Battlefield 1

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
71
Hyvä Dice. Hienosti koodattu. Pingi 50 paikkeilla, eurooppalaisella palvelimella, yksi hitti kolmesta metristä Martini Henryllä rintaan ja kaksi kutia 1911:sta. Kaikista kolmesta osumasta hitmarkerit ja vihu painaa mut kuoliaaksi. Eikä ollut ainut kerta ku mun olis pitäny saada tappo, mutta ei.

Meinasin Premiumia ostaa, mutta ei kyllä pysty.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Onks teillä tullu vastaan sellasta bugia, että kun pyörii taistelussa, ni yht'äkkiä joku nappula näppiksestä ei toimi? Esim mulla ei nyt viimeks eteenpäin meneminen toiminu, eli W. Sit päästää kaikista napeista irti ni taas toimii. Muutaman kerran kuollu sen takia, kun äijä ei liikukkaan siihen suuntaan mihin haluan.

Näppiksenä on logitechin g710+.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
Onks teillä tullu vastaan sellasta bugia, että kun pyörii taistelussa, ni yht'äkkiä joku nappula näppiksestä ei toimi? Esim mulla ei nyt viimeks eteenpäin meneminen toiminu, eli W. Sit päästää kaikista napeista irti ni taas toimii. Muutaman kerran kuollu sen takia, kun äijä ei liikukkaan siihen suuntaan mihin haluan.

Näppiksenä on logitechin g710+.
Eipä ole juuri tuollaista tullut vastaan, eikä tässä pelissä. Sen sijaan olen kärsinyt pahasta näppäimistölagista käyttäessäni EVGA Precision X -ohjelmaa. Välillä näppäimen painallus tai nosto jäin vain huomiotta tai välittyi viiveellä. Ongelma ilmeni joissain peleissä melko harvoin, toisissa jatkuvasti. Tarkasta siis ettei ole päällä mitään näppämistön nappeja tai näppäinyhdistelmiä kuuntelevia ohjelmistoja, jopa mikkisoftan oma Xbox-appsin overlay voi aiheuttaa ongelmia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Onks teillä tullu vastaan sellasta bugia, että kun pyörii taistelussa, ni yht'äkkiä joku nappula näppiksestä ei toimi? Esim mulla ei nyt viimeks eteenpäin meneminen toiminu, eli W. Sit päästää kaikista napeista irti ni taas toimii. Muutaman kerran kuollu sen takia, kun äijä ei liikukkaan siihen suuntaan mihin haluan.

Näppiksenä on logitechin g710+.
Ei. Sama näppis.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
126
Eipä ole juuri tuollaista tullut vastaan, eikä tässä pelissä. Sen sijaan olen kärsinyt pahasta näppäimistölagista käyttäessäni EVGA Precision X -ohjelmaa. Välillä näppäimen painallus tai nosto jäin vain huomiotta tai välittyi viiveellä. Ongelma ilmeni joissain peleissä melko harvoin, toisissa jatkuvasti. Tarkasta siis ettei ole päällä mitään näppämistön nappeja tai näppäinyhdistelmiä kuuntelevia ohjelmistoja, jopa mikkisoftan oma Xbox-appsin overlay voi aiheuttaa ongelmia.
Ei. Sama näppis.
Kyllä tuota on mulla käynyt, ei nyt liian usein mutta kuitenkin useasti. Sama näppis on myös, mutta samaa tehnyt myös muilla näppiksillä mitä olen käyttänyt.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Entäs onko se bugi, että kun lataa pistoolin mihin kuuluis mennä 8 panosta, ni se lataakin vaan niin että on 7 panosta?
Monta kertaa on käyny niin, että lataan pistoolin ja sit pitää ladata uudestaan, että saa lippaan täyteen.
Ja niin ei tapahdu siis panoksien puutteesta.

edit: paitsi nyt huomasin, että jos ammun lippaan tyhjäks ja annan sen lataa itestään sen, ni se lataa vajaan lippaan... miks? Miks mun pitää lataa sit uudestaan, että saan 8 panosta lippaaseen. Ei mitään järkee.
Pistoolina siis mle 1903.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
156
Entäs onko se bugi, että kun lataa pistoolin mihin kuuluis mennä 8 panosta, ni se lataakin vaan niin että on 7 panosta?
Monta kertaa on käyny niin, että lataan pistoolin ja sit pitää ladata uudestaan, että saa lippaan täyteen.
Ja niin ei tapahdu siis panoksien puutteesta.

edit: paitsi nyt huomasin, että jos ammun lippaan tyhjäks ja annan sen lataa itestään sen, ni se lataa vajaan lippaan... miks? Miks mun pitää lataa sit uudestaan, että saan 8 panosta lippaaseen. Ei mitään järkee.
Pistoolina siis mle 1903.
Niin kuin edellä sanottiinkin yksi ammus on piipussa ja seitsemän lippaassa. Eli jos lataat tyhjän aseen, saat sinne vain sen seitsemän mitä lippaaseen mahtuu. Kun lataat uudestaan on aseen piipussa jo se yksi ladattu ammus ja siihen päälle tulee vielä se lipas. Jos et ammu lipasta tyhjäksi ja vaihdat lippaan saat silloinkin sen 1+7 ammusta. Oli tosi sekavasti selostettu, joku toinen voi suomentaa :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
10 peliä tällä viikolla. 9 häviötä. Yks meinattiin voittaa, oltiin jo ylivoimasessa johdossa, mutta sitte omat päättikin, ettei me enää liikuta ja hävittiin se tyliin 1000-990.

En tiiä onko mulla vaan huonoa tuuria tän pelin kanssa kaikessa suhteessa, mutta onnistun aina päätymään sille tiimille missä pelaajien älykkyys on noin 60. Ei helaa, ei heitä ammoa, snipat ei ammu flareja ja kaikki istuu. Mä en pysty aina käsittää millasia saatanan kehareita tähän maailmaan mahtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
71
10 peliä tällä viikolla. 9 häviötä. Yks meinattiin voittaa, oltiin jo ylivoimasessa johdossa, mutta sitte omat päättikin, ettei me enää liikuta ja hävittiin se tyliin 1000-990.

En tiiä onko mulla vaan huonoa tuuria tän pelin kanssa kaikessa suhteessa..onnistun aina päätymään sille tiimille missä pelaajien älykkyys on noin 60. Ei helaa, ei heitä ammoa, snipat ei ammu flareja ja kaikki istuu. Mä en pysty aina käsittää millasia saatanan kehareita tähän maailmaan mahtuu.
Peruskamaa näissä jokamiespeleissä. Hahmo kehittyy, itse pelaaja ei. Pisteitä saa perseilemälläkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Peruskamaa näissä jokamiespeleissä. Hahmo kehittyy, itse pelaaja ei. Pisteitä saa perseilemälläkin.
Olis vaan rahaa ni perustaisin oman servun ja palkkaisin sinne adminin, joka bannais kaikki kylmästi, jotka ei pelaa oikein.
Tää on eka battlefield mitä enemmän pelaan ja en tiiä millasii pelaajia muita battlefieldejä pelaa, mutta tässä tuntuu olevan tyhmimmät pelaajat mitä missään moninpelissä mitä oon ikinä pelannu ja oon pelannu vuodesta -92 aika monia pelejä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
71
Olis vaan rahaa ni perustaisin oman servun ja palkkaisin sinne adminin, joka bannais kaikki kylmästi, jotka ei pelaa oikein.
Tää on eka battlefield mitä enemmän pelaan ja en tiiä millasii pelaajia muita battlefieldejä pelaa, mutta tässä tuntuu olevan tyhmimmät pelaajat mitä missään moninpelissä mitä oon ikinä pelannu ja oon pelannu vuodesta -92 aika monia pelejä.
Jep. Miksei voi spämmätä sitä ammoa ja medkittiä aina ku omia lähistöllä? Samaa tää on ollu BF2:sta asti..

Edit: Mut voi lisätä, nimi on rahkapelle
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Jep. Miksei voi spämmätä sitä ammoa ja medkittiä aina ku omia lähistöllä? Samaa tää on ollu BF2:sta asti..

Edit: Mut voi lisätä, nimi on rahkapelle
Must tuntuu ettei niiden älykkyys riitä tekemään edes sitä kahta asiaa samaan aikaan.
Jos pelaan mediccinä tai supporttina ni yleensä aina oon niillä top-listoilla helaamisessa tai ammojen kanssa.

REVIVES
1,052
#27,751 - Top 10%

HEALING PM
2.17
- Top 33%

HEALS
5,089
#36,353 - Top 13%

RESUPPLIES PM
1.72
#40,573 - Top 16%

RESUPPLIES
2,450
#33,839 - Top 12%

Jos noilla ollaan jokaisessa noin 30% parhaan joukossa, ni ihmetyttää vaan, että miks ne ees pelaa noilla classeilla, jos ne ei ees "pelaa niitä classeja".

edit: näitten pelaajien älykkyydestä voi antaa esimerkin siitä suez-mapista... ne ottaa auton ja ajaa 5metriä siitä basesta a:lle ja jää jumiin sinne juoksuhautoihin. :facepalm: Ja näin on käyny monta kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
218
En siis käsitä tätä yhtään, mutta 15 operaatiosta olen voittanut yhden operaation! Joko olemme kusseet kaikki pataljoonat ensimmäiseen karttaan tai hävinneet suoraan kaikki sektorit molemmista kartoista ensimmäiselle pataljoonalle yleensä. Ai että kun vituttaa. Itse en ole mikään BF pro, mutta voisi luulla, että 1 pelaaja vaikuttaa aika vähän 32vs32 pelimuodossa.:eek:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
71
En siis käsitä tätä yhtään, mutta 15 operaatiosta olen voittanut yhden operaation! Joko olemme kusseet kaikki pataljoonat ensimmäiseen karttaan tai hävinneet suoraan kaikki sektorit molemmista kartoista ensimmäiselle pataljoonalle yleensä. Ai että kun vituttaa. Itse en ole mikään BF pro, mutta voisi luulla, että 1 pelaaja vaikuttaa aika vähän 32vs32 pelimuodossa.:eek:
Oon huomannu, että kyllä osa seuraa esimerkkiäkin. Varsinkin hyökkääjien puolella. Operations on vähän sellainen pelimuoto, että siinä on pakko kuollakin välillä, jos meinaa saada jotain aikaseksi. All guns blazing ja sitä rataa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
En siis käsitä tätä yhtään, mutta 15 operaatiosta olen voittanut yhden operaation! Joko olemme kusseet kaikki pataljoonat ensimmäiseen karttaan tai hävinneet suoraan kaikki sektorit molemmista kartoista ensimmäiselle pataljoonalle yleensä. Ai että kun vituttaa. Itse en ole mikään BF pro, mutta voisi luulla, että 1 pelaaja vaikuttaa aika vähän 32vs32 pelimuodossa.:eek:
Heh, conquestissa ainakin kaverin kanssa kun kahestaan pelataan ja ollaan mumblessa, ni pystytään hallitsemaan yhtä sektoria helposti... ja kolmella pelaajalla pystyy jo melkeen dominoimaan koko peliä... et... :D Voin vaan kuvitella millasta perseraiskausta se olis, jos oli squadi täys samalla tyylillä pelaavia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
71
Heh, conquestissa ainakin kaverin kanssa kun kahestaan pelataan ja ollaan mumblessa, ni pystytään hallitsemaan yhtä sektoria helposti... ja kolmella pelaajalla pystyy jo melkeen dominoimaan koko peliä... et... :D Voin vaan kuvitella millasta perseraiskausta se olis, jos oli squadi täys samalla tyylillä pelaavia.
Olispa kavereita :sori:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
218
Heh, conquestissa ainakin kaverin kanssa kun kahestaan pelataan ja ollaan mumblessa, ni pystytään hallitsemaan yhtä sektoria helposti... ja kolmella pelaajalla pystyy jo melkeen dominoimaan koko peliä... et... :D Voin vaan kuvitella millasta perseraiskausta se olis, jos oli squadi täys samalla tyylillä pelaavia.
Conquestissa pystyy itse capturaamaan helposti conquesteja, mutta Operationeissa vähän eri asia, kun itse on puolustamassa nii usein jää siihen 1vs5 tilanteeseen. Ja omat on jossain perseessä. En voi siis ymmärtää mikä niitä vaivaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Jep. Miksei voi spämmätä sitä ammoa ja medkittiä aina ku omia lähistöllä? Samaa tää on ollu BF2:sta asti..

Edit: Mut voi lisätä, nimi on rahkapelle
Laitoin noiden ammo/health-boxien jaon hiiren lisänappiin, helppo spämmätä niitä koko ajan ja pudotella ihan vaan kirmatessakin lipuille.
Todella usein olen kierroksen lopussa koko pelin paras support esim. Mikään tosiaan ei vituta enempää, kuin esim pari päivää sitten, kun pelasin pitkästä aikaa
Assaulttina, tankki on montun pohjalla siinä ja koitin saada vieressä olevalta supportilta lisää ammoa, kirjotin chättiin ja pyysin muutenkin, ei reagoi.
Tankki olisi ollut helppo tuhota lipun vierestä jos olisi saanut apua lisää.

Tuntuu siltä, vaikka itsekin tykkäsin cod-peleistä, peliin on eksyneet niitä, jotka hakee lähinnä korkaa k/d- ratiota, ja muulla ei sitten väliä.
Se näkyy myös siinä että eilenkin oli yksi peli, missä vastustajan KAKSI tankkia menee vaan kentän reunaan eikä auta joukkuettaan ollenkaan.
Yleisessä cätissä kiittelivät noita kahta kaveria lopulta, ero ei ollut niin iso ettei noilla kahdella tankin avulla olisi voinut mennä ohi.
No sopi miulle koska voitettiin, toisaalta.

Melkosia tahvoja tuolla liikkuu.
Toki välillä on squadiin eksynyt hyviä pelikavereita...jo 3 jotka pelaa yhteen ja etenee lipuille antaen toisilleen supporttia, saa melkoista jälkeä aikaa, on kokemusta.
Pelaan vain random-porukoissa, joten siellä on aika värikästä meno.
Tuossa omaa statistiikkaa, kuten näkyy niin olen pelissä viihtynyt:

MadMaxMelFIN's Battlefield 1 Profile
(Ps: Miut saa lisätä, pelaan agressiivisesti lipuille ja jaan tavaraa reilusti, jos se roolina)

Score/min ei oikein nouse enää tuosta 1000:sta, johtuu siitä että pelaan random-ryhmissä ja joskus pelit on hyviä, usein ihan paskoja ilman tukea ja yhteen hiileen puhaltamista. Eli näin yksinäisenä sutena ihan ok pistettä kai.

Niinkuin näkyy, kamaa on tullut jaettua :p

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
495
Laitoin noiden ammo/health-boxien jaon hiiren lisänappiin, helppo spämmätä niitä koko ajan ja pudotella ihan vaan kirmatessakin lipuille.
Todella usein olen kierroksen lopussa koko pelin paras support esim. Mikään tosiaan ei vituta enempää, kuin esim pari päivää sitten, kun pelasin pitkästä aikaa
Assaulttina, tankki on montun pohjalla siinä ja koitin saada vieressä olevalta supportilta lisää ammoa, kirjotin chättiin ja pyysin muutenkin, ei reagoi.
Tankki olisi ollut helppo tuhota lipun vierestä jos olisi saanut apua lisää.
Itse spämmään healttia/ammoa jokaiselle vastaantulevalle omalle, noistahan saa ihan roimasti pisteitäkin kun nakkelee sinne tänne. Ihmetyttää kyllä kun näkee noita jotka ei noita pudota kuin ehkä sen jälkeen kun vedät jonkinlaisen sadetanssin oman edessä. Tai sitten niillä ei noita edes ole kitissä.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Niin...oma logiikkani sanoo että jos supportin yläpuolella on se merkki, sillä on se kitti käytössä...ei kai mene sitten niin. Ehkä se onkin niin että kaikilla tosiaan ei ole ammuksia laitettuna, joten tanssitkaan ei edessä auta :/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 069
Onko tuo operations kuollut pc:llä? Kolmeen kertaan olen nyt yrittäny mutta ei vaan ole pelaajia riittävästi että matsi alkaisi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Onko tuo operations kuollut pc:llä? Kolmeen kertaan olen nyt yrittäny mutta ei vaan ole pelaajia riittävästi että matsi alkaisi.
Tiettyyn aikaan vuorokaudesta oli vaikea löytää pelejä, kun itse pelailin pari viikkoa sitten sitä. Hankin sen Operation mitalin ja sen koommin en sitä ole kokeillut.
Pc-puolella peli on tainnut sukeltaa rankasti.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
No huh-huh. Melkosen rajua dataa.

Tuossa kun verrataan viimeiset 30 päivää BF1 ja BF4.
Kursorit pysäytin kummakin tapauksen PC peakkiin.

BF1

upload_2017-5-12_21-27-46.png


BF4

upload_2017-5-12_21-28-27.png


35k BF1 vs 21k BF4.
Melkosta.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Olen aina ajatellut että Battlefield 1 jos mikä on pc-pelaajan peli, mutta näköjään ei.
Vioistaan huolimatta ollut ihan kivaa tämän kanssa, en mitään muuta bäfää näin paljon pelaillut.
Mutta näköjään moni palaa Bf4:sen pariin.

Omasta mielestäni nyt sisältöäkin on jo ihan hyvin ja pelimuotoja, aseitakin tällaiseen www1- peliin tarpeeksi.
Voipi olla että kunnollisen huijausohjelman puute ajaa porukkaa myös pois, mutten sanoisi että xiittareita NIIN paljon vastaan on tullut.

Ehkä WWW1- sotapeli ei vain ole porukasta niin "seksikäs" kuin edellinen bäfä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
No omalla kohdalla BF4 on yksinkertaisesti parempi FPS peli. Parempi tuntuma, yms.
Toinen asia mikä harmittaa on täysin onnettomat serverit peliyhteisöille.

Ymmärrän toki että varmasti monen mielestä BF1 voi olla paljon hienompi "sota FPS" kokonaisuus. Siihen sitten lasketaan fiilis, yms, yms.
Plus ainakin keskustelejun perusteella moni tykkää siitä että ei ole lock-on aseita, jne. Tosin itse en koskaan ole kokenut tuota ongelmaksi nelosessa.

Lopulta peleissä on kyllä niin eri asetelmat, että en oikein siltä kantilta vertaa.
Omalla kohdalla vertaan yksinkertaisesti sitä (lähinnä infantry näkökulman) tuntumaa. Toi serveritilanne on tosin todella surkea, ja aina platooneissa kellä oma serveri pelanneena toi on iso asia.
Joku ehkä kohta huutaa että väärä pelisarja jos haluaa inffinä pelata, mutta eihän se näin ole. Aiemminkin inf only serverit ollut varsin suosittua menoa. Vaikka ei olisi inf only, niin silti voi pelata lähinnä inf aina isoa conquestia myöten.

Mutta, kaikille jotain. :)
On toi kyllä silti melko huikea droppi pelaajissa, en ole nyt kuukausiin BF1 koskenut tai seurannut noita niin vähän yllätti.
Olihan se toki jo kuukausia sitten melko nopeassa laskussa, mutta ehkä ajattelin että se löytää vähän korkeamman "baseline" määrän.

EDIT: Niin se unohdin sanoa, että omasta mielestä taas BF1 on enemmänkin konsolimainen peli kuin aiemmat. Eli siis olen odottanut että etenkin konseleilla olisi hitti.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 713
Lisäksi Spring update rikkoi peliä, ja siksi joskus tuntuu että ase ampuu perunoita, hit recit sekaisin etenkin jos pingit menee 60+ olet pulassa.
Toisaalta onhan Dicen pelit aina pitäneet parsia kasaan ajan. Yksi BF4:n etu taitaa nyt olla se, että se on kunnossa, mitä olen lukenut eli kaikki asiat toimii.
Bf1 repeilee sieltä sun täältä edelleen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Hieman ihmettelen sitä, Battle(non)sense analyysiin perusteella BF1 "netcode" on huonompi kuin BF4.
En tiedä muuttiko spring patch sitä, tosin katsoin sen uuden Battle(non)sense videon missä kertoi muutoksista mutta taisi keskittyä lähinnä huono pingisten vaikutukseen.

Toisaalta ehkä syy ettei "netcode" ole samalla tasolla BF4 on se, että vaikka BF4 parsittiin myöhemmin siihen priimakuntoon missä se nyt on (parhaimpia "netcodeja" mitä on tällä hetkellä) niin ei sitä ehdi ottamaan sellaisenaan mukaan BF1 kehitykseen. BF1 kehitys kuitenkin alkanut varmasti jo ennen kuin BF4 suurimmat "netcode" parannukset tehtiin.

Ehkä se ei sitten ihan niin ihmeellistä ole, ja BF1 netcode mahdollisesti parantunee ajan kanssa lisää. Tosin ehkä ei.... jos PC pelaajakunta dippaa vielä rankemmin, ja konsoleilla noilla ei ala olemaan tietyn pisteen jälkeen juuri merkitystä. Sen myötä focus siihen saattaakin sitten päättyä.
Tosin ei BF1 kaukana ole nelosesta, eli onhan se jo nyt tarpeeksi hyvä. Puhun nyt lähinnä siitä miten nopeasti asiat tapahtuu/rekisteröi (erikseen hitreg, liikkuminen, ja joitain muita), bugeja toki on mitä voisi "netcode" bannerin alle merkata mutta ne varmasti korjaantunee.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
11
Omasta kokemuksesta BF1:sen nettikoodi kevätpäivityksen jälkeen oli huomattavasti parempi kuin BF4:sen. Kunnes tuli tämä muutos pingi rajaan jonka jälkeen tultiin hieman takapakkia.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Itse perustin tuon ihan vain mitattuihin lukemiin.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
Minulle ainut syy pelata Battlefieldia on Rush, eikä BF1:n kenttäsuunnittelu ole osunut sen kannalta ihan nappiin. Ei tosin ollut BF4:ssäkään, joten senkin pelaaminen jäi murto-osaan edeltäjistään. Toisekseen en pidä BF1:n aseiden epätarkkuudesta ja korkeasta TTK:sta, mikä johtaa päättöminä kanoina juoksenteleviin vastustajiin. Aseen rekyylin täydellisen hallinnan oppimisen tyydytystä ei tule, kun tähtäimen kohdistuksen jälkeen osuminen on enimmäkseen satunnaisgeneraattorin käsissä. Lisäsuolana Hardcore on mielestäni pilattu omien markkereiden jatkuvan näkyvyyden puutteella.

Kyllä tätä silti tulee vielä silloin tällöin pelattua muutama erä kerrallaan, kun edes snipailu on melko hauskaa. Verrokkina BF3:a tuli pelattua lähes päivittäin BF4:n julkaisuun asti ja usein jopa useamman tunnin kerralla oli peliseuraa tai ei.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543


Battlenonsensen mukaan on ainakin menty jonkin verran eteenpäin nettikoodin puolella. Damage viive tippunu 10ms ja iso pingisten pelaajien pitää ottaa enemmän ennakkoa osuakseen viholliseen.

Ihtellä varmaan 4kk tauko bäfästä, paitsi pari kuukautta sitten kävin testaamassa. Tätä peliä ei oikeastaan koskaan jaksanut pelata yksin, joten lopulta tuli vaihdettua muihin peleihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
398
Minulle ainut syy pelata Battlefieldia on Rush, eikä BF1:n kenttäsuunnittelu ole osunut sen kannalta ihan nappiin. Ei tosin ollut BF4:ssäkään, joten senkin pelaaminen jäi murto-osaan edeltäjistään.
Vuokraservujen kustomoinnin puute tappoi Rushin ihan tyystin BF1:ssä. BF4:ssä sentään admin-työkaluilla jokaisesta mapista sai edes välttävän ja laajemmalla kustomoinnilla (edes ajoneuvot) niistä olisi saanut jopa hyviä. Diceä ei mappien ja pelin balanssi ylipäätään kiinnosta, niin siksi ihan järjetöntä, että BF1:n kohdalla vetivät servujen vuokraajilta maton jalkojen alta tuon kustomoinnin suhteen. Nelonen karsi jo comp-pelaajia pelisarjan parista rankalla kädellä ja ykkösessä päätettiin tappaa vuokraservut ja niiden ympärillä pyörivät communityt. Lisäksi vielä HC-muoto kustiin tyystin kun se lopulta peliin vaivauduttiin tuomaan. Sirland kehuskeli etteivät ole huolissaan vaikka PC-pelaajien määrä tippui muutamassa kuukaudessa neljännesmiljoonasta alle 50k:hen :D
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
304
Tuli äsken pelattua pitkästä aikaa ja huomasin kaasukranaatin nerfauksen, vituttaa. Oli niin loistavaa viskellä näitä kaksin kappalein.
Mikäs tällä hetkellä nyt sitten on paras kranaatti? Onko aseisiin tullut nerfauksia?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Taas on pakko ihmetellä pelaajien peliälyä. St quentin scar mapissa e oli vihollisilla ja omia tyyliin 10 siinä capture alueen ympärillä. Sit ammun pari flaree sinne vähän kauempaa eikä siellä e:llä oo yhtään vihollista, mutta omat vaan seisoo sen capture alueen ulkopuolella eikä me saada sitä. Sit pitää ite juosta sieltä pidemmältä sinne alueelle.
Ei vittu mitä taliaivoja taas. :facepalm:

edit: tää on jotain niin uskomatonta millä prosentilla tässä pelissä päätyy just sille puolelle missä ei osata pelaa. Tänään 100% peleistä oon ollu just sillä häviäjien puolella.

edit: ei näköjään riitä 300 pisteen johtokaan, kun vihollinen saa yht'äkkiä jonkun ragen päälle ja omat paskoo housuun ja sitte hävitään peli.

edit2: tänään taas muutama peli ja kaikissa peleissä päädyin sille häviäjän puolelle... menee kyllä maku tähän peliin.

edit3: uskomatonta, 3 voittoa putkeen! :D

edit4: kaks peliä taas putkeen sellasta että hyvä johto ja sitte omat vaan lopettaa kaiken tekemisen ja hävitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Pystyykö tässä pelissä jotenkin luomaan serverin niin, että pitää olla tyyliin levelillä 40, että pääsee pelaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Pystyykö tässä pelissä jotenkin luomaan serverin niin, että pitää olla tyyliin levelillä 40, että pääsee pelaa?
Ei taida pystyä. Eikä tuo leveli yleensä korreloi osaamisen kanssa mitenkään, enempi se on kiinni pelaajan pääkopasta. Hyvät pelaajat saavan meiningistä kiinni tunnissa ja huonommat eivät tuhannessakaan (tai eivät edes välitä/yritä).

Paras olisi kun saisi jotenkin servulle hyvän maineen tiimipelaamisen suhteen. Sitten ehkä ne kaikista innokkaimmat jonottaisivatkin juuri kyseiselle servulle ja osaamattomille voisi antaakkin kenkää. Esim. Red Orchestra 2:sessa (joka on toki hyvin erilainen mutta siinäkin tiimipelaus oleellista) on melko isoja eroja eri servujen pelaajatasoissa ja tiimityöhalukkuudessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Pystyykö tässä pelissä jotenkin luomaan serverin niin, että pitää olla tyyliin levelillä 40, että pääsee pelaa?
Ei voi, paitsi jos on tullut jotain päivityksiä servu työkaluihin. BF4:ssa vielä pystyi laittamaan kd, spm, rank yms rajoituksia servuille.
Jos hiukan kovatasoisempaa peliseuraa haluat, niin eiköhän sitä löydy muilta kuin dicen servuilta. Joku kerran kuukaudessa pelaava tuskin näitä servuja nimittäin löytää.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 009
Selittäkää mulle

Miten aurinko voi häikästä niin paljon, ettei ikkunasta ulos nää, vaikka aurinko paistaa suoraan takaa päin?

Miks ihmiset juoksee pelin alussa kaikki ensin vaikka A:lle ja sit B:lle ja sit C:lle, vaikka pelaajia on 32 samalla puolella niin, että vois hyvin jakautua... mutta eeeeeeeeei, parempi kaikkien mennä siihen A -> B -> C... eiku viholliset kerkeskin sinne C:lle jo, kun ne tajus, ettei kaikkien tarvii jäädä istua siihen A:lle. Ja sitten peli onkin jo hävitty ekan 3 minuutin aikana, kun oma joukkue menee paniikkiin ja jää istumaan puolustaen A:ta ja B:tä.
edit: tai sitten tää kuningasratkasu, että otetaan auto ja jäädään A:lle mikä on siinä metrin päässä spawnista.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
@Korppikuningas, Jengi haluu kerätä helpot pisteet siitä alusta että saa nostettua rankkia. Valitettavasti.

Varmaan parantaisi pelin laatua huomattavasti jos mitään conquer pisteitä ei jaettaisi tyhjistä lipuista, eli pisteet lipuista saisi vasta sitten kun ne on otettu viholliselta.
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
340
Mistä tällä hetkellä saa bf1 halvimmilla? Webhallenissa näyttäs olevan 33e
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
@Korppikuningas, Jengi haluu kerätä helpot pisteet siitä alusta että saa nostettua rankkia. Valitettavasti.

Varmaan parantaisi pelin laatua huomattavasti jos mitään conquer pisteitä ei jaettaisi tyhjistä lipuista, eli pisteet lipuista saisi vasta sitten kun ne on otettu viholliselta.
Se johtaisi siihen, että sopulit jäis siihen objectiven reunoille odottaan, että vihut nappais sen ensin.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
304
Update sitten jostain syystä näyttää kaikki avatarit pelin lopuksi samoina? :rofl:
Luulin aluksi jonkun claanin vitsiksi, mutta ei.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 439
Viestejä
4 218 545
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom