• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Bahco hallitunkki, Motonet, 139€

Tuote: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn
Tarjoushinta: 139€
Normaalihinta: 169€
Kauppa: Motonet (kanta-asiakkaille)
Voimassa: 14.10.2025 saakka
Linkki: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn | Motonet Oy

Kommentti tarjouksesta:

Motonetin täysi hintakin on ollut markkinoiden halvin (mitä olen nähnyt). Tarjousta olen kyttäillyt tästä vuoden ajan ja olin jo heittänyt toivoni, ettei näitä yksinkertaisesti edes myydä tarjouksilla. Nyt sattumalta olikin kampanja juuri kun olin mennyt kivijalkaan tunkkia täyteen hintaan ostamaan. Renkaat pitää kohta vaihtaa ja Bilteman 15€:n ritsa vääntyi auton alle solmuun keväällä.

Tuote: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn
Tarjoushinta: 139€
Normaalihinta: 169€
Kauppa: Motonet (kanta-asiakkaille)
Voimassa: 14.10.2025 saakka
Linkki: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn | Motonet Oy

Kommentti tarjouksesta:

Motonetin täysi hintakin on ollut markkinoiden halvin (mitä olen nähnyt). Tarjousta olen kyttäillyt tästä vuoden ajan ja olin jo heittänyt toivoni, ettei näitä yksinkertaisesti edes myydä tarjouksilla. Nyt sattumalta olikin kampanja juuri kun olin mennyt kivijalkaan tunkkia täyteen hintaan ostamaan. Renkaat pitää kohta vaihtaa ja Bilteman 15€:n ritsa vääntyi auton alle solmuun keväällä.
Itselläkin tunkin etsintä käynnissä ja tuon aion käydä hakemassa kun nyt ihan kovassa tarjouksessa. Mitä arvosteluita lukenut niin hyvä perustunkki mutta painava. Vaikkakin se taitaa kertoa että ei ole mistään tusinapellistä tehty.

On tuo btw. normihinnalla samaan 169e hintaan myynnissä myös Bauhausissa (normihinnalla halvimmat mitä osunut silmään). No, huomenna ostoksille.

Kannattaa miettiä paljonko käyttöä on. Jos ainoa käyttö on renkaiden vaihto kaksi kertaa vuodessa ei kannata noin paljon maksaa.

Muistaakseni tämän 30 euron tunkin ostin muutama vuosi sitten. Hyvin on kestänyt renkaanvaihdot. Toki Bahco painaa yli 30kg ja tämä vähän alle 10kg joten varmasti Bacho on parempi ja kestävämpi jos enemmän autoja nostelee.

Kannattaa miettiä paljonko käyttöä on. Jos ainoa käyttö on renkaiden vaihto kaksi kertaa vuodessa ei kannata noin paljon maksaa.
Itselläni ei tuota Bahcoa ole, vaan joku ~10 vuotta sitten ostettu n. satasen 40 kg painoinen matalammalta nostava tunkki. Sitä edellinen oli parin kympin perustunkki. Vaikka oma käyttöni on puhtaasti yhden auton kausirengasvaihdot, niin arvostin tuon kalliimman tunkin vakautta ja kaikinpuolin luottamusta herättävää fiilistä. Aiempi halpistunkki nitisi ja natisi ja koko ajan oli vähän semmonen inhottava olo että tuleekohan kottero maahan. Ei se koskaan tullut, mutta tuon kalliimman kanssa ei ole koskaan tarvinnut samanlaisia asioita jännittää. Ja on vakaampi vähän epätasaisemmallakin pinnalla.

Pointti siis, vaikka halvemmalla pärjääkin, varsinkin ei-ammattilainen voipi hyvinkin hyötyä kalliimman laitteen laadusta.

Muistaakseni tämän 30 euron tunkin ostin muutama vuosi sitten. Hyvin on kestänyt renkaanvaihdot. Toki Bahco painaa yli 30kg ja tämä vähän alle 10kg joten varmasti Bacho on parempi ja kestävämpi jos enemmän autoja nostelee.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että ei tuota halpaa paskaa kyllä suosittelis edes vihamiehille. Varsinkin jos pihalla tekee, niin noilla rimpuloilla tappaa vain itsensä. Bacho on sen verran leveä rungostaan, että toimii hyvin (kovalla) sorakentälläkin eikä tarvitse jännittää tukevuutta, ainoa miinus on pikkupyörät jotka kerää satunnaisesti kiviä pyörän ja rungon väliin. Pääosin rullaa ihan nätisti huonollakin pinnalla. Suurin ilo tuosta tuplamäntäisestä Bachosta on ollut nostonopeus. Noilla halvoilla paskoilla saa runkata kyyryssä just liian lyhyen varren kanssa edestakaisin rasittavan pitkään, bachon pitkällä varrella nousee auto muutamalla nykäisyllä itse seisten. Auton lasku alas tuolla ruuvisysteemillä on myös kanssa ihan 1x2 Bachon ratkaisuun nähden.

Viimeisen 10 vuoden aikana paras ostos autonhuoltoon ollut ollut ylivoimaisesti kunnon tunkki. Vaikka käyttöä ei paljoa enemmää kuin kahden-kolmen auton renkaanvaihtoja ole.

e: Unohtamatta sitä, että nuo halvat paskat eivät enemmän tai vähemmän varmasti pidä sitä autoa ylhäällä. Jossain kohtaa se heppoinen kiristysruuvi alkaa sen verran falskaamaan, että auto tippuu hitaasti.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että ei tuota halpaa paskaa kyllä suosittelis edes vihamiehille. Varsinkin jos pihalla tekee, niin noilla rimpuloilla tappaa vain itsensä. Bacho on sen verran leveä rungostaan, että toimii hyvin (kovalla) sorakentälläkin eikä tarvitse jännittää tukevuutta, ainoa miinus on pikkupyörät jotka kerää satunnaisesti kiviä pyörän ja rungon väliin. Pääosin rullaa ihan nätisti huonollakin pinnalla. Suurin ilo tuosta tuplamäntäisestä Bachosta on ollut nostonopeus. Noilla halvoilla paskoilla saa runkata kyyryssä just liian lyhyen varren kanssa edestakaisin rasittavan pitkään, bachon pitkällä varrella nousee auto muutamalla nykäisyllä itse seisten. Auton lasku alas tuolla ruuvisysteemillä on myös kanssa ihan 1x2 Bachon ratkaisuun nähden.

Viimeisen 10 vuoden aikana paras ostos autonhuoltoon ollut ollut ylivoimaisesti kunnon tunkki. Vaikka käyttöä ei paljoa enemmää kuin kahden-kolmen auton renkaanvaihtoja ole.

e: Unohtamatta sitä, että nuo halvat paskat eivät enemmän tai vähemmän varmasti pidä sitä autoa ylhäällä. Jossain kohtaa se heppoinen kiristysruuvi alkaa sen verran falskaamaan, että auto tippuu hitaasti.
Hyvin pärjänny halppiksella 20v. Kevyt ja helppo siirtää. Ja tosiaan vain pari kertaa vuodessa tarvetta. En ole tunnistanut vaaaran paikkoja.

Aika huoletta tuo Bahco tulee perässä vetämällä varsin ketterästi, samanmoinen painava tunkki oli aikaisempi eri merkiltä, hirveä ero näiden liikkuvuudessa ja miten kevyesti tuo liikkuu...tuli aiemmasta 139e tarjouksesta ostettua aikanaan..suosittelen!

Poikkeuksellisen hyvät vertailukuvat noista laitettu, näkyy selvästi Bahcon jykevyys:

Viimeksi muokattu:
Muita tuplamäntätunkkeja, laitan nyt vaikka ihan itelleni muistiin kun tuli tonkaistua:

Viimeksi muokattu:
Tässäpä omia vinkkejä ennen tarjoukseen tarttumista:
- jos tunkkia pitää paljon raahata niin alumiinitunkit puolet kevyempiä

- jalkanostin, on muuten 2x nopeampi k.o ominaisuudella nostaa auto ylös. Ja nostaminen onnistuu esim autotallissa

-tunkin renkaat, pienet, kapeat paskat ovat heti rikki muutaman noston jälkeen ja rikkovat asfaltin alta..ainakin huonolaatuisen sellaisen.

Viimeksi muokattu:

Kukaan täysjärkinen ei tuollaista paskaa osta. "Hallitunkki" voi luoja. Eihän toi mene edes kaikkien autojen alle.

Onhan tuo kieltämättä hitusen raskaanpuoleinen siirrellä. Mutta kevyempi auto nousee etupaikasta nostamalla puoliksi ilmaan, niin renkaanvaihdossa kauaa vanhene.

Itse kävin aikanaan muutama vuosi sitten hakemassa, kun ei 2tn hallitunkki jaksanut nostaa auton keulaa.

On tuo nyt omien ja vähän muidenkin autojen alle tähän mennessä mahtunut. Edellinen kirjoittaja tarkoittanee jotain Bemarin M-sport -alustalla varustettuja autoja. Niille pitää sitten olla omat vehkeensä.

Ei tavallinen parinkympin räppänä mahtunut aikanaan harrastemersunkaan alle. Ratkaisin ongelman ajamalla auton lankunpätkien päälle tai nostamalla jollain saksitunkilla tai pienellä pullotunkilla ensin sen verran, että parempi tunkki mahtui alle..

Näin siis kotioloissa kun pitää soveltaa. Kuutoskoneisen valuratualohkolla varustetun tankin nostaminen ei käy tavallisella ja siinä hommassa tuo on kyllä välttänyt sangen hyvin. Ei sen tunkin kanssa tarvitse lenkillä käydä siinä renkaanvaihdon välissä. :smoke:

Olen tuosta järeämpääkin bahcon tunkkia käyttänyt ja jos rehellisiä ollaan niin koko työkalumerkki on kokenut chinflaation. (Tuotteet on sitä parempaa kiinalaista romua.)

Olen nyt muutaman kausivaihdon suorittanut Vevorin paineilmatunkilla ja täytyy sanoa että se vie kaikki veivattavat ja poljettavat 100-0
Nostaa suoraan, nostaa nopeasti ja rehkimättä, iso pohjalevy -> soveltuu myös soralle.

N.100€ kieppeillä näiden hinnat...

(Toki tarvitsee paineilman ja sitä ilmapussukan kuntoa pitää seurailla vuosien saatossa ja hankkia uusi jos sen kunto alkaa mietityttämään...)

-tunkin renkaat, pienet, kapeat paskat ovat heti rikki muutaman noston jälkeen ja rikkovat asfaltin alta..ainakin huonolaatuisen sellaisen.
Ei nuo tuossa tarjousmallissa ainakaan ole huonot. Ainoa ongelma on vääriin väleihin satunnaisesti pääsevä sora (sorapihalla), joka jumittaa renkaan ellei tökkäise muutaman sentin toiseen suuntaan.

Eikös tämä ollut tarjousketju? Tuota tunkkia on ollut mielestäni myynnissä 189e Motonetissäkin aika kauan ja itse hain tuon muistaakseni 169e "tarjoushinnalla".

Ihan varmasti on n+1 muuta tunkkia, jotka olisi nyt parempia jne. Mutta kyllä tuo nyt niitä halpismalleja parempilaatuinen on - sellaisiakin on ollut aika monta itselläkin.

- jalkanostin, on muuten 2x nopeampi k.o ominaisuudella nostaa auto ylös
Mistäs tämä löytyy?

Edit: "Jalkapoljin" on näemmä hakusana jolla löytyy sitä mihin oletettavasti viitattiin, olisikohan tuo halvin (239€):

Viimeksi muokattu:
Ostin tän 2016 M-bemaria varten ku normit ei mahtunu alle. Bemari lähti jo 2021 mut edelleen tää rokkaa, myös painavan kitumaasturiplugarin ja EV6:n kans

Tossa Bahcoon verraten kunnon kuppi, mihin saa urasahatun jääkiekon just sopivasti tyynyksi. Ostaisin Bahcon jos niihi sopis kiekko. Bemaria varten tein tohon isoista korilaatoista ja lattaraudan pätkästä metallisen "nostotyynyn" BMW:n korikoloon.

Pirun kevyt ja nostaa nopeesti ja vaivattomasti + toi yhtenäinen teräksinen etupyörä jees. Toimii 0-16-murskepihassa vallan erinomaisesti, toki tykkään käyttää vanerilevyä alla silti.

On tuo nyt omien ja vähän muidenkin autojen alle tähän mennessä mahtunut. Edellinen kirjoittaja tarkoittanee jotain Bemarin M-sport -alustalla varustettuja autoja. Niille pitää sitten olla omat vehkeensä.
Jos minun viestiin viittasit, kun mainitsin siinä tuon nostokorkeuden, niin M-sportti oli juurikin silloisessa autossa mitä varten tuo tunkki tuli hankittua. Nykyään saattaisi riittää tuo Bahcokin sen puolesta.

Itelläni ollu nyt reilu vuoden tommonen bahcon alumiinitunkki kun kriteerinä on siirrellä sitä kerrostaloasunnosta rappusia pitkin pihalle ja takas niin toi on kevyt kanneltava ja ei tarvii kuiteskaan tinkiä jämäkästä rakenteesta....maksaa toki enemmän mutta jos vaan on tarvis autotallissa säilyttää ja siinä edessä nostella autoo niin varmaan tommonen terästunkki sitten passeli siihen hommaan

Mistäs tämä löytyy?

Edit: "Jalkapoljin" on näemmä hakusana jolla löytyy sitä mihin oletettavasti viitattiin, olisikohan tuo halvin (239€):

Motonetin halppiksista Torin BigRed hallitunkki 2,0 tn Racing | Motonet Oy tämä on hitusen parempi. Pärjäs aikoinaan jossain testissäkin. En ainakaan tuota ihan rimpulaksi sanoisi.

Mutta muuten olen Kvarkin kanssa samaa mieltä. Ostaisin tuon Bahcon jos sille olisi tilaa. Tuon Bigredin pystyy vielä nostamaan hyllyyn.

Juurikin tällainen on itsellänikin käytössä, ja sopii mainiosti kun pitää nostella ison kynnyksen yli ja piha on mursketta ja pihalaattaa, eikä sileää asfalttia tai betonipintaa. Jos olisi olemattomat kynnykset, enemmän varastointitilaa sekä sileäalustainen ja mielellään katettu piha, niin ehdottomasti tuollainen tarjouksen mukainen malli menisi hankintaan.

Tuota mallia vielä helposti nostelee autoonkin, jos kelit on sellaiset ettei viitsi renkaita vaihtaa pihassa, meilläpäin on lähistöllä paljon isoja, lämmitettyjä ja hyvin valaistuja kauppojen parkkihalleja jotka on täynnä muitakin omatoimirenkaanvaihtajia kun kausi on kuumimmillaan.

Nuo aivan hinnat alkaen-mallit on todella heppoisia ja soveltuu lähinnä tien päällä tehtävään yksittäiseen renkaanvaihtoon, käsittämättömän moni sellaisella kyllä kituuttaa kun melkein samaan rahaan saisi fiksummankin.

Pakko kyl silti ihmetellä, et mitä traktoreita/kuorma-autoja jengi meinaa nostella jos tarvii 3 tn tunkkia? Varmuusvarat kuitenki vielä 50 % päälle jne. ja yks kulma jostain iiiisosta plugaristakin/sähkiksestä painaa max 700 kg. Noi 3 tn Bahcot yms. painaa ihan jumalattomasti -> epäkäytännöllisiä.

Vinkkinä että uudella motonet tilillä 10% alennus liittymisestä ostat nyt minkä tahansa tunkin noista.
Edit. Sähköpostilla vahvistus, puh nro ei väliä kun ei ollut tarkistusta.

Mistäs tämä löytyy?

Tämä Biltemalainen on käytännössä sama kuin tuo Bahcon BH11500, ollut tuollanen Biltsulainen itsellä kovassa käytössä pari vuotta ja parilla kaverilla myös. On tosi asiallinen ja luotettava tunkki sekä nostaa oikeasti korkealle toisin kuin hitusen halvemmat, joten loistava myös vaikka pohjan koritöitä tai muuta isompaa remppaa tekevälle. :thumbsup: Mutta on jo sen verran iso ettei kyllä ole paras valinta sellaiselle joka kantaa tunkin varastosta sorapihalle kahdesti vuodessa renkaanvaihtoa varten.

Ostin tän 2016 M-bemaria varten ku normit ei mahtunu alle. Bemari lähti jo 2021 mut edelleen tää rokkaa, myös painavan kitumaasturiplugarin ja EV6:n kans

Tossa Bahcoon verraten kunnon kuppi, mihin saa urasahatun jääkiekon just sopivasti tyynyksi. Ostaisin Bahcon jos niihi sopis kiekko. Bemaria varten tein tohon isoista korilaatoista ja lattaraudan pätkästä metallisen "nostotyynyn" BMW:n korikoloon.

Pirun kevyt ja nostaa nopeesti ja vaivattomasti + toi yhtenäinen teräksinen etupyörä jees. Toimii 0-16-murskepihassa vallan erinomaisesti, toki tykkään käyttää vanerilevyä alla silti.
Mitäköhän helkuttia sä tarkoitat kunnon kupilla? Menikö linkit sekaisin tms? Bachon lätkä on joka suuntaan pari senttiä kiekkoa isompi.

Pakko kyl silti ihmetellä, et mitä traktoreita/kuorma-autoja jengi meinaa nostella jos tarvii 3 tn tunkkia? Varmuusvarat kuitenki vielä 50 % päälle jne. ja yks kulma jostain iiiisosta plugaristakin/sähkiksestä painaa max 700 kg. Noi 3 tn Bahcot yms. painaa ihan jumalattomasti -> epäkäytännöllisiä.
Noilla nostaa koko toisen puolen kerralla jos haluaa ;) Nostotyökaluissa varmuus ei ole pahasta, ei se tarvitse kuin vähän vinon paikan, niin noi ohuet paskat ovat rungoltaan solmussa. Hyllyllä jos haluaa tunkkinsa säilyttää, niin painolla on väliä, muutenhan tuo tulee mukavasti perässä. Voittaa pienirenkaisten halpisten kantamisen.

Olen tuosta järeämpääkin bahcon tunkkia käyttänyt ja jos rehellisiä ollaan niin koko työkalumerkki on kokenut chinflaation. (Tuotteet on sitä parempaa kiinalaista romua.)
Bahcolla on kahta lajia työkaluja. Olen kutsunut halvempia markettisarjaksi, koska niitä on vähän kaikki kaupat täynnä. Esimerkiksi markettisarjan hylsysarjat erottaa muovisista hyvin pyöreämuotoisista koteloista ja muutaman kympin hinnasta. Valmistusmaaksi on muistaakseni ilmoitettu Taiwan.

Bahcolla on myös toisia hylsysarjoja, jotka ovat joko peltikotelossa tai mustassa muovikotelossa. Niitä on hyvin harvakseltaan myynnissä lähinnä ammattilaisille suunnatuissa kaupoissa. Suomessa esimerkiksi Etra taitaa myydä niitä. Hinnat ovat satoja euroja. Valmistusmaasta en ole varma, mutta ainakin noissa sarjoissa käytetty räikkä on Espanjassa tehty.
Tässä yksi esimerkki:7814DS socket set 1/2" Metric 10-19 mm 14 pieces

Muista työkaluista ainakin sahat, terät ja suorakulmat on Ruotsissa tehtyjä. Espanjassa taas tehdään takomalla valmistettuja työkaluja, kuten jakoavaimia, putkitonkeja, ruuvimeisseleitä, räikkiä yms. Joitain yksittäisiä tuotteita olen nähnyt jopa Yhdysvalloissa valmistettuna. Itsellänikin on nivelväännin made in USA. Se näyttää hyvin samalta kuin emoyhtiö Snap-Onin vastaava tuote, ja tulee luultavasti samasta tehtaasta.

Bahco ei varsinaisesti erottele halvemman ja paremman sarjan työkaluja toisistaan, mutta epäilen että jos tuotenumero alkaa S:llä, on kyse markettisarjasta. Ainakin aiemmin mainitsemani pyöreämuotoisissa koteloissa olevat sarjat ovat kaikki S-alkuisia.

Kun autoa nostaa nostopisteestä niin paljon että rengas on ilmassa niin kyllä siinä kevenee saman sivun toiselta renkaaltakin satoja kiloja...

Mulla on ainakin 2t parempi halppisräpsy solmussa ja sillä ei oo raskaimmillaan kuin volvon plugaria nosteltu...

Itse lähdin ostamaan tuota aikoinaan tuolla normaalilla 169 euron hinnalla, mutta tunkkeja paikan päällä ihmetellessä päädyin kuitenkin ostamaan alla olevan, kun alkoi epäilyttää onko bahco 70 lisäeuron arvoinen. Tarvittaessa nostaa myös matalalta ja korkealle. Aiemmin käytössä oli juuri tuollainen halvin mahdollinen hallitunkki, ja sen kanssa tunne oli isoa autoa nostaessa aina se, että sieltä lentää silmille joku jousi tai koko laite murentuu auton alle, sellaista nitinää, natinaa, ja pauketta se homma aina oli.

Kestosta nyt ei voi vielä sanoa mitään, kun käyttö on hyvin satunnaista. Mutta kun hyvä tunkki tuli taloon intouduin jopa vaihtelemaan öljyjä itse ilman nosturia, kun tuolla isolla tunkilla tosiaan etupään nostokohdasta nostaessa nousee ylös koko auton sivu = helppo nostaa vaikka koko auto pukeille esim. öljynvaihtoa varten.

Itse olen kanssa vastaavalla tunkkaillut autoani jo viitisen vuotta. Muutama pumppaus ja auto on ylhäällä. Todella hyvä vehje hintaisekseen.

Jos minun viestiin viittasit, kun mainitsin siinä tuon nostokorkeuden, niin M-sportti oli juurikin silloisessa autossa mitä varten tuo tunkki tuli hankittua. Nykyään saattaisi riittää tuo Bahcokin sen puolesta.

Noin yleisesti offtopiciin ketjussa. Mutta itselläkin ollut juurikin M-sport -alusta joskus, niin ei sinne kyllä saanut menemään kuin matalan tunkin alle.

No esimerkiksi vaikkapa sellaisia kuorma-autoja, kuin Volvo V70 T6. Voi sen toki nostaa keulasta 2tn tunkilla - mutta on eri asia, että kestääkö. On tuossa sen verran rautaa keulalla.

• Tykkää
Reactions: tim
Ei niitä kannata nostella keula/perä tai koko sivu kerralla. Yks nurkka vaan niin huomattavasti pienempi riski millekään alustakitkaliukasteluille/tonttiin tipahtamisille tms. kun kevyempi kuorma ja edelleen 4 tukipistettä.

50€ halvemmalla (ainakin 6.11.2025 asti):
tämä on siis vielä painavampi? 33,2 kg vs otsikon Bahco 30,5 kg

toki matalampi ja nostaa hiukan korkeammalle, mutta toisaalta painaa enempi ja pienempi nostokyky

Ei niitä kannata nostella keula/perä tai koko sivu kerralla. Yks nurkka vaan niin huomattavasti pienempi riski millekään alustakitkaliukasteluille/tonttiin tipahtamisille tms. kun kevyempi kuorma ja edelleen 4 tukipistettä.

No tuolla Bahcolla kun nostaa kevyempää S60a, niin nousee koko sivu siitä tukipisteestäkin. :D

Renkaat jos jaksaa kantaa kulmille valmiiksi, niin siinä ei puolta tuntia mene vaihtaessa.

Mistään muusta kuin akseleista tai tukivarsista jos meinaa ja pitääkin nostaa niin pitää mahtua alle ja olla iso että sitä pystyy myös tunkkaamaan jotenkin... ikh tunkki vaikuttaisi hinnalta hyvältä

^^^Tossa 33,2 kg tunkis on se poljintoimintokin.

Olisikohan tää Bilteman ehkä vähiten huono saksitunkki? Tuossa olisi nostotyyny ja ehkä (?) pyörivillä kädensijoilla oleva veivi:
Pohdin auton varustamista tuolla ja kokoontaittuvalla autopukilla, ei viitsisi mitään hallitunkkia pitää mukana vain varmuuden vuoksi..

Viimeksi muokattu:

Mä ostin tuon kans vuosia sitten. About 3v ja noin 6 renkaanvaihdon jälkeen tuo rupesi välissä vuotamaan, ei pysynyt kunnolla ylhäällä. Käytti venttiiliä auki ja kiinni muutaman kerran niin yleensä alkoi taas pitää. Reklamoin tuosta mätänetille, että kai tollaisen monta kertaa heidän halpistunkkinsa hintaisen (ostaessa maksoi muistaakseni 150e, halvin hallitunkki heillä ~30e) tunkin pitäisi kestää kotikäytössä vuosikaudet? Tunkki pyydettiin tutkittavaksi. Viedessä tunkkia "myymäläpäällikkö" sanoi että "katsotaan mitä mtx:n pojat sanoo tästä" ja otti vastaan reklamaation. Sain sitten muutaman päivän päästä kutsun hakea tunkin pois. Tuomio: ei takuuta, ei kiinnosta. Siinä tunkkia hakiessa jututin aspaa, ja totesin että vai ei "mtx:n pojat" alkaneet millekään, johon aspa hieman nolona totesi että mtx on heidän oma merkkinsä ja he tekevät itse päätökset vaihdoista ym.

No, tuon episodin seurauksena totesin että voisikin ostella tästedes vehkeet lisäkriteerillä "ei ainakaan mtx". Kai se on ihan ok brändätä kiinapaskaa omalle nimelle, mutta voisi siitä jonkinlaisen vastuunkin kantaa. Eikä piiloutua jonkin "mtx pojat" esityksen taakse. Vmp.

Kolme viimeistä nostoa ,koko kylki,nokka ja perä kerrallaan ylös.Auto n.1.4Ton ja tunkki Bahco 1.5 Ton matalamalli.Turhaa ruveta kulma kerrallaan turaamaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 880
Jäsenet
79 550
Uusin jäsen
Keijo_FAX

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom