Battlefield V

Pelaajat vaan paranee päivä päivältä...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Siinä vielä tämän paskeen balance:

balance.png

Mitä järkeä :darra:
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tänään samanlainen huijari vastaan kuin näissä @Hair linkkaamissa videoissa mutta firestormin puolella. Laskeuduttiin Odenbergiin ja kun tiimiläinen sai yksin hoideltua sen "päärakennuksen" sisältä 3/4 vihusquadista niin osattiin jo epäillä ettei ole ukolla puhtaat jauhot pussissa (koska tiimiläiset on 95% ajasta niin p*skoja että häviävät 1v1 tilanteetkin saati että joku voittaisi 1v3 :lol:) vaikka ei sitä vielä siinä vaiheessa mitään varmaksi osannut sanoa. No huijari mikä huijari lopulta ja kyseisellä hemmolla statsit 25/27 kun voitto napsahti.

Se on psykologisesti aivan käsittämättömän jännä juttu, että joku jaksaa käyttää aikaa tuollaiseen. Btw on muuten helkatin typerässä paikassa nappula mistä toisen pelaajan voi ilmiantaa o_O:dead:.
 
Itsellä tullu alle viisi ihan selkeää huijjaria vastaan tässä pelissä.

Muuta paskaa senkin edestä :tup:
 
Itsellä tullu alle viisi ihan selkeää huijjaria vastaan tässä pelissä.

Muuta paskaa senkin edestä :tup:

Joo ei itselläkään näitä ääripään kusettajia ole mahdottomasti tullut vastaan, mutta kuten @Partizaani laittoi niin "Kusettajia on ihan helvetisti. Jotkut huijaa no recoil, rapidfire etc. macroilla ja sit on näitä super huijareita."

Jos näitä "macrojakin" harrastetaan niin voi luku kasvaa mukavasti...
 
Joo ei itselläkään näitä ääripään kusettajia ole mahdottomasti tullut vastaan, mutta kuten @Partizaani laittoi niin "Kusettajia on ihan helvetisti. Jotkut huijaa no recoil, rapidfire etc. macroilla ja sit on näitä super huijareita."

Jos näitä "macrojakin" harrastetaan niin voi luku kasvaa mukavasti...

Viime päivinä on tullut ja paljon . Tänään 4 servua ja jokaisessa vähintään yksi selvä tapaus. No jotain sentään tapahtuu kun muutamaa tiliä ei enää löydy miistä tullut laitettu raporttia.
 
Viime päivinä on tullut ja paljon . Tänään 4 servua ja jokaisessa vähintään yksi selvä tapaus. No jotain sentään tapahtuu kun muutamaa tiliä ei enää löydy miistä tullut laitettu raporttia.
Juu, tiliä ei löydy ku on pojat vaihtanu nickiä tod.näk. Eilen kävin pelaamassa ja muutamalla serverillä tais olla niin ettei kenelläkään ollut mitään apuja käytössä. Välillä tulee semmonen mieleen, et hacker firmat maksaa dicelle osinkoja omista voitoistaan. Dice ei ota mitään kantaa koko asiaan ja Battlefield forumilla koko ketju missä aiheesta keskusteltiin vedettiin jäihin.
 
Muistatteko ku puhuin siitä, että pelaajat ei tajua, että devastationissa on myös lippu D? Varsinkin kun hyökkää tuolta A:n puolelta.

Tänään kahdessa pelissä putkeen ei niillä ollu mitään hajua, että toi lippu D on myös tuolla.

Niin pitkään, kun noita kehareita jaksoin kattoa tuolla ni kukaan ei menny D:lle.

Mikä siinä on niin vaikeeta? Sit ku ite yksin hiippailin sinne, ni se oli ihan tyhjä ja yksin sain vallattua ne... tietenkin vihollisten reaktioaika oli vähän nopeempi ku omien 2-4 minuuttia, ni ne kävi hakemassa sen takasin nopeesti.

:facepalm:

edit: lisääntyy vaan epäilys, että noi pelaajat on botteja ja dice yrittää niillä paikata pelaajavajausta ja jostain syystä ne on nyt ohjelmoitu niin, ettei ne yritä edes D:tä. Ei ihmiset voi olla noin tyhmiä.

