Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
FPS cappi auttaa. Jos sulla on 60Hz näyttö rajota fps 60:een. Jos sulla esiintyy "stutteria" kannattaa testata pre-rendered frames- komennon eri arvoja. Ite käytin 2 arvona, kun mulla oli vanha i5 koneessa.Itsellä prosessorin (4690K @ 4.4Ghz) käyttöaste on usein 100%.
Mitä asetuksia kannattaa säätää tai onko jotain tweakkeja, jotta CPU ei olisi pullonkaulana?
Alkaa kyllästyttää tää peli, pelkkää random ammuskelua eikä mitään platoon toimintaa. They killed community.
Omalla kohdalla tämä on pelin suola. Työpäivän jälkeen aivot narikkaan ilman minkäänlaisia sitoumuksia tai tavoitteita saatika minkäänlaista "VoiP" -koordinointia. Ei kinosta tipan vertaa ingame achievementit tai muutkaan "tilastot". Pelaan tätä vain huvin vuoksi. Esimerkiksi jengin sekoilulle saa joskus nauraa kurkku suorana, silloin ei minua harmita yhtään että oma tiimi on häviämässä tyyliin 500-1000 -gapilla.
Ihan sama meininki. Pari erää sillon tällön on tarpeeksi tätä peliä. Kivempi aina jos on ok tiimi ja voittoja tulee mutta eipä tuo niin haittaa vaikka häviääkin satanolla. Mutta joo ei tuolla kyllä mitään tiimi peliä harrasteta.
Tuo quick match on joskus heittänyt mut brasilian serveille 400 pingillä. En suosittele käyttämään tuota, vaikka kyllä se yleensä ihan ok matseja löytää.muutaman päivän ollu nyt servuhaku ihan sekaisin, heittää conquest peleissä automatchillä jonnekin amerikan servuille jatkuvasti kun pingi 150-300 luokkaa kaikilla. edellisen patchin aikaan taisi jotain mennä vikaan.
e; hauska bugi muuten, oon nyt saanu kuudesta matsista putkeen 75 kolikkoa viestillä "first round and win of the day"
Varmaan servu anto periksi. Kerran tullut vastaavaa täälläkin.Kävin kans vähän pelailemassa, alku näytti ihan lupaavalta, 4 karttaa ping joku 40-50 tappoa tuli, mut sitten tuli Argonne Forest ja ping 2599. Ei tää nyt ihan vielä kunnossa ole
Controls -> advanced -> ihan alhaalta vehicle driver control asetukset. Ehkä... Mulla molemmat off, eikä vastaavaa tapahdu.Osaisikohan joku neuvoa mikä asetus on päin persettä kun ennen jotain viimeaikaista pätsiä tankki EI kääntynyt vaikka hiirellä käänsi sen tykkiä. Tankin kääntämiseen piti käyttää näppäimistöä. Nyt tankki alkaa kääntymään myös hiirellä joka häiritsee. Niin ja mihinkään asetuksiin en ole koskenut. En tosin ole tätä pelannutkaan hetkeen. Eli mitähän ihmettä?
Jos haluat mahdollisimman sulavan pelikokemuksen, unohda i5-prosessorit. Peli on optimisoitu päin vittua, joko i7 tai Ryzen alle niin fps pysyy 60.Oon päivittämässä konetta. Lähinnä oli tarkoitus 3570 prossu vaihtaa 8600 coffee lakeen. Näyttis on 780gtx 3gb. Näyttönä 1080 120hz. Mitä luulette kuinka 780 suoriutuu tehtävästä? Koneella en oo koskaan tehnyt muuta kuin pelannut uusinta bf. Josta haluaisi saada mahdollisimman sulavan kokemuksen.
Jos haluat mahdollisimman sulavan pelikokemuksen, unohda i5-prosessorit. Peli on optimisoitu päin vittua, joko i7 tai Ryzen alle niin fps pysyy 60.
juu ei oo kaatunu täälläkään vieläkään kertaakaan, ja ne servuun liittyessä tulevat disconnectit voi laskea yhden käden sormilla. takana noin 200h. pelin sisäisissä jutuissa, esim ylempänä kommenttini servuhausta, on paskaa ja nyt jo puhutaan kovaa vauhtia ensi vuonna tulevasta battlefieldistä. huoh, rahat pois. korjais nyt tän ensin.Asiaa sivuten ihan turha OT, mutta meikällä BF1 ei ole kaatunut kertaakaan. Hakattu on vuodenpäivät melkoisen aktiivisesti. Aikamoista. Monet dissaa Diceä, meikä kyl peukuttaa ainakin tässä suhteessa.
Cpu 4.7GHz ja näyttis 2063MHz @950mV. Pari päivää sitten otin muuten 145fps capin pois, mikä oli jonku aikaa käytössä ja nyt siis se vakio 200 cappi taas päällä. Voiskohan tuo vaikuttaa? Tuota ongelmaa ei myöskään pysty toistamaan helposti. Tulee vaan joskus randomisti.Ei kyllä kannata, tuo on ihan hyvä olla päällä. Enkä oikein usko sen tuota korjaavankaan. Onko CPU:lla/GPU:lla kellotuksia?
Bäfät on ainakin aina olleet todella herkkiä kelloille, vois kokeilla ihan pykälällä laskea CPU:n osalta?
Luulen, että kaatuilu ei kuitenkaan johdu cpu:n kellotuksista. Kelloja testaillessa, kun pelasin niin kone meni blue screeniin, jos oli epävakaat kellot.
Netissä luki, että tuo BEX64 error voi johtua jonkun toisen ohjelman yhteen sopimattomuudesta. Asensinkin eilen noi uusimmat Nvidian ajurit, kun jätin pari päivitystä välistä, ilman Geforce Experienceä. Testailen nyt onko tuolla vaikutusta. Peli kuitenkin on toiminut jtn. 1-2kk kaatuilemetta, vaikka oon pelannutkin melko paljon.
Seuraavan kerran kun/jos kaatuu, niin pitää vaikka lisätä vCorea 5 mV.
Luulen, että kaatuilu ei kuitenkaan johdu cpu:n kellotuksista. Kelloja testaillessa, kun pelasin niin kone meni blue screeniin, jos oli epävakaat kellot.
Netissä luki, että tuo BEX64 error voi johtua jonkun toisen ohjelman yhteen sopimattomuudesta. Asensinkin eilen noi uusimmat Nvidian ajurit, kun jätin pari päivitystä välistä, ilman Geforce Experienceä. Testailen nyt onko tuolla vaikutusta. Peli kuitenkin on toiminut jtn. 1-2kk kaatuilemetta, vaikka oon pelannutkin melko paljon.
Seuraavan kerran kun/jos kaatuu, niin pitää vaikka lisätä vCorea 5 mV.
Tekee sitä mustaksi menoa jos tabbaat kesken Intron tms. Välivideot ovat pyhiä eikä niitä ohitella niin vaan...Osaisko joku sanoa miksi alt + tab ei oikein toimi? Bf4 kanssa ei ole ongelmaa ja peli menee pieneen ikkunaan mistä näkee mitä tapahtuu, bf1 taas monesti ruutu menee mustaksi tai peli pienenee tehtäväpalkkiin.
Osaisko joku sanoa miksi alt + tab ei oikein toimi? Bf4 kanssa ei ole ongelmaa ja peli menee pieneen ikkunaan mistä näkee mitä tapahtuu, bf1 taas monesti ruutu menee mustaksi tai peli pienenee tehtäväpalkkiin.
Okei, pitääkin tuota tutkailla seuraavaksi. Pelailin tuolla omalla metodillani eilisen illan enkä kyllä nähnyt enää yhdelläkään serverillä, yhdessäkään mapissa sellaista tökkimistä ja jökkimistä mitä aiemmin oli.
Ja pelin asetusvalikossa on myös se fps limit -säätö, hyödyttääkö tuon cfg-filun tekeminen ja sitä kautta rajoittaminen enää mitenkään?
Originissa tarjouksessa battlefield 1 premium pass 15€ ja revolution 30€ 28 päivään asti. Ite nappasin vihdoin premiumin.
Osta Battlefield™ 1 Premium Pass – Microsoft Store Suomi
Premium Pass Xboxille 15e
Originissa tarjouksessa battlefield 1 premium pass 15€ ja revolution 30€ 28 päivään asti. Ite nappasin vihdoin premiumin.

Ostin sen uusimman lisäosan ja pelasin vähän ja... ja... peli on ollu ulkona yli vuoden ja vieläkään porukka ei ymmärrä, että jos koko 32 pelaajan tiimi juoksee porukassa flageja tyyliin a -> b -> c -> d -> e ja sit taas alusta a -> b -> c -> d -> e, ni vaikka tiimillä on se A hallussa, ni vihollisen tiimillä on ne b, c, d ja e flagit. Jostain syystä tälläsiä kehareita onnistuu aina mun tiimiin päätymään kokonainen joukkue. Tänään oli kahessa mapissa silleen taas, että koko porukka juoksi järjestyksessä ympyrää niitä flageja ja menetti edellisen flagin minkä oli just vallannu. Sit se oli sellasta, että meillä oli 1 flagi hallussa kerrallaan ja vihollisilla loput. Sit ne ei ees tajua, kun niille sanoo siitä.
Edelleenkin olis hauska nähä livenä millasta porukkaa tota peliä oikeen pelaa ja miten ne selviytyy normaalista elämästä, jos niiden hahmottamiskyky ei riitä edes tollaseen yksinkertaseen peliin.
Fort De Vaux ja Nivelle Nights on pahimmat ympyrän juoksemis mapit.
![]()
Liian monimutkaista! Muutenkin IMHO tämä peli on parhaimmillaan "aivot narikassa" moodissa. Tulet vaikkapa vittumaisen työpäivän jälkeen himaan niin tunti-puolitoista tätä ja et muista työpäivästä mitäänTämä on aivan väärä peli kaikenlaiselle tiimityöskentelylle tms.
Itseasiassa ainakin omalla kohdalla kaikenlainen achievementtien perässä juoksentelu ym. tappoi oman peli-ilon tossa viime keväänä aivan täysin. Tee sitä, tapa tätä, tämä määrä tätä -tyyppinen *itun vammainen grindaus = hohhoijaa. Nykyään oikeastaan vain jonneilen eli vetelen jokin puukko kädessä jengiä matalaksi pimeissä tai ahtaissa kartoissa tai eri pistooleilla jahtaan snipereitä ja sitä rataa. Oma leveli on aivan juuri 94 ja se on pelkkää jonneilua. Harmittaa että joutuu (?) pelaamaan osaavia pelaajia vastaan, koska itse en osaa mitään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.