Auton vakuutukset

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
527
Tuossa tuli herättyä kun oma pakollinen autovakutuus oli vasta 20% bonuksilla rullailemassa. Samalla kun OP:n nettilaskuri sanoi 80% voisi olla. Soittamalla pulpatti että minulla kun on se vanha ennen 2017 vuoden tyylinen autokohtainen bonus järjestelmän mukainen vakutuus niin lähetti päivityksen hyväksyttäväksi. Paras oli se kun selittelivät että heillä on tiimi jotka soittelee noita vanhoja vakuutuksia läpi ja kyllä mullekkin pitäisi olla jo tieto siitä tullut niin ei ole heidän vika. Lolz.

Noh otetaan suolan kanssa nyt alennus kiitollisina vastaan :facepalm:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
122
Kyllä heiltä on tullut viestiä, että ovat uusineet vakuutusten hinnoittelun ja vakuutus pysyy ennallaan, jos et tee asialle mitään. Jopa mediessa tuosta puhuttiin silloin.
Itse sain pudottettua vuoden sisällä autosta, samassa yhtiössä, vakuutuksen hinnan 600€ -> 300€. Kävin vain säännöllisesti kokeilemassa vakuutuslaskuria ja ostin saman vakuutuksen uudestaan halvemmalla.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 588
Kaks autoa löytyy, Hyundai i20 2018 ja BMW 325 2009. Kyllä noita vakuutuksia kierrättämällä saa helposti säästettyä useita satoja vuodessa, eikä se vaadi käytännössä muita toimenpiteitä kuin jonkin kilpailuttaja-sivuston tms käyttöä..

Välillä on ollut "kasko vuodeksi -50%" jne kampanjoita, mutta nyt ei taida kellään olla sellaisia..

Omat vakuutukset olleet Fenniassa, Turvassa, Lähitapiolassa ja nyt Pohjantähdessä, mutta koskaan en ole saanut esim. IF:stä tai Pop vakuutuksesta edullista vakuutusta, niinkuin monet tuntuvat saaneen.. Bonukset on tapissa kuitenkin.

Tällä hetkellä taitaa olla BMW ~800e/v ja Hyundai ~450e/v, molemmissa täyskaskot ekstroilla.

Keskittäminenkään harvoin kannattaa, hajauttamalla lähes poikkeuksetta halvempaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
527
Kyllä heiltä on tullut viestiä, että ovat uusineet vakuutusten hinnoittelun ja vakuutus pysyy ennallaan, jos et tee asialle mitään. Jopa mediessa tuosta puhuttiin silloin.
Itse sain pudottettua vuoden sisällä autosta, samassa yhtiössä, vakuutuksen hinnan 600€ -> 300€. Kävin vain säännöllisesti kokeilemassa vakuutuslaskuria ja ostin saman vakuutuksen uudestaan halvemmalla.
Se varmaan oli kohdallani kun siirryin OPlle juuri 4.2017 aikaan niin kun olin just siirtäny vakuutukset niin eipä tullu seurattua oliko se nyt uusi vai vanha kun tuostahan uutisoitiin tammikuussa jo muutoksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 539
Joo autovakuutus on helppo laittaa ostoskoriin, mutta koitappa mätsätä siihen mukaan koti, matka, matkatavara, Oikeusturva ja sairausvakuutukset.

Surkeat sivut
Laita yhteydenottopyyntö ja pyydä laskemaan tarjous. Tosta loppuhinnasta oon ainakin itse saanut vielä tingittyä hintaa pois vrt. nettisivujen hinta..
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
142
Laita yhteydenottopyyntö ja pyydä laskemaan tarjous. Tosta loppuhinnasta oon ainakin itse saanut vielä tingittyä hintaa pois vrt. nettisivujen hinta..
Jep, turha noita on itse klikkailla. Myyjä voi hoitaa ja laskea alet päälle. Autovakuutuksista mulla lähti alle 5% nettisivujen hintaan verrattuna. Muista vakuutuksista 10-20%. Nämä alet ennen TEK:n 10% ja "omistaja-alea" 10%.
 
Liittynyt
02.08.2017
Viestejä
250
POP-vakuutuksen laskurilla tuli osakaskon hinnaksi 48 eur /vuosi (vuotuinen ajokilometrimäärä <5000 km). Edullisin osakasko mitä mulla on koskaan ollut.

Koodilla NEMEVA saa hinnasta 25 euroa pois ostoskorissa.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
489
Onkohan mitään hyviä tarjouksia tiedossa täyskaskosta+liikennevakuutuksesta? Pitäisi huomisesta lähtien saada vakuutus käyntiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 765
Turvassa oli ainaki audiin halvin tällä hetkellä, astraan ei, joten jäi jatkamaan asiakkuutta pop vakuutukselle. Laskureilla vaan kattomaan vakuutusyhtiöt läpi.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Siirsin kaikki vakuutukset Turvaan OP:sta. Pyysin tarjoukset Turva, If, OP, Pohjantähti, Fennia ja Lähitapiola. Lähitapiolaa (Helsinki/Uusimaa?) ei kiinnostanut vastata mitään. Fennian kanssa aikataulu ei osunut yksiin, joten sai jäädä. Autojen vakuutuksien hinnat vaihtelivat reilusta tonnista per auto noin 700€/auto. Liikennevakuutuksen osuus edullisessa päässä vähän reilu 200€/auto. Täyskasko lasi- ja pysäköintiturvalla, Helsinki ja täydet bonukset.

Turva edullisin, Pohjantähti varsin lähellä. IF ja OP reilusti kallimpia. Vähän Turvaa karsastin, mutta sinne nyt meni kaikki. Ja hinnat ilman mitään ensimmäisen vuoden veivauksia. Näitä koko ajan jaksa säätää.
Tuleeko tuolta jotain vahvistusta? Laitoin rojut ostoskoriin viime viikolla ja vahvistinkin vakuutuksen ottamisen. Sähköpostiin tuli vain, että haluanko kaikki sähköisenä. Laitoin alkavasi tälle viikolle, mutta edelleen ei näy missään mitään. Nettisivuilla eikä tuossa apissa näy koko vakuutusta... Normaalia?

Edit. No sieltä josta siirsin oli ainakin vakuutus poistunut. Nyt joko ajellaan ilman vakuutusta tai sitten siinä on vakuutus. Onpa kyllä onneton palvelu
 
Liittynyt
11.07.2018
Viestejä
42
Tuleeko tuolta jotain vahvistusta? Laitoin rojut ostoskoriin viime viikolla ja vahvistinkin vakuutuksen ottamisen. Sähköpostiin tuli vain, että haluanko kaikki sähköisenä. Laitoin alkavasi tälle viikolle, mutta edelleen ei näy missään mitään. Nettisivuilla eikä tuossa apissa näy koko vakuutusta... Normaalia?

Edit. No sieltä josta siirsin oli ainakin vakuutus poistunut. Nyt joko ajellaan ilman vakuutusta tai sitten siinä on vakuutus. Onpa kyllä onneton palvelu
Vakuutuskirja sekä lasku tulee "vahvistuksena". Todennäköisesti vakuutus on jossain manuaalikäsittelyssä ja siellä on mahdollisesti jonoa. Ilman vakuutusta ei ole mahdollista ajella, ellet ole itse irtisanonut vanhaa vakuutusta, mutta sitäkään ei ole mahdollista tehdä ellet ole poistanut autoa liikennekäytöstä.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Mistä äkkiä nyt halvin Honda CRV 2015?
Kusinen pohjantähti. Otin kaskon kaikilla vitun hienouksilla ja sen kerran kun olisi apua tarvinnut, eli lisää virtaa tai hinaus pajalle. NIIN sehän on pakkasesta aiheutuva, he eivät korvaa täysin. Lisämaksua tulisi. Haistappa pohjantähti pitkä vittu! Eli mistä täyskasko seuraavaksi? Eikä haittaa jos tää sama homma muillakin yhtiöillä, meni vaan periaatteesta hermot ihan totaalisesti. Onneksi sai apua muualta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 765
Mistä äkkiä nyt halvin Honda CRV 2015?
Kusinen pohjantähti. Otin kaskon kaikilla vitun hienouksilla ja sen kerran kun olisi apua tarvinnut, eli lisää virtaa tai hinaus pajalle. NIIN sehän on pakkasesta aiheutuva, he eivät korvaa täysin. Lisämaksua tulisi. Haistappa pohjantähti pitkä vittu! Eli mistä täyskasko seuraavaksi? Eikä haittaa jos tää sama homma muillakin yhtiöillä, meni vaan periaatteesta hermot ihan totaalisesti. Onneksi sai apua muualta.
Ai tällästäkin ne harrastaa. :( Turvasta otin audiin täyskasko vakuutuksen, sielä oli kaikista halvin ja toiseksi halvin, eli pohjola mistä siirryin oli yli 100€ kalliimpi vuodessa, yksi hinuri keikkakin piti tässä hiljattain tilata, se ainakin hoitui ihan 5/5, soitto turvaan, muutaman minuutin päästä siitä, soitti hinuri ja alle 10min hinuri oli jo paikalla, hyvä kun röökin ehti polttaa ja hinuri laskutti suoraan turvaa, eli ei mitään ylimäärästä säätämistä asiakkaalle, eli minulle.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Minä tuossa kesällä hinauttelin yhtä surullisenkuuluisaa, Bemaria niin että tais mennä maksut pakkaselle toisella yhtiöllä ja aina sujui kaikki täysin ongelmitta ilman lisämaksuja. Ei ollut itsellekkään tullut mieleenkään ettei kuuluisi jos ostat parhaan mahdollisen paketin.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 539
Ai tällästäkin ne harrastaa. :( Turvasta otin audiin täyskasko vakuutuksen, sielä oli kaikista halvin ja toiseksi halvin, eli pohjola mistä siirryin oli yli 100€ kalliimpi vuodessa, yksi hinuri keikkakin piti tässä hiljattain tilata, se ainakin hoitui ihan 5/5, soitto turvaan, muutaman minuutin päästä siitä, soitti hinuri ja alle 10min hinuri oli jo paikalla, hyvä kun röökin ehti polttaa ja hinuri laskutti suoraan turvaa, eli ei mitään ylimäärästä säätämistä asiakkaalle, eli minulle.
Samat kokemukset itselläkin Turvasta, toiminut moitteetta ja hintakin ollut kohdallaan.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 588
Mistä äkkiä nyt halvin Honda CRV 2015?
Kusinen pohjantähti. Otin kaskon kaikilla vitun hienouksilla ja sen kerran kun olisi apua tarvinnut, eli lisää virtaa tai hinaus pajalle. NIIN sehän on pakkasesta aiheutuva, he eivät korvaa täysin. Lisämaksua tulisi. Haistappa pohjantähti pitkä vittu! Eli mistä täyskasko seuraavaksi? Eikä haittaa jos tää sama homma muillakin yhtiöillä, meni vaan periaatteesta hermot ihan totaalisesti. Onneksi sai apua muualta.
Fennia Premiumkasko kannattaa laskee
Autovakuutus

Ainakin viime vuonna sai kilpailuttaja.fi kautta todella edullisesti. Kato tuolta https://www.kilpailuttaja.fi/
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 763
Mulla on Turvassa kaikki, myyjä sääti kuntoon ja tiputti kaikki vakuutukset alle muiden tarjousten. 600 euroa pois OP:n tarjoamista hinnoista, paremmat ehdotkin. Eksn vuoden jälkeen tulee +300 e, mutta varsinkin autoissa OP ja IF olivat sikakalliita. Plus OP mulkkuja täynnä asiakaspalvelussa.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
3 539
Mulla on Turvassa kaikki, myyjä sääti kuntoon ja tiputti kaikki vakuutukset alle muiden tarjousten. 600 euroa pois OP:n tarjoamista hinnoista, paremmat ehdotkin. Eksn vuoden jälkeen tulee +300 e, mutta varsinkin autoissa OP ja IF olivat sikakalliita. Plus OP mulkkuja täynnä asiakaspalvelussa.
Itsekkin sain Turvalta parhaan tarjouksen suoraan myyjältä. Tiputti koko paketin hinnan sopivaksi kun mukana kotivakuutus, autojen vakuutukset ja jatkuva matkavakuutus. Ammattiliiton jäsenyydeksi (vaikuttaa hintaan) riitti kotona asuvan lapsen opiskelijajäsenyys. Eivät kyselleet siitä sen enempää.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Itsekkin sain Turvalta parhaan tarjouksen suoraan myyjältä. Tiputti koko paketin hinnan sopivaksi kun mukana kotivakuutus, autojen vakuutukset ja jatkuva matkavakuutus. Ammattiliiton jäsenyydeksi (vaikuttaa hintaan) riitti kotona asuvan lapsen opiskelijajäsenyys. Eivät kyselleet siitä sen enempää.
Itellä oli turvassa, mutta pohjantähti nokitti vielä paremmalla edulla eli sain koti, matkatavara, tapaturma, paras kasko yms 990eur hintaan, kun turvalla oli pelkkä liikenne+liittokasko 850e
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Turvalla ois nettikamppis, mutta laitoin viestiä ja kilpailutan muutkin ajoneuvot.. Vituttaa vieläkin. "Jos se pakkasen takia hajosi niin sitten joudut itse maksamaan hinausautopalvelusta" ja verisuoni naksahti päässä...
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Itellä oli turvassa, mutta pohjantähti nokitti vielä paremmalla edulla eli sain koti, matkatavara, tapaturma, paras kasko yms 990eur hintaan, kun turvalla oli pelkkä liikenne+liittokasko 850e
Varmaan nokitti, mutta kusinen yhtiö tuntus olevan, kun tässä illan mittaan asiasta muidenkin kanssa jutellut niin ei tulisi vaihdettua sinne enää ikinä yhtään mitään. Vitun nilkit.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
142
Autoliikkeen myöntämä 249€/vuosi kasko päättyy ja Lähitapiola lähetti paperit jatkosta. Kaskon hinta nousisi 823€/vuosi. Turvan tarjous 770€ sisältäen liikennevakuutuksen, joten sinne siirtyy käyttiksenkin vakuutus. Kokonaispaketissa säästöä tulee Lähitapiolaan verrattuna vähän vajaa 300€/vuosi.
 
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
431
Onko täällä kokemuksia Falckin tieturvasta, https://webshop.falck.com/fin/tieturva-tiepalvelu ?

Vanhan kipon (arvo alle 5 k€) vakuutuksia pitäisi keventää, ja olen miettinyt, että jätänkö pelkän liikennevakuutuksen ja otan tuollaisen tiepalvelun erikseen, vai olisiko sittenkin jokin kevytkasko parempi. Tosin taitaa tuollainen erillinen tiepalvelu olla ainakin paperilla kattavampi kuin moni vakuutukseen sisältyvä hinauspalvelu. Toki sitten siihen kevytkaskoon sisältyy monenlaista turvaa, mitä ei tuollaiseen palveluun sisälly, mutta aika moni niistä vakuutuksen ominaisuuksista on sellainen, ettei se riski tällaisella ajoneuvolla enää paljon huoleta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 763
Tuohan vaikuttaa oikein hyvältä ja sopivan hintaiselta vanhalle pommille. Autoliiton jäsenenä sai jotain etuja, tiepalvelun ainakin, mutta ei tainnut hinausta sisältää.
 
  • Tykkää
Reactions: Sir
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Onko täällä kokemuksia Falckin tieturvasta, https://webshop.falck.com/fin/tieturva-tiepalvelu ?

Vanhan kipon (arvo alle 5 k€) vakuutuksia pitäisi keventää, ja olen miettinyt, että jätänkö pelkän liikennevakuutuksen ja otan tuollaisen tiepalvelun erikseen, vai olisiko sittenkin jokin kevytkasko parempi. Tosin taitaa tuollainen erillinen tiepalvelu olla ainakin paperilla kattavampi kuin moni vakuutukseen sisältyvä hinauspalvelu. Toki sitten siihen kevytkaskoon sisältyy monenlaista turvaa, mitä ei tuollaiseen palveluun sisälly, mutta aika moni niistä vakuutuksen ominaisuuksista on sellainen, ettei se riski tällaisella ajoneuvolla enää paljon huoleta.
On aikanaan testattu ja hyvin myös toimii samaan tyyliin kuin vakuutukseen kuuluva hinausturva. Suosittelen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 184
Turvalla ois nettikamppis, mutta laitoin viestiä ja kilpailutan muutkin ajoneuvot.. Vituttaa vieläkin. "Jos se pakkasen takia hajosi niin sitten joudut itse maksamaan hinausautopalvelusta" ja verisuoni naksahti päässä...
Aika jännä. Sitähän kun ei voi tietää, hajosiko pakkasen takia vai onko vain sattumaa. Eihän sitäkään voida tietää, miten kylmää tapahtumapaikalla oli. Kuulostaa siis siltä, että hinausturvaominaisuus ei ole voimassa talvella. Liekö se voimassa sateen aikana?
 
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
1 134
Aika jännä. Sitähän kun ei voi tietää, hajosiko pakkasen takia vai onko vain sattumaa. Eihän sitäkään voida tietää, miten kylmää tapahtumapaikalla oli. Kuulostaa siis siltä, että hinausturvaominaisuus ei ole voimassa talvella. Liekö se voimassa sateen aikana?
jos Turvan vakuutusehtoja lukee, niin matkan pitää keskeytyä. Eli jos aamulla ei lähde pihasta ei matka ole ehtinyt autolla vielä alkaakaan. Jos taas jää kaupan pihaan ostoksilta tullessa olisi tuon mukaan voimassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sir

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
jos Turvan vakuutusehtoja lukee, niin matkan pitää keskeytyä. Eli jos aamulla ei lähde pihasta ei matka ole ehtinyt autolla vielä alkaakaan. Jos taas jää kaupan pihaan ostoksilta tullessa olisi tuon mukaan voimassa.
Toi nyt on ihan sama mitä siellä lukee. Ilmoitat hinauskuskille, että laittaa osoitteeksi vaikka 50metriä pihasta ja ongelma ratkaistu.

Mitään vikakoodianalyysia nyt on turha alkaa kertomaan. Sanotte että auto lahosi ja sillä selvä... Ei mitään järkeä alkaa muuta selostamaan. Toisekseen miksi edes soittaa vakuutusyhtiöön... Tilaa vaan hinauksen suoraan ja thats it.

Samoin ehdoissa lukee, että hinaus lähimpään huoltoon.... Ei siis nyrkkipaja vaan vaaditte, että merkkihuiltoon oli se sitten 300km päässä, niin vakuutus korvaa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 184
jos Turvan vakuutusehtoja lukee, niin matkan pitää keskeytyä. Eli jos aamulla ei lähde pihasta ei matka ole ehtinyt autolla vielä alkaakaan. Jos taas jää kaupan pihaan ostoksilta tullessa olisi tuon mukaan voimassa.
En yhtään epäile, ja näin oli jokunen vuosi sitten Lähitapiolankin kaskossa. Auto oli kadun varressa eikä ihan ikkunan alla, joten olisi sen silti voinut hinata vaikka olinkin kotoa lähdössä. Olisin voinut olla lähdössä muualtakin. Tosin samalla huomattiin ettei tällä niin väliä, kun auton ikä oli juuri ylittänyt rajan, jolloin hinausturva lakkaa.

Tässä tuoreeltaan ketjussa käsitellyssä tapauksessa oli kuitenkin erilainen kertomus, jonka mukaan vakuutus ei korvannut siitä syystä, että pakkasen takia ei käynnistynyt. Minulta meni kokonaan ohi, mainittiinko missä tämä tapahtui, mutta ainakaan en huomannut että korvaamattomuutta olisi perusteltu tällä.
 

abish

Ryzen FTW
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
355
Jos työntää autoa metrin ruudusta ja sanoo, että siihen sammui eikä käynnisty enää. Olisi ainakin matka alkanut.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
jos Turvan vakuutusehtoja lukee, niin matkan pitää keskeytyä. Eli jos aamulla ei lähde pihasta ei matka ole ehtinyt autolla vielä alkaakaan. Jos taas jää kaupan pihaan ostoksilta tullessa olisi tuon mukaan voimassa.
En yhtään epäile, ja näin oli jokunen vuosi sitten Lähitapiolankin kaskossa. Auto oli kadun varressa eikä ihan ikkunan alla, joten olisi sen silti voinut hinata vaikka olinkin kotoa lähdössä. Olisin voinut olla lähdössä muualtakin. Tosin samalla huomattiin ettei tällä niin väliä, kun auton ikä oli juuri ylittänyt rajan, jolloin hinausturva lakkaa.

Tässä tuoreeltaan ketjussa käsitellyssä tapauksessa oli kuitenkin erilainen kertomus, jonka mukaan vakuutus ei korvannut siitä syystä, että pakkasen takia ei käynnistynyt. Minulta meni kokonaan ohi, mainittiinko missä tämä tapahtui, mutta ainakaan en huomannut että korvaamattomuutta olisi perusteltu tällä.
Jackkk joku tuttu? :hmm: Kaupan pihaan hyyty vaikka päivän oli hienosti toiminut.
Eli tein itse "virheen" kun tiesin liikaa... Sanoin hätäpalveluun soittaessa, että voisiko saada hinauksen tai he myös antaa lisävirtaa tässä tapauksessa, kun akku on VARMAANKIN mennyt paskaksi PAKKASILLA.. Auto hyytyi tähän kaupan parkkipaikalle. Vittu mitä paskaa silti. Onni on hyvät kaverit.
Eli oletettu henkilö pohjantähden hätäpalvelussa teki virheen, enkä hänelle antanut suoraa palautetta turhaan :cool:

Turva antoi tällä kertaa parhaan tarjouksen :smoke:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.04.2020
Viestejä
1 134
Jackkk joku tuttu? :hmm: Kaupan pihaan hyyty vaikka päivän oli hienosti toiminut.
Eli tein itse "virheen" kun tiesin liikaa... Sanoin hätäpalveluun soittaessa, että voisiko saada hinauksen tai he myös antaa lisävirtaa tässä tapauksessa, kun akku on VARMAANKIN mennyt paskaksi PAKKASILLA.. Auto hyytyi tähän kaupan parkkipaikalle. Vittu mitä paskaa silti. Onni on hyvät kaverit.
Eli oletettu henkilö pohjantähden hätäpalvelussa teki virheen, enkä hänelle antanut suoraa palautetta turhaan :cool:

Turva antoi tällä kertaa parhaan tarjouksen :smoke:
ei taideta olla, lueskelin vain noita Turvan ehtoja kun sitä täällä ehdoteltiin. Pakkasillahan näitä akkuongelmia tuppaa olemaan.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 897
Autoliikkeen myöntämä 249€/vuosi kasko päättyy ja Lähitapiola lähetti paperit jatkosta. Kaskon hinta nousisi 823€/vuosi. Turvan tarjous 770€ sisältäen liikennevakuutuksen, joten sinne siirtyy käyttiksenkin vakuutus. Kokonaispaketissa säästöä tulee Lähitapiolaan verrattuna vähän vajaa 300€/vuosi.
Ihania summia, mulla autossa ja prätkässä yhteensä alle 700€ :psmoke:
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Miksi ei vaan soiteta hinurille ensi joka tulee hoitaa ongelma, sen sijaan että soitetaan eka vakutuusyhtiölle?

Olen itse aina soittanut Hinurille ja sen jälkeen kun apua on saattu niin on kysynyt vakutuusyhtiö ja muut tiedot. Ei kuullunut ikinä mitän vakuutusyhtiöltä että ei kuullu vakutukseen.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
Miksi ei vaan soiteta hinurille ensi joka tulee hoitaa ongelma, sen sijaan että soitetaan eka vakutuusyhtiölle?

Olen itse aina soittanut Hinurille ja sen jälkeen kun apua on saattu niin on kysynyt vakutuusyhtiö ja muut tiedot. Ei kuullunut ikinä mitän vakuutusyhtiöltä että ei kuullu vakutukseen.
Normaalisti näin, mutta uusi vakuutusyhtiö ja en tiedä mikä heidän käyttämä palvelu, niin ajattelin hoitaa tuota kautta niin saa kerralla kaiken kuntoon ja sainkin! Nyt ei enää ikinä tarvii pohjantähteen soitella :rofl:
Esim. op falckki jne...
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 623
No nyt on autot karvan alle 1000€ ja sit siihen kun laitetaan mopo täyskaskolla niin toinen 1000€. Täydet bonukset. Palaa myös kumikin :smoke: :smoke:
 

iGMAS

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
307
Normaalisti näin, mutta uusi vakuutusyhtiö ja en tiedä mikä heidän käyttämä palvelu, niin ajattelin hoitaa tuota kautta niin saa kerralla kaiken kuntoon ja sainkin! Nyt ei enää ikinä tarvii pohjantähteen soitella :rofl:
Esim. op falckki jne...
Etsä mitään vakutusyhtiön "suosima" hinauspalvelu tarvi käytää. Käytä vaikka sinun oma tuttu ja turvalinen jota on käyttetty ennenkin. Olen ite käytänyt Falckin kuulluva yhtiö jo 20 vuotta. Vakuutusyhtiöt on vaihdettu siinä aikana muutama kerta
 
Liittynyt
24.11.2017
Viestejä
60
Onkos muilla kokemusta vakuutushintojen noususta sopimuksen aikana? Tuli tuossa huomattua, että 1.3 lähtien vakuutussopimus oli uudistettu uudelle kaudelle ja kävin tarkastamassa tilanteen. Aiemmin nämä vakuutuskirjeviestit ovat ollut perus bonusprosenttien nousun korjaamista, mutta yllätyksekseni kaskovakuutuksen hinta oli NOUSSUT 30%?? Ennen vakuutuksen veroton perusmaksu oli 856,56 ja nyt se on 1134,54. Liikennevakuutus oli bonusnousujen myötä tosin tullut alaspäin. Pitää varmaan soitella ja kysellä, että mihin nuin raju nousu perustuu. Samalla alkaa kilpailuttamaan vakuutuksia uusiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
733
Onkos muilla kokemusta vakuutushintojen noususta sopimuksen aikana? Tuli tuossa huomattua, että 1.3 lähtien vakuutussopimus oli uudistettu uudelle kaudelle ja kävin tarkastamassa tilanteen. Aiemmin nämä vakuutuskirjeviestit ovat ollut perus bonusprosenttien nousun korjaamista, mutta yllätyksekseni kaskovakuutuksen hinta oli NOUSSUT 30%?? Ennen vakuutuksen veroton perusmaksu oli 856,56 ja nyt se on 1134,54. Liikennevakuutus oli bonusnousujen myötä tosin tullut alaspäin. Pitää varmaan soitella ja kysellä, että mihin nuin raju nousu perustuu. Samalla alkaa kilpailuttamaan vakuutuksia uusiksi.
Eikä ollut mitään kampanja alennuksia voimassa aiemmin?
 

tuoppi´

Kapitalisti
Köyhä
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 711
Onkos muilla kokemusta vakuutushintojen noususta sopimuksen aikana? Tuli tuossa huomattua, että 1.3 lähtien vakuutussopimus oli uudistettu uudelle kaudelle ja kävin tarkastamassa tilanteen. Aiemmin nämä vakuutuskirjeviestit ovat ollut perus bonusprosenttien nousun korjaamista, mutta yllätyksekseni kaskovakuutuksen hinta oli NOUSSUT 30%?? Ennen vakuutuksen veroton perusmaksu oli 856,56 ja nyt se on 1134,54. Liikennevakuutus oli bonusnousujen myötä tosin tullut alaspäin. Pitää varmaan soitella ja kysellä, että mihin nuin raju nousu perustuu. Samalla alkaa kilpailuttamaan vakuutuksia uusiksi.
Tuo on aika normaalia. Kannattaakin joka vuosi tarkistaa ja sitten kilpailuttaa uudestaan.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 588
Onkos muilla kokemusta vakuutushintojen noususta sopimuksen aikana? Tuli tuossa huomattua, että 1.3 lähtien vakuutussopimus oli uudistettu uudelle kaudelle ja kävin tarkastamassa tilanteen. Aiemmin nämä vakuutuskirjeviestit ovat ollut perus bonusprosenttien nousun korjaamista, mutta yllätyksekseni kaskovakuutuksen hinta oli NOUSSUT 30%?? Ennen vakuutuksen veroton perusmaksu oli 856,56 ja nyt se on 1134,54. Liikennevakuutus oli bonusnousujen myötä tosin tullut alaspäin. Pitää varmaan soitella ja kysellä, että mihin nuin raju nousu perustuu. Samalla alkaa kilpailuttamaan vakuutuksia uusiksi.
Ihan normi homma.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Pohjolassa oli liikennevakuutus + osakasko 330€/v ja päätin kilpailuttaa kun on bonukset taas nousseet muissakin yhtiöissä erilaisesta kertymän laskutavasta johtuen, ja Turva voitti ylivoimaisesti tarjoamalla liikennevakuutuksen + täyskaskon 360€/v. Aiemmin Turva ollut ylivoimaisesti kallein, positiivinen yllätys siis.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
71
Fennialla oli ainakin kesäkuussa hyvä kamppanja pisti hyvän hinnan melkein 30% halvempi kuin seuraavaksi halvin. Kuulema pysyvähinta eikä mikään vuoden alennus. Lisäksi laittoi kaskoon vielä ensimmäisen vuoden alennuksen -10% lisäalennuksen ja se lukee sopparissa selkeästi.
Asuntovaunun täysissäkö ja liikenne oli myös halvin Fenniassa.
Talossa on 2mopoa mitkä jäi pop-vakuutukseen kun on niin halvat siellä. Siis 50cc mopoista kyse.
 
  • Tykkää
Reactions: eba
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Tuollainen artikkeli osui silmään Hesarissa, Pohjolalla näköjään paha tapa viivytellä korvausten kanssa.

 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 578
Viestejä
4 191 363
Jäsenet
70 771
Uusin jäsen
jeppemiess

Hinta.fi

Ylös Bottom