- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 8 919
Täällä tuunataan myynti-ilmoituksia, jos ei meinaa mennä kaupaksi. Tai vinkkejä miksei sille katiskalle löydy ostajaa
Sellaiset avoautot menee varmasti nyt kaupaksi, joista on jonkunlaiseksi harrastusprojektiksi talven pimeille. "Valmista" ostavat aktivoituvat joskus kevättalvella aikaisintaan.Oma auto ei mennyt parissa kuukaudessa vaikka ilmoitusta oli katsottu ihan helvetisti. Nyt ei toki ole paras aika myydä avoautoa. Pistetään talliin ja myydään sitten keväällä.
Näinhän se on. Tuo on ollut ihan käyttöautona ja koneen isot huollotkin on jo tehty. Mennee keväällä helpolla kun on suoraan valmis ajoon ja lähtenee kohtuullisen halvalla.Sellaiset avoautot menee varmasti nyt kaupaksi, joista on jonkunlaiseksi harrastusprojektiksi talven pimeille. "Valmista" ostavat aktivoituvat joskus kevättalvella aikaisintaan.
Ite taas ostaisin avon juuri talvella/syksyllä koska hinnat on alhaiset kevääseen verrattuna ja tallipaikat kortilla.Oma auto ei mennyt parissa kuukaudessa vaikka ilmoitusta oli katsottu ihan helvetisti. Nyt ei toki ole paras aika myydä avoautoa. Pistetään talliin ja myydään sitten keväällä.
No haluatko ostaa tuon? Nyt lähtee halvemmalla kuin keväälläIte taas ostaisin avon juuri talvella/syksyllä koska hinnat on alhaiset kevääseen verrattuna ja tallipaikat kortilla.
Aina voi harkita kunhan on automaatti, vakkari ja yli 3 litranen bensakone.No haluatko ostaa tuon? Nyt lähtee halvemmalla kuin keväällä
Et lukenut pientä pränttiä, jossa lupauduit korjaamaan jos jotain vikaa tulee, pullakahvien hinnalla.Ostin uuden auton ja kävin pesettämässä vanhan auton että saa kivat myyntikuvat. Sitten vanhempien kellarista hakemaan kesärenkaita kyytiin. Perillä äitini kysyy että paljon aion pyytää. Kerron että "650€ mutta jos 500€ sais". Tässä kohtaa vanhempani päättävät ostaa auton itselleen kakkosautoksi. Oli kyllä hämmentävin ja nopein autokauppa ikinä.
Tuo nyt on sanomattakin selvää Mut ei se mitään. Hyvä et meni käyttöön kun rahallinen arvo on lähinnä vitsi.Et lukenut pientä pränttiä, jossa lupauduit korjaamaan jos jotain vikaa tulee, pullakahvien hinnalla.
ilmoitus ihan kohdallaan, hintakin ok, kilsat ok, kuvat ok, katsastus ok... Eli en keksi mitään korjattavaa tuosta Sen mitä olen käytettyjen kauppaa seurannut, niin jos vuorokaudessa menee noin 60 autoa kaupaksi koko maassa, ja niistäkin vähän yli puolet yksityisten myymiä. Niin on koko autokauppa jäissä Bernerin höpinöiden takia. Kukaan ei uskalla ostaa tai vaihtaa.Muropaketista sai aikaisemmin samassa threadissa hyviä vinkkejä, joten mites arvon raadi täällä arvioisi tämän. Jotenkin odotin tavallisen ns. halpisauton myymisen olevan jotenkin joutuisampaa, kuin 10k+ autojen, mutta alkuajan yhteenottojen ainoa sisältö on ollut vain 'paljo o tiukka hinta???'....autoa näkemättä tietenkin.
Kuvat joutui ottamaan pihassa, joka tekee niistä vähän ahtaita, muttei viitsi liatakaan jotta voisi ajaa paremmille kuvauspaikoille.
Citroen C1 1.0 SX 3-ov *juuri katsastettu* Viistoperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tökkiikös teillä tossa ilmoituksessa jokin, kun omasta mielestä specsit olisi suht kohdallaan.
- nettiauton toiseksi edullisin *check*
- uudet renkaat *check*
- katsastettu *check*
Ja laittaisitteko tälläisessä tapauksessa selkeästi korkeamman hinnan (joka sisältää tinkivaran) vai suoraan sen hinnan joka on suht kohdallaan?
Käännä kännykkä sivuttain ja saat laajempia kuvia. Nuo nykyiset kuvat näyttää liikaa ympäristöä, etkä pääse tarpeeksi lähelle, jotta saisit yksityiskohtaisempia kuvia.Muropaketista sai aikaisemmin samassa threadissa hyviä vinkkejä, joten mites arvon raadi täällä arvioisi tämän. Jotenkin odotin tavallisen ns. halpisauton myymisen olevan jotenkin joutuisampaa, kuin 10k+ autojen, mutta alkuajan yhteenottojen ainoa sisältö on ollut vain 'paljo o tiukka hinta???'....autoa näkemättä tietenkin.
Kuvat joutui ottamaan pihassa, joka tekee niistä vähän ahtaita, muttei viitsi liatakaan jotta voisi ajaa paremmille kuvauspaikoille.
Citroen C1 1.0 SX 3-ov *juuri katsastettu* Viistoperä 2007 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tökkiikös teillä tossa ilmoituksessa jokin, kun omasta mielestä specsit olisi suht kohdallaan.
- nettiauton toiseksi edullisin *check*
- uudet renkaat *check*
- katsastettu *check*
Ja laittaisitteko tälläisessä tapauksessa selkeästi korkeamman hinnan (joka sisältää tinkivaran) vai suoraan sen hinnan joka on suht kohdallaan?
Dieselverotkin on pakuissa jotain muuta kun joskus ennen, niin eroa HA ei välttämättä ole paljoa, toki jollekin se voi olla ratkaiseva tekijä silti. Ei tuolla paljon kilsoja ole mikä on etu, ja että kansiremppa on jo tehty. Pätkä taas vähemmän haluttu, ellei joku off-road käyttöön hae.Pitäisi laittaa isäukon pätkä-pajero myyntiin. Ongelmia vaan hinnoittelussa, kun noita ei pahemmin myynnissä ole.
Kyseessä vm. 99 2.5TD, ajettu 270tkm. Kolmiovinen siis, pakettiautoksi rekisteröity 2+2 paikkainen, eli takapenkit korvattu vaneri-istuimilla, joskin ne on verhoiltu ja pehmustettu. Tällaista ei taida nykyisin saada edes rekisteröityä tuollaiseksi?
Ruoste ei nyt erityisemmin vaivaa, runko/alusta kunnossa. Pellissä jotain pieniä kukan alkuja. Säännöllisesti huollettu käyttöauto, pari vuotta sitten tais mennä kansipahvi, ja koko kansi rempattiin tuolloin. Tekniikka pelittää, karjapuskuria ja lisävaloja löytyy nokalta, sähköisesti ohjattava taka-akselin lukko jne. Ilmastointia ei tainnut olla, mutta kattoluukku löytyy.
Nettiautosta kun katselee niin haarukka on 2000-6000€, nuo 5000-6000€ pyynnit tuntuu turhan utopistisilta, ajattelin että järkevä hintaluokka pyörisi jossain 4000€ hujakoilla?
Pajeron rungot paskoja. Hyvin kerran korjatut ja vahvistetut nostavat vanhempien hintoja.Dieselverotkin on pakuissa jotain muuta kun joskus ennen, niin eroa HA ei välttämättä ole paljoa, toki jollekin se voi olla ratkaiseva tekijä silti. Ei tuolla paljon kilsoja ole mikä on etu, ja että kansiremppa on jo tehty. Pätkä taas vähemmän haluttu, ellei joku off-road käyttöön hae.
Nyt on kyllä niin kumma auto, kun paljon vanhemmistakin pajeroista pyydetään vaikka mitä. Se millä kipurajalla sen sitten voi myydä, on ihan eri juttu.
Tärkein juttuhan se aina on että auto on leimattu ja mielellään eilen... Jos leima piakkoin edessä, niin renkaat ok, tuulilasi ok ja tuollaiset mitkä tekee helposti ison laskun.
Itsellä jos tuollainen olisi, niin 4k voisi olla sopiva lähtö ja jos ei mielenkiintoa löydy, niin nopsaan tiputtelisin hintaa pari satkua kerrallaan. Oikea hinta millä joku tuon ostaa on jotain 2000-2500€. Jos siis leimattu ja ym. hommat kunnossa.
Paljon hyviä kuvia ja mahdollisimman rehellinen kuvaus autosta.
Missäpäin myynnissä? Saattaisin tietää kiinnostuneen ostajan, jos ei ihan "tois puolella Soomea".Kiitokset kaikille vinkeistä. Auto on tosiaan menossa leimalle, ja heti myyntiin sen jälkeen. Autoa myydessä kyllä tullut itse aina pistettyä plussat ja miinukset hyvinkin tarkkaan ylös, ettei tule sitten ainakaan yllätyksiä kaupantekohetkellä.
Renkaitakin taisi olla peräti kolme tai neljä settiä vanteineen - eivät tosin mahdu millään kaikki kyytiin
Voisi kuvitella, että metsämiehille tämä olisi sopiva vehje. Täytynee ottaa alustastakin kuvia, se varmaan ensimmäisenä kiinnostaa, jos oletettavasti tekniikka pelaa.
Oikeassa oletkin tuon ´dieselveron´ suhteen. Heitin suunnilleen hatusta kokonaismassaksi 2600kg, ja samoihin lukuihin pääsin.Kyllähän se dieselveron ero vieläkin tuossa aika merkittävä on.
Henkilöautona reippaat 560€ ja pakuna reilut 90€/v.
Erityisesti plussaa saa tuosta, että noi tilapäistakapenkitkin on, voi olla jollekkin se joka ratkaisee tuon jonkun toisen sijasta.
Tuore leima ja pienet kilsat. Ja ne pahimmat tunnetut rempat tehnynä - niin en nyt tuosta keksi mitään vikaa. Paljon kuvia ja hyvä teksti. Hinta lienee haarukoissaa, mutta noilla kilsoilla taisi olla halvin kun hain just leimattuja aböut saman ikäisiäMitsubishi Pajero 2.5TD GL 3d Maastoauto 1999 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tässä nyt viimein aiemmin keskusteltu Pajero. Oiskos tuossa ilmoituksessa vielä tuunattavaa?
Noita myyntitilipaikkoja on näköjään useampikin. Toki pitää muistaa että kauppias voittaa aina. Sopimusehtoja jos niitä tuolla edes oli, en lukenut. Käytetyssähän on aina sitä riskiä myyjällä, ja miten ne sitten siirretään jonkun toisen harteille. Sitten pitää vielä löytää yhteinen sävel auton hinnasta. Hyväntekeväisyyttähän ei autokaupassa harrasteta.Vaikeaa on varmasti myydä 30k autoa yksityiselle, kun noita aika harva käteisellä ostelee ja rahoituksen järjestäminen järkevällä korolla on vaikeaa. Jos et ole mitään vaihdossa ottamassa niin koitapa käyttää jotain myyntitilipalvelua tarjoavaa autokauppaa?
Varmasti provikkaa ottavat, mutta melko varmasti silti käteen jää enemmän kuin jos vaan myy auton autoliikkeeseen ilman, että ostaa sieltä autoa tilalle. Bisnestähän nuo kaikki tekevät. Myyntitilissä vaan autoliikkeen varastoriski poistuu, jonka vuoksi voivat tehdä kaupat pienemmällä provikalla.Noita myyntitilipaikkoja on näköjään useampikin. Toki pitää muistaa että kauppias voittaa aina. Sopimusehtoja jos niitä tuolla edes oli, en lukenut. Käytetyssähän on aina sitä riskiä myyjällä, ja miten ne sitten siirretään jonkun toisen harteille. Sitten pitää vielä löytää yhteinen sävel auton hinnasta. Hyväntekeväisyyttähän ei autokaupassa harrasteta.
auto myyntitiliin - Google-haku
Kyllähän se dieselveron ero vieläkin tuossa aika merkittävä on.
Henkilöautona reippaat 560€ ja pakuna reilut 90€/v.
Erityisesti plussaa saa tuosta, että noi tilapäistakapenkitkin on, voi olla jollekkin se joka ratkaisee tuon jonkun toisen sijasta.
Jaa että autosta on vielä osa maksamattakin? No se ei ainakaan helpota myyntiä.Täytyy soitella tuonne rahoitusyhtiölle, ja kysellä onnistuuko vaikka rahoituksen siirto, jos ostaja löytyy? Aika edullisella rahoituksella ostettu, korko 0,99% ja laskutuslisä 9€/kk. Myyntitileistä en ole oikein kiinnostunut.
Dieselvero on käyttövoimavero, tosin käyttövoimavero ei ole sama asia kuin dieselvero.
Ei ole.
Se on juurikin tuota luokkaa.
Toki päälle tulee myös ajoneuvoveron perusosa.
Josko itse menisit muualla pätemään, kun ei ole käsitteet hallussa.
Voinhan mä toki maksella loppuvelan poiskin, jos ei onnistu siirto. Ilmeisesti kova ruuhka rahoitusyhtiöllä tänään, kun eivät jouda vastailemaan.Jaa että autosta on vielä osa maksamattakin? No se ei ainakaan helpota myyntiä.
En ole kuullut, että rahoituksen saisi tuolla tavalla vain siirrettyä velalliselta toiselle. Tuskinpa ainakaan korko pysyy samana, kun tuo on todennäköisesti joku kampanja ollut.
Rahoituksen siirto onnistuu kyllä. Rahoittajaahan ei kiinnosta pätkääkään kuka sen rahan maksaa, kunhan joku maksaa.Täytyy soitella tuonne rahoitusyhtiölle, ja kysellä onnistuuko vaikka rahoituksen siirto, jos ostaja löytyy? Aika edullisella rahoituksella ostettu, korko 0,99% ja laskutuslisä 9€/kk. Myyntitileistä en ole oikein kiinnostunut.
Koroista ja kuluista en osaa sanoa miten ne sitten menee. Oletan että käytännössä uusi sopimus ja uudet ehdot.Jaa että autosta on vielä osa maksamattakin? No se ei ainakaan helpota myyntiä.
En ole kuullut, että rahoituksen saisi tuolla tavalla vain siirrettyä velalliselta toiselle. Tuskinpa ainakaan korko pysyy samana, kun tuo on todennäköisesti joku kampanja ollut.
Juu se on toki eri asia maksaa loppuvelka pois. Uuden sopparin tuo joka tapauksessa vaatii kun ainakin toinen sopijapuoli vaihtuu. Ehdot varmaan pitkälti neuvoteltavissa, mutta noita autokauppojen tarjoamia alle 1% korkoja voi olla turkasen vaikea yksityishenkilönä neuvotella.Rahoituksen siirto onnistuu kyllä. Rahoittajaahan ei kiinnosta pätkääkään kuka sen rahan maksaa, kunhan joku maksaa.
Itse siis ostin nykyisen auton mistä oli osamaksua pitkälle tulevaisuuteen. Otin vaan selvää mikä on juuri sen päivän saldo, maksoin rahoitusyhtiölle, scannasin sopparin ja rahoitusyhtiö lähetti varmenteen mulle että sain auton omiin nimiin. Maksoin siis koko loppuvelan pois.
Kyseessä ei ollut mikään 30ke auto vaan halvempi, nettiautosta löysin. Olisihan sille muitakin ostajia ollut, mutta osalla ei luottotiedot kunnossa, osa ei uskaltanut tehdä moista kauppaa. Ilmoituksessa ei ollut mitään mainintaa loppuvelasta, puhelimessa kertoi kyllä samantien kysymättä mikä on tilanne.
Koroista ja kuluista en osaa sanoa miten ne sitten menee. Oletan että käytännössä uusi sopimus ja uudet ehdot.
Pakettiautossa ajoneuvovero menee kokonaispainon mukaan. Paitsi vm2008 ja uudemmat menee CO2 päästöjen mukaan.Nyt taas menee dieselverot autoverot ja käyttövoimaverot täysin sekaisin.
Itsellä on pakettiautoksi rekisteröity 2 paikkainen farkku auto. Vero on 400 euroa vuodessa.
En tiedä mikä on diesel veron osuus mutta se on mulle ainakin ihan helvetin sama millä nimellä joku vero menee.
Se on kyllä totta että jotain 1% korkoa saisi noin vaan. Nehän on autoliikkeen ja rahoitusyhtiön räätälöimiä kampanjoita, joihin sitten yritetään lisäillä muita kuluja.Juu se on toki eri asia maksaa loppuvelka pois. Uuden sopparin tuo joka tapauksessa vaatii kun ainakin toinen sopijapuoli vaihtuu. Ehdot varmaan pitkälti neuvoteltavissa, mutta noita autokauppojen tarjoamia alle 1% korkoja voi olla turkasen vaikea yksityishenkilönä neuvotella.
Olin pari vuotta sitten ostamassa pyynniltään 29000e autoa joka oli jo ollut 3-4kk myynnissä nettiautossa. Tarjosin parin huoltojutun (mm. jakohihnan vaihto oli tulossa) takia rohkeasti 25000e käteen mutta ei myyjä myynyt Sama auto oli vielä muutama kk sitten myynnissä 17900e hinnalla, sitten taisi jo mennä kaupaksi.Se mistä löytyy yksityinen jolla 30ke taskussa, on ihan eri asia...
Kyllä näin on että se ensimmäinen tarjous voi olla paras, ja ainoa. Varsinkin tuossa hintaluokassa, pätee kyllä tonnin ritsoihinkinOlin pari vuotta sitten ostamassa pyynniltään 29000e autoa joka oli jo ollut 3-4kk myynnissä nettiautossa. Tarjosin parin huoltojutun (mm. jakohihnan vaihto oli tulossa) takia rohkeasti 25000e käteen mutta ei myyjä myynyt Sama auto oli vielä muutama kk sitten myynnissä 17900e hinnalla, sitten taisi jo mennä kaupaksi.