Ja tosiaan, tulee pelattu tiimin eteen oman kuolemankin uhalla. Eli paketteja ja neulaa käytetään koko ajan ja koitan pysyä squadin mukana.... tosin se squadi on liian usen neljässä paikassa yhtaikaa![]()
Tässä pelissä on varmasti tyhmimmät pelaajat mitä oon ikinä nähny missään pelissä.
Nykyään kun pelaan, niin alussa katon vähän miten omat menee ja jos ne menee ihan päin vittua ni vaihdan puolta suoraan. Ja sit jos neki menee päin vittua ni sit vaihdan kylmästi serveriä, kun ei vaan enää kasetti kestä sellasta idiotismia mitä siellä näkee.
Hyvä esimerkki äsken kun pelasin. Mappi oli Ballroom Blitz ja sit suht alussa näin ku viholliset (hyökkäs A:lta päin) meni C:n katolle silleen, että ne näkee myös D:lle. Sit sanoin omille että siellä on vihollisia, mut en koko pelin aikana nähny, et kukaan muu ku mä yritti tappaa niitä siellä ja yksin on hankala tappaa koko squadia. Sit sanon vielä snipereille että vois heittää flareja sinne, ni ei. Ei vittu mitään aivotoimintaa. Sieltä ne vihut napsi omia, eikä ne omat ees varmaan tajunnu mistä ne tapettiin, vaikka kuoleman jälkeen näkee missä se vihollinen oli.
Sit jos kartasta näkee, et about kaikki viholliset on sektorilla x ja ois hyvä mennä vihollisen alkupään sektoreihin, vaikka A:lle ja sit sanon et mennään sinne ja sit kohta huomaan että oon yksin siellä, ei omia eikä vihollisia. Ja sit ku saan melkeen vallattua sen joku yksinäinen vihu löytää sinne ja onnistuu tappamaan, eikä saada sitä sektoria.
Yks mitä siinä Ballroom Blitzissä näkee paljon on se että omat yrittää kaikki siitä samasta fucking portista sisään. Sit sinne joku heittää jotain dynamiittia ja kaikki kuolee. Eivät raukat tajua että siellä on muitakin reittejä. Voi esim vaikka kiertää sen linnan takaa.
Ja jostain syystä nää älyllisesti vajaat pelaajat osuu aina omalle puolelle.