Screenshot (33) - Copy.png Screenshot (35) - Copy.png
 
On tää jo aika kuollut peli.. Puolen yön jälkeen löytyy 3 serveriä joista 2 on punasella pingillä jossain valtameren toisella puolen. Firestromin solo matcheja ei löydy odottelusta huolimatta, squadi puolella löysin squadin 2,5min odottelun jälkeen + 5 min matsin löytyminen. Tosin siihenkin joutui menemään 3 miehen squadilla.
 
Vaikuttaa hyvältä päätökseltä kun skippasin tämän ja pelasin vaan StartCraftiä :)
 
Reiluun pariin kuukauteen en oo peliä pelannut, ylläolevia postauksia kun lukee niin ei varmaan hirveästi edes haittaa... :D

No mutta, tähän on joku päivityspaketti tullut tuona aikana, peli näyttää että koko jotain ~30 gigaa, mun SSD-kovolla vielä tilaa 45 gigaa ja peli väittää että päivitystä ei voi ladata koska ei oo tarpeeksi tilaa? Peli on siis eri kovolla kuin käyttis, mutta käyttislevylläkin on 40 gigaa tilaa. Mikähän tuossa ahdistaa? :mad:
 
Juu eipä tule varmaan uusia mappeja juuri pelattua koska noi pelimuodot on mitä on. Stutterparannuksetkin rajoittui yhteen mainintaan Firestormin "armor broken" ilmoitukseen liittyen. Enkä kyllä tuollaista ole edes huomannut.

Aseita sentään vähän tuunasivat mikä aina vähän raikastaa touhua.
 
54,2 gt vapaata levytilaa. Origin väittää että levytila on lopussa, eikä anna päivittää tuota patchia.
Siellähän tuo notessa seisoo: "We’ve also restructured some of the file storage used by the game, which should allow us to make further improvements to Battlefield V in the future, however this change requires us to redeliver these files to you with this update, and so you will find that this update is larger than expected. On PC, you may find that Origin will have a longer than normal ‘Preparing’ phase, potentially as long as one hour. Players who are not restricted by Data Caps with your Internet Service Provider, and who benefit from fast download speeds may find it faster to uninstall, and reinstall Battlefield V with this update. If you encounter any issues during this process, please contact our teams at EA Help"
 
Ei löydy yhtään tyhjää conquest servua euroopasta. Kaikki on täysiä ja jonossa jotain 6 pelaajaa.

Tää heittää kokoajan johonkin jenkkeihin pelaamaan.

edit: pingi noussu 30 tyylii kaikilla.

Pelaajat on idiootteja. Pelin koodaajat on paskoja. Parasta ikinä.

edit: nyt ku conquestissa oli kaikki servut jatkuvasti täynä ni mentii pelaa jotain toista moodia missä oli vaan kaks flagia mitä piti puolustaa, niin siellä moodissa ne pelaajat oli vielä tyhmempiä ku conquestissa. Kaks lippua missä pitäis olla, niin ne kaikki (ja oikeesti siis kaikki) oli siellä toisella flagilla. Miten on niin hankalaa vähän jakaantua?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: dea
Olipa nautinto taas pelata patchin jälkeen, servut pingistä päätellen jossain vinkuintiassa eikä patchi tunnu korjanneen yhtään mitään tuon ajoittain iskevän stutterin suhteen.
Alan ihan oikeasti vakuuttumaan siitä että minulla on joku vakava aivovamma kun tätä pelaan.
 
Mulla herjas myös, että ei levytilaa. Aikani kikkailin tuloksetta, mutta käskytin Originista 'Repair' pelille ja sitten lähti lataamaan.

Ja joo ei varmaan paljoo ole pelaajia nyt, koska 41 GB latailut ja toi levytilaherja jengillä.
 
En ole vielä testannut uuden patchin jälkeen pelattavuutta, mutta näin pääasiallisesti medicinä pelaavana täytyy hieman ihmetellä, miksi Suomi KP:ta ja Thompsonia on menty osaltaan parantelemaan. Mielestäni tähän mennessä olleet vähintäänkin tarpeeksi hyviä lähi-keskimatkalla sekä juoksuräiskintärallissa aseiden rate of fire huomioiden.
 
En ole vielä testannut uuden patchin jälkeen pelattavuutta, mutta näin pääasiallisesti medicinä pelaavana täytyy hieman ihmetellä, miksi Suomi KP:ta ja Thompsonia on menty osaltaan parantelemaan. Mielestäni tähän mennessä olleet vähintäänkin tarpeeksi hyviä lähi-keskimatkalla sekä juoksuräiskintärallissa aseiden rate of fire huomioiden.

No miksi snipuja on tehostettu damagen osalta..pelissä jossa isoin ongelma on se, että 85% pelaajista on snipuja omassa basessa..

Dice menee aivan hunningolle joka kerta.
 
Mahtava päivitys, peli laittaa kokoajan jenkkiservereille jos sattuu peliin pääsemään ja porukka itkee kun eurooppalaiset tulee pilaamaan niiden pelin kun pingit paukuttaa kolmatta sataa.
 
Jep. Xboxilla pysty äsken kaksi erää Firestormia pelaamaan. Niissä kahdessa pingi oli ~200 ja kolmannessa pelissä serveri kaatu. Hienoa Dice! Ilmeisesti myös muitakin ongelmia tullut takaisin, kuten loottaus kuolleelta viholliselta on jälleen rikki.

USKOMATONTA TOIMINTAA NÄIN ISOLTA PELIYHTIÖLTÄ
 
Jaetaampas uusi tappoennätys firestormin puolella:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jep. Xboxilla pysty äsken kaksi erää Firestormia pelaamaan. Niissä kahdessa pingi oli ~200 ja kolmannessa pelissä serveri kaatu. Hienoa Dice! Ilmeisesti myös muitakin ongelmia tullut takaisin, kuten loottaus kuolleelta viholliselta on jälleen rikki.

USKOMATONTA TOIMINTAA NÄIN ISOLTA PELIYHTIÖLTÄ
Redditin puolella juhlittu tätä päivitystä jonain isona saavutuksena, mutta:

- Firestormin puolella loottaus rikki.
- Omalla kohdalla viive nousi 50ms -> n.70ms. Lyhyellä testillä peli tuntui lagisemmalta.
- Matchmakingissä varmaan jotain ongelmia. Peli heittää useammin euroopan ulkopuolelle, joten käyttäisin server browseria.
- Ja lisäksi ongelmat päivityksen asennuksessa, kun levyllä ei muka ole tarpeeksi tilaa.
 
Huhhuh on tää kyllä melkoista räpellystä.
Kerrankin olisi ollut aikaa pelata illasta, mutta eikö 40GB päivitys tullut.
No ei muuta kun päivitys latautumaan ja tunniksi näppäilemään kitaraa.
Takaisin tullessa viimeiset bitit päivityksestä valumassa koneelle ja mitä sitten.
"Levytilaa ei ole tarpeeksi"
No nyt alko olevinaan taas lataamaan sitä samaa päivitystä.
Eipä tartte enää sitten pelata.
Kiitti mulle riitti.
 
Ihan helvetillinen määrä kaikenlaista abusing paskaa kun pätsin mukana kaikenlaiset jonnespedet ryömi takaisin peliin. Jengi hyppää 2. krs ikkunasta ja ilmassa vetää pistoolilla ykkösellä päähän - jepa jepa. Jengi ryysää Stg:llä taloon ja tiputtaa lonkalta 2 ja vielä pistoolilla kolmannen. Ihan naurettava määrä kaikenlaista kyseenalaista skeidaa menossa.

Ja sitten se pingi. Oma 25ms (BF1, BF5) nousi sinne 75:een tämän pätsin myötä. Aikani ihmettelin jonka jälkeen menin jenkkiservuille kokeilemaan millaista pelaaminen on 150-180ms pingillä eli samoilla lukemilla joilla kaikenlaiset Aasian ihmelapset ... vai ties mistä pelailevat "amatipelaajat" hakkaa EU-servereillä 30-5 -KD ratella matsista toiseen ja ovat listallakin melkein aina TOP5:ssa. Ja kappas ... jenkkiservuilla pärjäsin paljon paremmin kuin 75ms pingillä EU-servereillä tuntia aiemmin.

Jenkkipelaajat on paskempia tai sitten se pelin asetuksien "latency" -täppä (en muista virallista nimeä - asetuks joka ikään kuin auttaa pelaamaan huonolla yhteydellä) sekä oma paska pingi tekee minustakin mestarin.

:think:
 
Viimeksi muokattu:
Joo tossa uusimman pätshin jälkeen lähdin kanssa koittamaan noita smgeitä. TDMmää pelasin koska uudet mapit jollain tavalla kiinnostaa kuitenkin. Olihan se nyt aika... erilaista. Kun suomiKPllä painoi lonkalta vaan menemään ja pitempäänkin matkaan tuntui tippuvan porukkaa. En tiedä olinko päässy johonkin botti servulle sitten, mutta kohtalaisen ylivoimaisen olosta oli smgeillä. Toisaalta niinhän niiden tarkoituskin on noissa close combat tilanteissa. Vähän kyllä palasi mielenkiinto peliin, täytyykin koittaa jotain oikeaa pelimuotoa kun ehtii että miltä maistuu pitkän tauon jälkeen. Saattaapi tulla kyllä pettymys kun odottelee breaktruu pelimuotoon muutaman minuutin ja pääsee suoraan narvikkiin taas...
 
Pingiongelmat on tiedossa ja toivottavasti fiksi tuloillaan pian.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Onhan se kiva että ongelmiin puututaan rivakasti, mutta asiaa auttaisi enemmän se, että QA-tiimi olisi edes puolittain hereillä ja seuloisi tuollaiset bugit pois ennen patchin julkaisua.
Omalta osalta tämä oli tässä, pistän tämän paskeen jäähylle toistaiseksi kunnes dice saa parsittua sen edes välttävästi pelattavaan kuntoon.
 
^^ Tämä... Tosin nyt paria aikaisempaa puukkoa ei edes jaksanut grindata. Onneksi tuo max rank nousi nyt viimein... Jospa saisivat viikonlopuksi korjattua nuo kriittisimmät uudet bugit.
 
Siis onhan tämä nyt aivan käsittämättömän huonossa kunnossa tuon viimeisen pätsin jäljiltä. Tuli varmaan kymmenkunta firestormia pelattua tänään ja taisi olla yksi hyvä servu pingien osalta. Jonotusajat kasvaneet entisestään ja rupeaa olemaan siinä paikkeilla että heikkohermoisimmat eivät varmasti tuota kovin kauan jaksa katsella. Lootit menee oudosti samaan stackiin maahan mistä ne joutuu yksitellen keräilemään niin että tiputtaa jo omassa repussa olevat romut ja aseet eka muualle toivoen etteivät katoa tai että oman squadin tyypit eivät nappaa niitä. Vituttaa erityisesti jos puutetta healeista tai armoreista kun ovat kasan alimmaisina...

Aikaisemmin oli jo muutenkin ongelmia sen kanssa, että aseet tippuivat johonkin helvetin kivenkoloon jääden puoliksi näkyviin, mutta niitä ei kuitenkaan pystynyt ottamaan ja nyt vielä tämä bugi tuohon päälle. Jäipä tänään pinkki/kolmen tähden/epic gewehrikin jumiin niin ettei pystynyt enää noukkimaan takaisin vaikka oli oikein nätisti tasaisella maalla.

Se vaan tässä ottaa nappoon, että tällaisen takia joutuu latailemaan 20gb pätsiä ja peli menee entistä pahemmin rikki. Alkaa muistuttamaan tyyliin jotain DayZ:aa missä aikoinaan kun saivat korjattua yhden bugin niin tilalle tuli monen monta uutta riesaksi ja taitaa olla muuten huijareidenkin osalta yhtä piloilla :dead:. Ja tätä pätsiä oikein vielä lykättiinkin ja lopputulos on tämä :confused:.

No jos jotain positiivista niin tulipa pitkästä aikaan vastaan pari mukavaa tyyppiä keiden kanssa tuli pelattua useampikin matsi. Toinen oli aloittelija niin mahtoi jäädä mukava jälkimaku tästä pelistä.

Kyllä saa dicen koodarit hävetä silmät päästä :facepalm:.
 
Siis onhan tämä nyt aivan käsittämättömän huonossa kunnossa tuon viimeisen pätsin jäljiltä. Tuli varmaan kymmenkunta firestormia pelattua tänään ja taisi olla yksi hyvä servu pingien osalta. Jonotusajat kasvaneet entisestään ja rupeaa olemaan siinä paikkeilla että heikkohermoisimmat eivät varmasti tuota kovin kauan jaksa katsella. Lootit menee oudosti samaan stackiin maahan mistä ne joutuu yksitellen keräilemään niin että tiputtaa jo omassa repussa olevat romut ja aseet eka muualle toivoen etteivät katoa tai että oman squadin tyypit eivät nappaa niitä. Vituttaa erityisesti jos puutetta healeista tai armoreista kun ovat kasan alimmaisina...
"We're aware of it and afaik a fix is currently being tested. Hopefully it can be fixed server side to prevent a client update."
 
Puuh eipä taida mahtua omalle kovolle tuo päivitys vaan lataamisen aikana loppuu tila (aikuisten oikeasti, ei tällä tuoreella bugilla tms.). Saakohan pelin asetukset jotenkin talteen jos poistan koko pelin ja lataan kokonaan uudestaan ? Sais samalla tuon viimeisimmän päivityksen mukaan.
 
PC:llä ei edes löydy firestormille solo peliä. Ja kaikki muut servut vähintään 100 pingillä :(

Tainnut karata pelaajat tämän pätchin myötä.
 
Firestorm soolo on niin perseestä etten kyllä käyttäisi aikaa hetkeäkään siihen

Mikäs vika solossa mukamas? Squadissa omalla kohdalla se vika ettei ole vakkari 4-hengen porukkaa, joten lähes poikkeuksetta kaksi jantteria ovat pikemminkin taakka kuin apu sooloilun, kimpassa pysymisen, loottien varastelun/omimisen, autoilla metelöinnin ja miljoonan muun perseilyn muodossa. Kiva se on selviytyä kahdella miehellä loppuun asti kun vastassa on todennäköisesti edes jollain tavalla kommunikoiva squadi. Tällä hetkellä 34 squad voittoa ja suurin osa noistakin ovat sellaisia, että kahdella miehellä se homma hoitui. Solossa voi ainakin sanoa, että vika oli itsessä jos tulee nappoon.

Imo tärkein pelimuoto puuttuu ja se on duo. Saisi tulla takaisin.
 
Mikäs vika solossa mukamas? Squadissa omalla kohdalla se vika ettei ole vakkari 4-hengen porukkaa, joten lähes poikkeuksetta kaksi jantteria ovat pikemminkin taakka kuin apu sooloilun, kimpassa pysymisen, loottien varastelun/omimisen, autoilla metelöinnin ja miljoonan muun perseilyn muodossa. Kiva se on selviytyä kahdella miehellä loppuun asti kun vastassa on todennäköisesti edes jollain tavalla kommunikoiva squadi. Tällä hetkellä 34 squad voittoa ja suurin osa noistakin ovat sellaisia, että kahdella miehellä se homma hoitui. Solossa voi ainakin sanoa, että vika oli itsessä jos tulee nappoon.

Imo tärkein pelimuoto puuttuu ja se on duo. Saisi tulla takaisin.
Soolossa vikana kämppiminen. Mukava kuolla VGO/MG/boys äijille jotka istuvat puun alla. Nimittäin taidolla ei ole enää mitään väliä kun VGO sulattaa täydet armorit muutamassa sekunnissa. Jos pelaat PC:llä niin kannattaa hypätä meiän porukkaan niin ei ole ongelmaa täydestä firestorm squadista. Omasta mielestä soolon voisi vaihtaa duo pelimuotoon.
 
On tätä yritetty mutta paskaahan tämä on ja isoa jöötiä sellaisenaan. Näin käy jos mennään vaan grafiikka edellä ja unohtuu mitä varten peli on tehty. Battlefield 1:nen näytti jo suunnan mihin nämä ovat menossa ja tämä kyllä lukitsee sen surkeudellaan. Jos käy kokeilemassa Bad Comppany 2:sta niin aika nopeaa tajuaa missä on menty pieleen ja totaalisesti.
 
On tätä yritetty mutta paskaahan tämä on ja isoa jöötiä sellaisenaan. Näin käy jos mennään vaan grafiikka edellä ja unohtuu mitä varten peli on tehty. Battlefield 1:nen näytti jo suunnan mihin nämä ovat menossa ja tämä kyllä lukitsee sen surkeudellaan. Jos käy kokeilemassa Bad Comppany 2:sta niin aika nopeaa tajuaa missä on menty pieleen ja totaalisesti.

Itseasiassa BF V julkaistiin reilusti etuajassa, joten kehittäjillä tuli kiire. Se 1kk lisäaika ei riittänyt mihinkään ja julkaisun perään suurin osa tiimistä siirtyi seuraaviin projekteihin -> BF V dev tiimi jäi pieneksi ja osasyy hitaaseen "live serviceen" on juurikin tämä. Liian vähän porukkaa ja keskeneräisiä asioita. En sitten tiedä pitikö BFBC3 tulla ennen BF V, mutta suunnitelmat menikin toisinpäin.

"Gameplay" on parasta mitä aikoihin ja pienemmällä TTK tämä on erinomainen. Siihen se oikeastaan jääkin sitten. Liikaa bugeja/ongelmia sekä sisältöä tulee aivan liian hitaasti.
 
Tullut pelattua tätä aika vähän, mutta päivityksen jälkeen innoistuin uudelleen.
Valitsenko väärän pelimuodon vai miksi kaikki mapit ovat suoria putkia? Tuntuu aika älyttömältä pelata conquestia sillan muotoisessa mapissa..

Hamadan breaktrough on myös muuttunut aivan älyttömäksi. Hyökkääjät juoksevat ensin avonaisella aavikolla ylämäkeen ja puolustajat odottelevat muurien suojissa..
 
Tullut pelattua tätä aika vähän, mutta päivityksen jälkeen innoistuin uudelleen.
Valitsenko väärän pelimuodon vai miksi kaikki mapit ovat suoria putkia? Tuntuu aika älyttömältä pelata conquestia sillan muotoisessa mapissa..

Hamadan breaktrough on myös muuttunut aivan älyttömäksi. Hyökkääjät juoksevat ensin avonaisella aavikolla ylämäkeen ja puolustajat odottelevat muurien suojissa..

Combat under pressure servuilla kartat ovat Grind ja Fortress pelimuotoja vaikka niissä lukeekin Conquest/Breakthrough.
 
Onhan se kiva että ongelmiin puututaan rivakasti, mutta asiaa auttaisi enemmän se, että QA-tiimi olisi edes puolittain hereillä ja seuloisi tuollaiset bugit pois ennen patchin julkaisua..
QA-tiimi? Eikös Åken koulu ole jo alkanut eli kesätyöt ovat ohi tältä vuodelta? :rolleyes:
 
Pelaatkohan tuota grind pelimuotoa? Tuo on jonkunlainen paska versio conquestissa jossa ahdettu peli yhteen putkeen.

Eipä oo tullu juurikaan ku vartin varvi kokeiltua näitä tilapäisiä/hassuja pelimuotoja. Jännä miten ne tunkee joka kuukausi joksiki aikaa jonku pelimuodon jossa ei oo päätä eikä häntää.
Toisivat vähistä pelaajamääristä huolimatta peruspeliin pysyväksi muodoksi rushin ja frontlinesin niin tulis varmana pelaajamäärille nousemista.
Sitte nuihin viikkotehtävien palkintoihin voitaisiin lisätä jotaki mielenkiintosempaa/tähdellisempää. Esim. Kunnon aseet eikä ykstoikkosesti jonku puukon jolla ei tee mittään.
Ps. Nyt on taas ilmestyny joku bipodi kämppimis ase saataville viikkotehtävän palkintona ja ...:facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Aa no ilmankos. Täytyykin katsoa tarkemmin kun seuraavaksi menee servulle. Ainakin noi siltaputket oli ihan älytöntä paskaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 890
Viestejä
5 055 009
Jäsenet
80 996
Uusin jäsen
Anto

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom