Battlefield 6

Saakos tuota liikkumista responsiivisemmaksi? Redditistä kävin sen verran tutkimassa, että kaikki anti-lag, fsr, vsync jne. kävin sammuttamassa ja nyt tankilla tähtääminen on ok, mutta liikkuminen juosten tuntuu vielä vähän siltä, että viivettä on vai pitääkö vain kylmästi nostaa senssiä. HC modeen tullut myös jokin laskuri, että päättyy 4h päästä? Aika paljon tuntui botteja olevan :(
 
Kyllähän kaupungeissa yleensä pääsee vähän joka suuntaan. Oletan, että conquestia tai escalationia on pelattu, niin kyllä se on omasta spawnaamisen suunnittelusta kiinni. Joka paikkaan ei vaan voi päättömästi syntyä katsomatta kartasta kokonaistilannetta. Noin yleisesti tietenkin aina squadiin spawni, mutta jos ne on yksinään punasella lipulla, niin se on syytä kameroista katsoa kannattaako sinne mennä vai ottaako vauhtia oman linjan takaa.

Pitää katsoa missä se oman joukkueen etulinja menee, kuinka monta siellä on ja missä pinteessä oma squadi on. Usein pitää ottaa spawni ihan sinne perimmäiselle omalle lipulle ettei joudu suoraan vihollislinjojen taakse ja niiden spawniraiskaamaksi alakynnessä. Ei ole mapin vika.
Kyse ei ollut nyt:
- Omasta spawnaamisesta
- Oman joukkueen etulinjasta
- Perimmäisimmästä omasta lipusta

Joten jos viitsisit lukea kunnolla tekstini eikä perustella asioita sanoilla joista en maininnut tai sitten jätät kokonaan vastaamatta.

PS: Mapin suunnittelu vaikuttaa eniten siihen millaiseksi se pelaaminen 32vs32 muodossa muodostuu eikä sillä ole mitään tekemistä noilla kolmella pointilla mistä kirjoitit.

Ja sitten varsinaiseen ketjun aiheeseen niin pitäis yrittää saada edes jonkinlaiset asetukset että 6x tähtäimen läpi asiat ei näyttäisi ihan puurolta, nyt on kaikenlaiset dlss yms. käytössä ja on kyllä aivan hirveetä yrittää ampua vähänkään kauas kun saat laskea pikseleitä että onko tähtäin vihun pään kohdalla vai vieressä.
 
Karttavalikoima on kyllä pieni pettymys. Tai ainakin tuo, miten niitä 64 pelaajan conquestissa kierrätetään. Tuntuu, että vähintään joka toinen kierros on Siego of Cairo. Saisi siirtää tuon mapin pelkästään TDMään.
 
Hit Regin kanssa ongelmia. En ole varma johtuuko aseesta (sniper PSR) vai servereistä vai molemmista. M2010 ESR tuntuu olevan osumien rekisteröinnin kanssa tasalaatuisempi. Korjauksia odotellessa..
 
Jep, hitreg tuntuu olevan jotenkin perseellään tässä pelissä, mutta tiedä sitten onko se vaan sitä että bloom on etenkin liikkuessa niin railakas, että osuminen menee arpapeliksi. Ei kyllä tunnu että olisi pelkästään siitä kyse.

Oisko jotain sen tyyppisiä bugeja pelissä vielä mitä Shroud esitteli betan aikaan.
 
Ekana päivänä hit regi oli parempi minusta, nyt tuntuu, että osa kudeista menee vain läpi tekemättä mitään.

Nurkan taakse kuolematkin lisääntyneet.

Pingi ollut kokoajan hyvä, noin 26. Nettinä 1000/500 valokuitu.
 
Mikä homma tää nyt on että HC Conquestia ei enää ole valikoimassa? Juuri kun olin pääsemässä vauhtiin, mutta ei, aina saa pettyä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 770
Viestejä
4 962 987
Jäsenet
79 693
Uusin jäsen
Norssi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom