• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Bahco hallitunkki, Motonet, 139€

Tuote: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn
Tarjoushinta: 139€
Normaalihinta: 169€
Kauppa: Motonet (kanta-asiakkaille)
Voimassa: 14.10.2025 saakka
Linkki: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn | Motonet Oy

Kommentti tarjouksesta:

Motonetin täysi hintakin on ollut markkinoiden halvin (mitä olen nähnyt). Tarjousta olen kyttäillyt tästä vuoden ajan ja olin jo heittänyt toivoni, ettei näitä yksinkertaisesti edes myydä tarjouksilla. Nyt sattumalta olikin kampanja juuri kun olin mennyt kivijalkaan tunkkia täyteen hintaan ostamaan. Renkaat pitää kohta vaihtaa ja Bilteman 15€:n ritsa vääntyi auton alle solmuun keväällä.

Tuote: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn
Tarjoushinta: 139€
Normaalihinta: 169€
Kauppa: Motonet (kanta-asiakkaille)
Voimassa: 14.10.2025 saakka
Linkki: Bahco BH1EU3000 hallitunkki 3,0 tn | Motonet Oy

Kommentti tarjouksesta:

Motonetin täysi hintakin on ollut markkinoiden halvin (mitä olen nähnyt). Tarjousta olen kyttäillyt tästä vuoden ajan ja olin jo heittänyt toivoni, ettei näitä yksinkertaisesti edes myydä tarjouksilla. Nyt sattumalta olikin kampanja juuri kun olin mennyt kivijalkaan tunkkia täyteen hintaan ostamaan. Renkaat pitää kohta vaihtaa ja Bilteman 15€:n ritsa vääntyi auton alle solmuun keväällä.
Itselläkin tunkin etsintä käynnissä ja tuon aion käydä hakemassa kun nyt ihan kovassa tarjouksessa. Mitä arvosteluita lukenut niin hyvä perustunkki mutta painava. Vaikkakin se taitaa kertoa että ei ole mistään tusinapellistä tehty.

On tuo btw. normihinnalla samaan 169e hintaan myynnissä myös Bauhausissa (normihinnalla halvimmat mitä osunut silmään). No, huomenna ostoksille.

Kannattaa miettiä paljonko käyttöä on. Jos ainoa käyttö on renkaiden vaihto kaksi kertaa vuodessa ei kannata noin paljon maksaa.

Muistaakseni tämän 30 euron tunkin ostin muutama vuosi sitten. Hyvin on kestänyt renkaanvaihdot. Toki Bahco painaa yli 30kg ja tämä vähän alle 10kg joten varmasti Bacho on parempi ja kestävämpi jos enemmän autoja nostelee.

Kannattaa miettiä paljonko käyttöä on. Jos ainoa käyttö on renkaiden vaihto kaksi kertaa vuodessa ei kannata noin paljon maksaa.
Itselläni ei tuota Bahcoa ole, vaan joku ~10 vuotta sitten ostettu n. satasen 40 kg painoinen matalammalta nostava tunkki. Sitä edellinen oli parin kympin perustunkki. Vaikka oma käyttöni on puhtaasti yhden auton kausirengasvaihdot, niin arvostin tuon kalliimman tunkin vakautta ja kaikinpuolin luottamusta herättävää fiilistä. Aiempi halpistunkki nitisi ja natisi ja koko ajan oli vähän semmonen inhottava olo että tuleekohan kottero maahan. Ei se koskaan tullut, mutta tuon kalliimman kanssa ei ole koskaan tarvinnut samanlaisia asioita jännittää. Ja on vakaampi vähän epätasaisemmallakin pinnalla.

Pointti siis, vaikka halvemmalla pärjääkin, varsinkin ei-ammattilainen voipi hyvinkin hyötyä kalliimman laitteen laadusta.

Muistaakseni tämän 30 euron tunkin ostin muutama vuosi sitten. Hyvin on kestänyt renkaanvaihdot. Toki Bahco painaa yli 30kg ja tämä vähän alle 10kg joten varmasti Bacho on parempi ja kestävämpi jos enemmän autoja nostelee.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että ei tuota halpaa paskaa kyllä suosittelis edes vihamiehille. Varsinkin jos pihalla tekee, niin noilla rimpuloilla tappaa vain itsensä. Bacho on sen verran leveä rungostaan, että toimii hyvin (kovalla) sorakentälläkin eikä tarvitse jännittää tukevuutta, ainoa miinus on pikkupyörät jotka kerää satunnaisesti kiviä pyörän ja rungon väliin. Pääosin rullaa ihan nätisti huonollakin pinnalla. Suurin ilo tuosta tuplamäntäisestä Bachosta on ollut nostonopeus. Noilla halvoilla paskoilla saa runkata kyyryssä just liian lyhyen varren kanssa edestakaisin rasittavan pitkään, bachon pitkällä varrella nousee auto muutamalla nykäisyllä itse seisten. Auton lasku alas tuolla ruuvisysteemillä on myös kanssa ihan 1x2 Bachon ratkaisuun nähden.

Viimeisen 10 vuoden aikana paras ostos autonhuoltoon ollut ollut ylivoimaisesti kunnon tunkki. Vaikka käyttöä ei paljoa enemmää kuin kahden-kolmen auton renkaanvaihtoja ole.

e: Unohtamatta sitä, että nuo halvat paskat eivät enemmän tai vähemmän varmasti pidä sitä autoa ylhäällä. Jossain kohtaa se heppoinen kiristysruuvi alkaa sen verran falskaamaan, että auto tippuu hitaasti.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että ei tuota halpaa paskaa kyllä suosittelis edes vihamiehille. Varsinkin jos pihalla tekee, niin noilla rimpuloilla tappaa vain itsensä. Bacho on sen verran leveä rungostaan, että toimii hyvin (kovalla) sorakentälläkin eikä tarvitse jännittää tukevuutta, ainoa miinus on pikkupyörät jotka kerää satunnaisesti kiviä pyörän ja rungon väliin. Pääosin rullaa ihan nätisti huonollakin pinnalla. Suurin ilo tuosta tuplamäntäisestä Bachosta on ollut nostonopeus. Noilla halvoilla paskoilla saa runkata kyyryssä just liian lyhyen varren kanssa edestakaisin rasittavan pitkään, bachon pitkällä varrella nousee auto muutamalla nykäisyllä itse seisten. Auton lasku alas tuolla ruuvisysteemillä on myös kanssa ihan 1x2 Bachon ratkaisuun nähden.

Viimeisen 10 vuoden aikana paras ostos autonhuoltoon ollut ollut ylivoimaisesti kunnon tunkki. Vaikka käyttöä ei paljoa enemmää kuin kahden-kolmen auton renkaanvaihtoja ole.

e: Unohtamatta sitä, että nuo halvat paskat eivät enemmän tai vähemmän varmasti pidä sitä autoa ylhäällä. Jossain kohtaa se heppoinen kiristysruuvi alkaa sen verran falskaamaan, että auto tippuu hitaasti.
Hyvin pärjänny halppiksella 20v. Kevyt ja helppo siirtää. Ja tosiaan vain pari kertaa vuodessa tarvetta. En ole tunnistanut vaaaran paikkoja.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 762
Jäsenet
79 540
Uusin jäsen
Petrina

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom