peli on tehty. Battlefield 1:nen näytti jo suunnan mihin nämä ovat menossa ja tämä kyllä lukitsee sen surkeudellaan. Jos käy kokeilemassa Bad Comppany 2:sta niin aika nopeaa tajuaa missä on menty pieleen ja totaalisesti.
Pelaatkohan tuota grind pelimuotoa? Tuo on jonkunlainen paska versio conquestissa jossa ahdettu peli yhteen putkeen.Valitsenko väärän pelimuodon vai miksi kaikki mapit ovat suoria putkia?
Tullut pelattua tätä aika vähän, mutta päivityksen jälkeen innoistuin uudelleen.
Valitsenko väärän pelimuodon vai miksi kaikki mapit ovat suoria putkia? Tuntuu aika älyttömältä pelata conquestia sillan muotoisessa mapissa..
Hamadan breaktrough on myös muuttunut aivan älyttömäksi. Hyökkääjät juoksevat ensin avonaisella aavikolla ylämäkeen ja puolustajat odottelevat muurien suojissa..
QA-tiimi? Eikös Åken koulu ole jo alkanut eli kesätyöt ovat ohi tältä vuodelta?Onhan se kiva että ongelmiin puututaan rivakasti, mutta asiaa auttaisi enemmän se, että QA-tiimi olisi edes puolittain hereillä ja seuloisi tuollaiset bugit pois ennen patchin julkaisua..
Pelaatkohan tuota grind pelimuotoa? Tuo on jonkunlainen paska versio conquestissa jossa ahdettu peli yhteen putkeen.
Heh..en maksanut mitään ja silti on paskaa jöötiäOnneksi taisin maksaa tästä ilosta muistaakseni 21 e...
Jep. Muutenkin tämä BF:n nettipeli on semmosta kaahottamista ja kohkaamista jossa ei ole mitään järkeä. Ei maksa vaivaa kyllä. Isot kartat mutta mitä hyötyä niistä on? Vihut näkyy tägit päänpäällä, tähtäämisellä ei ole mitään hyötyä, tankit ja muut härvelit on paperia, nettikoodi kusee jne.PC:llä ei edes löydy firestormille solo peliä. Ja kaikki muut servut vähintään 100 pingillä
Tainnut karata pelaajat tämän pätchin myötä.
Mikähän taas lie kun viimesimpien päivitysten jälkeen fps pelissä tippunut huomattavasti?
liekkö liian huono gpu, onhan tuo raskas peli..
Siis ennen viimeisintä päivitystä FPS on ollut 1440p resolla aikalailla kaikki ultralla RTX päällä ~70-90 ja nyt tippuu välillä alle 60 fps.liekkö liian huono gpu, onhan tuo raskas peli..
/eli kannattaa configit resetoida. Yleensä se auttaa päivityksien jälkeen.
En ainakaan huomannut että olisi tullut mitään uutta tai resetoitunu, mutta pittääpä tuota vielä kattellaOletko tarkistanut, että päivitykset eivät ole resetoineet jotain asetuksia tai tuoneet uusia mitkä syövät fps?
Jos koneessa on signaturen mukainen RTX2080 niin tuskin.
Siis ennen viimeisintä päivitystä FPS on ollut 1440p resolla aikalailla kaikki ultralla RTX päällä ~70-90 ja nyt tippuu välillä alle 60 fps.
Onkait tuo 2080 tähän asti ihan hyvin riittänyt![]()
autoteambalance 1Oon kiinnittäny huomiota, että jos pelaan kaks peliä voittajien puolella, ni peli vaihtaa mut kolmannessa pelissä häviäjien puolelle.
Nyt piti ottaa screenshotit toisen pelin loputtua ja kolmannen pelin alusta ja olin ainoo joka vaihto pois voittajien puolelta.
Ei tää oo enää tottakaan. Siis miten tää on maholllista?!
Tossa screenshotissa noi siniset viivat on ne jotka oli ekat kaks peliä voittajia ja punaset häviäjiä, harmaat uusia pelaajia.
Olin ainoo joka vaihto puolta.
Voiko joku selittää? Oon monta kertaa puhunu, että voittaminen on jotenkin lähes mahdotonta ja peli ihan tahallaan vielä vaihtaa voittajien puolelta pois.
edit: ja ne pelit voitettiin yli 200 pisteellä. Luuleeko tää peli että oon yksin 200 pisteen arvonen?
edit2: toka peli voitettiin 325 pisteen erolla.
![]()
Oon kiinnittäny huomiota, että jos pelaan kaks peliä voittajien puolella, ni peli vaihtaa mut kolmannessa pelissä häviäjien puolelle.
Nyt piti ottaa screenshotit toisen pelin loputtua ja kolmannen pelin alusta ja olin ainoo joka vaihto pois voittajien puolelta.
Ei tää oo enää tottakaan. Siis miten tää on maholllista?!
Tossa screenshotissa noi siniset viivat on ne jotka oli ekat kaks peliä voittajia ja punaset häviäjiä, harmaat uusia pelaajia.
Olin ainoo joka vaihto puolta.
Voiko joku selittää? Oon monta kertaa puhunu, että voittaminen on jotenkin lähes mahdotonta ja peli ihan tahallaan vielä vaihtaa voittajien puolelta pois.
edit: ja ne pelit voitettiin yli 200 pisteellä. Luuleeko tää peli että oon yksin 200 pisteen arvonen?
edit2: toka peli voitettiin 325 pisteen erolla.
![]()
Mä voin yrittää selittää. Tässä pelissä autobalance on tehty niin tyhmäksi, että se ei ilmeisesti osaa samanaikaisesti vaihtaa squadeja päittäin tiimistä toiseen vaan vaikuttaa yrittävän siirtää squadeja tiimistä toiseen vuorotellen. Tämä taas johtaa siihen, että jos toisella puolella on esim. 30/32 pelaajaa, ei peli saa siirrettyä sinne yhtäkään täyttä 4 hengen squadia, koska ei mahdu. Jos olet yksin squadissasi erän päättyessä päädyt lähes varmasti häviäjien puolelle, ellei häviäjien tiimi ole edelleen täysi.
Dx12 ainakin itellä pyörii about 10-20fps paremmin. 2080, 9900k ja 3440x1440 resolla.Pikanen kyssäri kun viime peleistä on jo vierähtänyt että kannattaako käyttää dx11 vai dx12? Koneessa 1080ti, 8700k ja näyttönä 1440p 165hz. Viimeksi ainakin pelasin dx12 kun ei tarvinnut käyttää sitä jotain future frame asetusta mistä tuli ilmeisesti jonkinmoista viivettä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.