Oho, tämä oli itselleni uusi tieto. Saako noin myös miinoja sekä RPG-ammuksia?Voit myös itse ottaa supportilta ammuksia/healthia painamalla E:tä supportin vieressä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, tämä oli itselleni uusi tieto. Saako noin myös miinoja sekä RPG-ammuksia?Voit myös itse ottaa supportilta ammuksia/healthia painamalla E:tä supportin vieressä.
Juuri näin eli ei saa kaikilta, vain omalta squadilta:siinä lukee " take supply" mutta en tiiä saako muulta kuin omalta squad support memberiltä
Itelläkin tuli vähän päälle viikko julkaisun jälkeen joku kiinan ihme samassa tiimissä vastaan ja kaikki aseet unlockattuna lv50, peli tunteja sen verran että oisko ollu 24/7 botattu käyttäjä ja myyty sitten eteenpäin.Tuli tällainen mies kaukaa kaukomailta vastaan samassa matsissa ja joku noissa sen statseissa ei kyllä täsmää mun mielestä vai mitä mieltä raati asiasta on? Vähän huono kuvanlaatu kun nopeasti luurilla kuat nappasin mutta kyllä niistä näkee mitä tarkoitan.![]()
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.