Battlefield 1

Joo, tosiaan on nähty tässä pelisarjassa ennenkin että rankat testit menee kelloilla läpi mutta BF kyykkää. Erikoishommia, mutta ihan tuttu juttu täällä palstoilla ja aikoinaan murossa.
Jännä tuo Frostbite engine. :bored:
 
Itse en taida edes tappaa yhtään vihollista ilman että spottaan. Aina rämppään Q:ta kaikkeen mikä liikkuu ja näkyy. Poikkeuksena toki joku nurkan takaa eteen hyppäävä jota ei ehdi spotata vaan tappaa/kuolla.

Joo, teen just samoin ja onhan se jotenkin vaan aina ollut oikea tapa toimia (tai ainakin tuntuu omalta kohdalta just niin).
 
Kyllä toi spottaamien alkaa olla jo niin lihasmuistissa että yrittää spotata joka fps mp pelissä mitä pelaa :D
 
Itselle tässä tökkii että melkein joka helkkarin luokalle on annettu jonkin sortin kiikari optio.. oikeassa ww1 sodassa putket oli alkeellisia ja niitä oli todella vähän. Nyt peliä vaivaa kaikkia bäfäsarjoja pahiten snipu spämmi. Sniputtaa voi vaikka suportilla ( yllättävän tehokas vaihtoehto kun sopiva KK + Putki )

Plus spawnaus on persiistä, ukkoa teleporttaa nurkat täyteen kauheaa vauhtia.

Mutta kyllä tää pienissä erissä menee.
 
Itselläni on pelaamiset nykyään jääneet vähiin koska PC:llä ei ole tarpeeksi pelaajia tai jotain. Haluaisin pelata 40 playerin operaatioita ja mieluiten tuon uusimman lisärin kenttiä, yksinäsi aina spawnaat servulle kun tuollaiseen joinaat.

Ja 64 playerin operaatiot useimmissa mapeissa on aivan liikaa minun makuuni, liian kaoottista.
 
Onko tätä peliä mitään järkeä alkaa pelaamaan i5-4460(3.2GHz) ja 8GB? Käsittääkseni vaatii prossulta ja muistilta aika paljon. Tätä konetta en ala enää päivittämään ja seuraavaksi kokonaan uutta alle mutta mietin miten raskas tuo todellisuudessa on? Ja ihan 60Hz näytöltä 1080p resolla tulee pelattua.
 
jos muistin käyttöäkahtoo, ni itellä toi huitelee 10-11gb käytössä pelatessa
 
Itselläni on pelaamiset nykyään jääneet vähiin koska PC:llä ei ole tarpeeksi pelaajia tai jotain. Haluaisin pelata 40 playerin operaatioita ja mieluiten tuon uusimman lisärin kenttiä, yksinäsi aina spawnaat servulle kun tuollaiseen joinaat.

Ja 64 playerin operaatiot useimmissa mapeissa on aivan liikaa minun makuuni, liian kaoottista.

Kannattaa pelata frontlines-moodia, server browserilla löytyy hyvin peliseuraa.
 
Kannattaa pelata frontlines-moodia, server browserilla löytyy hyvin peliseuraa.

Kiitokset tästä vinkistä, oli 32 pelaajan servulla TILAA tehdä edes jotain. Omat tekemiset vaikutti jopa johonkin vaikkakin liian nopeasti tässä syntyy uutta ukkoa kokoajan eteen.
 
Onko tätä peliä mitään järkeä alkaa pelaamaan i5-4460(3.2GHz) ja 8GB? Käsittääkseni vaatii prossulta ja muistilta aika paljon. Tätä konetta en ala enää päivittämään ja seuraavaksi kokonaan uutta alle mutta mietin miten raskas tuo todellisuudessa on? Ja ihan 60Hz näytöltä 1080p resolla tulee pelattua.

Omalla kokoonpanolla pysyy yli 60fps koko ajan 1440p resolla, tosin jotain yksityiskohtia olen karsinut ja kevyesti kellottanut GPU:ta.

ja speksit löytyy siis tuosta vasemmalta
 
Omalla kokoonpanolla pysyy yli 60fps koko ajan 1440p resolla, tosin jotain yksityiskohtia olen karsinut ja kevyesti kellottanut GPU:ta.

ja speksit löytyy siis tuosta vasemmalta

Tuohan on ihan rohkaisevaa, prossu ja muistit ovat nopeammat kuin itselläni mutta luulisi, että toimisi 1080p ihan hyvin.
 
Aika huonosti tuntuu nykyään löytyvän servuja. Esim jos haluaisin pelata uusia kenttiä niin ainut mitä pystyy pelaamaan on tämä öinen kaupunki mäppi. Muita ei quickmatchista tule eikä kenttä-äänestystä ole. Server browserinkaan kautta ei oikein löydy muita.
 
Aika huonosti tuntuu nykyään löytyvän servuja. Esim jos haluaisin pelata uusia kenttiä niin ainut mitä pystyy pelaamaan on tämä öinen kaupunki mäppi. Muita ei quickmatchista tule eikä kenttä-äänestystä ole. Server browserinkaan kautta ei oikein löydy muita.
Semisti liittyen, niin tuli tuossa taas katseltua 24h peak pelaajat PC:llä BF4 vs BF1. Melko karua. :D

BF1:
Peak 24h
21,898

BF4:
Peak 24h
15,380

Mitä katselin 30 päivän historiaa, niin BF1 PC peak 28k ja BF4 PC peak 18k.
Eipä ole enää mitenkään kovinkaan suuri ero, tai no prosentuaalisesti joo mutta pelien ikä huomioiden.

BF1 saa toki varmaan jonkinlaista boostia pelaajakuntaan tuossa syyskuussa kun tulee DLC.


 
Täällä alkoi kyllä toimimaan perkeleesti paremmin kun sai DX12 päälle. Aikaisemmin esiintyi niitä satunnaisia fps droppeja jonnekkin 30 tienoille, prossun käyttö koko ajan 100% kaikilla ytimillä ja näyttis heilui jossain 60% paikkeilla. DX12 päällä näyttiskin huitelee koko ajan 99% ja fps pysyy 100 tienoilla lähestulkoon koko ajan. Peli lakkasi kaatumasta DX12 päällä kun päivitti RTSS:n uusimpaan versioon.
 
Enemmän veikkaan kyllä että kokonaisuudessaan tämä DLC politiikka harventaa niitä pelaajamääriä, kuin lisää.
Tarkoitin enemmänkin sitä, että premiumin omistavia on varmasti enemmän kuin nykyinen matala populaatio. Eli moni varmaan käy vain DLC kohdalla tsekkaa viikon verran pelejä.
 
Pelaisin kyllä mutta kesäaikana töissä sen verran kiirettä, että kerran kerennyt toukokuun jälkeen pelin avata. :D
 
Itse tykännyt noista custom HC-servuista, niillä pyörii yleensä uudetkin mapit ja vote on käytössä lähes kaikilla servuilla. Ja jos joku ei vielä tiennyt, niin HC-servut löytyy parhaiten (ainakin itsellä) kirjoittamalla vaan tekstihakuun "200" .

Uudet kartat ihan jees, varsinkin se yömappi. Kyllä tätä aina muutaman pelin päivässä jaksaa pelata :) Varsinkin jos/kun osuu hyvä squadi kohdalle.
 
Pelailin vielä ennen lomia tätä jonkin verran vaikka pelaajamäärät olivat vähentyneet. Nyt viikko sitten meinasin mennä pelaamaan, mutta katsoin sitten statseja pelaajamääristä ja oli kyllä aika kuolleen oloista. En sitten jaksanut mennä pelaamaan kun tuntui vähän kuolevalta. Sinänsä harmi, koska ihan viihdyttävä peli.
 
EA reagoi pelaajamäärään, joka on tosin enemmän kuin erittäin terve edelleen, koska pelaamaan pääsee helposti ihan milloin tahansa pelimuodosta riippumatta. Jostain syystä vaan nykyjonnet tahtovat satojatuhansia pelaajia mille tahansa pelille, mikä on täysin surrealistista ja absurdia, jopa niin hullua että sitä on vaikea käsittää, mutta joo.

Kyse on kuitenkin siitä, että ihmiset viimein hoksasivat BF 1:n olevan melko suoraviivainen kokemus, missä ei ole paljoa sisältöä pidemmän päälle, vaikka hauska onkin vähän aikaa. Battlefield 4 sisukkaasti pitää tänäkin päivänä paljon pelaajia, koska mekaniikat ovat syvemmät ja mielenkiintoisemmat. Nyt sitten BF 1 muuttuu päivitysten myötä enemmän BF4:n kaltaiseksi, mutta typerämmällä teemalla varustettuna.

DICE details new Battlefield 1 Specialization system, testing begins soon | PC Gamer

EDIT. Typo
 
Viimeksi muokattu:
BF1 oli aika pettymys, eikä mikään ihme että sen pelaajamäärät tippuivat.

Vaikeata kuvailla miksi. Hienot grafiikat, hyvät ääniefektit ja ihan toimiva peli, mutta jotain puuttui. En jaksanut pelata alkuinnostuksen jälkeen enempää.

Nautin itse aikoinani BF3 enemmän. BF2 eniten :D
 
EA reagoi pelaajamäärään, joka on tosin enemmän kuin erittäin terve edelleen, koska pelaamaan pääsee helposti ihan milloin tahansa pelimuodosta riippumatta, jostain syystä vaan nykyjonnet tahtovat satojatuhansia pelaajia mille tahansa pelille, mikä on täysin surrealistista ja absurdia, jopa niin hullua että sitä on vaikea käsittää, mutta joo.

Kyse on kuitenkin siitä, että ihmiset viimein hoksasivat BF 1:n olevan melko suoraviivainen kokemus, missä ei ole paljoa sisältöä pidemmän päälle, vaikka hauska onkin vähän aikaa. Battlefield 4 sisukaasti pitää tänäkin päivänä paljon pelaajia, koska mekaniikat ovat syvemmät ja mielenkiintoisemmat. Nyt sitten BF 1 muuttuu päivitysten myötä enemmän BF4:n kaltaiseksi, mutta typerämmällä teemalla varustettuna.

DICE details new Battlefield 1 Specialization system, testing begins soon | PC Gamer
Vuokraservut ja niiden säädöt taitavat jatkossakin olla pelkkää paskaa, joten ei tuosta syvempää kokemusta saa, vaikka äijä hetken juoksisikin 10% nopeammin. EA:lla tuntuu olevan kova tarve tappaa peli, kun ilmeisesti BF4:n puolellakin classic-servuja yritetään tappaa sillä ettei 'join now'n kautta pääse classic-servuille.
 
EA:lla tuntuu olevan kova tarve tappaa peli, kun ilmeisesti BF4:n puolellakin classic-servuja yritetään tappaa sillä ettei 'join now'n kautta pääse classic-servuille.

En tiedä asiasta sen tarkemmin, kun on Battlefieldit olleet tauolla jo jonkin aikaa, mutta paras mentaliteetti on kyllä tukea vanhojakin pelejä hyvin ja uudempia vähintään yhtä hyvin, sillä näin ne vanhat pelaajat saadaan siirtymään sinne uuden pariin ja tuomaan kilisevää kassaan. EA nyt sohlaa taas vanhan mallin mukaan, mutta aika ajoin jossain onnistuukin.
 
BF1 oli aika pettymys, eikä mikään ihme että sen pelaajamäärät tippuivat.

Vaikeata kuvailla miksi. Hienot grafiikat, hyvät ääniefektit ja ihan toimiva peli, mutta jotain puuttui. En jaksanut pelata alkuinnostuksen jälkeen enempää.

Nautin itse aikoinani BF3 enemmän. BF2 eniten :D
Pelistä puuttuu se yhteisöllisyys ja vapaat servut, niin syvempää kokemusta ei pääse syntymään, tulee jotkut yksinpelivibat. Ja oikeasti kyllä syö innostuksen, kun tietää että pelin kehitys on 100% jonkun premium -maksumuurin takana, vaikka maksoit jo pelistä kun ostit sen.

Sallisivat modit ja vapaat servut niin räjähtäisi varmaan käsiin pelin suosio. EA myönsi että yli 50% Battlefield 1942:n myynneistä tuli modien ansiosta.
 
Onko gasgrenaden tehoa nostettu ns. vitusti? Ennen sen läpi pystyi juoksemaan hyvin menettämättä juurikaan healthia. Nykyään alkaa samantien hirveällä vauhdilla healthit tippumaan.
 
Jep. Eikö tämä tue SLI:tä kun toinen kortti näyttäisi idlailevan. :btooth:

Minulla kun oli 980 SLI niin aluksi toimi SLI mutta sit Dice teki jotain ja sen jälkeen ei oo vissiin toiminu(kai?). DX12 se sli ei toimi mutta kokeilitko DX11?
 
Jep. Eikö tämä tue SLI:tä kun toinen kortti näyttäisi idlailevan. :btooth:
Ilmeisesti BF1 on defaulttina DX12. DX12 taas ei tue ainakaan Crossfireä.
Eli kokeile pistää DX11, jos se tosiaan on nyt DX12.

EDIT: Hidas.

EDIT2: Sellainen lisäys, että ilmeisesti edelleen ongelmallinen vaikka toimisi DX11. Flickeriä, stutteria, ja FPS droppia ainakin kuulemma.
Pitkä ketju aiheesta, ja ihan tuoreitakin viestejä:
SLI/Crossfire issues (Thread for discussion of sli/crossfire issues only) - Page 17
Tuolta voi kahlailla mahdollisia ratkaisuja, jos Crossfire toimii DX11 mutta silti tahmaa.
 
Itse sain CrossFiren toimimaan silloin kuin kokeilin, mutta oli siinä säätämistä. Ajureista sitten kokeilin kaikki CrossFire moodit lävitse kunnes löyty se millä ei nykinyt, en kyllä muista enää mikä se oli. Jostain Redditistä taisi löytyä.
 
Pelasin eilen pari peliä ja ekassa pelissä huomasin, että oli kaks klaania pelaamassa eri puolilla. Se peli aika tasanen vääntö.
Mut sit seuraavaan peliin se peli laitto ne molemmat klaanit (squadit) samalle puolelle - onneks mun puolelle - ja sanoin ennenkun peli alko, että tulee perseraiskausta vastustajalle ja niin siinä kävi. Voitettiin se peli jotain 1000-300.

Tollaset pelit on ärsyttäviä, kun tietää jo ennen ku peli alkaa, että miten tulee käymään. Yleisestikkin jos joinaan peliin ja toisella puolella on klaanipelaajia, ni voi suoraan vaihtaa serveriä kun tietää, että häviö tulee.

Pelin pitäis jotenkin kattoa, että jos on porukkaa eri klaanitägeillä, ni se laittaa ne klaanit eripuolille, koska muuten tulee tosi epätasanen peli.
Ja sit pitäis ottaa pois se systeemi että joinatessa se skillin perusteella laittaa toiselle puolelle. Pitäis randomella vaan jakaa ne puolet.
 
Pelasin eilen pari peliä ja ekassa pelissä huomasin, että oli kaks klaania pelaamassa eri puolilla. Se peli aika tasanen vääntö.
Mut sit seuraavaan peliin se peli laitto ne molemmat klaanit (squadit) samalle puolelle - onneks mun puolelle - ja sanoin ennenkun peli alko, että tulee perseraiskausta vastustajalle ja niin siinä kävi. Voitettiin se peli jotain 1000-300.

Tollaset pelit on ärsyttäviä, kun tietää jo ennen ku peli alkaa, että miten tulee käymään. Yleisestikkin jos joinaan peliin ja toisella puolella on klaanipelaajia, ni voi suoraan vaihtaa serveriä kun tietää, että häviö tulee.

Pelin pitäis jotenkin kattoa, että jos on porukkaa eri klaanitägeillä, ni se laittaa ne klaanit eripuolille, koska muuten tulee tosi epätasanen peli.
Ja sit pitäis ottaa pois se systeemi että joinatessa se skillin perusteella laittaa toiselle puolelle. Pitäis randomella vaan jakaa ne puolet.
Joo ei se kyllä niin mukavaa ole ylivoimaisella joukkueella. Ja nämä ärsyttää jotka chatissa vinkuvat heti kun häviöllä.
Viimesin matsi oli kyllä paras koskaan, hävittiin lopulta 999-1000.
 
Ostin sen they shall not pass lisäosan, kun oli halvennuksessa ja siinä kartta FORT DE VAUX.
Se kartta on saanu mut taas ihmettelemään miten tyhmiä pelaajia tässä pelissä on.

Kun kattoo kartasta miten omat juoksee, niin ne juoksee siellä ympyrää kun lampaat. Samaan tahtiin vihollinen juoksee samaa ympyrää perässä. Aina sama homma kun on sitä karttaa pelannu. Tyypit juoksee ympyrää. Välillä kun on leaderina ni laittaa objektiks että pidetään vaikka E:tä, kun vihollinen sieltä juoksee muna kädessä kohta siihen kuitenkin, ni ei. Kaikki juoksee heti seuraavalle paikalle heti kun on vallattu yks ja sama piiripienipyörii jatkuu.

Sit yks peli oli nivelle nights kartta. Olin squad leaderina ja katon karttaa, että 90% omista on D:llä, että C viedään kohta (siellä ei yhtään omaa). Sit laitan objektiks että menee C:lle (vaikka se oli vielä meillä), kun tiesin että kohta siellä on vihollisia. Lähin ite juoksee sinne ja ammun pari flaree ja sit sinne juokseekin jo vihollisia. Sit yksin siellä taistelen, kun squadi ei tajunnu mennä sinne, vaikka laitan sen objektiks.

Sama peli, sama kartta. A:ta viedään (meiän puoli) ja laitan sen objektiks. Sit joku meiän squadista täppää että request order ja sitä A:ta viedään kokoajan. Sit se alkaa rämppää sitä request order nappia ja huudan sille chatissa että menkää vitun tyhmät sinne A:lle mut ei. Se haluu orderia, mutta se A ei taida kelpaa sille, kivempi juosta ku lammas siellä muiden kanssa.

En tosiaan oo itekkään mikään maailman paras pelaaja, mutta en välillä pysty käsittää millasia putkiaivoja näitä pelejäkin pelaa. Vaikka niille neuvoo kädestä pitäen mitä pitäs tehä, niin ei ne siltikään ymmärrä. Hyvä jos pystyy sitä yhtä asiaa tekemään, niin kahden asian tekeminen samaan aikaan on täysi mahdottomuus ja edes kartan katsomiseen kesken pelin ei riitä äly.

Hyvä peli ja tykkään pelaa sitä, mutta ne pelaajat pilaa omalla vähälahjaisuudellaan aika vahvasti sitä peliä.
 
Ostin sen they shall not pass lisäosan, kun oli halvennuksessa ja siinä kartta FORT DE VAUX.
Se kartta on saanu mut taas ihmettelemään miten tyhmiä pelaajia tässä pelissä on.

Kun kattoo kartasta miten omat juoksee, niin ne juoksee siellä ympyrää kun lampaat. Samaan tahtiin vihollinen juoksee samaa ympyrää perässä. Aina sama homma kun on sitä karttaa pelannu. Tyypit juoksee ympyrää. Välillä kun on leaderina ni laittaa objektiks että pidetään vaikka E:tä, kun vihollinen sieltä juoksee muna kädessä kohta siihen kuitenkin, ni ei. Kaikki juoksee heti seuraavalle paikalle heti kun on vallattu yks ja sama piiripienipyörii jatkuu.

Sit yks peli oli nivelle nights kartta. Olin squad leaderina ja katon karttaa, että 90% omista on D:llä, että C viedään kohta (siellä ei yhtään omaa). Sit laitan objektiks että menee C:lle (vaikka se oli vielä meillä), kun tiesin että kohta siellä on vihollisia. Lähin ite juoksee sinne ja ammun pari flaree ja sit sinne juokseekin jo vihollisia. Sit yksin siellä taistelen, kun squadi ei tajunnu mennä sinne, vaikka laitan sen objektiks.

Sama peli, sama kartta. A:ta viedään (meiän puoli) ja laitan sen objektiks. Sit joku meiän squadista täppää että request order ja sitä A:ta viedään kokoajan. Sit se alkaa rämppää sitä request order nappia ja huudan sille chatissa että menkää vitun tyhmät sinne A:lle mut ei. Se haluu orderia, mutta se A ei taida kelpaa sille, kivempi juosta ku lammas siellä muiden kanssa.

En tosiaan oo itekkään mikään maailman paras pelaaja, mutta en välillä pysty käsittää millasia putkiaivoja näitä pelejäkin pelaa. Vaikka niille neuvoo kädestä pitäen mitä pitäs tehä, niin ei ne siltikään ymmärrä. Hyvä jos pystyy sitä yhtä asiaa tekemään, niin kahden asian tekeminen samaan aikaan on täysi mahdottomuus ja edes kartan katsomiseen kesken pelin ei riitä äly.

Hyvä peli ja tykkään pelaa sitä, mutta ne pelaajat pilaa omalla vähälahjaisuudellaan aika vahvasti sitä peliä.


Tätä se on. Nyt ainakin kun on 110lvl eikä expalla ole niin merkitystä. Tulee yritetty pitää lippua mutta minkäs teet kun olet aina yksin siellä. Pahin mappi on juuri tuo Fort mutta sen nyt voittaa aina se ketää juoksee parhaiten ympyrää lippuja ottaen.
 
Tätä se on. Nyt ainakin kun on 110lvl eikä expalla ole niin merkitystä. Tulee yritetty pitää lippua mutta minkäs teet kun olet aina yksin siellä. Pahin mappi on juuri tuo Fort mutta sen nyt voittaa aina se ketää juoksee parhaiten ympyrää lippuja ottaen.

Ja sit ne ei ees tajua mitä ne tekee, vaikka niille sanoo siitä... :D
Kerran kysyin että kattooko niistä kukaan karttaa koskaan ja yks vastas vaan "no" ja sen kyllä huomaa. En kyllä ite äänestä sitä karttaa koskaan jos tulee vaihtoehdoks.

edit: pitäs joskus spectaa yks peli ja pelkästään kattoo sitä karttaa ja tallentaa se. Sit laittaa youtubeen sen pyörimisen ja lisää siihen benny hillin theme.
 
Aika perushan toi on ollut Bäfässä aina että ei osata/yritetä edes pitää hyvältä näyttävää tilannetta hallussa vaan juoksennellaan sinne missä on varmasti jotain äksöniä ja menetetään just vallatut liput. Ne jotka ei juoksentele ympäriinsä kyttää frägejä kiikarin kanssa jossain hanurissa :kahvi:

Kakkosbäfän Project Realityä tuli joskus hakattua ja siinä oli ainakin yhdessä pelimuodossa ihan vaatimuksena lippujen hakeminen tietyssä järjestyksessä mikä keskitti peliä ja toimi ihan mukavasti yleensä.
 
Onneksi tässä oli tämä 10h kokeilu ilmaiseksi. Olis menny rahat ihan hukkaan, 3 tunnin pelisessio kyllä riitti.
1942, BF2, BF3 ja muutamia modeja pelanneena, tää on kyllä huonoin. Kamalan sekavaa ryntäilyä, se vähäkin tiimipelaaminen kadonnut. Ja ehkä aiheenakaan ei niin nappaa. Aikaisemmat versiot on kyllä imaissut mukaansa..
 
En tiedä miten, mutta BF1 on kyllä jotenkin osattu kuseksia tuo ryhmänä pelaaminen. Kai se on seurausta 32vs32 pelimoodista, mutta voisi kuvitella että noiden yksittäisten squadien pelaamista yhteen voitaisiin jotenkin parantaa.
 
Yksi paska systeemi täs on tuo spawnaus, kaikkiin squadin jäseniin voi spwanata olemattomalla viiveellä joten kuolema ei edes hidasta ketää ja ukkoa ilmestyy uudestaan ja uudestaan.

En osaa hyvin selittää mut tässä korostuu jotenkin että porukka ei tule valtaamillaan lipuilta vaan ilmestyy sinne tänne.

3 bäfä on taidetta tähän sävellykseen verrattuna.
 
Kuolemisen merkitys on tehty niin pieneksi esim. tuon spawnaamisen takia, että jengi ei näe tarvetta parantaa omaa hengissä pysymistä esim. kommunikaatiolla.
 
Kuolemisen merkitys on tehty niin pieneksi esim. tuon spawnaamisen takia, että jengi ei näe tarvetta parantaa omaa hengissä pysymistä esim. kommunikaatiolla.

Sitä spawniaikaa vois huoletta kasvattaa ainakin puolella, jopa pidempikin aika vois olla hyvä. Se pakottais ihmiset odottamaan medicciä.

Monesti ku pelaan conquestia, ni muilla on jotain +25 kuolemaa ja itellä on jotain neljä, kun oon odottanu medicciä aina herättää.
Se on niin raivostuttavaa pelaa mediccinä ja juosta ruumiiden perässä ja ne jonossa skippaa niitä.

En tiiä miten ne pisteet menee conquestissa, mutta siinäki vois olla niin, että kuolleiden määrä lisää vastustajan pisteitä. En tiiä onko noin, mutta jos on ni se pitäis tehä paremmin selväks että näin tapahtuu jos kuolee.
 
Miksen onnistu ikinä pääsemään rush tai frontlines servuun they shall not pass -kentissä? Aina vaan jotain tyhjiä servuja. Onko muka niin vähän pelaajia vai mikä tässä oikeen mättää?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 311
Viestejä
4 508 946
Jäsenet
74 351
Uusin jäsen
Hopis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom