Odi_
Team H2O
Juhlapesulla on bf kk soppareihin, esim norm 49€, vielä huomisen 39€.Onko mitään autopesuloiden black Friday tarjouksia näkynyt yksittäisiin tai kuukausipesuihin? Tampereen seutu erityisesti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Juhlapesulla on bf kk soppareihin, esim norm 49€, vielä huomisen 39€.Onko mitään autopesuloiden black Friday tarjouksia näkynyt yksittäisiin tai kuukausipesuihin? Tampereen seutu erityisesti
En ole kaikkia maailman kuivausliinoja koittanut, mutta näitä mulla on ja ovat parhaita isolla marginaalilla.
www.tuontitukku.fi/koneja-autotarvike/auton-kuivausliina-king-carthur-black-di/p/6430042690190/?gad_source=1&gad_campaignid=21160956447&gbraid=0AAAAADnu-H9c7oW69b8tza8bsEGt6p86H&gclid=Cj0KCQiA0KrJBhCOARIsAGIy9wDzWCwgg8UVFlbNg4ab6TwMbj_vdCI3zaZNQvrxqV2Wg2qXbYiC6aoaAjRJEALw_wcB
Siis parhaita näistä mitä itse olen kokeillut.
Kungsin kymmenen euron kuivauspyyhkeellä olen itse saanut autoni tarpeeksi kuivaksi pesujen jälkeen. Avittaa paljon pyyhettä kun vetelee lasipinnat ensin kumilastalla kuivaksi ja sen jälkeen alkaa kuivailemaan muita pintoja.Tossa nyt luki kuivaus paksulla liinalla. Ilmeisesti jotain kokemusta löytyy eroaako noi paremmat kuivauspyyhkeet tavan noin kympin markettimalleista?
Itsekin lopetin GoWashin huonon pesutuloksen takia.
Ainut hyvin pesevä asema oli Oulunkylä/Pukinmäessä, siellä tehtiin aika perusteellinen esipesu käsin.
olisko itiksen hallissa tuollainen, ainakin semilämmin tila ja minusta siellä parkkihallin pesulassa on myös itsepalvelupesu.Olen käynyt muutaman kerran tuolla Oulunkylän itsepalvelupesussa, jossa on siis painepesupistooli plus varrellinen "vaahtoharja". Lainausmerkeissä siksi, että vaahtoa niistä harjoista ei näkyvästi tule, eikä vettäkään kuin liruttamalla. En ole vanhan auton kanssa erityisen tarkka pesutuloksesta, mutta tuo on huonommasta päästä kokeilemiani vastaavia paikkoja, en siis voi sitä suositella.
Onkohan Helsingissä vielä helppoa itsepalvelupesulaa, jossa olisi tarjolla joko vesiletku tai painepesuri ja hyvä talvilämmin tila? Pesuvälineet ja aineet löytyvät itseltä eli en kaipaa niitä.
meinasin ottaa kuvan kun kuivaus oli ohi ja tuulilasi sellasen rasvasen veden peitossa että varmaan jäi pesuaineet siihen eikä kuivauksesta voi puhua. Ilmeisesti tuolla on tosi heikot aineet tai jotain koska tosiaan Pesupaikassa kun käy Juhlapesun asiakkaana jolloin ei saa mitään parasta pesua niin silti tulee tosi puhtaaksi auto. Kunpa laajentaisivat itäpuolelle niin kyllä kelpaisi. Juhlapesut on ok mutta se jonottaminen on tuskaa, kyllä nuo vetävät linjat vaan on parempi keksintö.Itte kävin tuolla Tammiston gowashilla ja se oli eka&vika kerta kylläkin. Jotain se kaveri painepistoolilla suihkutteli perään päin mutta se oli aika sellaista siksakkia. Pesun aikana painesuihkua oli myös sen näköistä, että tuliko kuinka kunnolla huuhdeltua kurat pois. Lopputulos oli todella sellaista, että en menisi uudelleen enää vaikka ilmaista olisi.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.