Ei voi. Peli arpoo puolet samalla tavalla kuin aiemmissakin.Voisko joku kertoa voiko tässä vaihtaa puolta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi. Peli arpoo puolet samalla tavalla kuin aiemmissakin.Voisko joku kertoa voiko tässä vaihtaa puolta?
Ei samaa kuin sinulla mutta meikällä vaihtaa toisinaan aseeen sarjatulelta singlelle,olen bindannu tuon kirjaimeen Z ettei vahingossa tule painettua ja olen kyllä varma ettei kyse ole vahinkopainalluksesta koska senverran usein tuo tapahtuu.Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Mulla tämä ongelma selvisi omalla kämmillä, eli siellä oli sittenkin kaksi bindausta samalle painikkeelle.Ei samaa kuin sinulla mutta meikällä vaihtaa toisinaan aseeen sarjatulelta singlelle,olen bindannu tuon kirjaimeen Z ettei vahingossa tule painettua ja olen kyllä varma ettei kyse ole vahinkopainalluksesta koska senverran usein tuo tapahtuu.
Täytyy parin illan jälkeen ottaa tätä vähän takaisin. Nyt kun on asetukset saanut vähän paremmin kohdalleen, niin onhan tämä ihan hauskaa puutteista ja bugeista huolimatta. Beta haisee kilometrin päähän, mutta on tässä potentiaalia.Ensifiilikset 20 min jälkeen -> näyttää ja tuntuu paskalta. Kontrolleista lähtien kaikki on jotenkin tahmeaa ja todellakin tulee fiilis beta-tason pelistä.