Battlefield V

Voiko joku auttaa configeissa. Asensin windowsin uusiks ja vaihoin näyttisen. Niin pitäis saada nyt taas ne asetukset jotenki järkeviksi, että sais sitä ilmasta fps:ssää peliin. näyttis on 2070 cpu 4790. Olikos tuohon peliin joku txt-tiedosto mitä vaa piti muokata ja sai niitä ilmasii freimei lisää? entä nvidian/windowsin asetuksia?


Kannattaa nyt ainaki ekana tutustuu tähä sivuun :
Best Settings For Battlefield 5 [Increase FPS Easily] - Best Performance

Noista asetuksista voit katella itelles sopivat ja säädellä sit sitämukaan asetuksia lisää
 
Voiko joku auttaa configeissa. Asensin windowsin uusiks ja vaihoin näyttisen. Niin pitäis saada nyt taas ne asetukset jotenki järkeviksi, että sais sitä ilmasta fps:ssää peliin. näyttis on 2070 cpu 4790. Olikos tuohon peliin joku txt-tiedosto mitä vaa piti muokata ja sai niitä ilmasii freimei lisää? entä nvidian/windowsin asetuksia?
4790 on erittäin iso jarruttaja BF V:n FPS:lle. Oma kellotettu 7700K:kin on, saatika yli viisi ja puoli vuotta vanha 4790.
 
Heh, mä en pysty ymmärtää miten nää botit toimii tässä pelissä.

Eka puoli peliä ne menee hyvin ja cäppää flägejä ja ollaan hyvässä johdossa. Sit about puolessa välissä peliä niillä menee joku bitti vinoon ja ne päätyy istumaan vaan toisella puolella karttaa yhellä flägillä ja häviää muut ja sit hävitään se peli. :facepalm:

Eikä mitään hajua mihin pitäis mennä ja tuskin ne ees ymmärtää miks hävittiin se peli.

Ja siks alan olettaa, että ne on botteja, koska mä en vaan halua uskoa, että ihmiskunnasta löytyy noin tyhmiä ihmisiä.

edit: laitan taas kuvan hyvänä esimerkkinä mitä tarkotan. Tossa pelissä ne viholliset meni vielä A:n kautta selkään tonne C:lle.

Screenshot (15) - Copy.png
 
vähän tuo yliammuttu catch up välillä käy vituttamaan, oltiin reilussa johdossa siinä uuden kentän 32 pelaajan modissa niin kiitos kuutio thank you dice sieltä vaan vihu veti voiton VAIKKA pelin olisi pitäny loppua aikaa sitten. ja kyllä sieltä kuoli porukkaa kummaltakin puolelta ihan samaan tahtiin. nelosessa tämäkin paremmin, tässä viisaampi olla häviöllä niin varmemmin voittaa lopussa jollain parilla pisteellä.
 
vähän tuo yliammuttu catch up välillä käy vituttamaan, oltiin reilussa johdossa siinä uuden kentän 32 pelaajan modissa niin kiitos kuutio thank you dice sieltä vaan vihu veti voiton VAIKKA pelin olisi pitäny loppua aikaa sitten. ja kyllä sieltä kuoli porukkaa kummaltakin puolelta ihan samaan tahtiin. nelosessa tämäkin paremmin, tässä viisaampi olla häviöllä niin varmemmin voittaa lopussa jollain parilla pisteellä.

En ookkaan tienny ennen että tässä on joku catch up. Nyt ymmärrän miten eilinen varma häviö käänty voittoon. Pelattiin merita mapissa dominationia ja vastustajat pääs 33-3 johtoon. Siitä kuitenkin saatiin vastustajan tiketit nollaan ku meillä jäi vielä 2 jäljelle.
 
En ookkaan tienny ennen että tässä on joku catch up. Nyt ymmärrän miten eilinen varma häviö käänty voittoon. Pelattiin merita mapissa dominationia ja vastustajat pääs 33-3 johtoon. Siitä kuitenkin saatiin vastustajan tiketit nollaan ku meillä jäi vielä 2 jäljelle.

Jos ootte johdossa ja vihollinen menee lipulle ja vaikka se on yksin siinä, niin se valtaa sen jäätävän nopeesti.

Mun mielestä vähän tyhmä systeemi. Saa kyllä paperilla näyttämään pelit tasaisilta, mutta muuten siinä ei oo mitään järkee.
 
Hieman off topikkia mutta..
Jos premiumista olen maksanut sen satasen vuosi mutta pelaan lähinnä bäfä vitosta, niin voiko jatkossa ottaa pelkän accessin eli halvemman paketin jotta voi pelata bäfää?

Katon originin helpistä mutta varmistan vaan.
 
En tiedä mitä se EA Access maksaa, josta ilmeisesti kysyit. Mutta eikö kannata ostaa toi itse peli, kun sen hinta on 20-25eur eikä maksaa kuukausimaksua? Statsit kyllä säilyy EA:lla oli sitten minkälainen lisenssi tahansa käytössä.
 
Niin unohtui vielä parjata peliä, että vaikka se uusi Marita mäppi on mielestäni erittäin hyvä lähes kaikissa pelimuodoissa, niin kyllä tuntuu turhalta kun se Max Level on vieläkin 50... Olisi edes jotain grindattavaa mutta ei...
 
Sanopa se. Samaa mieltä ollu itsekin aina mutta niin paskaa on ollut tämä bäfä että codikin jo houkuttaa. Uusi vaikuttaa ihan lupaavalta 64 pelaajan pelimuodolla ja vehicleillä.

Kieltämättä eka CoD varmaan sitten nelosen, eli alkuperäisen MW:n, joka herättää jotain kiinnostusta. Osittain myös sen takia, että jostain syystä tähän vitoseen kyllästyi paljon nopeammin kuin aiempiin. En tiedä mikä tästä puuttuu, periaatteessa mekaniikat on ihan kunnossa mutta se jokin puuttuu, jonka vuoksi peli ei vain ole niin hauska ja koukuttava kuin edellisensä. Tietty kanssa lisäsisältöä on tullut luvattoman heikkoon tahtiin, en käsitä miksei tässä ole vieläkään Neuvostoliittoa, Japania ja USA:ta.
 
Alkaa olla aika raskauttavaa tuo Breakthrough:n pelaaminen nykyään. Suurimmaksi ongelmaksi on muodostunut pelin tasapainotus ja vielä siten, että itse pelaa lähes poikkeuksetta sillä puolella, jossa kanssapelaajia ei kiinnosta alkuunkaan itse objectiven pelaaminen. Vastaan asettuu erittäin usein useita yhteissquadeja, joka varmistaa sen että pelin asetelma muodostuu mahdottomaksi. Pelin alkutaipaleella tätä ei ollut lähellekään niin paljon, vaan porukka ilmeisesti uutuudenviehätystään pelasi objectiveä enemmän ja kokeili eri juttuja. Nykyään taas vaikuttaa yhä enemmän siltä, että tullaan pelaamaan Breakthroughta koska saa rauhassa reconin kanssa "selkä turvattuna" harrastaa snaippaamista vaikka sitten koko tiimin voimin tai muuten pelata omassa kuplassaan "omaa peliään".

Ja usein pelin asetelma on juuri se, että nämä objectivea pelaavat ylivoimaiset yhteissquadit ovat jostain syystä samalla puolella mikä kerrannaistaa toisen puolen ylivoimaisuuden. En tiedä miten nämä squadit sattuvan niin usein samalle puolelle vai ovatko samaa porukkaa, kun olisi juuri pelin kannalta parasta, että nämä pelaavat vastakkain ja esimerkiksi seuraavaan karttaan tasapainotuksessa parhaat squadit lyötäisiin aina eri puolille. Tämä toisi servereihin jatkuvuutta, sillä porukka lähtee nykyään menemään heti kun voimasuhteet muuttuu liian suuriksi. Tosin myös mappikierto osaltaan vaikuttaa siihen, että serveri hiljenee kun tulee epäsuosittu kartta.

Itse kyllä pelaan ihan mielelläni hieman alakynnessä olevassa tiimissä, ei noita voittoprosentti-statseja tule katseltua, vaan tärkein on pelikokemus niin, että molemmilla puolilla on järkevät saumat suorittaa objectivea. Siihenhän tätä peli perustuu. Onhan tuosta tasapainotuksesta ollut Bäfien historiassa paljon puhetta, eikä se näytä olevan edes auttavalla tasolla tässä pelissä.
 
Mitä mieltä porukka on tosta grand operation pelimuodosta?
Tuossaki pistää silmään tuo vähäinen serverien määrä kyseisellä pelimuodolla.
 
Mitä mieltä porukka on tosta grand operation pelimuodosta?
Tuossaki pistää silmään tuo vähäinen serverien määrä kyseisellä pelimuodolla.
Karmeaa paskaa. Vähän kun pelaisi vain jotain mixed modia. 2 ekaa päivää ei merkkaa mitään. Lisäksi ei tunnu oikein siltä että pusketaan vihua koko ajan taaksepäin. Ensin breakthrough:ssa pusketaan vihu mapin laidalle ja sitten onkin taas samat lähtöasetelmat ja pelimuoto on conquest.
 
Ihan tyhjänpäivänen. Nimenomaan tuntuu että pelataan vain eri pelimuotoja putkeen samassa kartassa.

Ah tuo frontlines on kyllä mukavaa vääntöä. Sais tulla taas muihinkin karttoihin
 
BF1 Operations oli paljon paremmin toteutettu, huvittaa tämä "Grand" Operations BFV:ssa. Saisi ne private serverit tulla jo pikkuhiljaa niin saisi haluamansa pelimuodot ja kartat kiertoon.
 
Millä keinolla voin tietää, että minkä syyn takia peli yhtäkki on desktopissa ilman mitään viestiä? Yhtäkkiä peli vain katoaa. Näytönohjainta rtx 2070 armor oc en ole ylikellottanut yhtään. Fan curvea vain muuttanut. Cpu 4790k vcore 1.225 uncore 4.0 ghz, core 4,7 ghz loput asetukset automaatilla. Pelin asetukset ultralla ihan kaikki mahdollinen. fps miltein 90% 60+

Ota kaikki kellotukset prossusta ja muisteista pois, ja jos vakiona ennestään niin höllää vielä siitäkin. Saa ainakin aaningin että liittyykö prossuun tai muisteihin. Jos toimii niin sitten pikkuhiljaa nostelemaan kelloja (tai latensseja).
 
Viimeksi muokattu:
Onko muuten ominaisuus vai joku bugi sellanen, että laitan spottiflaren ja tulee teksti että enemy spotted, mutta kartalla ei näy ketään ja sit menee ihan liian monta hetkeä, että viholliset näkyy siinä?

Toinen bugi(?) on ku menee alueelle, ni indikaattori näyttää, ettei alueella oo ketään, mutta sit siellä kuitenkin on.
 
Noita uusia aseita saa ilmeisesti kun läpäisee "weekly challenget" entä, jos ei pelaa viikoittain. Jääkö ne challenget johonkin muistiin?
 
Noita uusia aseita saa ilmeisesti kun läpäisee "weekly challenget" entä, jos ei pelaa viikoittain. Jääkö ne challenget johonkin muistiin?
Ei jää muistiin. Mutta aseet tulee ostettavaks (ilman oikeaa rahaa) jos niitä ei oo saanu avattua haasteessa. Skinit ja puukot ei taida tulla enää saataville, mutta niitä tuskin kukaan kaipaa.
 
Ei tästä voi kyllä sanoa muuta kuin että edelleen ripulipaskaa koko peli. Kukaan ei kuole, paitsi minä, moni röpöttää lmg:llä jostain hevon tuutista asti, välillä tulee ihan ihme nykimisiä DX12:lla ja RTX:llä ja koko kikkare meni vielä kaatumaan.
 
vieläkö tämä kannattaisi ps4 ostaa jos aikaisemmin pelannut kaikkia bäfiä multiplayerissä, mutta tämä jäi jostain syystä väliin :confused:
 
Miksipäs ei? Suurin ongelma taitaa olla sisällön (esim karttojen) vähyys, mutta uutena pelaajana kaikki sisältö on "uutta", joten tuo ei niin suuri ongelma ole. Gunplay ym pelissä on erinomaista.
 
vieläkö tämä kannattaisi ps4 ostaa jos aikaisemmin pelannut kaikkia bäfiä multiplayerissä, mutta tämä jäi jostain syystä väliin :confused:

Hyvä peli ollu kaikinpuolin. 530 tuntia tullu pelattua ja uskon että tässäkin vierähtää vielä se 3000 tuntia mitä vietin bf2 parissa 2007-2010.
Itellä alustana pc ja ps4 niin pelaajia löytyy runsaasti kummaltaki puolelta.
Ainoa murheenkryyni on ollu peliä rikkovat päivitykset ja todella heikko sisältö julkasun jälkeen, tai sisältöä tullu mutta uskon, että ei ole tyydyttäny pelaajien tarpeita.
 
Tulee lähinnä firestormia pelattua ja on kyllä harmittavan huonossa jamassa tällä hetkellä ainakin tuo puoli pelistä. Tiimiläisten revaaminen ei toimi sitten ikinä oikein, ei vaikka kaveri pysyisi paikallaan eikä edes hiirtä liikuttaisi (revaaminen keskeytyy). Aseiden damagea voisi hiukan nostaa ja armoreiden vaikutusta pienentää koska on aivan naurettavaa, että saa ampua lippaallisen viholliseen ennen kuin menee maihin ja jo maihin ammuttua vihollista vielä toisen lippaallisen verran päänuppiin ennen kuin kaveri on pelistä pois (squadissa).

Tällä hetkellä myös tuntuu siltä, että peli alkaa varmaan 85% mapin oikealta puolelta ja esim baldr's pointiin tai friggatindiin pääsee hyvin harvoin. Pieniä satunnaisia bugeja myös aivan helkatisti. Jonotusaika on myös aivan helvatin pitkä kun etsii pelejä.
 
Devastation, kun lähtee brittien puolelta... onko siinä joku white wall, ettei porukka pääse D:lle? Oon nyt tässä parin viikon aikana pelannu satunnaisesti ja joka kerta, kun Devastation karttana, ni omat ei mee D:lle. Miten se on niin vaikeeta?
Alusta juostaan isossa kasassa eka C:lle, sitten B:lle ja sitten vihollinen pääsee D -> A kautta selkään ja sitten se peli onkin jo hävitty.

Tai sit toisella puolella ku pelaa, ni omat on joko D:llä tai B:llä. Ei molemmissa. Vaan toisessa. Ja koko tiimillä.

Oli jännä tossa hetki sitten, kun pelattiin squadina ja about missään pelissä se ei pystyny hakemaan niitä statistiikkoja pelin jälkeen (mistä se johtuu?), ni me voitettiin 9 peliä putkeen mikä on ennätys. Sit mietittiin, että onko se niiden systeemi jotenkin rikki siellä, että samalla kun se ei voi hakee pelistä statseja se ei löydä pelaajista statseja mikä tarkottaa, että se "joutuu" heittämään randomella ne tiimit. :bored:

Ja jos se niin on, ni ne pelit oli paljon tasasempia, kun normaalisti.

Tänään nyt koittanu, ni yks voitto ja viis tappioo. :tup:

edit: siis conquest pelimuotona aina.
 
Viimeksi muokattu:
Ei tästä voi kyllä sanoa muuta kuin että edelleen ripulipaskaa koko peli. Kukaan ei kuole, paitsi minä, moni röpöttää lmg:llä jostain hevon tuutista asti, välillä tulee ihan ihme nykimisiä DX12:lla ja RTX:llä ja koko kikkare meni vielä kaatumaan.
Testasin eilen nVidian ultra low latencya tässä pelissä, enkä tiedä johtuiko tosiaan siitä, mutta sain tappoja jopa sniperillä, jolla en ole ennen osunut minnekään. Pelaaminen oli jopa hauskaa, vaikka peli kaatuikin kerran. RTX-heijastuksetkin näyttävät todella hyviltä medium-asetuksilla, jolloin peli pyörii Rotterdamissa n. 60 fps 4K:na kaikki ultralla.
 
Testasin eilen nVidian ultra low latencya tässä pelissä, enkä tiedä johtuiko tosiaan siitä, mutta sain tappoja jopa sniperillä, jolla en ole ennen osunut minnekään. Pelaaminen oli jopa hauskaa, vaikka peli kaatuikin kerran. RTX-heijastuksetkin näyttävät todella hyviltä medium-asetuksilla, jolloin peli pyörii Rotterdamissa n. 60 fps 4K:na kaikki ultralla.
Jos testasit low latencya DXR eli DX12 modessa se ei silloin toimi. Vain DX11 tai aiemmat.
 
Eipäs kun tajusivat ettei kukaan moista modea kaipaa :vihellys:

Jep, ei kauaa mennyt Dicen kyselyn jälkeen kun tämä päätös julkaistiin.
Eiköhän siellä 99% kyselyyn vastanneista ilmoittanut, että peli ois about ihan ok, mutta tarvittaisiin 32-64 pelaajan karttoja...ja paljon.
Ja kaikki alle 32 hengen pelimuodot pois.

Jos oikeasti kuuntelivat kerrankin ja saatais enempi oikeita mappeja.
 
EA / DICE ilmeisesti lyömässä hanskat tiskiin: Battlefield 5's 5v5 mode has been canceled | PC Gamer
Mua ihmetyttää ja naurattaa tämä bäfäsarjan pakonomainen vienti "esportssuuntaan" jota yritettiin BF4:n aikaan jo kertaalleen. Ei siitäkään tullut mitään.

Toivottavasti DICE on vihdoin ymmärtänyt että he jotka kaipaavat peleissään competitiveä, pelaavat jo CS:ää, Siegeä ja mitä muutakaan markkinoilta löytyy
 
Mua ihmetyttää ja naurattaa tämä bäfäsarjan pakonomainen vienti "esportssuuntaan" jota yritettiin BF4:n aikaan jo kertaalleen. Ei siitäkään tullut mitään.

Toivottavasti DICE on vihdoin ymmärtänyt että he jotka kaipaavat peleissään competitiveä, pelaavat jo CS:ää, Siegeä ja mitä muutakaan markkinoilta löytyy
Esports on nykyään niin iso kakku, että on ymmärrettävää, että kaikki haluavat oman palansa. Nyt tuntuu vain, ettei sen kehittämiselle ole annettu tarpeeksi aikaa ja/tai resursseja. Bf1:ssä se jäi raakileeksi ja nyt vedettiin pois ennen kuin saatiin edes valmiiksi.
 
Eikö tosta helvetin mikro stutter paskasta pääse millään eroon.
Random pätkimisi jatkuvasti. Ja anna sillon kun ukkoa tulee vastaan tai iso rähjädys tms.
Ykkösessä oli ihan samaa.

9900k
2080ti
 
Mua ihmetyttää ja naurattaa tämä bäfäsarjan pakonomainen vienti "esportssuuntaan" jota yritettiin BF4:n aikaan jo kertaalleen. Ei siitäkään tullut mitään.

Toivottavasti DICE on vihdoin ymmärtänyt että he jotka kaipaavat peleissään competitiveä, pelaavat jo CS:ää, Siegeä ja mitä muutakaan markkinoilta löytyy
Tottakai siitä tulee jotain ja isosti tulisikin, jos se tehtäisiin oikein. Nyt te ”BF veteraanit” jauhatte foorumeilla miten paskaa esports on ja miten kivaa nykyinen Battlefield on ku saa oikeaa sodantuntua jnejne mitä lie.
Esports toisi tällekin väsähtäneelle pelisarjalle vihdoin jotain uutta ja varmasti monille pelaajille ammatin, mutta koska kyseessä on EA ja heidän mikromaksu politiikka, (jossa pelit julkaistaan keskeneräisenä eikä pelaajille enää tarjota postlaunch contenttia, koska siitä ei saa rahaa) niin ei heitä kiinnosta laittaa isoja rahoja myöskään esportsiin. Poikkeuksena FIFA, mutta siellä pyörii myös nämä FUT kortit, jotka tuo rahaa firmalle.
 
Peli ihan paskana, lv 50 pelaaja aimbottaa hulluna ja mitään mahdollisuutta ei ole kenkiä pois pelistä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Peli ihan paskana, lv 50 pelaaja aimbottaa hulluna ja mitään mahdollisuutta ei ole kenkiä pois pelistä.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
Kusettajia on ihan helvetisti. Jotkut huijaa no recoil, rapidfire etc. macroilla ja sit on näitä super huijareita.
 
Eikö tosta helvetin mikro stutter paskasta pääse millään eroon.
Random pätkimisi jatkuvasti. Ja anna sillon kun ukkoa tulee vastaan tai iso rähjädys tms.
Ykkösessä oli ihan samaa.

9900k
2080ti

Kokeileppa laittaa Nvidian ohjauspaneelista Power management Optimal -> Adaptive tai jopa Prefer Maximum performance.
 
Eikö tosta helvetin mikro stutter paskasta pääse millään eroon.
Random pätkimisi jatkuvasti. Ja anna sillon kun ukkoa tulee vastaan tai iso rähjädys tms.
Ykkösessä oli ihan samaa.

9900k
2080ti
Kumpi muuten tuntuu paremmalta intelillä, DX11 vai DX12?

Itellä Ryzen 2700X ja DX12 tuntuu paremmalta, tulee kunnon tökkäsyjä mutta harvoin. DX11 sen sijaan tulee pientä tökkimistä mutta tiuhaan. Ehkä juuri tuota tarkoitit microstutterilla?

Diceltä kerrottiin, että seuraavissa päivityksissä pitäisi stuttereihin tulla parannuksia. En kyllä usko ennenkuin näen.
 
Myös trackaavat assignmentit näyttävät aiheuttavan lähes joka kerta hetkellisen pätkäisyn kun tapahtuu jotakin joka laskee tuohon assignmentille. Lienee (yksi) syy sille miksi special assignmentteja voi olla kerrallaan vain neljä trackattavaksi: ko. toiminto on toteutettu niin paskasti että peli muuttuisi pelikelvottomaksi jos kaikki olisi kerralla seurannassa...
 
Tälläistä tänään.
Hyvä Dice!
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Coming Soon™
 
joillekin pc alusta lähinnä. itselläni ei mekaniikkaan liityyviä ongelmia ollenkaan
Xbox x llä. toivoa sopii tuoko pilvipelaaminen helpotusta huijaamiseen pclle.
itseäni lähinnä riipasee ylivoimaiset panssarit ja lentäjät osaavissa käsissä dominoivat. yksin en mahda minkään näille.
mutta silti paras immersio sotakentästä tästä saa siksipä tätä jaksaa vääntää.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 801
Viestejä
5 051 890
Jäsenet
80 983
Uusin jäsen
actualv

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom