Battlefield 6

Tällä hetkellä kierrossa olevassa Community-kartassa (Hydro electric dam - rush) saa täydet XP:t ja aseiden kilkkeilen kehittämisen. Aiemmin pelaajien itse tekemissä kartoissa sai vain leveliä, mutta aseiden & ajoneuvojen statsit ja kilkkeet eivät edenneet.

Hyvä muutos, jos koskee jatkossa kaikkia pelaajien tekemiä karttoja.
Tuskinpa koskee kaikkia kun mahdollistaa xp farmailun liian hyvin. Portal olisi Dicelle helppo, nopea ja halpa ratkaisu karttaongelmaan. Voisivat esimerkiksi toteuttaa community karttakilpailun, jonka parhaat kartat saisivat jonkun verified leiman ja Dice lisäisi ne virallisille servuille. Ongelmana on nyt se että portalia ei käytännössä pelaa kukaan, koska se on piilotettu valikoissakin erikseen. Hyvätkin portal kartat jäävät ilman pelaajia. Eilenkin taisi olla hurjat kaksi serveriä Hydro Electric Damia, jossa oli pelaajia. Toki ei toi Hydro Electric damikaan mikään erityisen laadukas kartta ole mutta kyllä sitäkin pelaisi paremman puutteessa.

Mutta tuskin on tulossa mitään kun Dicen tuottaja Alexia Christofi juuri kommentoi haastattelussa kuinka he priorisoivat karttojen kanssa laatua määrän sijaan, josta nyt ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun kattoo minkä tason roskaa noi nykykartat pääasiassa on.

Tällä hetkellä kierrossa olevassa Community-kartassa (Hydro electric dam - rush) saa täydet XP:t ja aseiden kilkkeilen kehittämisen. Aiemmin pelaajien itse tekemissä kartoissa sai vain leveliä, mutta aseiden & ajoneuvojen statsit ja kilkkeet eivät edenneet.

Hyvä muutos, jos koskee jatkossa kaikkia pelaajien tekemiä karttoja.
Nuo on ihan yksittäisiä hyväksyttyjä "suosittuja" community-karttoja, jotka saa tuon etuoikeuden.

Mutta tuskin on tulossa mitään kun Dicen tuottaja Alexia Christofi juuri kommentoi haastattelussa kuinka he priorisoivat karttojen kanssa laatua määrän sijaan, josta nyt ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun kattoo minkä tason roskaa noi nykykartat pääasiassa on.
Ja siihen päälle vielä tuo kommentti etteivät pysty tekemään kahta karttaa enempää seasonissa, koska työmäärä ja resurssit ja muuta paskaa.
Jos nämä kartat on laatua, niin en halua edes kuvitella mitä dice pitää laaduttomana.

Että sellaista. Tuskin ainakaan asiat pelin parissa paranee.
Rahat pois faneilta, kenkää deveille ja luurankoryhmä kesätyöntekijöitä siivouskaappiin päivittämään peliä. Uusi peli myyntiin ja toista koko prosessi. Voitot lainan korkoihin.

Rahat pois faneilta, kenkää deveille ja luurankoryhmä kesätyöntekijöitä siivouskaappiin päivittämään peliä. Uusi peli myyntiin ja toista koko prosessi. Voitot lainan korkoihin.

Näillä näkymin tämä Battlefield 6 jäi viimeiseksi Battlefieldiksi, jonka ostin. Mielipiteeni on tosin pieru saharassa, kun moni muu sen pelin kuitenkin ostaa.

Itse en osta enää jatkossa. Samoilla linjoilla kanssasi. Luvattiin paljon, petettiin enemmän.

Joo, samaa mieltä. Betasta jäi tosiaan ihan OK olo. Sellainen, että ihan hyvin voisi ostaa. En ostanut tätä peliä heti kun julkaistiin, joulukuussa vasta. Mutta mitä pidemmälle pelin julkaisusta aika kului, sitä enemmän alkoi tulla fiilis, että kannattaako tätä ostaa.

Tämä nykyinen adhd hippa ylipienissä kartoissa ei vaan sovellu mulle. Samaan aikaan pelissä tulee liikaa tilanteita, että hyvä kun olen edes vihollista nähnyt, niin olen jo kuollut. Voihan se toki olla niinkin, että tämä nykyinen Battlefieldin adhd hippa ei vaan sovellu mulle. Vaikka luulin, että varmasti soveltuu. Kartoista voisin nyt sellaisen sanoa, että esim. Empire State Conquest karttana olisi BF3/BF4:ssa TDM kenttä.

Toisinaan tuntuu jopa siltä, että BF2042 oli jopa ihan hyvä peli tähän verrattuna. Vaikka siinäkin oli omat negatiiviset juttunsa, niin tähän verrattuna siinäkin oli enemmän Battlefield -fiilistä.

Joo, samaa mieltä. Betasta jäi tosiaan ihan OK olo. Sellainen, että ihan hyvin voisi ostaa. En ostanut tätä peliä heti kun julkaistiin, joulukuussa vasta. Mutta mitä pidemmälle pelin julkaisusta aika kului, sitä enemmän alkoi tulla fiilis, että kannattaako tätä ostaa.

Tämä nykyinen adhd hippa ylipienissä kartoissa ei vaan sovellu mulle. Samaan aikaan pelissä tulee liikaa tilanteita, että hyvä kun olen edes vihollista nähnyt, niin olen jo kuollut. Voihan se toki olla niinkin, että tämä nykyinen Battlefieldin adhd hippa ei vaan sovellu mulle. Vaikka luulin, että varmasti soveltuu. Kartoista voisin nyt sellaisen sanoa, että esim. Empire State Conquest karttana olisi BF3/BF4:ssa TDM kenttä.

Toisinaan tuntuu jopa siltä, että BF2042 oli jopa ihan hyvä peli tähän verrattuna. Vaikka siinäkin oli omat negatiiviset juttunsa, niin tähän verrattuna siinäkin oli enemmän Battlefield -fiilistä.
Olet asian ytimessä. Täysin samoilla mietteillä. Enempää en voisi samaa mieltä olla.

Näillä näkymin tämä Battlefield 6 jäi viimeiseksi Battlefieldiksi, jonka ostin. Mielipiteeni on tosin pieru saharassa, kun moni muu sen pelin kuitenkin ostaa.
Jos perjantai-iltana parhaaseen peliaikaan pelaajia on steamissa linjoilla 51000 kun lokakuussa oli 656000 niin tuossa joukossa voi olla aika monta meidän lisäksi kuka ei tähän EA:n kusetukseen toista kertaa lankea vaikka beta olisi kuinka loistava tahansa. Kerran tuohon ansaan astuin mutta toista kertaa ei tule tapahtumaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 642
Jäsenet
82 198
Uusin jäsen
joemama12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom