Battlefield 6 (10.10.2025)

Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Ei samaa kuin sinulla mutta meikällä vaihtaa toisinaan aseeen sarjatulelta singlelle,olen bindannu tuon kirjaimeen Z ettei vahingossa tule painettua ja olen kyllä varma ettei kyse ole vahinkopainalluksesta koska senverran usein tuo tapahtuu.

Ei samaa kuin sinulla mutta meikällä vaihtaa toisinaan aseeen sarjatulelta singlelle,olen bindannu tuon kirjaimeen Z ettei vahingossa tule painettua ja olen kyllä varma ettei kyse ole vahinkopainalluksesta koska senverran usein tuo tapahtuu.
Mulla tämä ongelma selvisi omalla kämmillä, eli siellä oli sittenkin kaksi bindausta samalle painikkeelle.

Ensifiilikset 20 min jälkeen -> näyttää ja tuntuu paskalta. Kontrolleista lähtien kaikki on jotenkin tahmeaa ja todellakin tulee fiilis beta-tason pelistä.
Täytyy parin illan jälkeen ottaa tätä vähän takaisin. Nyt kun on asetukset saanut vähän paremmin kohdalleen, niin onhan tämä ihan hauskaa puutteista ja bugeista huolimatta. Beta haisee kilometrin päähän, mutta on tässä potentiaalia.

Lähinnä dominationia on tullut hakattua ja ihan kivasti on maistunut codin korvikkeena silloin kun ei kaipaa mitään syvällisempää tiimipelaamista. Edelleen tosin pidän bf3/bf4:n close quarters -pelimuotoja ja mappeja parempana, mutta ei niitä taida enää juuri kukaan pelata, joten näillä mennään. En tiedä missä pelimuodossa tällainen keskitason pelaaja saisi parhaiten kerättyä pisteitä, mutta ainakaan dominationissa ei tunnu olevan pitään tuulen nopeaa etenemistä luvassa. :D

Supportilla porukkaa nostellessa ja ammoa jakaessa on jonkun verran tullut pisteita,keskivero pelaaja itsekin,Conquest ja Breakthrough pelimuotoina mutta joo,nyt pitää mennä unille,ei oikein suju pelit näin väsyneenä.

Täytyy parin illan jälkeen ottaa tätä vähän takaisin. Nyt kun on asetukset saanut vähän paremmin kohdalleen, niin onhan tämä ihan hauskaa puutteista ja bugeista huolimatta. Beta haisee kilometrin päähän, mutta on tässä potentiaalia.

Lähinnä dominationia on tullut hakattua ja ihan kivasti on maistunut codin korvikkeena silloin kun ei kaipaa mitään syvällisempää tiimipelaamista. Edelleen tosin pidän bf3/bf4:n close quarters -pelimuotoja ja mappeja parempana, mutta ei niitä taida enää juuri kukaan pelata, joten näillä mennään. En tiedä missä pelimuodossa tällainen keskitason pelaaja saisi parhaiten kerättyä pisteitä, mutta ainakaan dominationissa ei tunnu olevan pitään tuulen nopeaa etenemistä luvassa. :D
Kontrolleissa kyllä on jotain, kun motion blurrit ottaa pois niin hiiren liike on ikään kuin puolella fps:llä. Conquestia itse koittanut pelata mutta nämä betan kartat on tasoa 24-32 pelaajan bad company-kartat johon jostain syystä heitetty 64 pelaajaa, niin ei toimi ollenkaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 682
Jäsenet
78 687
Uusin jäsen
martin.piittisjarvi@gmail

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom