AV-viritinvahvistimet / vahvistimet

Eihän tuota tuplasubia tarvitse erikseen mistään päälle kytkeä. Jos laitat molemmat subit kiinni niin molempiin lähtee sama signaali.
Yamahassa piti kyllä valita onko 1 vai kaks, ja onko molemmat edessä vai toinen takana.

Edit. Sub 2 vaihtoehdot tietenkin on/off. Ja lisäksi Monaural x2, Left + Right, ja Front + Rear.

Viimeksi muokattu:
Sama vahvistin?
A8A. Mutta ainakin mulla biamp vaikuttaa vahvistinkanaviin tyyliin 7.2.4-->5.2.4+biamp, eli pääkaiuttimet syö sen 4 kanavaa normaalin kahden sijaan.

Edit. Eli varmista onko sulla tuollainen asetus speaker --> configuration --> subwoofer alla, ja ettei sub 2 kohdassa lue None.

IMG_20250418_021430.jpg

Viimeksi muokattu:
A8A. Mutta ainakin mulla biamp vaikuttaa vahvistinkanaviin tyyliin 7.2.4-->5.2.4+biamp, eli pääkaiuttimet syö sen 4 kanavaa normaalin kahden sijaan.

Edit. Eli varmista onko sulla tuollainen asetus speaker --> configuration --> subwoofer alla, ja ettei sub 2 kohdassa lue None.

IMG_20250418_021430.jpg

Mulla ei tuu millään configuraationilla sub1 ja sub2 näkyviin. Pelkkä subwoofer use or none 🤷

Denon AVR-X1800H kaukosäädin on sitten omaa luokkaansa. Tulee mieleen ihan ne 80- luvun telkkarien kaukosäätimet, tosin niissä oli pienemmät napit. Eipä tälle alkusäätöjen jälkeen paljon käyttöä ole, mutta jos koko jonkun feng shuita häiritsee niin alla kuvavertailu: Samsung TV (2024 malli), Apple 4K kaukosäädin ja Denon.

RAP3402.JPEG

X1800H kyljessä lukee 7x145W. Pitääkö paikkansa?

Viimeksi muokattu:
Noi denon kaukossäätimet eivät ole erityisen innostavat vaikka ostaa lippulaiva mallin niin se on se sama versio.
Itse mietin X4800H ostamista ja pistäisin vanhan onkyo TX-NR3007 eläkkeelle se on palvellut hyvin mutta vanhan hdmi version takia joutuu vetää ylimääräisiä johtoja ja vielä 4k tuen uupuminen haittaa.

Tietokoneessa on x2600H malli eli on tuttu käyttöliittymä ja sama perus kaukosäädin ja teho ihan riittävä omaan käyttöön.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 740
Jäsenet
77 360
Uusin jäsen
gideon

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom