Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Hei,
osaako joku auttaa?
Ei anna käynnistää Battlefieldin open betaa vaan antaa error ilmoituksen, (pelin asennuksessa on ilmennyt ongelmia. asenna peli uudelleen.)
PC/Steamista ennakkoon ostettu.

Asentanut jo muutamaan otteeseen uudellen mutta ei näytä auttavan.
Onko siinä error viestissä mitään tarkempaa tietoa?

Ei näköjään :)
 
Nyt on kyllä itsellä puusilmä, onko se kenties se ikoni missä vain tähtäin?
Oletin että sekin olisi jonkilainen singon kuva, kuten M5. :rofl: Toki se olisi ehkä vähän epäselvää.

Auttaako tuo
 

Liitteet

  • Stinger.jpg
    Stinger.jpg
    442,1 KB · Luettu: 171
Hei,
osaako joku auttaa?
Ei anna käynnistää Battlefieldin open betaa vaan antaa error ilmoituksen, (pelisi asennuksessa on ilmennyt ongelmia. asenna peli uudelleen.)
PC/Steamista ennakkoon ostettu.
Asentanut jo muutamaan otteeseen uudellen mutta ei näytä auttavan

.
Näyttökuva (21).png
Laita Steamista verify game files tms.

Onhan sulla EA desktop suljettuna ja Origin avattuna, kun käynnistät pelin? Ja jos on, kokeile käynnistää Origin uudestaan
 
Tuo on kyllä typerää kun ei saa kuin yhden gadgetin hahmolle. Eli se on joko sinko, repair tool tai C4. Helikopterit on myös ihan ylivoimaisia. Ei niitä saa alas millään ja pyörivät ympyrää lipulla tykittäen kaikki nurin.
 
Tuo on kyllä typerää kun ei saa kuin yhden gadgetin hahmolle. Eli se on joko sinko, repair tool tai C4. Helikopterit on myös ihan ylivoimaisia. Ei niitä saa alas millään ja pyörivät ympyrää lipulla tykittäen kaikki nurin.
Siis tämähän tuntuu olevan Ainut bf missä nuo on edes jotenki mahdollista saada stingerillä alas kun lataa niin nopeasti
 
On tuo maahan asetettava tykkitorni välillä kätevä: otin pahasti osumaa kaksintaistelussa vihollisen kanssa, joten löin tykin maahan ja piilouduin nurkan taakse nuolemaan haavojani. Kun vihollinen kurkkasi oman nurkkansa takaa, joutui hän tykkini ampumaksi.
 
Miksi helikopterin hallinta on niin vaikeaa? BF4 oli kiva lennellä kopuilla, vaikka ei mikään mestari ollutkaan ja kuolema oli aina lähellä. Näin ainakin Xboxilla.
 
Siis tämähän tuntuu olevan Ainut bf missä nuo on edes jotenki mahdollista saada stingerillä alas kun lataa niin nopeasti
Kukaan muu ei niitä edes tajua ampua ja 3 ohjusta käytettävissä ja koptereilla flaret ja pyörii niin vauhdilla että varsinkin konsoleilla ei saa edes lukitusta tehtyä.
Miksi helikopterin hallinta on niin vaikeaa? BF4 oli kiva lennellä kopuilla, vaikka ei mikään mestari ollutkaan ja kuolema oli aina lähellä. Näin ainakin Xboxilla.
Itse kun Xboxilla kokeilin niin en saanut kopteria ollenkaan kallistumaan eteenpäin. Ihan sama mihin päin tattia käänsi niin kopteri kallistui vain lisää taaksepäin ja lopulta putosi maahan.
 
IS kirjoitellut yllättävän kattavan artikkelin pelistä. :oops:


HYVÄÄ

- Tunnelma ja pelituntuma
- Grafiikat (jopa heikoimmilla asetuksilla)
- Monipuoliset spesialistit ja näiden kyvyt/välineet
- Nopeatempoisuus, joka ei tee pelistä kuitenkaan liian Call of Dutya
- Mieleenpainuvat yksityiskohdat ja säätilat kartassa
- Aseiden muokkaaminen tilanteiden mukaan lennosta

HUONOA

- Testikartta
- Äänistä vaikea saada selvää paikoitellen
- Tietokoneohjatut hahmot
- Aseiden rekyyli
- Laitevaatimukset järeillä grafiikoilla
 
Onko tämä nyt niin kuin saanut ymmärtää että enään ei ole mitään jenkit vs kiina tiimejä vaan enneminkin specialist skinit vs specialist skinit?
 
Eikö kellään ole mielipiteitä spesialisteistä? US puolella samassa squadissa 5 Borista ja vastapuolella sama juttu? Samat skinit kaikilla. Voiko olla tilanne, että vastaan hyökkää kerralla 20 täysin samannäköistä Borista? Jotenkin syö immersion täysin. Tuleeko tuohon jotain muutosta? US puolella omat spesialistit ja RU omat? Miksei ole vaan US sotilaita ja RU sotilaita, joita saisi muokata mieleisekseen?
 
Kukaan muu ei niitä edes tajua ampua ja 3 ohjusta käytettävissä ja koptereilla flaret ja pyörii niin vauhdilla että varsinkin konsoleilla ei saa edes lukitusta tehtyä.

No juu itsellä ei konsoli puolesta hajua. Pc.llä kun ei tuollasta ongelmaa ole
 
- Mieleenpainuvat yksityiskohdat ja säätilat kartassa
Perus iltapaskaa :D Tuo kenttähän on niin geneerisen tylsä ja paljas että hohhoijaa.
Eikö kellään ole mielipiteitä spesialisteistä? US puolella samassa squadissa 5 Borista ja vastapuolella sama juttu? Samat skinit kaikilla. Voiko olla tilanne, että vastaan hyökkää kerralla 20 täysin samannäköistä Borista? Jotenkin syö immersion täysin. Tuleeko tuohon jotain muutosta? US puolella omat spesialistit ja RU omat? Miksei ole vaan US sotilaita ja RU sotilaita, joita saisi muokata mieleisekseen?
Juurikin tuo tilanne on ja tulee olemaan. Itsekin kaipaisin ennemmin ihan eri puolen sotilaita omilla muokkauksillaan kuten BF5:ssä.
 
Bäfässä hyvä kenttä on sellanen, että siellä on isosti tilaa mellastaa vehicleillä ja sit muutama tihee/sisätila hotspotti jossa soditaan jalkaväellä.

Ne jotka pelaa jalkaväkee vaan silloin kun ei pääse kopuun/tankkiin lienee eri mieltä.
 
Bäfässä hyvä kenttä on sellanen, että siellä on isosti tilaa mellastaa vehicleillä ja sit muutama tihee/sisätila hotspotti jossa soditaan jalkaväellä.

Ne jotka pelaa jalkaväkee vaan silloin kun ei pääse kopuun/tankkiin lienee eri mieltä.
Eli hyvä kenttä on sellainen jossa pääsee mahdollisimman helposti ja esteettä raiskaamaan?
 
Kyllä minä oon jalkaväkenä stingerin kanssa pärjännyt ihan hyvin tuossa mapissa. Yleensä vaan on kaveri supporttina että saa panoksia stingeriin

Ja B napin takaa saanut auton tms jos tarvinnut liikkua pidempää matkaa
 
Musta tuntuu, etten osaa pelata näitä bäföjä enää. 90% ajasta juoksentelen ees taas pisteeltä toiselle tai yrittää hypätä jonkun ajoneuvon kyytiin. Puolet noista matkoista päättyy siihen, kun sut snipataan jostain kilsan päästä ilman että edes huomaat koko vihua.

Tiimityöstä ei ole ainakaan tietoakaan tai edes oikein mahdollisuutta/työkaluja siihen, ja on ihan lottoa kumpi puoli voittaa.

Sellainen hyvä mähinä on vähän mielestäni hukassa tai todella vaikea löytää, liekö kartan vai pelaajan vika.

Tosin aiemmissa bäföissä tykännyt eniten pelata juuri noita Rush tms. pienemmän skaalan pelimuotoja. En ole oikein ikinä tajunnut tuota, että tehdään kartoista valtavia ja ängetään sinne mahdollisimman paljon porukkaa. Lopputulos on vaan sekava mössö missä sun omalla suorituksella ei tunnu olevan mitään vaikutusta mihinkään
 
Conquesti on aina ollut soolona ihan 50-50 että kuka voittaa. Nyt jos tosiaan pelaajia on vielä tuplamäärä niin ei siinä tosiaan sota enää yhtä miestä kaipaa.

Veikkaan silti, että voicessa istuva premade squadi tekee edelleen pahaa jälkeä.
 
Mitä sä raiskaat jos se jalkaväki on jossain bunkkerissa sotimassa omaa sotaansa?
Kun se ei ole vaan on lipuilla yrittämässä vallata lippuja tai tekemässä siirtymää lipulta toiselle. Eihän varsinkaan tässä Orbitalissa ole edes mitään "bunkkeria" jossa sotia "omaa sotaansa".
 
Ite pelasin puolisen tuntia xboxilla ja tuhosin neljä kopteria, kun kokeilin 10min sinkoilua. Eka tähdätkää niin kauan että kopteri laittaa paniikkiflaret ja sitten ampukaa. Ja ampukaa aina vaan jos kopteri on tarpeeksi lähellä eikä pääse minkään nurkan taakse. Alkaa tippumaan.
 
Jos oli Xbox One versio lähes epäpelattava, niin Xbox Series X versio on jo parempi. Näyttää hienommalta ja toimii melko sujuvasti. Tässäkin on liikkumisessa outoa keveyttä, ihan kuin ajoneuvot ja pelaajat liitäisivät pitkin maata. Eli ei kyllä demossa päästä vielä BF3 pelattavuuden tasolle, mutta aika näyttää.

Paljon on ärsyttäviä juttuja, kuten tuo jatkuva haavoittuminen, melko turhaa touhua. Robottikoirat on turhia. Hahmoluokitus ja aseluokat on sekavia, pitäisi olla selkeät roolitukset.

Eli voi tästä korjaamisen jälkeen tulla hyväkin, mutta totuttelua vaatii.
 
Onko tämä nyt niin kuin saanut ymmärtää että enään ei ole mitään jenkit vs kiina tiimejä vaan enneminkin specialist skinit vs specialist skinit?
Juuri näin.

Eikö kellään ole mielipiteitä spesialisteistä? US puolella samassa squadissa 5 Borista ja vastapuolella sama juttu? Samat skinit kaikilla. Voiko olla tilanne, että vastaan hyökkää kerralla 20 täysin samannäköistä Borista? Jotenkin syö immersion täysin. Tuleeko tuohon jotain muutosta? US puolella omat spesialistit ja RU omat? Miksei ole vaan US sotilaita ja RU sotilaita, joita saisi muokata mieleisekseen?
On mielipide.
Nyt kun ekat kokeilut pelistä takana, niin tämä on asia joka ehkä häiritsee jopa eniten tässä pelissä.

Ihan hyvin summattu mun mielestä:


Luulisi että kosmeettiikkaa olisit voinut luoda myös nimettömille ja eri näköisten puolien ukoille.
Se lienee kuitenkin lähes ainoa syy tämmösille hahmoille mitä nyt on.
 
Osa näistä ongelmista olisi kyllä korjattavissa, mutta viimeisten Battlefieldien aikainen todellisuus on osoittanut että DICEn visionäärien ideoimat muutokset eivät ole koskaan korjattava vika. Heille ongelmana ovat ainoastaan pelaajat jotka eivät kykene paskojen ideoiden suurta viisautta ymmärtämään.
 
Kun se ei ole vaan on lipuilla yrittämässä vallata lippuja tai tekemässä siirtymää lipulta toiselle. Eihän varsinkaan tässä Orbitalissa ole edes mitään "bunkkeria" jossa sotia "omaa sotaansa".

Niin missä vaiheessa mä sanoin, että tää Orbital olis hyvä kenttä?
 
Juuri näin.


On mielipide.
Nyt kun ekat kokeilut pelistä takana, niin tämä on asia joka ehkä häiritsee jopa eniten tässä pelissä.

Ihan hyvin summattu mun mielestä:


Luulisi että kosmeettiikkaa olisit voinut luoda myös nimettömille ja eri näköisten puolien ukoille.
Se lienee kuitenkin lähes ainoa syy tämmösille hahmoille mitä nyt on.
Eli aletaan mennä lähemmäs klooni gladiaattori areenaa/siege/overwatch isommassa kaavassa kuin sotaa näin karusti sanottuna. Ei hyvältä vaikuta näin omaan silmään kyllä... Noh pihinä sontiaisena vasta huomenna pääsee itse kokeilemaan kunnolla ja vetämään johtopäätöksen kannattaako tähän sijoittaa euroakaan.

Itsehhän en pelannut BF1 ja BFV betaa enempää niin oma vertauskohta on BF4.
 
Bäfässä hyvä kenttä on sellanen, että siellä on isosti tilaa mellastaa vehicleillä ja sit muutama tihee/sisätila hotspotti jossa soditaan jalkaväellä.

Ne jotka pelaa jalkaväkee vaan silloin kun ei pääse kopuun/tankkiin lienee eri mieltä.
Tässä kentässä ei ole oikein sellasta selkeetä paikkaa missä esim tdm ja domination mahdollisesti tapahtuu jatkossa. Tuleeko moisia pieniä pelimuotoja sit ollenkaan kaikkiin kenttiin, tiedä häntä.
 
Ite pelasin puolisen tuntia xboxilla ja tuhosin neljä kopteria, kun kokeilin 10min sinkoilua. Eka tähdätkää niin kauan että kopteri laittaa paniikkiflaret ja sitten ampukaa. Ja ampukaa aina vaan jos kopteri on tarpeeksi lähellä eikä pääse minkään nurkan taakse. Alkaa tippumaan.
Tuossa on aika monta muuttujaa.
Niin missä vaiheessa mä sanoin, että tää Orbital olis hyvä kenttä?
Puolustit tämänkaltaisia paskoja.
 
Fiiliksiä betasta, tosi keskeneräinen peli vielä, en usko tippaakaan että julkaisu buildi olis hirveästi paremmassa kunnossa.

Hyvää on ainakin:

pc:llä ei ole "sumua" joten näkee vaikka kuinka kauas.

Liukuminen on nerffattu (iso plussa)

Koukku pyssy toimii yllättävän hyvin.

Kopuilla lentely on kivaa.

Tässä tuntuu olevat sama stutterointi ongelmat kuin aikaisemmissa jotka häviää ajan kanssa, en tiedä lataako peli jotain "shadereita" tms.
 
Miksi helikopterin hallinta on niin vaikeaa? BF4 oli kiva lennellä kopuilla, vaikka ei mikään mestari ollutkaan ja kuolema oli aina lähellä. Näin ainakin Xboxilla.
Jotain outoa tossa tosiaan on. Eilen tipahdin pari kertaa ja 6v muksu sano haluavansa myös kokeilla. Pysyi ilmassa noin kymmenen kertaa kauemmin kuin minä. :rolleyes: Esim. CoDeissa tuntuu suorastaan helpolta lentely. Jotain epäintuitiivista tuossa on, tai sitten väärä asetus jossain (en jaksanut perehtyä).
Musta tuntuu, etten osaa pelata näitä bäföjä enää. 90% ajasta juoksentelen ees taas pisteeltä toiselle tai yrittää hypätä jonkun ajoneuvon kyytiin. Puolet noista matkoista päättyy siihen, kun sut snipataan jostain kilsan päästä ilman että edes huomaat koko vihua.

Tiimityöstä ei ole ainakaan tietoakaan tai edes oikein mahdollisuutta/työkaluja siihen, ja on ihan lottoa kumpi puoli voittaa.

Sellainen hyvä mähinä on vähän mielestäni hukassa tai todella vaikea löytää, liekö kartan vai pelaajan vika.

Tosin aiemmissa bäföissä tykännyt eniten pelata juuri noita Rush tms. pienemmän skaalan pelimuotoja. En ole oikein ikinä tajunnut tuota, että tehdään kartoista valtavia ja ängetään sinne mahdollisimman paljon porukkaa. Lopputulos on vaan sekava mössö missä sun omalla suorituksella ei tunnu olevan mitään vaikutusta mihinkään
Juu vahvasti tämä fiilis tästä.

Jotenkin tuli ikävä myös aiempien osien fortifikaatioita, kun noin harvan kaljua maastoa.
 
Ja B napin takaa saanut auton tms jos tarvinnut liikkua pidempää matkaa
Toimiiko tämä teillä muuten ongelmitta? Mulla bugittaa aivan saatanasti, varmaan 2-3 kertaa oon onnistuneesti saanut jeepin pudotettua, yrittänyt kymmeniä kertoja.

Eli lähes aina kun sitä hiiren nappia painaa niinkuin UI käskee niin se vaan sulkee sen saatanan läppärin...

Muuten kyllä plussaa näistä kevyistä vehicleistä. Tässä tehty just oikein se, ettei ole exit animaatiota, jolloin noilla pystyy kikkailemaan ihanasti C5 kanssa ja muutenkin.
 
Toimiiko tämä teillä muuten ongelmitta? Mulla bugittaa aivan saatanasti, varmaan 2-3 kertaa oon onnistuneesti saanut jeepin pudotettua, yrittänyt kymmeniä kertoja.

Eli lähes aina kun sitä hiiren nappia painaa niinkuin UI käskee niin se vaan sulkee sen saatanan läppärin...

Muuten kyllä plussaa näistä kevyistä vehicleistä. Tässä tehty just oikein se, ettei ole exit animaatiota, jolloin noilla pystyy kikkailemaan ihanasti C5 kanssa ja muutenkin.

Juu ei suostunut Jeeppiä tipputtaan taivalta. Robokoira tuli kyllä ihan oikein.
 
Puolustit tämänkaltaisia paskoja.

Voitko lainata sen kohdan postauksistani, missä puolustin "tämänkaltaisia paskoja"?

Sanoin, että hyvä bäfäkenttä on sellainen, missä on paljon aukeaa ajoneuvoille ja sitten ahtaita tai sisätiloissa olevia hotspotteja jalkaväelle.

Missään vaiheessa en väittänyt, että Orbital olisi sellainen.

Vai väitinkö?

Vikaa lukutaidossa, ymmärryksessä vai molemmissa?
 
Jotenkin tuli ikävä myös aiempien osien fortifikaatioita, kun noin harvan kaljua maastoa.
Jotenkin tyhmää ettei edellisen Bäfän parhaita puolia ole tuotu tähän ollenkaan. Juuri tuota rakentelua, selällään ampumista, ajoneuvon perässä vedettäviä tykkejä, kranaatin takaisin heittämistä ja ryhmänjohtajan pisteitä joilla saa tilattua tykistöä/ohjusta/tilpehööriä. Tuntuu että tekijät ovat halunneet ottaa täydellisen eron Vitoseen ja heittäneet kaiken siitä roskakoriin.
 
Voitko lainata sen kohdan postauksistani, missä puolustin "tämänkaltaisia paskoja"?

Sanoin, että hyvä bäfäkenttä on sellainen, missä on paljon aukeaa ajoneuvoille ja sitten ahtaita tai sisätiloissa olevia hotspotteja jalkaväelle.
Tuossa kirjoitit juuri itse uudelleen niin ei tarvitse kaivella mitään vanhaa postausta.
Jotenkin tyhmää ettei edellisen Bäfän parhaita puolia ole tuotu tähän ollenkaan. Juuri tuota rakentelua, selällään ampumista, ajoneuvon perässä vedettäviä tykkejä, kranaatin takaisin heittämistä ja ryhmänjohtajan pisteitä joilla saa tilattua tykistöä/ohjusta/tilpehööriä. Tuntuu että tekijät ovat halunneet ottaa täydellisen eron Vitoseen ja heittäneet kaiken siitä roskakoriin.
Vahvasti tämä. Kaikki todella hyvä asia heitetty romukoppaan. Nuo listaamasi asiat ja varsinkin fortificationit oli suorastaan elintärkeä parannus Battlefieldeihin. Saa sitä paljon kaivattua suojaa kaikkia röllejä jne vastaan ja estettyä tankkien liikettä.
 
Tuo on kyllä aivan ääliömäistä, että repair tool ei kuulu vakiokalustoon tietylle specialistille. Kuka valitsee ennemmin sen kuin singon tai C4?
Tää itseäni harmittaa eniten näissä specialisteissa. Tiimipelaamista randomeiden kanssa vaikeutetaan ihan syyttä. Eihän kukaan ota repair toolia sillä periaattella että "ehkä joku oma tankki tulee vastaan jota voi sitten korjailla". Lopputulema: vain ne, jotka spawnaavat ajoneuvoon ottavat repair toolin. Et voi enää ajaa tankilla lipulle ja odottaa että joku oma tulisi korjaamaan. Toinen juttu on se, että medicillä ei ole vakiovarusteena medkittiä vaan se megahieno healauspistooli. Oisko toisin päin ollut parempi? Ken tietää.

Ei mahdu omaan kaaliin miksi suunta on tämä. Oon kyllä bäfä-boomeri kakkosen ajoilta, jonka class-systeemi on mielestäni edelleenkin sarjan paras.
 
Jotenkin tyhmää ettei edellisen Bäfän parhaita puolia ole tuotu tähän ollenkaan. Juuri tuota rakentelua, selällään ampumista, ajoneuvon perässä vedettäviä tykkejä, kranaatin takaisin heittämistä ja ryhmänjohtajan pisteitä joilla saa tilattua tykistöä/ohjusta/tilpehööriä. Tuntuu että tekijät ovat halunneet ottaa täydellisen eron Vitoseen ja heittäneet kaiken siitä roskakoriin.

On kyllä ihan hyvä vaan ettei ole suoraa kopiota edellisistä niinkuin esimerkiksi muutamat viime codit.
 
On kyllä ihan hyvä vaan ettei ole suoraa kopiota edellisistä niinkuin esimerkiksi muutamat viime codit.
Ei tässä kukaan muu suoraa kopiota ole kaivannut kuin ne jotka haikailevat BF4:n perään. Hyväksi todettuja uudistuksia ei ole järkeä heittää romukoppaan vain siksi että olisi erilainen kuin edellinen osa.

Mihin tässä on myös se Battlefieldien "bravuuri" eli tuhoutuvuus? Kovin on staattista kaikki.
 
On kyllä ihan hyvä vaan ettei ole suoraa kopiota edellisistä niinkuin esimerkiksi muutamat viime codit.
Ei kukaan kaipaa mitään suoria kopioita, mutta kun pelisarjaa kehitellään vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, niin toivoisi että positiivinen kehitys jatkuisi suoraan seuraavaan peliin, eikä niin että aina aloitetaan puhtaalta pöydältä. Näin on ennen toimittu kun pelejä on kehitetty, ne asiat mitkä toimii tuodaan seuraaviin peleihin ja kehitetään kokoajan uutta ja parempaa kokonaisuutta.
 
Muutama kierros pelattu ja tuntuupahan huonolta. Valitettavasti. Olin toivonut että tässä olisi paluu BF4 jälkeen itsellä taas pelisarjan pariin oikein kunnolla.
Beta on kyllä niin naurettavan buginen ja mappi sen verran huono että paha tästä mitään valmista sanoa. Mutta mennyt niin järkyttävän nopeatempoiseksi nopeamman juoksun, liu'un ja kaiken muun sätkimisen kanssa, että en tiedä onko tuosta hyvää tulossa millään. En äkkiseltään löytänyt neloseen verrattuna mitään mitä olisi selvästi parannettu. Onko joku muu enemmän pelannut keksinyt? Toki BF4 ajoistakin jo vierähtänyt itsellä jokunen vuosi.

Gamepassiin kuuluu onneksi tuo 10h triali, niin täytyy sitten valmista tuotosta vielä testailla kun ovat saaneet pelattavaan kuntoon. Tällä hetkellä tuo ei sitä ole.

Ihan mukavasti pyörii kyllä 1440p, 3060ti, R5 3600. Jätetään seurantaa. Betaa ei jaksa kyllä enää vääntää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 764
Viestejä
4 495 533
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom